עבור לתוכן

הלוח אם שלי עלה בלהבות בספונטניות :) + שירות לקוחות ואחריות של KSP

Featured Replies

פורסם

מעקב

  • תגובות 85
  • צפיות 13k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
פורסם

אני מאמין שיש פה מספיק מידע, אך אם תרצה יש גם את האתר של המועצה הישראלית לצרכנות

ואיתם אתה יכול ממש לבדוק מה מגיע לך ומה ניתן לעשות לפני הכל..

http://www.consumers.org.il/

בנתיים פייסבוק גם נשמע לי סבבה, במקרה הזה כל הדרכים כשרות :xyxthumbs:

פורסם
  • מחבר

תודה רבה על העזרה שלכם חברים, באמת עזרתם לי, העניין עוד בקושי התחיל אבל אני מקווה שיעשה כאן צדק..

פורסם
  • מחבר

המפרט שלי פה בצד <

לא היה עליהם גוף קירור

הלוח נשרף בשבת 27.8.11 ונרכש ב26.12.10, השימוש בו החל מספר ימים לאחר הרכישה, סה"כ כ- 8 חודש

פורסם

KSP לא ידועים בשל שירות הלקוחות שלהם. לפחות לא בסניף באר שבע. :nixweiss:

פורסם

1. ה"עליהום" הזה טיפשי, כי היום זה קרה אצל KSP ומחר זה יקרה בחנות אחרת.

2. אישית קיבלתי תמיד שירות תקין מKSP, גם אם לא תמיד בזמן תגובה מדהים.

3. שווה גם לנסות להגיע עם הלוח לסניף אחר, זו רשת גדולה, מעסיקה גם אנשים טובים יותר וגם אנשים טובים פחות.

4. אני יודע להגיד לך שכאשר נותנים ליבואן להחליף ציוד, בלא מעט מקרים, במעבדה שלו היבואן עובר עליו עם זכוכית מגדלת ומוצא על מה הוא יכול להתנער מלתת אחריות.

5. שווה לנסות לפנות לשירות הלקוחות שלהם ולעשות בירור. לחבר שלי החליפו כרטיס מסך (זול ובין שנתיים וחצי) פעמיים לכרטיס לא תקין, התערבות של שירות הלקוחות הניבה שהחליפו לו לכרטיס תקין.

6. אמנם כל מה שציינת גורם לדברים להישמע כאילו הם אינם באשמתך, אבל נזקים שנראים כמו בתמונה שנתת הם נזקים די אופייניים לOC לא מוצלח.

פורסם

תעדכן אם הם מגיבים לך בפייס

[מעקב]

פורסם
  • מחבר

1. ה"עליהום" הזה טיפשי, כי היום זה קרה אצל KSP ומחר זה יקרה בחנות אחרת.

2. אישית קיבלתי תמיד שירות תקין מKSP, גם אם לא תמיד בזמן תגובה מדהים.

3. שווה גם לנסות להגיע עם הלוח לסניף אחר, זו רשת גדולה, מעסיקה גם אנשים טובים יותר וגם אנשים טובים פחות.

4. אני יודע להגיד לך שכאשר נותנים ליבואן להחליף ציוד, בלא מעט מקרים, במעבדה שלו היבואן עובר עליו עם זכוכית מגדלת ומוצא על מה הוא יכול להתנער מלתת אחריות.

5. שווה לנסות לפנות לשירות הלקוחות שלהם ולעשות בירור. לחבר שלי החליפו כרטיס מסך (זול ובין שנתיים וחצי) פעמיים לכרטיס לא תקין, התערבות של שירות הלקוחות הניבה שהחליפו לו לכרטיס תקין.

6. אמנם כל מה שציינת גורם לדברים להישמע כאילו הם אינם באשמתך, אבל נזקים שנראים כמו בתמונה שנתת הם נזקים די אופייניים לOC לא מוצלח.

המערכת לא בOC כבר חצי שנה, הOC כאשר הוא נעשה, היה ללא תוספת מתח.

פורסם
  • מחבר

להלן תגובת KSP

מתן,

מבירור שנעשה עם הסניף אכן הגעת עם לוח אשר יש בו סימני שריפה אשר אינם מכוסים באחריות לא באחריות יצרן, יבואן, או החנות, ונחשבים כנזק פיזי. לראיה - http://rma.gigabyte.us/DirectRMA/EndUser_Main.asp

ציטוט: "Warranty Exclusions: ..... Burns resulting from faulty or failed electric power"

כמו כן מבירור עם הנציגים בסניף, הבנתי כי נעשו מספר ניסיונות עם אנשים שונים ברשת שאחראיים על RMA ע"מ למצוא פתרון, אך אלו לא הצליחו.

אני מצר מאוד על הרגשתך, למען שיפורה אני יכול להציע לך הנחה ללוח חדש אם תרצה, אך כמו שראית לוח במצב כמו שחזרת איתו היום לחנות לא מכוסה באחריות היצרן כלל.

יום טוב.

הם אפילו לא טרחו לבדוק מהי סיבת השריפה, לכן לא ניתן לקבוע ש- faulty or failed electric power הוא באמת הגורם.

כיצד להמשיך?

פורסם

אני לא מתכנן להגיב פה יותר מידי, ואת האמת גם את ההודעה הזאת אני כותב בכוח. אבל נסיים אותה עם הציטוט מפה:

http://rma.gigabyte.us/DirectRMA/EndUser_Main.asp

Warranty Exclusions

  • Products with missing or defaced serial numbers
  • Products damaged by environmental factors, which include oxidation and/or damages caused by natural disasters
  • Physical Damages which include, but not limited to, the following:
    o Unauthorized modifications
    o Misuse, neglect or improper assembly
    o Transport damages due to improper packaging or carrier
    o Burns resulting from faulty or failed electric power
    o Missing/bent pins
    (For socket 775 motherboards, CPU socket cover is REQUIRED)
    o Cracked components[/q][/l][/l]


    • [/l]


      ככה שפעם הבאה שאתם נהנים לרשום "תתבע אותם", "הם חראות", "אחריות שווה ל**". תעשו את שיעורי הבית שלכם ותבדקו אצל היצרן עצמו.


פורסם
  • מחבר

אני לא מתכנן להגיב פה יותר מידי, ואת האמת גם את ההודעה הזאת אני כותב בכוח. אבל נסיים אותה עם הציטוט מפה:

http://rma.gigabyte.us/DirectRMA/EndUser_Main.asp

Warranty Exclusions

  • Products with missing or defaced serial numbers
  • Products damaged by environmental factors, which include oxidation and/or damages caused by natural disasters
  • Physical Damages which include, but not limited to, the following:
    o Unauthorized modifications
    o Misuse, neglect or improper assembly
    o Transport damages due to improper packaging or carrier
    o Burns resulting from faulty or failed electric power
    o Missing/bent pins
    (For socket 775 motherboards, CPU socket cover is REQUIRED)
    o Cracked components[/q][/l][/l]

[/q]

  • [/l]


    ככה שפעם הבאה שאתם נהנים לרשום "תתבע אותם", "הם חראות", "אחריות שווה ל**". תעשו את שיעורי הבית שלכם ותבדקו אצל היצרן עצמו.


392215547_bf0e298327.jpg

חבל שהתאמצת כל כך ולא קראת את הפוסט הקודם שלי.

עכשיו תקרא אותו, ותבין שלא בדקו בכלל את סיבת התלקחות הלוח.

פורסם

הנושא הועבר לפורום צרכנות וכותרת ההודעות שונתה. נא להקפיד על חוקי הפורום, הודעות בנוסח דומה יימחקו.

פורסם

הלוח שלך נשרף בגלל שתי סיבות.

1. לעשות OC למעבד 6 ליבות של AMD עם לוח שמכיל רק 5 פאזות זה לא רעיון חכם בכלל (יש לGB מספיק לוחות בתצורת 8+2 פאזות שיתאימו לOC למעבד כזה) וגם אם המערכת לא הייתה בOC הרבה זמן, התקופה שהיא הייתה בOC כנראה כבר פגעה בלוח.

2. הספק כח שלך לא מספיק חזק ויש סיכוי שבגלל זה זה קרה.

בנוגע לאחריות גם אצלי בלוח MA770T-UD3P שמכיל פאזות בתצורת 8+2 נשרפו המוספטים.(הלוח עבר OC של 24\7 ל1055T לתדר של 4.1) ולקחתי את הלוח לחנות p-see שממנה הוא נקנה , הלוח נשלח ליבואן והוחלף לחדש. אני חושב שכל חנות איכותית בארץ שעובדת עם היבואן הרשמי הייתה מחליפה את הלוח הזה - RSM , TMS , P-SEE , ZZ אבל KSP לדעתי היא לא חנות איכותית ולכן אני חושב שאתה כאוברקלוקר לא צריך לרכוש שם.

אותי מעניין איך KSP היו מגיבים לאותה תקלה רק במערכת עם ספק GOLDEN TIGER שהספק גרם לתקלה.

פורסם

אותי מעניין איך KSP היו מגיבים לאותה תקלה רק במערכת עם ספק GOLDEN TIGER שהספק גרם לתקלה.

אכן :xyxthumbs:

פורסם

^^ באיזשהו תירוץ או הסבר

רוצים לשמוע קטע, חבר שלי מסר כרטיס מסך לאחריות לא מזמן. זה שאמרו לו 20 יום.

על כל מקרה כבר אתמול אמרו לו שהכרטיס שלו תקין והיום הוא הגיע והתעקש לראות שזה באמת תקין והם סרבו בתוקף.

הגיע הביתה, חיבר את הכרטיס וכמובן לא תקין ולא נעליים

עכשיו צריך לעבור עוד פעם את המסע

אולי הוא צריך להתחנן אליהם שיכבדו לו את האחריות

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים