Deus Ex: Human Revolution - הדיון הראשי - עמוד 6 - משחקי מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

Deus Ex: Human Revolution - הדיון הראשי


Guyn

Recommended Posts

  • תגובות 142
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

מצטרף לממליצים, משחק ממש טוב עם עלילה חזקה ודמויות מעניינות שמאפשר לך לשחק במגוון רחב של דרכים כמו התגנבות, יריות וכו' (הצלחתי למשל לסיים את כל המשחק בלי להרוג אפילו אדם אחד, חוץ מבקרבות הבוסים ששם אין אפשרות אחרת). אמנם ציפיתי יותר למשחק תפקידים אבל הוא הרגיש לי יותר כמו משחק התגנבות, במיוחד בסגנון ספלינטר סל/מטאל גיר סוליד, עם קצת אלמנטים של RPG וכמה בחירות קטנות פה ושם, אבל לא שום דבר משמעותי יותר מזה. בקיצור, לצפות יותר למשחק כמו ספלינטר סל ופחות למשחק כמו KOTOR או ELDER SCROLLS.

הדבר היחיד שלא אהבתי במשחק היה קרבות הבוסים שהרגישו לי ממש לא במקום, וגם יחסית היו די קשים בשביל מי ששיחק את המשחק בסגנון התגנבות ולא השקיע בכלל בנשקים או בכוחות התקפיים ואז נתקע פתאום בקרב מאוד לא מאוזן (מה שכן, גיליתי ש TYPHON מחסל כל בוס בשתי הפעלות, למי שמתקשה בקרבות האלה).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מצטרף לממליצים, משחק ממש טוב עם עלילה חזקה ודמויות מעניינות שמאפשר לך לשחק במגוון רחב של דרכים כמו התגנבות, יריות וכו' (הצלחתי למשל לסיים את כל המשחק בלי להרוג אפילו אדם אחד, חוץ מבקרבות הבוסים ששם אין אפשרות אחרת). אמנם ציפיתי יותר למשחק תפקידים אבל הוא הרגיש לי יותר כמו משחק התגנבות, במיוחד בסגנון ספלינטר סל/מטאל גיר סוליד, עם קצת אלמנטים של RPG וכמה בחירות קטנות פה ושם, אבל לא שום דבר משמעותי יותר מזה. בקיצור, לצפות יותר למשחק כמו ספלינטר סל ופחות למשחק כמו KOTOR או ELDER SCROLLS.

הדבר היחיד שלא אהבתי במשחק היה קרבות הבוסים שהרגישו לי ממש לא במקום, וגם יחסית היו די קשים בשביל מי ששיחק את המשחק בסגנון התגנבות ולא השקיע בכלל בנשקים או בכוחות התקפיים ואז נתקע פתאום בקרב מאוד לא מאוזן (מה שכן, גיליתי ש TYPHON מחסל כל בוס בשתי הפעלות, למי שמתקשה בקרבות האלה).

הם לא קשים גם על GMDE, ואז Typhoon לא מחסל שום בוס ב2 הפעלות, וגם אתה קרוב מספיק לבוס בשביל להפעיל אותו אז אתה כבר מת(במיוחד עם הבוס(ית) השני).

לכל בוס יש את את הטריק שלו וצריך להשתמש בסביבה(החביות נפץ עם הראשון), הגנרטורים עם השני(רק צריך לדאוג שיש את השדרוג שמונע ממך להתחשמל), השלישי היה פשוט בדיחה ועם הrevolver פשוט מחסלים אותו, מחכים שהוא יקפוץ מעל לאחד מהקירות יורים כמה יריות ובורחים מהרימונים(אני לא יודע אם זה קשור לרמת הקושי, אבל לצערי לא השגתי שום נשק כבד במשחק הזה כמעט, את המשגר טילים לא מצאתי בכלל, מטול רימוני היה רק אחד, כנ"ל Laser Rifle). והבוס האחרון(GLADOS 2.0) היה פשוט קליל להחריד, hack 1 ואז אפילו לא צריך לירות או להתחמק משום(לא שזה קשה להרוס 3 turrets וכמה רובוטים קטנים).

מה שכן מישהו הצליח להציל את MALIK אם זה אפשרי בכלל, הצלחתי לחסל את כל האוייבים בזמן שיא ומשהו כמו 10-15 שניות אחרי שכבר לא נשאר אף אחד היא "נפגעה"... והדבר הכי שאכזב אותי שגם כאשר כבר זה היה מובן בAct השני של המשחק(אחרי המשימה הראשית הראשונה בשנגחאי) שTYM עשו משהו לBiochip ולא הלכתם להחליף אותו התוצאה היא אותה תוצאה בקרב עם הערבי(או ישראלי לא ברור במיוחד כי השם שמי) רק שבמקום זה שהם משלטים על הצ'יפ החדש הם משבשים את הישן(דבר שלא ברור בכלל איך, ואם הם יכלו לעשות את זה למה הם בכלל טרחו לעשות טויוטה לכל הצ'יפים מלכתחילה).

בכל מקרה המשחק עצמו הרבה יותר Mass Effect מDeus Ex לא שזה רע, זה פשוט לא זה, הסיפור כמו בשניהם הוא דיי חלש ומלא בחורים, אבל DEHR הוא הרבה פחות Sandboxי מהמשחק המקורי, זה פשוט רכבת הרים אחת ארוכה. ולא זה לא האורך של המשחק(ולמרות שעשיתי את כל המשימות הצדדיות, ושיחקתי על GMDE אני עדיין לא מבין איך אנשים הגיעו ל-45+ שעות משחק) ולא הגודל של הHubים שדיי מקבילים בגודלם למשחק הראשון זה פשוט יותר מידי הגבלות והשינויים הקלים שעשו במשחק כמו לדוגמא שהפכו את רוב השיפורים לבונוסים פאסיביים והעיפו את כל הskill points כמעט, וגם זה שאין melee פתוח.

המשחק הוא טוב, אבל הוא לא Sandbox כמו Deus Ex המקורי שאפשר היה לעבור בו 20 שעות בלי בכלל להבין מה אתה "אמור" לעשות, וכל האלמנטים הפתוחים נראים דיי תלושים מהמשחק עצמו וכאילו הודבקו עליו בכוח.

לצערי משחקים כמו הרסו את משחקי ה-Sandbox לכולם, לנו נשאר רק Minecraft, אנשים חושבים שעולם פתוח זה Sandbox וזה לא, ונקווה שזה הלקח שילמדו מMinecraft ולא זה שאפשר לעשות 20+ מיליון דולר בלי שום השקעה ובלי בכלל לשחרר את המשחק בגרסאתו הסופית.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אחרי כמה נסיונות הצלתי את MALIK.

הטריק הוא לחסל כמה שיותר מהר את הHEAVY HITTERS.

ישר קופצים למטה ואז מורידים בעזרת HEAVY RIFLE את כל מי שמעיז להתיישב מול הכוונת.

רימון EMP לרובוט הגדול, וזה בגדול כל הסיפור.

אם עושים את זה מספיק מהר ויעיל אז הCHOPPER מתקן את עצמו וMALIK שורדת.

משום מה המשחק הזה הזכיר לי את VAMPIRE THE MASQUERADE.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הם לא קשים גם על GMDE, ואז Typhoon לא מחסל שום בוס ב2 הפעלות, וגם אתה קרוב מספיק לבוס בשביל להפעיל אותו אז אתה כבר מת(במיוחד עם הבוס(ית) השני).

לכל בוס יש את את הטריק שלו וצריך להשתמש בסביבה(החביות נפץ עם הראשון), הגנרטורים עם השני(רק צריך לדאוג שיש את השדרוג שמונע ממך להתחשמל), השלישי היה פשוט בדיחה ועם הrevolver פשוט מחסלים אותו, מחכים שהוא יקפוץ מעל לאחד מהקירות יורים כמה יריות ובורחים מהרימונים(אני לא יודע אם זה קשור לרמת הקושי, אבל לצערי לא השגתי שום נשק כבד במשחק הזה כמעט, את המשגר טילים לא מצאתי בכלל, מטול רימוני היה רק אחד, כנ"ל Laser Rifle). והבוס האחרון(GLADOS 2.0) היה פשוט קליל להחריד, hack 1 ואז אפילו לא צריך לירות או להתחמק משום(לא שזה קשה להרוס 3 turrets וכמה רובוטים קטנים).

מה שכן מישהו הצליח להציל את MALIK אם זה אפשרי בכלל, הצלחתי לחסל את כל האוייבים בזמן שיא ומשהו כמו 10-15 שניות אחרי שכבר לא נשאר אף אחד היא "נפגעה"... והדבר הכי שאכזב אותי שגם כאשר כבר זה היה מובן בAct השני של המשחק(אחרי המשימה הראשית הראשונה בשנגחאי) שTYM עשו משהו לBiochip ולא הלכתם להחליף אותו התוצאה היא אותה תוצאה בקרב עם הערבי(או ישראלי לא ברור במיוחד כי השם שמי) רק שבמקום זה שהם משלטים על הצ'יפ החדש הם משבשים את הישן(דבר שלא ברור בכלל איך, ואם הם יכלו לעשות את זה למה הם בכלל טרחו לעשות טויוטה לכל הצ'יפים מלכתחילה).

בכל מקרה המשחק עצמו הרבה יותר Mass Effect מDeus Ex לא שזה רע, זה פשוט לא זה, הסיפור כמו בשניהם הוא דיי חלש ומלא בחורים, אבל DEHR הוא הרבה פחות Sandboxי מהמשחק המקורי, זה פשוט רכבת הרים אחת ארוכה. ולא זה לא האורך של המשחק(ולמרות שעשיתי את כל המשימות הצדדיות, ושיחקתי על GMDE אני עדיין לא מבין איך אנשים הגיעו ל-45+ שעות משחק) ולא הגודל של הHubים שדיי מקבילים בגודלם למשחק הראשון זה פשוט יותר מידי הגבלות והשינויים הקלים שעשו במשחק כמו לדוגמא שהפכו את רוב השיפורים לבונוסים פאסיביים והעיפו את כל הskill points כמעט, וגם זה שאין melee פתוח.

המשחק הוא טוב, אבל הוא לא Sandbox כמו Deus Ex המקורי שאפשר היה לעבור בו 20 שעות בלי בכלל להבין מה אתה "אמור" לעשות, וכל האלמנטים הפתוחים נראים דיי תלושים מהמשחק עצמו וכאילו הודבקו עליו בכוח.

לצערי משחקים כמו הרסו את משחקי ה-Sandbox לכולם, לנו נשאר רק Minecraft, אנשים חושבים שעולם פתוח זה Sandbox וזה לא, ונקווה שזה הלקח שילמדו מMinecraft ולא זה שאפשר לעשות 20+ מיליון דולר בלי שום השקעה ובלי בכלל לשחרר את המשחק בגרסאתו הסופית.

את הטייפון גיליתי לקראת סוף המשחק, הוא באמת הפך את קרבות הבוסים האחרונים לבדיחה אחת גדולה (שני קליקים על הטייפון וניצחת). למי שלא רוצה להתעסק יותר מדי עם קרבות במשחק הזה באמת מאוד מומלץ לקחת את הטייפון כבר בהתחלה כדי לדלג על קרבות הבוס המעצבנים.

בכל מקרה, לא התכוונתי שקרבות הבוס במשחק הזה יותר מדי קשים יחסית למשחקים אחרים, התכוונתי רק שיחסית למשחק עצמו הם מרגישים מיותרים וממש לא במקום. את כל המשחק אתה יכול לשחק בצורה חשאית לגמרי תוך כדי הסתמכות על התגנבות, חשיבה והאקינג למחשבים ואפילו לסיים את כולו בלי להרוג אדם אחד, ואז פתאום מגיע לך קרב בוס סופר קשוח שאי אפשר לדלג עליו או לסיים אותו בדרכים אלטרנטיביות. לי זה הרגיש ממש מיותר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

למי שנהנה מהמשחק ואולי אפילו סיים אותו (אני עוד לא :D ) באוקטובר הקרוב - DLC

בלינק יש גם וקישור לטריילר ששוחרר לDLC

אין כרגע פרטים על מחיר

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

למי שסיים את המשחק, האם התאכזבתם כמוני מהסוף? רק לי יש את התחושה שלא משנה מה עשינו במהלך המשחק - הסוף נשאר זהה? אני לא רואה שום השפעה של ההחלטות שעשינו במהלך המשחק על הסיום שלו, הרי בסוף תמיד מגיעים לחדר השידור וישנה בחירה בין 4 אופציות זהות, לא?

מה אני מפספס? האם זה שוטר רגיל בו למהלך המשחק ולבחירות שמבצעים בו אין השפעה על הסוף או שפיספסתי משהו?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

[אזהרת ספוילר]

הרעיון הוא שאחרי כל מה שקרה במשחק אתה בוחר ומחליט אם התערבות באבולוציה ושיפור של האדם בעזרת היא דבר טוב, ואם כן אז באיזו מידה צריך להתערב ואיפה הגבול.זה לא משנה מה עשית במהלך המשחק עצמו, בכל מקרה זה נותן לך פרספקטיבה אישית מתוך נסיון לגבי הדברים.

בין אם שמרת על האנושיות שלך למרות הכח והיכולות שניתנו לך, ובין אם חרגת מגבולות המוסר, אתה במקום מאוד מיוחד כדי להבין את הנושא מכל בחינה.

אני מאוד אהבתי את הסוף.הזווית הפילוסופית לגבי כל הנושא וההשלכות שלו על האנושות.

אם בחרתם להאשים את הטרוריסטים שמתנגדים לשיפור האדם בעזרת ובכך לתת יד חופשית לתאגידים להמשיך ללא הגבלות, אז רואים בסרטון קטע של עובר(תינוק) משופר ומשולב עם . :o

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...