פורסם 2011 באוגוסט 1014 שנים קניתי לפני שנה מסך DELL U2410, ולפני כמה שבועות ראיתי כתמים כאלה שצד הימני של הפאנל. כל פעם דחיתי את הפנייה לשירות לקוחות כי הייתי צריך את המסך, והיום כשהיתקשרתי לדל גיליתי שאין לי מדבקה מאחורי המסך עם service tag!ועם המזל הגרוע שלי, אומרים שפנדה נסגרה (הם לא עונים לשום טלפון והאתר שלהם לא עולה).מה לעזאזל אני עושה?
פורסם 2011 באוגוסט 1014 שנים השאלה שלך סיקרנה אותי וחיפשתי גם על המסך שלי, לא כתוב עליו כלום בשום מקום גלוי, אפילו הדגם.בחיפוש קצת יותר יסודי, יש מאחורי הקורא-כרטיסים מעין כרטיס נשלף עם פרטי המסך, וכתוב שם גם המספר הסידורי. האם זה עוזר, או שידעת על זה וזה לא מספיק כי צריך דווקא service tag?
פורסם 2011 באוגוסט 1014 שנים מחבר את המספר הזה כבר נתתי להם (למרות שמצאתי אותו על דף של Color Calibration Report), אבל שום דבר אחר לא מצאתי. אמרו לי שעל כל מסך חייבת להיות מדבקה מאחורה עם הפרטים האלה
פורסם 2011 באוגוסט 1014 שנים אין מדבקה, הכרטיס הנשלף הזה הוא בדיוק מה שאתה צריך...אגב, זה אמור להיות כתוב גם על הקרטון של המסך, אם שמרת אותו.
פורסם 2011 באוגוסט 1014 שנים מה שאתה מתאר (yoni) נשמע כמו סרויס טאג..לאו דוקא. service tag זה מספר שמופיע על מוצרי dell מסויימים (אני יודע על מחשבים ניידים למשל) מלבד ובנוסף למספר הסידורי, ותפקידו כנראה להקל על זיהוי המוצר לצורך קבלת שירות. אין לי מושג אם יש בו צורך לעניין מימוש אחריות, אבל ככל הנראה למסכים של dell באמת אין service tag אלא רק מספר סידורי. בדקתי גם על מסך dell ישן יותר שיש לי, ועליו כן יש מדבקה אבל גם עליה יש רק מספר סידורי ולא service tag.על הקרטון של המסך שלי לא כתוב כלום, הפכתי אותו מכל הכיוונים. תגיד להם שמצאת את הכרטיס וזה כל מה שכתוב שם. גם מחיפוש בגוגל נראה שאין סרוויס טאג והמספר הסידורי אמור להספיק.
פורסם 2011 באוגוסט 1014 שנים התקשרתי פעם לDELL ישראל בקשר למסך.בעיקרון אם האפשרויות מול החנות מוצו, יש על מה לדבר עם DELL אם אתה חושב שיש לך CASE מולם.
פורסם 2011 באוגוסט 1014 שנים על הקרטון של המסך שלי לא כתוב כלום, הפכתי אותו מכל הכיוונים.אני חוזר בי, מצאתי על הקרטון את המדבקה עם המספר הסידורי, והיה עליה גם משהו נוסף, עם 6 אותיות/ספרות. אולי זה הסרוויס טאג?
פורסם 2011 באוגוסט 1014 שנים ככל שידוע לי אין service tag על מסכים מתחת ל30". המספר הסידורי צריך להספיק.
פורסם 2011 באוגוסט 1014 שנים מחבר אני חוזר בי, מצאתי על הקרטון את המדבקה עם המספר הסידורי, והיה עליה גם משהו נוסף, עם 6 אותיות/ספרות. אולי זה הסרוויס טאג?אתה יכול להגיד לי איך המספר מתחיל? אמרו לי שאמור להיות מספר שמתחיל ב-2...משום מה הבחור שדיברתי איתו רצה שאני אביא לו מספר הזמנה של דל, אבל מכיוון שפנדה לא עונים לטלפונים אין לי איך להשיג אותו.אני אנסה להיתקשר שוב מחר ולתת את המספר הסידורי שוב, נראה אם זה יעבור.
פורסם 2011 באוגוסט 1014 שנים הגעתי בסוף למסקנה שזה לא הסרוויס טאג, גם בדקתי אותו באתר של DELL וכתוב שזה לא סרוויס טאג תקני. והוא גם לא מתחיל ב-2. כנראה שבאמת אין סרוויס טאג למסכים האלה, כמו שQttP אמר. לדעתי צריך להתעקש והסביר להם שאין במסכים האלה סרוויס טאג, שיבדקו בעצמם במסך הקרוב (אני מאמין שיש להם מסך של DELL איפשהו..) או שיבדקו באינטרנט אם הם לא מאמינים.אגב, למי בעצם התקשרת, ליבואן או לDELL ישראל, או שיש מישהו אחר להתקשר אליו?
פורסם 2011 באוגוסט 1014 שנים בדקתי במסך שלי וגם שם אין שום מדבקה עם service tag. יכול להיות שהם ההתבלבלו ובסה"כ מדובר על SN?
פורסם 2011 באוגוסט 1114 שנים מחבר טוב, דיברתי עם נציג היום, והתברר שצריך S/N וגם את מספר ההזמנה (משהו שאמור להיות כנראה על הקופסה של המסך).למדתי כמה לקחים חשובים:1) פנדה מחשבים הם חרא של חנות2) פעם הבאה לפני שאני זורק קופסה, לגזור משם את כל המדבקות.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.