"סמארטפון" חדש מבית נוקיה, עם מיגו ובלי כפתורים - עמוד 7 - גאדג'טים ומובייל - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

"סמארטפון" חדש מבית נוקיה, עם מיגו ובלי כפתורים


shay1098

Recommended Posts

  • תגובות 105
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

מיגו לא תמות כל-כך מהר. נכון שנוקיה בחוץ (אני מקווה שהם ישנו את דעתם), אבל אינטל עדיין דוחפת את המערכת הזאת בכל הכוח. השמועות מדברות על כך ש- תוציא בקרוב סמארטפון מבוסס מיגו, ושאינטל עצמה תייצר סמארטפון דרך יצרן משנה (כמו שאפל הלכו עם פוקסקון).

החדשות האחרונות על כך שמיגו יוכל להריץ כל אפליקצית אנדרואיד כאילו היא נייטיב הן חדשות מעולות. לדעתי צריכה לקנות את החברה שפיתחה את זה ולהכניס את הפיתוח כחלק אינטגרלי ממיגו.

בכלל, מערכת פתוחה מהבסיס, שמבוססת כמו שצריך על (לא כמו אנדרואיד), זה דבר אדיר. לא מכיר את WP7 אבל מהיכרותי את המערכות ההפעלה הקודמות של מייקרו$ופט לפלאפונים ומכשירים זעירים לא הייתי מפתח ציפיות יותר מדי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לגוגל ואפל יש יתרון ברור בשוק ,הם חברות שמייצרות תוכנה ומבינות דבר או שניים ,מאחורי MEEGO אין שום חברת תוכנה רצינית ומוכרת , ואוסף של חברות שמתמחות בחומרה לא יצליחו לקדם חדשה ולדחוף אותה לשוק כשכבר יש שני פלטפורמות עיקריות ,והשלישית היא כניראה דווקא WP7 .

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לגוגל ואפל יש יתרון ברור בשוק ,הם חברות שמייצרות תוכנה ומבינות דבר או שניים ,מאחורי MEEGO אין שום חברת תוכנה רצינית ומוכרת , ואוסף של חברות שמתמחות בחומרה לא יצליחו לקדם מערכת הפעלה חדשה ולדחוף אותה לשוק כשכבר יש שני פלטפורמות עיקריות ,והשלישית היא כניראה דווקא WP7 .

לגוגל לא היה יותר ניסיון במערכות הפעלה כשפיתחה את אנדרואיד מאשר עכשיו. גוגל פיתחה אפליקציות ווב. מה לזה ולאנדרואיד.

חברת תוכנה או לא חברת תוכנה, כשחברת ענק כמו שמה את הכסף שלה על משהו, אני לא אומר שזה באופן וודאי יהיה מוצלח, אבל תן לפחות קצת קרדיט...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לגוגל לא היה יותר ניסיון במערכות הפעלה כשפיתחה את אנדרואיד מאשר אינטל עכשיו. גוגל פיתחה אפליקציות ווב. מה לזה ולאנדרואיד.

חברת תוכנה או לא חברת תוכנה, כשחברת ענק כמו אינטל שמה את הכסף שלה על משהו, אני לא אומר שזה באופן וודאי יהיה מוצלח, אבל תן לפחות קצת קרדיט...

אז נכון שגוגל לא פיתחה מערכות הפעלה ,והיא קנתה את אנדרואיד אבל היה לה פשוט יתרון לפרוץ לעולם מערכות ההפעלה ,את גוגל כולם הכירו ,לא ניראה לי שהיה מישהו עם חיבור אינטרנט שלא ידע מה זה גוגל .

אני חושב שזה יתרון לא קטן על פני אינטל מהבחינה הזאת , מי מכיר את "חטיבת התוכנה הענקית" שלה ? עד לפני עשר דקות אפילו אני לא ידעתי על קיומה של החטיבה הזאת עם כול הכלים שנמכרים שם ...

אני חושב שלא רק כסף הוא העניין , גם למייקרוסופט היה הרבה כסף ותיראה לאן הגיע WM ,עד שמייקרוסופט נזכרו שיש מערכות הפעלה אחרות והיא התחילה לעבוד על WP7 , לאינטל יהיה הרבה יותר קשה להכנס לשוק הזה עם "חטיבת התוכנה הענקית" שלהם , לאפל לדוג' יש הרבה יותר כסף מלאינטל ,גוגל ואנדרואיד כרגע מנצלחת במרוץ לנתח השוק .

בכול מקרה מה שבטוח הוא שרק הזמן יגיד מה יקרה ,ידוע שיש שתי מתחרות עיקריות שהם גוגל ואפל ,השאלה היא מי השלישי , וכמו שאמרתי עכשיו מייקרוסופט עושה מאמצים רבים כדי לצאת מהתדמית הרעה שעשתה WM בעולם המובייל ,ועם הנסיון שלהם בבניית תוכנה בנוסף המילה (למרות שאין באמת שום קשר בין השניים ) אישית אני חושב שאין לאינטל הרבה סיכוי לעקוף את WP7 למרוץ למקום השלישי ,במיוחד כנוקיה משחררת מכשיר עם WP7 שכנראה ימכור כמה מליונים לפחות .

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

השאלה המרכזית היא יותר בכיוון של:

האם יש טעם בעוד מתחרה בשוק הזה מול הWP7 שטרם תפסה נתח שוק מהותי, והIOS / ANDROID?

תמיד יש טעם בעוד מתחברה, יש טעם בעוד תחרות ובעוד גיוון, בעולם יש עוד שווקים שלמים שהסמארטפונים לא חדרו אליהם ועדיין משתמשים שם בטלפונים "טיפשים".

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ניראה ממש כמו מערכת רצינית שיכולה לתת פייט רציני למתחרות + תשמור על הרצון של להיות ייחודית - באמת חבל שהם מוותרים על זה, אבל מי יודע אולי אם המכירות והביקורות יהיו רציניות הם ישנו אידיאולוגיה

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ניראה ממש כמו מערכת רצינית שיכולה לתת פייט רציני למתחרות + תשמור על הרצון של נוקיה להיות ייחודית - באמת חבל שהם מוותרים על זה, אבל מי יודע אולי אם המכירות והביקורות יהיו רציניות הם ישנו אידיאולוגיה

הם לא.

http://www.engadget.com/2011/06/25/nokias-stephen-elop-is-still-over-meego-even-if-the-n9-is-a-hi/

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...