htc desire hd - גאדג'טים ומובייל - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

htc desire hd


exma

Recommended Posts

שלום לכולם,

ראיתי את המכשיר המדהים הזה עוד לפני שהוא יצא. כעת ברצוני לרכוש אותו אך הבנתי שיש איתו מספר בעיות בגלל ישראל ובגלל עברית. כמו כן הבנתי שיש איתו איזה באג של רוט או משהו כזה. אני לא מומחה של מערכת הפעלה כיוון שכל החיים שלי השתמשתי בנוקיה עם סימביאן. יש לי מכשיר N97 שלפי המילים הוא מכשיר על הפנים, אך אני אישית לא ראיתי בו שום חיסרון משמעותי כמו שיש לשאר המכשירים (פרט מזה שהוא איטי).

בכל אופן נחזור לHTC. אם יש את המכשיר הזה למישהו יכול פחות או יותר לספר עליו ממש בקצרה, איך המכשיר? על החסרונות שלו ומה הם בעצם. חיפשתי בגוגל מצאתי תשובות כלאה של חסרונות רוט - אבל מה זה אומר כלפי כמשתמש? או חיסרון הזה של עדינות מהכשיר במסך ובטריה והמלצה של שימוש במגנים - אך עד כמה הם מגנים על המכשיר באמת? כמו כן שמעתי שיש איתו בעיה לגבי העברית שאם רושמים נגיד 123 הוא מראה 321, ולגבי . מי שבסלקום (אני אישית בסקלום) האם מכשיר תומך מלאה ברשת באמת? האם הוא תומך באינטרנט וGPS וסלקום נוויגאטור שזה גם חשוב לא מאוד.

אשמח לקבל תשובות

ותודה מראש! ;)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כן ראיתי את כל הסקירות האלה אך אף סיקור אינו עונה על שאלה כמו: מהי בעצם תקלה רוט ומה היא עושה. אף מהם לא מציין האם הם תומכים במערכת ונוויגאטור ישראלי... לכן אני שואל, אולי כאן למישהו יש את המכשיר והוא מכיר אותו טוב.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני בעל DHD ומרוצה מכל רגע אין איתו שום בעיה או תקלה, עדיף באמת שתחכה לסנסיישיין החדש... ורוט זאת לא תקלה זה מתן הרשאות שתוכל לעשות על המכשיר מה שבא שלך לדוגמא להחליף רום שזה מערכת הפעלה אחרת הכוונה אנדרואיד שמתכנת אחר עבד עליו וזה משפר את ביצועים למהירים יותר וחלקים יותר...אני לדוגמא לא ידעתי כלום אבל כשקניתי את המכשיר מחול קראתי ולמדתי איך לפרוץ אותו ואתה לא מאמין איזה עולם מגניב זה האנדרואיד...יש גם את הגלקסי 2 אבל אני הייתי הולך רק על הHTC בגלל ממשק הסנס, בקיצור אתה רק תרוויח עם תלך על ...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

סבבה אתם רק מעלים לי את המוטיבציה :) חחחח...

מה לגבי העברית? אמרו שרואים אותה הפוך זה נכון?

וזה שמעלה? באיזו חברת טלפון אתה (סלקום\אורנג'\פלאפון...)?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני נמצא באורנג' אבל זה לא משנה באיזה חברה אתה נמצא....

אין עברית מלאה כל התפריטים באנגלית אבל אם אתה יודע אנגלית בסיסית זה ממש לא מסובך

אחרי שאתה מתקין איזה רום שאתה רוצה אתה מפעיל קובץ תיקון עברית ואז שום דבר לא הפוך הכל מסודר מימין לשמאל...

אני לא מוצא ממש חסרון למכשיר הזה יש לי כמה חברים עם שהיו מעדיפים את המכשיר שלי...מערכת ההפעלה אנדרואיד פשוט חופשית ולא כמו הOS של שממנה צריך אישור להכל,באנדרואיד אתה יכול לעצב את המכשיר איך שבא לך יש לך 7 דפי בית לערוך ועוד את הדף של האפליקציות...אם יש לך עוד שאלות אני אשמח לענות לך...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הייתי רוצה לדעת עד כמה שהוא שביר? אמרו שהוא שביר מאוד והמליצו לקנות עליו מגנים. הסתכלתי הם עולים קרוב ל260 ש"ח. אני פשוט איש והייתי אומר שיכול להיות מצב דיי אגרסיבי למכשיר. האם המגנים האלה שווים את המחיר הזה?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אפשר להתקין גרסה לא רשמית עם עברית מלאה שנראת קצת אחרת, או שאפשר כמינימום להפעיל תיקון לבעיות הכיוון של העברית

אפשר ב20-30$ לקנות בEBAY מגנים סופר חזקים (שיהפכו אותו גם ליותר עבה)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...