Call of Duty- Modern Warfare 3 - דיון מקדים - עמוד 37 - משחקי מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

Call of Duty- Modern Warfare 3 - דיון מקדים


simonsix

Recommended Posts

אולי ... ולגבש דעה אחרי שמשחקים.. עד כה במשחקים שלפני אין שום הפתעה גדולה מעל לModern Warfare .

הגרפיקה כלעצמה בכלל לא מעולה ( בלי קשר למנוע ).. וזה מאוד חבל.הצחיק אותי ההליכה שם כאילו תקוע להם משהו בתח....

עם כל זה קשה עדיין להתחרות עם המשחק הזה בסינגל ... משחקיות זה הכי חשוב- ואם היינו מקבלים אותו משחק עם גרפיקה עכשווית זה תוספת גדולה להנאה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 973
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

מצטער רוני אבל אני לא מבין למה אנשים שבקושי יש להם נסיון בCOD מתווכחים על COD matters עם אנשים שהשקיעו מאות ואף אלפי שעות במשחקים הללו. כל שחקן COD מנוסה באמת פחות או יותר יודע מה הוא הולך לקבל ב-MW3, זה פשוט ברור

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא צריך לשחק מאות שעות (אפשר לכוון זאת גם הפוך- כותר BF יש לך מאות שעות ? ). ואני בכלל לא מדבר על המולטי.דובר כאן על סינגל ( וגם ציינתי שקשה לעלות עליו במשחקיות).

אם כבר...ברור מה הוא הולך לקבל -אותו משחק רק שופר בקצת. לשחקני הסדרה כנראה זה טוב .

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לי יש בסביבות ה 40 שעות ב BF השונים שיצא לי לשחק בהם (בכלם ביחד, לא בכל אחד) ואני אחד שאף פעם לא אהב את הסדרה הזו במיוחד. אני בטוח שיש פה הרבה שגם מעדיפים COD ויש להם יותר מ 100 שעות ב BF2 או בסדרה בכללי.

מי שאומר שהגרפיקה של COD לא טובה פלצן, המשחקים האחרונים כולם ניראים טוב ויש משחקים שמפגרים מאחוריהם בכמה שנים. יותר מזה, הגרפיקה ב COD הרבה יותר נקיה ונעימה לעין, תוסיף על זה גם את הביצועים שהרבה יותר טובים ואתה מבין למה הרוב מעדיפים את COD. יצא לי לשחק בהרבה משחקי FPS שלא ניראים יותר טוב ועשו לי כאבי ראש, עיצוב שמכביד על העין וביצועים שאפילו הופכים את העסק ליותר גרוע.

BF3 עוד יחסית בסדר בקטע הזה, יש לו רק את הבעיה שהוא כבד רצח וללא הצדקה, מנוע לא יעיל בשיט.

חוץ מזה האנימציה של הדמויות ב BF לא רבה יותר טובה, במיוחד בסיבובים, אנשים רצים בסיבובים על 2 גלגלים :lol:

נ.ב.

עוד נקודה למחשבה, טריילרים של BF3 לרוב היו לזונות גרפיקה בלי תוכן מעניין ושלא תחשוב אפליו להזכיר את Caspian Border, הטריילר הזה היה השקר הכי גדול שראיתי בחיים שלי. מציגים את המפה הזו כאילו יש שם מלא אקשן ובפעול חצי מהזמן שאתה לא רואה אף אחד :P היו פעמים שכבשתי נקודה בלי שעבר אפילו שחקן אחד לעזור לי או להפריע לי וזה עוד בשרת מלא של 64 שחקנים :P

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

דברייך ברישא מתאימים גם להפך. אתה שוב נכנס לזה.... ואתה גם לא מדייק מדברייי.

הגרפיקה של COD עדיין מספקת אבל היא לא מעולה. אם היו שמים דגש גם על זה -זה תורם לחווית המשחק.לא יודע אם זה יכול לקרות במצב של יצאת משחק כל שנה... ההכנסות שלהם ממלא גדולות אז למה לתאמץ .

אולי בBF3 תהיה גרפיקה יותר טובה בסינגל וגם לא משווים הרצת משחק בין מולטי לסינגל וגם עוד בבטא ואפילו לא שהמשחק רק יצא יש להמתין לדרייברים שתמיד משפרים.ובמולטי אם ישאר כך גם בסינגל (גרפיקה )- אתה יודע שבהגדרות הכי חלשות המשחק נראה יותר טוב מCOD ,כל מחשב ממוצע יכול להריץ ( 88000GT יצא לפני הרבה זמן ) אז הנה משחק שמביא גרפיקה עכשווית גם על הגדרות חלשות .

האנימציה פי מיליון יותר מתקדמת ויפה לעין . לא מאמין שעל זה עוד נשאר להתווכח. בכל הנושא הזה BF מוביל .... רק נשאר לו במשחקיות (סינגל ) זה קשה.שאני אשחק אני לא אנסה להשוות, כי גם שם המשחק לא מנסה לחקות אלא להביא משהו אחר- אם יפתיע אותי ממש מעל לBC2 אז הדרך שלהם טובה.. אם ממש לא . אני חושב שעדיף גם בשבילנו שיתעסקו להבא רק בליצור מולטי.

..........

BF ניהיה שחיק באופן נפלא אחרי תקופה קצרה.שחקנים לומדים את המפה (ובמקרה ענקית )-נהיה יותר משחק קבוצתי ובכלל כל שרת זה אחרת -שכן זה תלוי בטיב השחקנים.

אבל במפה שכזאת אני לא מצפה ממך לאחרת - כמעט כל שחקן מושבע של COD יקרה לו אותו הדבר. לכן זה BF והשני זה COD - כן משחקנים שונים במבנה שלהם.

מה נעשה אם לך מספיק כמה שעות משחק בשביל לסכם כל משחק -וזהו. בBF זה טעות מלכתחילה.

בנתיים הכניסו כמה מפות שאינם ענקיות ובנויות אחרת..אני מאוד אוהב את זה וגם שחקני COD ממוצעים -לכן הדעה שלהם הרבה יותר טובה ונמשכת על המשחק מאשר בBC2 .

כל זה נגרר רק כי בכלל ציינתי כמה דברים פשוטים וכלליים על הסינגל בלי קשר שכל משחק מתקשה לעלות עליו במשחקיות. זה עדיין מקשה על "מפתח המוצר" כאן :hat:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

להגיד ש BF3 רץ כמו שצריך על מחשבים חלשים זה שקר גס. אני מריץ את RAGE הרבה יותר טוב ולא על הגדרות מינימום (וזה עוד משחק שמלא בבעיות), BF3 ולצורך העניין כל משחק אחר בסדרה לא עובדים כמ ושצריך, לפחות לא בהשוואה לאיך שהם ניראים.

אנשים היום לא יודעים לשחק BF, לא יכול להיות מצב שאני יכול לעבור על 2 נקודות שונות בלי שיהיה שם מישהו שילחם נגדי, לא יכול להיות מצב שיש 3 אנשים מהקבוצה שלי סביבי, הורגים אותי והם לא עושים שום דבר. אני עושה SPAWN באותו מקום ואותו אחד שוב הורג אותי ושוב אף אחד מהאחרים לא זז אפילו לבדוק מה קורה.

אני לא רואה צורך להזכיר את ה SP של BF3 כי הוא יעבוד אות ודבר כמו ה MP בביצועים ומשענו מכמה מקורות שהוא פשוט עלוב, BC בלי החוש הומור. ה MP גם לא במצב מזהיר במיוחד, אותה סיבה שעד היום לא ישבתי מספיק שעות על BF. המפות לא מעודדות מפגשים בין הקבוצות, הרים של באגכים שחלקם מסדרים רק אחרי שנה או לא מסדרים בכלל והכי גרוע זה ש DICE לא למדו שום דבר. אוסף החוקים ההזוי שיש במשחק הזה גורמים ל COD להרגיש כמו משחק פתוח, למה לעשות מפות כל כך גדולות אם מגבילים את מספר השחקנים ל 64? מפה כזו הייתה עובדת הרבה יותר טוב עם 128 שחקנים ואז אולי באמת הייתה מרגיש שאתה משחק ולא רץ ונוסע כמו מפגר כי אולי עוד 4 דקות תיראה מישהו ואם לא תרוץ אז עוד רבע שעה :nixweiss:

בסופו של דבר גרפיקה שווה לתחת, אם המשחק לא מעניין (CRYSIS שהרדים אותי) או לא עובד כמו שצריך (BF שהעלה לי את הלחץ דם) אנשים יעדיפו לשחק משחקים שעובדים אבל ניראים טיפה פחות טוב.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

'באלפא' רץ לי נהדר עם 8800GT (וזה עוד לא המשחק המלא כולל בהמשך ) .

איאפשר להשוות בין המנוע של RAGE לBF3 שכן המונע של BF אדיר יותר ושוב לא משווים הרצת משחק בין מולטי לסינגל .

כמעט כל משחקי BF יצאו עם גרפיקה מהגבוהות ביותר לשנה... כמו BF2 ו2142 וגם עכשיו BF3 .

שוב... רק אחרי שהמשחק כבר תקופה בחוץ אז אפשר לראות את טיב השחקנים וגם רצוי לשחק בשרתים טובים,מדוע? כי כל משחק בסידרה דונה מקודמו... חייב להתרגל לדמות לרתע החדש --להכל.

המפה גדולה מאוד רק בשביל כלי הטיס .. וזה רק כמה מפות וכן רק במצב של 'דגלים',לאן שאפשר להגיע רגלי גודלה בסדר.. ויש משהו בדברייך אני לא אומר שלא אבל שוב צריך ממש לשחק תקופה ולראות יותר -כל מצב גרוע שהקהילה תתלונן החברה תסדר כנ"ל רמת נשקים וכו'... .

http://bf3blog.com/2011/10/dice-adjusting-weapon-damage-based-on-beta-feedback/

מצחיק אותי ששחקן מושבע של COD דורש דברים כנגד עיקרי הסדרה BF

החברה ניסתה 128 שחקנים -וזה לא הלך טוב.

לא נכון להציג את קרסיס להשווה ::)

המשחקיות עד כה ממה שראיתי בBF3 היא אדירה עם פוטנציאל ענק ,בקריסיס המולטי עלוב וגם הסינגל .. BF3 לא ניסתי עדיין את הסינגל וגם לא אתה ( אני חושב :cool2: )אולי הוא נחמד ומתעלה על קודמו - לי זה מספיק לבנתיים. את הבאגים יתקנו ( לפחות בתחילה הדברים הקשים שמאוד מפריעים ) .

לך זה בכל זאת לא יעניין, כי אינך מתחבר..אפילו למשחקיות.... אבל ציינתי שיוצאות גם מפות קטנות - כמו עירוניות ... כאן שחקן COD או כל אחד שאוהב משחק מהיר יותר יכול להתחבר ... וגם במפות ענק הרי יש מצב RUSH המפה יותר מצומצת .

אתה מתכוון נראים הרבה פחות טוב. מה שלא נעה לך ( משחקיות ) נעה לאחרים.. במיוחד מחובבי הסידרה.

סיכום: היה זמן שציינת שהמשחקיות דווקא טובה ואפילו בין הטובות ( על מפת המטרו - מפה מצומצמת)-רק הבאגים מפריעים לך.

אז תשחק במפות הדומות לה .

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בסך הכל COD הוא משחק שמתמקד יותר בלש"ב ומצליח בגדול! ו-BF מתמקד בלוחמה בשטח פתוח עם הרבה גמגומים בלש"ב,ומצליח בגדול.

הכל תלוי בטעם שלכם.. אם אתם חושבים שלדרוס צלף עם טנק זה מגניב או להנחית טיל על קוקסינל עם ג'יפ ממסוק זה כיף,מה טוב....

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

נמחקו כל ההודעות המיותרות שלא קשורות לדיון על MW3

להבא, מספיק עם הויכוח סרק הזה וההשוואה למשחקי יריות אחרים אלא אם כן מדובר בתוכן ענייני.

חג שמח.

תודה. :)

יש חדש על הקנייה הקבוצתית? :P

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...