עבור לתוכן

יSKYPC פשטו את הרגל !

Featured Replies

פורסם

לא יאומן

בכלל לא אופייני לחברה בפשיטה.

אני קניתי מהם כרטיס GTX 460 בסוף פברואר.

מסתבר שזה היה הכרטיס הלא נכון בתוך הקופסא (GTX 460 SE) - מוזר אבל נכון.

אמרתי להם, ועם טיפה תוקפנות הם קיבלו את זה.

הכרטיס השני שקיבלתי היה גם אותו הדבר - GTX 460 SE.

אז התקשרתי אליהם שוב, ואמרו לי שהGTX 460 הזול ביותר שהוא מחברה אחרת הוא 200 ש"ח יותר (האחד שקניתי הוא 700 ש"ח).

אז אמרתי לבחור שיבטל את ההזמנה ומישהו הגיעה לקחת את הכרטיס.

אמנם סמכתי עליהם אז לא בדקתי שזיכו אותי, אבל זה מה שהבחור אמר לי.

  • תגובות 135
  • צפיות 47.7k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

פורסם

מעקב (יש עדיין טעם?)

  • 1 חודש מאוחר יותר...
פורסם

במידה והמחשב יאותר, אני לא חושב שיש בסיס משפטי לאף אחד לקחת לו אותו.

המחשב נקנה ושולם והועבר לרשותו.

המחשב ללא עוררין שיך לו.

כל מי שמחזיק במחשב הזה הוא גנב מבחינה משפטית ומוסרית.

זה כמו שאני יביא את הרכב שלי למוסך והמוסך יפשוט רגל.

אין שום זכות למוסך או לאף אחד אחר למכור את הרכב שלי!! כדי לשלם את החובות של העסק.

אפשר אולי לדבר על התיקון אם נעשה ולגבי התשלום שמגיע עליו במידה וקיים.

חוץ מזה אין בכלל על מה לדבר.

הרכב שלי!

אני הייתי מתחיל בלנסות לברר איפה המחשב נמצא.

יש סיכוי מסוים שמישהו בחנות באמת גנב אותו.

ואולי הוא במעבדת היבואן, ורק צריך ללכת לקחת אותו.

טוב אחרי 3 שבועות של בקשות חוזרות לענות , ענו לי מהחברה :

לאחר ברור לצערי לא יודעים איפה המחשב כמו שאתה יודע שהחברה בתהליך פרוק

אז אין מנוס אני הולך לבית משפט לתביעות קטנות, השאלה כמה לדרוש מהם, כי המחשב שהיה ברשותי כבר לא עולה הרבה אז אם זה עד אלפיים ש"ח ויכול לקחת הרבה זמן ומשאבים אני לא הולך להיות חלק בזה, מי שהוא יכול לעזור בזה ?

(עוד שאלה איך אני יודע אם החברה היא חברה בע"ם או לא ?)

תודה רבה על העזרה

פורסם

אם החברה בפירוק, קצת אין טעם לתבוע.

פורסם

אם החברה בפירוק, קצת אין טעם לתבוע.

יוצא שמי שהוא גונב לך ציוד, ואין אשמים בזה ? אף אחד לא אחראי ? שווה להקים חברה רק בשביל לעשות מכה !!

וברצינות למה אתה מתכוון שאין טעם לתבוע ? אם אני פותח בקשה בבית הדין לתביעות קטנות, אף אחד לא יעשה שום דבר ?

פורסם

חבל לראות את סקאי במצב כזה, הם דווקא תמיד נראו לי כחבר'ה מקצועיים :(

מקווה שלא ייעלמו ויימצא מישהו שינהל את החנות בצורה יותר מתאימה.

ולכל המשתמשים שציינו כאן "יחס מזלזל", "טון דיבור לא נעים" וכו' - מנסיוני, ברוב המקרים זה נובע מהגישה הראשונית של הלקוח כלפי הנציג שמטפל.

בד"כ לא כדאי להגדיר חנות שלמה כ"נותנת יחס רע" על סמך כמה ביקורים או שיחות בודדים - כי כל לקוח, כל נציג וכל מקרה לגופו.

לגבי אחריות למוצרים, בחלק מהמקרים (כמו זכרונות למשל) ניתן לממש אותה גם דרך היצרן ישירות גם אם היבואן מסרב.

פורסם

חבל לראות את סקאי במצב כזה, הם דווקא תמיד נראו לי כחבר'ה מקצועיים :(

מקווה שלא ייעלמו ויימצא מישהו שינהל את החנות בצורה יותר מתאימה.

אני לא מבין משהו, הרבה אנשים אומרים שהם נראו חברה מקצועיים, טיפלו מצויין וכולה...,

אבל בשורה תחתונה החנות פשטה רגל, זאת אומרת שהיא התנהלה\מכרה\טיפלה לא בצורה נכונה, ועכשיו הרבה אנשים כמוני שהזמינו\שילמו\תיקנו ומחכים לסחורה שלא תגיע מאוכזבים והולכים לתבוע את החנות הנ"ל. אז על איזה מצויינות אפשר כאן לדבר ? מה שנשאר להגיד זה "אם דווקא תמיד נראו לי כחבר'ה מקצועיים" אבל בפועל הם ממש לא. כגע פנו אלי עוד כמה אנשים לגבי התביעה, אנחנו עושים כנראה תביעה גדולה.

פורסם

אני לא מבין משהו, הרבה אנשים אומרים שהם נראו חברה מקצועיים, טיפלו מצויין וכולה...,

אבל בשורה תחתונה החנות פשטה רגל, זאת אומרת שהיא התנהלה\מכרה\טיפלה לא בצורה נכונה, ועכשיו הרבה אנשים כמוני שהזמינו\שילמו\תיקנו ומחכים לסחורה שלא תגיע מאוכזבים והולכים לתבוע את החנות הנ"ל. אז על איזה מצויינות אפשר כאן לדבר ?

יש ברוב המקרים הבדל עצום בין המקצועיות של עובדי החנות בביצוע תפקידם למקצועיות הנהלת החנות בהנהלתם את החנות.

כשאני אומר "חבר'ה מקצועיים", הכוונה שלי היא בעיקר לנותני השירות, הטכנאים ואנשי המכירות ושאר "עובדים זוטרים" בחנות, כי אותי בתור לקוח שנגיד, מעוניין לקבל מידע וייעוץ על המוצרים שהוא קונה, ממש לא מעניין מי המנכ"ל של החנות ומה השריטה שלו באותו יום. מעניין אותי לקבל מידע אמין ומדוייק כדי לבסס את החלטתי ולא רק סלוגנים שיווקיים משוננים ומידע כללי מצוץ מהאצבע.

לכן אני אומר, שחבל שעוד חנות שמעסיקה עובדים מקצועיים (לעומת רשתות שמחזיקות מה שנקרא "תותחי מכירות" שלא יודעים מהחיים שלהם בחומרה) נקלעת לקשיים שעלולים לאיים על המשך פעולתה :(

פורסם

יוצא שמי שהוא גונב לך ציוד, ואין אשמים בזה ? אף אחד לא אחראי ? שווה להקים חברה רק בשביל לעשות מכה !!

וברצינות למה אתה מתכוון שאין טעם לתבוע ? אם אני פותח בקשה בבית הדין לתביעות קטנות, אף אחד לא יעשה שום דבר ?

אתה צריך לדעת את מי לתבוע

קח בחשבון שהבעלים / חברה, קרסו, כלומר יש עליהם חוב גדול בהרבה ממה שיש להם בנכסים.

מי שזכאי קודם כל לקבל משהו מהפירוק הם העובדים שבטח חייבים להם כמה וכמה משכורות.

אחר כך יש בנקים שהחתימו את הבעלים על התחייבויות אישיות ונתנו להם אשראי.

יש ספקים שסיפקו סחורה.. בקיצור יש לפניך רשימה ארוכה.

אני לא אומר לך בוא ותפסיד הכל, השאלה אם כדאי לך ללכת ולהתאמץ עוד בשביל סיכוי ממש אפסי.

פורסם

תאמין לי שעובדים הם ממש לא בראש וראשונה. יותר כמו לפני הלקוחות.

פורסם

אז סקיי באמת פושטים רגל? :(

באמת חבל..

פורסם
  • מחבר

* ערכתי את הכותרת הישנה ששאלה האם SKYPC באמת פושטת רגל ..?...

לצערנו התשובה כבר מזמן ידוע לכל מי שהתעניין... :'(

פורסם

לפי האתר עושה רושם שהם מתכננים קאמבק

פורסם

במקום הראשון בנקים. במקום השני מי שמטפל בפירוק (רואה חשבון ועורך דין), במקום השלישי ספקים, במקום הרביעי עובדים ובמקום אחרון לקוחות. בדרך כלל הכסף נגמר במקום השני לכן הסיכוי של עובדים לקבל פיצויים מהבעלים קלוש עד לא קיים. עובדים יצטרכו לפנות לביטוח הלאומי. ביטוח לאומי משלם את המשכורות שלא שולמו ופיצויים במקרה של פשיטות רגל ופירוקי חברה.

פורסם

לפי האתר עושה רושם שהם מתכננים קאמבק

רשום באתר כחול ע"ג אפור - "החנות סגורה עד הודעה חדשה"

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים