העדכון הקטלני של WP7 - גאדג'טים ומובייל - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

העדכון הקטלני של WP7


shay1098

Recommended Posts

העדכון הקטלני של WP7

עדכון התוכנה הראשון שהוציאה מיקרוסופט למערכת ההפעלה הסלולרית Phone 7 יצר תקלה משביתת מכשירים

תקלה המונית בגרסת העדכון למערכת ההפעלה הסלולרית Phone 7 של . לאחר שהחברה שחררה להורדה את העדכון הראשון בתולדותיה ל-WP7, התגלו תקלות שונות שהוא גורם, חלקן כה מהותיות שהחברה ייעצה לאנשים להביא את מכשירם לטכנאי. הוציאה את העדכון ביום שני, וכבר ביום שלישי הוציאה הודעה שהיא מודעת לכך שהוא גרם לטלפונים להפסיק לעבוד ושהיא בודקת דיווחים אלו.

בין הנפגעים נמצאים שני מכשירים של סמסונג – ה"אומניה 7" וה"פוקוס", שהתקנת העדכון עליהם כלל אינה מצליחה. בחלק מהטלפונים האחרים היא נתקעת בשלב השישי (מתוך עשרה) והורסת את הקושחה (Firmware) של המכשיר, דבר שלמעשה משבית אותו. פעולת שחזור מצליחה רק בחלק מהמכשירים, ובמקרים בהם היא נכשלת אין למשתמש מנוס מאשר להחזיר את המכשיר לספק כדי שהוא יוחלף. "אנו מצטערים על אי הנוחות", כתב נציג בחשבון הטוויטר של החברה.

htc-hd7-t-mobile-usa-wp7.jpg

[glow=yellow,2,300]מקור:[/glow]

http://tech.walla.co.il/?w=/4008/1796793

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מיקרוסופט מפסיקה את הפצת העדכון ל-WP7

העדכון הראשון למערכת ההפעלה הסלולרית של מיקרוסופט גרם למותם של מכשירי סמסונג אחדים. מיקרוסופט: "זיהינו תקלה טכנית"

מיקרוסופט מסירה את העדכון הראשון שפורסם למערכת ההפעלה Windows Phone 7 עבור מכשירי סמסונג לאחר שמספר לא ידוע של מכשירים נפגע מניסיון העדכון וחלקם אף פסקו לעבוד כליל. כך מדווח אתר eWeek.

על פי הדיווח, דובר מיקרוסופט מסר ל-eWeek אמש שהעדכון אכן הוסר מרשימת העדכונים להורדה. זאת לאחר שהתגלה פגם טכני שגרם לכך שמספר קטן של מכשירים פסק מלעבוד בעת ניסיון התקנה, ולדברי ההודעה החברה מקווה להעלות קובץ עדכון חדש ומתוקן בהקדם.

העדכון פורסם בבלוג הסלולר של מיקרוסופט ב-21 בפברואר והפצתו החלה יום מאוחר יותר. העדכון תואר כמספר שיפורים מבניים במערכת שיעזרו להטמיע עדכונים עתידיים, כמו זה עליו הוכרז בכנס הסלולר בברצלונה. העדכון הבא צפוי להוסיף שיפורים למערכת ההפעלה הסלולרית כמו אפשרות גזרה והדבקה וכן טעינה מהירה יותר של ישומים.

תוך יום מתחילת הפצת העדכון, מלאו פורומי העזרה של מיקרוסופט בקריאות לעזרה של משתמשים שהעדכון גרם למכשיריהם להפסיק לעבוד או נתקע באמצע. כעת החליטה מיקרוסופט להפסיק זמנית את ההפצה של העדכון עבור מכשירי סמסונג.

לא התחלה חיובית

מערכת Windows Phone 7 היא התקווה הגדולה של מיקרוסופט בשוק הסלולר ועם הצטרפות נוקיה הפינית לרשימת היצרניות שהתחייבו לייצר מכשירים חכמים עם הפלטפורמה של מיקרוסופט, נראה שנתוני המכירות המדשדשים של מכשירי WP7 עשויים להשתפר.

תקלת עדכון מסוג זה ובפרט שמדובר בעדכון הראשון למערכת, וכזו שגורמת למכשירי משתמשים להפוך ללבני מתכת ופלסטיק, יכולה להזיק למוניטין הרעוע גם כך של מיקרוסופט בשוק הסמארטפונים עליו חולשות אפל וגוגל עם מערכת אנדרואיד.

[glow=yellow,2,300][shadow=yellow,left]מקורות:[/shadow][/glow]

http://net.nana10.co.il/Article/?ArticleID=783056

http://www.eweek.com/c/a/Mobile-and-Wireless/Microsoft-Windows-Phone-7-Update-for-Samsung-Smartphones-Is-Pulled-369197/

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מוקדם מדי להספיד את WP7 . מה שכן, ללא ספק יש בה אל מן ההתחלה כמה וכמה מאפיינים לא חביבים כמו דרישות חומרה מינימליות גבוהות, ותחושה של יציאה של של מערכת שלא ממש מוכנה ומאוחר מדי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בסוף כולם עוצרים ברמזור.זה לא מאוחר לאף אחד אנשים רוכשים כל הזמן טלפונים

והרבה אנשים לא מבינים במערכות הפעלה.הם יודעים רק שם של החברה. נוקיה זה טוב.אייפון זה מכשיר פצצה הם לא יודעים איזה זאת בכלל..

עכשיו שהם ירכשו טלפון חדש אני מבטיח לך הם לא ידעו באיזה מדובר! אני דיברתי עם כל כך הרבה אנשים שאין להם מוסג מה זה אנדרויד

עכשיו השילוב של WP7 הולכת להיות הצלחה.למה כי זה .ויש עוד המון אנשים שעדיין בטוחים שנוקיה החברה הכי טובה בעולם לטלפונים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מוקדם מדי להספיד את WP7 . מה שכן, ללא ספק יש בה אל מן ההתחלה כמה וכמה מאפיינים לא חביבים כמו דרישות חומרה מינימליות גבוהות, ותחושה של יציאה של של מערכת שלא ממש מוכנה ומאוחר מדי.

אין שום דרישות חומרה מתקדמות ,כול המכשירים שיצאו עד עכשיו עם WP7 מכילים את הQSD8250 שכבר לא ממש עדכני (הוא נימצא בHD2/Desire/N1/X10 וכו' )

אם הם היו מחייבים את היצרניות להשתמש בMSM8255 שנימצא בDesire HD ומתחרה בA4 והHummingbird הסיפור היה שונה לגמרי .

אבל נכון בשוק שיש בו את וiOS וגם WebOS 2 שתיכנס עוד מעט (שהרבה הרבה יותר בשלה מאשר WP7 ) אין מקום למערכת שמתקפדת כמו הגירסה הראשונה של אם כבר אז עדיף שנוקיה היו הולכים עם Meego שלפי מה שניראה הרבה יותר מוכנה לשוק כרגע.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...