איטיות בלתי נסבלת לאתרים מחו"ל עם בזק בינ"ל - עמוד 11 - רשתות ואינטרנט - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

איטיות בלתי נסבלת לאתרים מחו"ל עם בזק בינ"ל


matizami

Recommended Posts

ביחס למה שאתה מקבל המחירים לא ברצפה.
הכוונה היא שהמחירים הם לא הבעיה, ואין שום סיבה לעודד ירידה נוספת שלהם. אם במחיר הנקוב היית מקבל את השירות הנקוב, היית מרוצה, הלא כן? התמקדות בהורדת מחירים במקום בשיפור השירות רק תעודד את הספקים לתת שירות כמה שיותר גרוע על מנת לאפשר מחיר נמוך יותר.
פשוט מאוד, כאשר יש תחרות בשוק, ריבוי מפעילים גורם לרכישות נוספות של רוחב פס, המחירים יורדים ו"גורמים" לשינוע לקוחות מחברה לחברה, כך שלא נוצר "עומס" או צוואר בקבוק בחברה אחת עם מונופול זה או אחר ואז היחס לקוחות פר רוחב פס מתאזן.
אני עדיין מתקשה לראות קשר של סיבה ותוצאה בדברים שרשמת.

נגיד ככה: ריבוי מפעילים גורם לתחרות? מסכים. בתחרות כל מפעיל רוצה למשוך כמה שיותר לקוחות, וזאת אפשר לעשות או באמצעות מחיר נמוך יותר, או באמצעות שירות טוב יותר. אך האם אחד בהכרח מוביל לשני?

ריבוי מפעילים גורם לרכישות נוספות של רוחב פס? נניח. וזה יגרום לעלויות הרכישה לרדת? אולי. ואולי דווקא לעלות, אם יש יותר קונים מעוניינים?

שינוע לקוחות מחברה לחברה אפשרי כבר היום. אם סתם תוסיף עוד חברות בלי להוסיף רוחב פס, לא תשפר את המצב. עכשיו, ברור לי שאתה מתכוון למצב שבו חברות חדשות ירכשו רוחב פס נוסף, אך גם זה בפני עצמו לא יעזור, כי הן עדיין תצטרכנה לגלגל את העלות על הלקוחות.

כל עוד המחיר שספק משלם על רוחב פס משוריין לחו"ל לא משתנה, גם המצב לא ישתנה. עדיין כדי להרוויח ככה וככה אחוזים על השקעה של ככה וככה כסף, הספק יצטרך למכור במחיר מסוים, מה שאומר אחד מהשניים - רוחב פס מתחלק בין לקוחות רבים (ואז כולם סובלים) או שהפס מתחלק בין מעט לקוחות שמשלמים יותר (ואז מרבית הלקוחות לא מרוצים).

על מנתה לשפר באמת את המצב, צריך קודם כל לשפר את התחרות ברוחב הפס הכללי של המדינה ללחו"ל - השיפור ללקוחות הקצה יבוא בעקבות זה.

למען גילוי נאות כישורי הכתיבה וההתנסחות שלי לא מן הגבוהים, לא מכיר מישהו מקצועי שגם יוכל לשייף זאת, לו הייתי מכיר, הייתי פונה, ולא טורח לשאול פה בפורום.

אולי אתה תעזור מה דעתך ?

אין בעיה - אם תנסח משהו ותגיד למי לשלוח - אני בכיף מוכן לעזור לך "לשייף" את זה.

כפי שאתה רואה, אני מעט סקפטי בתועלת המיידית שתוכל לצמוח מזה, אך להזיק זה בטח לא יכול.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 170
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

הכוונה היא שהמחירים הם לא הבעיה, ואין שום סיבה לעודד ירידה נוספת שלהם. אם במחיר הנקוב היית מקבל את השירות הנקוב, היית מרוצה, הלא כן? התמקדות בהורדת מחירים במקום בשיפור השירות רק תעודד את הספקים לתת שירות כמה שיותר גרוע על מנת לאפשר מחיר נמוך יותר.

אני עדיין מתקשה לראות קשר של סיבה ותוצאה בדברים שרשמת.

נגיד ככה: ריבוי מפעילים גורם לתחרות? מסכים. בתחרות כל מפעיל רוצה למשוך כמה שיותר לקוחות, וזאת אפשר לעשות או באמצעות מחיר נמוך יותר, או באמצעות שירות טוב יותר. אך האם אחד בהכרח מוביל לשני?

ריבוי מפעילים גורם לרכישות נוספות של רוחב פס? נניח. וזה יגרום לעלויות הרכישה לרדת? אולי. ואולי דווקא לעלות, אם יש יותר קונים מעוניינים?

שינוע לקוחות מחברה לחברה אפשרי כבר היום. אם סתם תוסיף עוד חברות בלי להוסיף רוחב פס, לא תשפר את המצב. עכשיו, ברור לי שאתה מתכוון למצב שבו חברות חדשות ירכשו רוחב פס נוסף, אך גם זה בפני עצמו לא יעזור, כי הן עדיין תצטרכנה לגלגל את העלות על הלקוחות.

כל עוד המחיר שספק משלם על רוחב פס משוריין לחו"ל לא משתנה, גם המצב לא ישתנה. עדיין כדי להרוויח ככה וככה אחוזים על השקעה של ככה וככה כסף, הספק יצטרך למכור במחיר מסוים, מה שאומר אחד מהשניים - רוחב פס מתחלק בין לקוחות רבים (ואז כולם סובלים) או שהפס מתחלק בין מעט לקוחות שמשלמים יותר (ואז מרבית הלקוחות לא מרוצים).

על מנתה לשפר באמת את המצב, צריך קודם כל לשפר את התחרות ברוחב הפס הכללי של המדינה ללחו"ל - השיפור ללקוחות הקצה יבוא בעקבות זה.

אין בעיה - אם תנסח משהו ותגיד למי לשלוח - אני בכיף מוכן לעזור לך "לשייף" את זה.

כפי שאתה רואה, אני מעט סקפטי בתועלת המיידית שתוכל לצמוח מזה, אך להזיק זה בטח לא יכול.

בגדול אני מאוד שמח שאתה מעלה את סגויית המחשבה הזו לגבי ההתנהלות הכלכלית של גופים כגון ספקי התקשורת.

תראה, מן הסתם שזה גדול יותר ממני וממך, ואני לא אתיימר לתת לך תשובה קולחת שתשאיר אותך חסר מילים.

אבל תשובה הגיונית ורציונאלית כן. כל יוזמה שתגיע מהמדינה, קרי סבסוד רכישת קווים נוספים, או הוזלות והנחות משמעותיות לספקים חדשים.

אני מסכים לגמרי, עם כל מה שאמרת לגבי מחיר, ואני אישית לא נבהל משלם סכום כסף שיצדיק את התמורה לה אני אקבל. הרגולציה ועדר הכח השלטוני בנושא הזה פוגעים בנו האזרחים. אתה מסכים איתי שלו המדינה תרתם לנושא הזה, תשקיע כספים על מנת לעודד את השוק לפעול ולצמוח, כך אנו הלקוחות נקצור פירות של מהיר יותר איכותי יותר וטוב יותר. בסופו של יום אין קשר בהכרח ישיר בין הוזלת המחיר לטיב השירות, אבל תמיד יהיו יחידי הסגולה שיתנו שירות טוב יותר, ולקוחות יעברו אליהם על אף שהמחיר יקר יותר, כל עוד יש טראפיק בשוק בתמיכה ממשלתית (ואניל א מדבר על זה שעכשיו יש לך 4 ספקים לעבור בניהם, כי גם היום נופלים למלכודות ההתחייבות)

שום, אם נהיה סקפטיים, ונשב בבדלנות מוחלטת, ברור לי שכלום לא יקרה.

אבל זה נורא מצחיק לשמוע כלכך הרבה קולות פה, ותלונות, ובמקום לפעול, אנשים "אוכלים" את החרא בשקט,

תכונה מאוד ישראלית יהודית, יש לומר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

במוצ"ש הזה בדקתי באמת מה הולך בגיימר :kopfpatsch: . יכלתי לשחק לאיזה 10 דקות אבל אז הפינג קפץ ב50-60 מילי ועפתי. השרת שאני משחק עליו רחוק ורגיש (17 קפיצות אם זה אומר לכם משהו) ואני לא בטוח אם זה 014 אבל אשתי גם התלוננה על איטיות. .. מה אני אגיד לה ? "מוצ"ש כולם באינטרנט, סבלנות"

צריך להתקשר אליהם ולהגיד להם לעשות יותר traffic shaping בגיימר כי במוצ"ש אי אפשר לשחק או שאולי יעבירו אותי למסלול סופר ;) אם הם פתחו אותו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני לקוח של CCC מה-19 לחודש ובנתיים אני הרבה יותר מרוצה ממנה מבזב"ל.

קודם כל לא נתקל יותר כמעט לגמרי ב buffer באתרים כמו "אתה-צינור", ומקבל את המקסימום בהרבה יותר הורדות שאני מאשר שקבלתי בבזב"ל.

השיחות לתמיכה שלהם נענות במיידי ללא מערכת ניתוב שיחות.

ביום חמישי האחרון היתה תקלה בCCC עם שיבושי גלישה וגישה קשים. היום קבלתי את ההודעה הבאה למייל:

שלום.

ביום חמישי האחרון בשעות הערב, הייתה תקלה במערכת האינטרנט שלנו.

כתוצאה מתקלה זו לא יכלו לקוחות החברה לגלוש במשך מספר שעות.

מרגע קרות התקלה, עבדנו ברציפות עד לתיקון התקלה,

התקלה תוקנה במהלך יום חמישי ושוב ביום שישי.

אנחנו פועלים להפקת לקחים וליישום פתרונות כך שתקלה מעין זו

לא תחזור, וכי רמת השרות תישמר ברמה גבוהה.

אנו משקיעים מאמץ רב במניעת תקלות דומות בעתיד,

ומקווים לתת מענה ברמת שרות גבוהה לאורך הזמן.

TCC

Ramy Nahum

CEO

Mobile: 972-(0)54-9201400

Direct: 972-(0)3-9201400

Fax: 972-(0)-3-9201201

אז נכון, לא מדובר בהחזר כספי, אבל גורם לי להעריך את החברה הזאת הרבה יותר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני שוקל לעבור ל CCC ,אני רואה שאתה די מרוצה.

השרות בה לפי מה ששמעתי באמת טוב יותר מחברות אחרות

אבל לפי ביקורות ששמעתי איכות הגלישה שם דווקא לא מדהימה (בלי שום קשר לתקלה שהיתה להם).

ההיתי רוצה לדעת איך אתה מתרשם מהמהירות שלהם ב STREAMING

נגיד וכאלה ואיך המהירות שאתה מקבל ב טורנטים

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני שוקל לעבור ל CCC ,אני רואה שאתה די מרוצה.

השרות בה לפי מה ששמעתי באמת טוב יותר מחברות אחרות

אבל לפי ביקורות ששמעתי איכות הגלישה שם דווקא לא מדהימה (בלי שום קשר לתקלה שהיתה להם).

ההיתי רוצה לדעת איך אתה מתרשם מהמהירות שלהם ב STREAMING

נגיד וכאלה ואיך המהירות שאתה מקבל ב טורנטים

אני ב-CCC כבר חצי שנה ואני חייב לאמר שמאז התקלה הגלישה לארה"ב זוועתית עם פינגים של מעל 400ms. אחרי שביקשתי להתנתק קבלתי יחס מאד טוב מאחד האנשים הטכניים שם שביקש ממני להיות סבלני בימים הקרובים היות והם עדיין מתמודדים עם ריקושטים מהתקלה. נכון לאתמול מהירות הגלישה לארה"ב והפינגים עדיין גרועים ואין אפשרות לראות תכנים כבדים מחו"ל.

מעניין אותי אם אני היחיד.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני שוקל לעבור ל CCC ,אני רואה שאתה די מרוצה.

השרות בה לפי מה ששמעתי באמת טוב יותר מחברות אחרות

אבל לפי ביקורות ששמעתי איכות הגלישה שם דווקא לא מדהימה (בלי שום קשר לתקלה שהיתה להם).

ההיתי רוצה לדעת איך אתה מתרשם מהמהירות שלהם ב STREAMING

נגיד וכאלה ואיך המהירות שאתה מקבל ב טורנטים

אני לא אתחיל לספר לך ניסים ונפלאות על הגלישה פה, זה לא שאני מקבל כל יום מגה בייט לשניה פה ;D

אני לא משתמש כבד והטורנטים שלי יושבים על סיד-בוקס ככה שזה גם לא תופס לי את הקו הבייתי.

הקפאתי את החשבון בבזק כי נמאס לי שאתרים לגיטימים כמו זוחלים, זה היה קצת יותר מדי בשבילי.

בCCC מאוד נדיר שאני נתקל במצבים שאני צריך לבצע buffer.

מה שטוב זה שכל אחד יכול להחליט לעצמו, להקפיא את המנוי בחברה שלו, לעשות מנוי לחודש בCCC ולבדוק.

אני ב-CCC כבר חצי שנה ואני חייב לאמר שמאז התקלה הגלישה לארה"ב זוועתית עם פינגים של מעל 400ms. אחרי שביקשתי להתנתק קבלתי יחס מאד טוב מאחד האנשים הטכניים שם שביקש ממני להיות סבלני בימים הקרובים היות והם עדיין מתמודדים עם ריקושטים מהתקלה. נכון לאתמול מהירות הגלישה לארה"ב והפינגים עדיין גרועים ואין אפשרות לראות תכנים כבדים מחו"ל.

מעניין אותי אם אני היחיד.

תופעות הלוואי היחידות שנתקלתי בהן מאז התקלה היו שמדי פעם הייתי מקבל page not found באמצע שום מקום תוך כדי גלישה ואז refresh הדף פותר את התקלה. אבל זה הסתדר.

אתה יכול לתת לי כתובת או שתים?

36426805.png

36426964.png

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ערב טוב חברים.

תנסו בבקשה את הסרטון הזה. אני פשוט רוצה לדעת אם זה רק אני או שוב לא זז בבזב"ל.

ניסיתי לצפות ב 720P וראיתי רק 9 שניות של סרטון וכבר 5 דקות יש לי BUFFERING

כאשר בחרתי SHOW VIDEO INFO אז ראיתי שמהירות הורדה שלי נע בין 500kbps ל 100kbps ואפילו צונח מתחת ל100 לפעמים. בזיון שוב, כאשר יש לי 12 מגה :bash:

זה כנראה השיא!

http://www.speedtest.net/result/1194887081.png

איפה 12MB שלי?????????????????? :pissed:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בזק בין לאומי פשוט לא זזים.

זה כבר ברור כשמש שיש שם בעיה.

בגלל זה התנתקתי מהם.

הלינק שנתת ב 720P רץ לי כמעט חלק ואני בחיבור

של 1.5 כששליש מברוחב פס תפוס בהורדות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אתה חושב שלא בדקתי תשתית? :-\

בהמחשת המהירות של הוט קיבלתי 12.15 MB על 1.04 MB ובהורדת קובץ היה לי 1492 mbps. נראה לי תקין לגמרי

כנראה יש לך או תעדוף אחר. אני עם חיבור רגיל.

גם אם בדקת היום זה לא אומר כלום. ב 1 בלילה זה השתפר גם אצלי.

בדקתי כרגע וזה נתקע שוב, אם אותה מהירות הנמוכה כמו שהיה לי אתמול

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

זה נכון, ב014 שאתה בלי חייגן אתה לא יכול לקבל , אבל למה לשלם על שבחיבור ללא חייגן תקבל קו איכותי יותר?

המלצה שלי תעבור ללא חייגן.

ולגביי הUFI, אם תשים לב, באתר של HOT רשום "גלישה במהירות 32Mb/1000Kb ומעלה תתאפשר רק ללקוח שאינו גולש באמצעות חייגן."

אני מעריך ש85% יש סיכוי שהמצב שלך ישתפר, אך יש סיכוי שגם לא, אבל שווה לנסות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...