עבור לתוכן
  • צור חשבון
  • מי אנחנו?

    שלום אורח/ת!

     
    שים לב - על מנת להשתתף בקהילה שלנו, להגיב ולפתוח דיונים חדשים, עליך להצטרף כחבר רשום.

    החברים שלנו נהנים מיתרונות רבים, כולל היכולת להשתתף בדיונים, להנות מהגרלות ומבצעים לחברי האתר, ולקבל מידי שבוע את התכנים הבולטים שלנו ישירות במייל.

    לא אוהבים שמציקים לכם במייל? ניתן להירשם לאתר אך לוותר על הרישום לעידכוני המייל השבועיים.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

Nemesis

תקלה בבקרי ה-SATA של לוחות SB. איך לזהות את מהדורת B3.

Recommended Posts

אנשים מה הבעיה

תשתמשו בזה עד שהתקלקל ואז תממשו אחריות או שתקנו כרטיס הרחבה בשביל עוד כמה פורטים של SATA

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

מישהו יודע מה מידת השקיפות של החנויות מול לקוחות, כעת כשהתגלתה התקלה?

האם כשניגע אליהם לקוח הם ימכרו לו בלי לציין את הפגם שהתגלה, או שהם יתריעו אותו וימליצו לו להמתין עם הרכישה או לחילופין לשקול מערכת מבוססת על .

אין צורך לציין שמות של חנויות אלא ממה שביררתם/חוויתם בקניה.

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

אני הייתי מבקש התחייבות בכתב לפתרון הבעיה גם מעבר לתקופת האחריות ספציפית לפתרון הבעיה בבקרי ה-SATA.

כמו שצוין זו בעיה שעלולה להתפתח עם הזמן.

או כמו שנאמר החלפה מיידית בלוח תקין ברגע שתצא גירסא מתוקנת ללא קשר אם הבקר בזמן ההחלפה (עוד 2-3 חודשים) פועל או לא.

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

לדעתי זה סתם להכנס למיטה חולה.

תחשוב על כך, שתצטרך להשבית את כל המחשב שלך במשך כמה ימים עד שתקבל את הלוח ברגע שאתה מחליף אותו.

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

אני הייתי מבקש התחייבות בכתב לפתרון הבעיה גם מעבר לתקופת האחריות ספציפית לפתרון הבעיה בבקרי ה-SATA.

כמו שצוין זו בעיה שעלולה להתפתח עם הזמן.

או כמו שנאמר החלפה מיידית בלוח תקין ברגע שתצא גירסא מתוקנת ללא קשר אם הבקר בזמן ההחלפה (עוד 2-3 חודשים) פועל או לא.

תתפלא.

KSP מודיעה בגדול ובענק, ושמה את הבעיה כולה על השולחן בפני הלקוח בהגעתנו לרכוש פלטפורמה חדשה מסוג H67/P67.

זה מצויין באתר, בפירוט של כל באדום, כמו כן בחבילות מצויין מתחת לכל חבילה את המצב הנוכחי. כמו כן כל אנשי המכירות מסבירים את המצב בע"פ ללקוח. אין כמו גילוי נאות.

אני לא רואה סיבה לתת שירות מעבר לתקופה האחריות. חברות הלוחות עצמן עד כמה שידוע לי לא נותנות אחריות מעבר לשלוש שנים, אז החנות עצמה?

אגב, כשיגיעו הלוחות המתוקנים כל לקוח שרכש/ירכוש בזמן הקרוב H67/P67 יוכל להגיע למעבדות KSP הפזורות ברחבי הארץ והלוח יוחלף לו, גם אם התקלה לא נתגלתה בלוח שלו.

עריכה:

וכן, אין לנו שום בעיה לתת את זה בכתב.

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

שמח לשמוע לגבי KSP, אני מניח שיהיה מהלך דומה בחנויות מובילות.

מעניין איך העניין מוצג בעסקים קטנים יותר.

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

בנתיים מבדיקה שלי, אני רואה שכולם הפסיקו למכור... ואלה שעדין מפרסמים באתרים שלהם, לא מזכירים שום דבר בנוגע לתקלה. חבל מאוד.

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

מה ?

זה בדיוק מה שאמרתי ! - התוכנה לא בודקת את תקינות הבקר הבעייתי - והיא גם לא יכולה לחזות האם הבק יתחיל לעשות בעיות בעתיד... היא רק בודקת את סידור החיבורים...

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

אז לפי מה שעובד KSP אמר, האם כדי לרכוש את הלוח הזה ואז שיגיע לוח מתוקן לקנות חדש?

האם KSP גם יפרקו וירכיבו לי את המחשב מחדש?

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

×
  • צור חדש...
Back to top button
Close
Close