עבור לתוכן
  • צור חשבון
  • מי אנחנו?

    שלום אורח/ת!

     
    שים לב - על מנת להשתתף בקהילה שלנו, להגיב ולפתוח דיונים חדשים, עליך להצטרף כחבר רשום.

    החברים שלנו נהנים מיתרונות רבים, כולל היכולת להשתתף בדיונים, להנות מהגרלות ומבצעים לחברי האתר, ולקבל מידי שבוע את התכנים הבולטים שלנו ישירות במייל.

    לא אוהבים שמציקים לכם במייל? ניתן להירשם לאתר אך לוותר על הרישום לעידכוני המייל השבועיים.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

Nemesis

תקלה בבקרי ה-SATA של לוחות SB. איך לזהות את מהדורת B3.

Recommended Posts

גם אסוס יצאה עם הכרזה

http://event.asus.com/2011/SandyBridge/notice/

אזוס גיגהבייט ואחרים ישלחו את החשבון לאינטל

מי שיפסיד זה מס הכנסה שיקבל ב-2011 מאינטל פחות כסף

הוא משתתף ברווחים ויאלץ להשתתף איתם גם בהפסדים

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

יש לי P67A UD3 כבר שבועיים וחצי

מדי כמה ימים העכבר לא מגיב וצריך להוציא את הכבל ולהכניס חזרה, היום זה קרה פעם ראשונה גם למקלדת

הם מחוברים בUSB, אבל יש מצב שזה גם איכשהו קשור?

אני עם אותו הלוח ואותה הבעיה בדיוק...

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

אזוס גיגהבייט ואחרים ישלחו את החשבון לאינטל

מי שיפסיד זה מס הכנסה שיקבל ב-2011 מאינטל פחות כסף

הוא משתתף ברווחים ויאלץ להשתתף איתם גם בהפסדים

ואינטל שמעבר למחיר התיקון\החלפה גם תראה מן הסתם ירידה חדה מאוד במכירות ברבעון הראשון עד שיגיעו לוחות האם התקינים.

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

רכשתי מחשב עם הלוח P67A UD3 ועדין לא לקחתי אותו מהחנות שווה לחכות קצת שהכל יתבהר ואם הבעיה ממש חמורה לבטל עסקה או לקחת את המחשב?

השימוש שלי הוא בשני בקרי SATA.

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

ואינטל שמעבר למחיר התיקון\החלפה גם תראה מן הסתם ירידה חדה מאוד במכירות ברבעון הראשון עד שיגיעו לוחות האם התקינים.

אינטל שרדה תקלות יותר גרועות, אם זכור לך עניין הפנטיום.

הציבור יעריך פעולות נחרצות לתיקון הבעיה.

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

בואו כולנו נזכור שיש את התקלה רק ב 5% עד 15% מהלוחות (שיקראו משך שלוש שנים) ..... יכול להיות שכול הלוחות בארץ טובים בכלל

איך בכלל אפשר לדעת עם הלוח נגוע ?

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

כל הלוחות נגועים.

האם זה יקרה או לא, תלוי בעיקר בכמות העבודה של הבקר.

אני חושד שהמספר המצוטט 5 עד 15 אחוז, לוקח בחשבון גם את אלה שלעולם לא ישתמשו בפורטים הפגומים.

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

אינטל שרדה תקלות יותר גרועות, אם זכור לך עניין הפנטיום.

הציבור יעריך פעולות נחרצות לתיקון הבעיה.

לא אמרתי שהם לא ישרדו, אמרתי שהם יחטפו מכה כואבת. מזלם שהדור הבא של עדיין לא מוכן.

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

לא אמרתי שהם לא ישרדו, אמרתי שהם יחטפו מכה כואבת. מזלם שהדור הבא של עדיין לא מוכן.

הם לא יחטפו מכה כואבת, ספק אם הם ירגישו אותה בכלל בדו"ח השנתי. צפי הפגיעה בעקבות כל הבאלגן הוא נקודה אחת בסך הכל ברבעון הקרוב, שתוריד את צפי הרווח ל63% מול 64%.

למעשה, הם עדיין צופים רווח גדול יותר לרבעון הקרוב בהשאווה לשנה הקודמת (11.7 מיליארד מול 11.5), מכה כואבת? יותר כמו דגדוג בכף רגל.

אגב, היום צריכים להוציא לפחות את הלוחות AM3+ כבר היום, התקלה הזו של אינטל יכולה להיות מתנה ל-.

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

חצי שעה קראתי ולא ממש הבנתי בסוף, הבעייה ב SATA 2 הי אם מחברים 3 התקנים ומעלה או שיכולה להיות בעייה אפילו אם יש לי רק הארד דיסק אחד וצורב ?

באופן ישיר זה לא משנה כמה התקנים תתאים לחיבורי ה-SATA, מה שמשנה זה החיבורים שמשתמשים בהם.

אם תשתמש באחד מארבעת הפורטים של SATA 3.0Gb/s שקשורים לערכת השבבים אז זה יכול להוביל לכשל. כשל - אולי זה לא יפריע לשימוש באותם פורטים ואולי עד שלוש שנים מהרכישה כל הפורטים יפסיקו לתפקד לגמרי. הפתרון הוא בעצם להשתמש בפורטים של SATA 6.0Gb/s בערכת השבבים או בפורטים שמופעל ע"י בקר מצד שלישי (ולא קשורים לערכת השבבים).

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

אחרי כל התאוריות, מישהו יודע מה אני אמור לעשות עם הלוח שקניתי מ-RSM? לשמור את הקבלה ולחזור אליהם עוד חודשיים?

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

אני מאמין שכל עוד הלוח תקין היבואן לא יסכים להחליף ולכן החנויות גם לא יחליפו.

יש לך שתי אופציות - 1. אל תשמש בפורטים הבעייתים

2. תשתמש בהם בלי סוף כדי להרוס את הלוח ואז תקבל חדש ...

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

אינטל בעצמה עושה RECALL לכל הלוחות, למה שהחנות לא תסכים להחליף לוח?

גם אני קניתי מחשב עם הלוח הזה מ RSM לא מזמן. אני מתכנן לחכות עד מרץ ואז לדבר איתם שיחליפו אותו. הייתי רוצה להאמין שכל חנות שמכבדת את עצמה תסכים להחליף לוח.

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

אימייל שקיבלתי לפני מספר שעות מ-microcenter;

Please be assured that Micro Center will stand behind every customer who

purchased a system or a motherboard from us that features this chipset.

Intel has already made the necessary change in the manufacturing process

to correct the error, and properly functioning replacements will be available

in approximately 8 weeks.

To minimize the disruption to you, we suggest that you continue to use your

system until replacement parts are available. At that time, we will contact

you with instructions regarding how to get your motherboard replaced or your

system repaired.

מה שאומר שכבר עדיף לשדרג ל-z68 בעוד חודשיים.

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

×
  • צור חדש...
Back to top button
Close
Close