הגדול מכולם טס מחר לתאילנד - עמוד 8 - כללי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

הגדול מכולם טס מחר לתאילנד


stone cold

Recommended Posts

  • תגובות 113
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

אין לי מושג איפה הוד מעלתו המלך קרירין הראשון יחליט לטייל. אולי יחליט לבקר באיזורים הכפריים והג'ונגלים שבצפון? או אולי לאכול ממגוון הכל טוב שמציעים פשוטי העם בדוכני הרחוב?

לא כדאי לפחות לשקול לקבל חיסון לטיפוס הבטן וצהבת A? זה בטח עדיף על הסיכון (ולו הקטן) של לחזור קודח מחום היישר לפרוזדור של מחלקה פנימית עמוסה כאן בארצנו הקטנטונת...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הדבר המצחיק הוא שהייתי שם כמה שבועות ואמנם נזהרתי בהגיינה )אתם יודעים, שגרה לשטוף ידיים ולא לאכול בדוכנים ממש שכונה כאלה, רק בגדולים שראיתי באיזו סביבה הם שוטפים את הכלים) אבל לא קרה לי כלום. ב-שנייה שחזרתי ארצה, חטפתי:

נזלת+כאב גרון+שיעול+חולשה כללית ושכבתי בבית שבוע. הרגשתי כמו ב-Final Destiny כמו אחד שחשב לברוח מהמחלות בארץ לחו"ל וזה השיג אותו :-\

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כן ,

זה בגלל ה"פער" ברמת הנקיון

ממש כמו החיפאי ( אחד שגר בחיפה ) שהיגיע לאילת לחופשה וכשהוא ירד מהמטוס ולקח כמה נשימות של האוויר הנקי שיש באילת ( ביחס לחיפה ) הוא התעלף , היו צריכים לשים אותו מתחת לאגזוז של האמבולנס כדי שהוא יתעורר ויקום .

( נראה לי שמערכת החיסון עובדת קשה כל כך שם שכאשר הבן אדם מגיע למקום נקי היא המערכת הולכת לנוח )

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא רק.

אתה צודק לגביי האיים. וזה משהו שמאוד הצחיק אותי במסלול של אלכס, רק יום אחד בקופיפי (ועוד יום בפוקט שזה לא באמת אי..) ובזה הוא סיכם את האיים בתאילנד :lol:

אבל אנשים שטסים לתאילנד, לפחות בפעם הראשונה שלהם, בדרך כלל עושים גם את מסלולי הטיולים במרכז/צפון. ואם היה לי כוח הייתי גם מספר לאלכס שאת כל הדברים שהוא עשה גם אני עשיתי, כולל כל מיני טיולים במקדשים, בארמון המלך, במפעל לייצור בד/עור וכו' כולל אפילו הרצאה ומצגת מסודרת, בנוסף לסיור האותנטי (לפחות לכאורה אני מניח..) עצמו, כולל טיולי פילים, ספארי, שייט בקייקים, פאנטה סי, וכו'. המדריכים האלה שלו לא המציאו את הגלגל. כל המסלולים האלה קיימים לכל דורש. רוב האנשים לא תמיד טורחים לעשות אותם, אבל זאת כבר החלטה ורצון שלהם.

גם נורא הצחיק אותי ה"בונוס" במסלול של אלכס - מסאז' רגליים מפנק.

אבל אין לי כוח, באמת שאין לי.. אין לי כוח להתחיל בדיון ארוך של "איך מומלץ לחוות את תאילנד".

אני מעדיף לעשות את זה בטיול של 7-10 ימים בבנגקוק/צפון, כולל כל האטרקציות הרגילות (וגם קצת מעבר), ואז ירידה לאיים. להיות לפחות שבוע בכל צד (צד: פוקט+קופיפי, קוסמוי+קופנגן) ולהנות מהחופש. לעשות מסאז' שמנים לפחות פעם ביומיים (ואין שום קשר לסקס), להנות מהאווירה והשחרור המוחלט שיש במסיבות שם בניגוד לכל מקום אחר בארץ לפחות, ופשוט לחוות את תאילנד כמו שאני רוצה לחוות אותה, ולא כמו שאיזה מדריך מחליט להעביר לי אותה..

אלכס לעומת זאת מעדיף לעשות טיול שנתי. אשכרה טיול שנתי, במלוא מובן המילה.

אותי זה היה משעמם טילים. הוא מאושר מזה. אחלה. כולם מרוצים.

יפה אמרת, חסכת לי הרבה מלל.

כל אחד צריך לחוות את הדברים בצורה העדיפה עליו. בתאילנד הטיולים המאורגנים מאוד ממסוחרים. בין אם אתה לוקח טיולים מקומיים, או לוקח טיול מאורגן מלא, אתה תבקר פחות או יותר באותם המקומות. ניתן לעשות את אותם הדברים ע"י קצת תושיה, , ואופנוע או מוניות. בטיול מאורגן אתה כבול ללו"ז שנקבע מראש. כל מי שהיה בתאילנד או בכל מקום אחר בסגנון יודע כי כל הכיף זה לראות לאן הרוחות נושבות ולעשות את מה שמתחשק.

קרה לנו לא מעט בטיול שרצינו לטייל באותו איזור עוד קצת, או שנמאס לנו ורצינו לעבור הלאה - אין בעיה, משנים תוכניות ויאללה. מעבר לכך, בטיול מאורגן אתה מקובע לאנשים שלא אתה בחרת. אני טיילתי עם החברה, מה שכביכול אמור היה לסגור ולמדר אותנו, ועדיין הכרנו אנשים כל יום ופגשנו אותם מספר פעמים לאורך הטיול.

לאלכס, אני רק אחזק את עמרי ואומר שכל הדברים שציינת גם אנחנו עשינו (פרט לכמה חלקים שפשוט וויתרנו מרצון). מהדברים שציינת שאהבת, למשל הנקודה הכי גבוהה בתאילנד, אני מסיק כי לא ראית הרבה דברים מעניינים באמת, ורק את המסחרא, זו דווקא דוגמא לאתר מיותר וממוסחר (למי שתוהה, אין שם תצפית ולא כלום, רק שלט שאומר שזוהי הנקודה הגבוהה בתאילנד וכולם מצטלמים עליה).

אנחנו לקחנו פעמיים-שלוש טיולים יומיים עם מדריכים מקומיים שבהם עברנו את כל המקומות הללו, וראינו איך כולם מעבירים את אותם טיולים בסופו של דבר. כל מה שמשתנה זה הרכב הקבוצה שאיתה אתה מסתובב. הכל ממוסחר. לעומת זאת, בכמה ימים באיזור פאי וברדיוס של 50 ק"מ ממנה, ביקרנו בעצמנו בכפרים מרוחקים ואמיתיים (לא כאלה שמחכים לתיירים שיגיעו ויצלמו), דיברנו עם מקומיים, ראינו נופים מדהימים ומפלים יפים וכיפיים שאפשר להכנס ולטייל בהם. זו חוויה הרבה יותר חופשית ואמיתית ממה שמכתיבים לך בקבוצה.

וזה רק הצפון.. באיים האמיתיים אני כבר מבין שלא היית. ושם חוץ מחופש, מסיבות, צלילה ועוד המון דברים אדירים יש גם נופים מרהיבים, רק מסוג קצת אחר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מספיק רק להבין שלא היית באמסטדרם בר בקופנגן, בשביל להבין שעשית טיול שנתי של כיתה י.

הנוף שתראה משם לא משתווה לשום נקודת תצפית שהייתה, והייתי בתאילנד כבר שלוש פעמים והשנה תהיה פעם רביעית....

כל המסלולים שציינת עשיתי את כולם בשבוע הראשון בלי שום טיול מאורגן, פשוט עוצרים באיזה סוכנות נסיעות שיש בתאילנד (ויש כל חצי מטר) ומזמינים טיול בכל חור שרק תרצה...

ואם אתה משווה את סיני/אילת לפול מון או להלף מון שיש בקופנגן... אז אין לך מושג על מה אתה מדבר....

קבל הצצה מהנוף שיש שם, ותוסיף לזה את ההשפעה של ג'ינג'ר*....

http://img713.imageshack.us/i/24576101501577706853728.jpg/

*לא באמת ג'ינג'ר...

לגבי אופנעים וטרקטורונים - שטויות במיץ, עם תסע זהיר ולא תשתולל אין שום סיבה שתעשה תאונות, אף אחד לא מכריח אותך לחזור שיכור או מסטול, תמיד יש מוניות שגם ככה עולות 10 שקל...

ולגבי הליידי בויז - הדרך הכי טובה זה פשוט לבקש ממנה לראות את התעודת זהות שלה, ועם היא גבר יהיה רשום שם שהיא גבר, בלי כל מיני שטויות של גרגורת וקול גברי....

באיים ובצפון אין תאילנדי שלא מבין עברית, לא מבין איך הסתבכת עם השפה....

ומסג' ברגליים של חצי שעה זה ממש לא לחוות את תאילנד, תלך תעשה מסג' בקופנגן במשך 3 שעות ב100 שקל (כולל הטיפ).... ותראה איך אתה קם בן אדם חדש...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...