השתלטות האסלאם על העולם. - עמוד 2 - אקטואליה ותרבות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

השתלטות האסלאם על העולם.


Jonnyboy

Recommended Posts

מה הקשר בין מה שרשמתי לתגובה שלך? ומדוע אתה מביא את התסיסה בביירות כדוגמא במקום להביא את התסיסה במצרים וטוניסיה, תסיסה ששאיפתה הפיכת מדינה ערבית דיקטטורית לדמוקרטיה? כנראה שזה לא מסתדר לך עם המחשבות שהמוסלמים הולכים להשתלט על העולם...

הנה נתונים על המוסלמים באירופה, כרגע הם 20 עד 30 מיליון מתוך כ-750 מיליון אירופאים, באחוזים זה 3-4 אחוז בלבד:

http://www.idi.org.il/Parliament/2009/Pages/2009_62/F_62/f_62.aspx

שים לב שאין לי ספק בכלל שהגירה של פליטים בכמויות כל כך גדולות פוגעת במרקם החברתי האירופי וגם פוגעת במרקם החברתי הישראלי ומביאה בסופו של דבר רק צרות צרורות. הבעיה היא שקובעי המדיניות באירופה ובישראל מעדיפים להעלים עין במקום למצוא פתרונות ריאליים לבעיה. פתרונות אפשריים הם פיזור של הפליטים והמהגרים בצורה חכמה במקום לכנס אותם בגטאות ענק, דרישה לידיעת השפה המקומית בצורה טובה כדי לקבל אזרחות, דרישה לרמת השכלה מינימלית מכל מהגר, החזרה של פליטים לארצות מוצאם (שזה מה שקורה עכשיו בעירק, עשרות אלפי פליטים שהיגרו לאירופה עם תחילת המלחמה חזרו לעירק אחרי כמה שנים).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 63
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

התסיסה בבירות היא הדוגמא הנכונה משום שאינה קשורה למלחמות הלחם של העולם המערבי אלא מעלה על פני השטח את הסיכסוך בין הדתות.

לידיעתך בדרום אמריקה יש למעלה מעשרה מליון נוצרים לבנונים שברחו מאימת המוסלמים.

ממדינה בעלת מאפיינים נוצריים הפכה לבנון לאיסלמית.

אחרי מלחמת העולם השניה פתחה גרמניה את השערים למהגרים תורכים מתוך תקווה שיהפכו ברבות הימים לחלק מהמדינה הגרמנית המתחדשת.

אחרי שהכניסו 3 מליון תורכים גילו הגרמנים להפתעתם הרבה שהמהגרים התורכים נשארו תורכים ואין להם שום כוונה להיות גרמנים ואז נסגרו השערים.

על כל מוסלמי רשום באירופה תוסיף עוד אחד לא רשום, הכמות בהחלט משפיעה עובדה שבמדינות חשובות העבירו חוקים נגד רעלות ומאפיינים מוסלמים.

אם היו כזה מיעוט, לא היו מתייחסים אליהם בכלל, כמו שאתה לא מתייחס לבהאיים ולאחמדים בארץ.

מהגרים מוסלמים לא מתענינים באירופאית רהוטה ואפילו ידברו אותה לא יהפכו לאירופאים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הם מעוניינים להשתלט על אירופה. הם מעוניינים להחזיר את גדולתה של האימפריה המוסלמית. וזה יקרה, אם לא נפעל מיד.

ואסור לשכוח שכל אחד מהם מביא 5-11 ילדים. מה שאומר שתוך שנה המספר שלהם יכול להכפיל את עצמו פי כמה.

לפי דעתי, מרוב התפוצצות האוכלוסין, והעובדה שאנחנו עוד לא יכולים להגיע לכל הכוכבים שנמצאים בתוך מערכת השמש שלנו, צריך להגביל את הילודה, בכל העולם, ל5 ילדים מקסימום.

כי מעטים היהודים החילוניים והנוצרים שמביאים מעל 5 ילדים, הדבר רק יטפל בבעיית המוסלמים, ואולי גם קצת יקטין את התפשטות והתרחבות החרדים בארץ. (שישארו מיעוט, כי אם אחד כזה יעלה לשלטון, זה לא יעשה טוב לאף אחד, ורק יהרוס לנו את התואר הטוב שיש לנו בעולם עם מהנדסים ואנשים גאונים בתחום ההייטק, שכן - נדע רק תנך... אבל זה לא קשור לדיון כאן)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מי זה הם? מתי הפכת להיות קורא מחשבות? ומדוע אתה מפריד ביהדות בין החילונים לדתיים אך אינך מפריד באיסלם בין הסונים לשיעים? וכנראה ששכחת שאינך גר באירופה ואין לך שום זכות לקבוע לתושבי אירופה, בין אם הם נוצרים, מוסלמים, צוענים, יהודים או מכל דת אחרת, כיצד לחיות ולצד מי לחיות. אם היית מציץ לחדשות ומתבסס על ניתוחים יחסית אובייקטיביים, היית מגלה שתושבי אירופה בהחלט לא מרוצים מהמהגרים שאינם מוכנים להשתלב בחברתם ולאט לאט מוקיעים אותם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מי זה הם?

המוסלמים

מתי הפכת להיות קורא מחשבות? ומדוע אתה מפריד ביהדות בין החילונים לדתיים אך אינך מפריד באיסלם בין הסונים לשיעים?

מכיוון שאצל היהודים' date=' הדתיים ההדוקים הם לגמרי, משהו אחר. יש להם מטרות אחרות והכל אחר, בזמן שמטרתו של כל מוסלמי, בין אם הוא או שיעי, היא להפיץ את הדת.[/color']

וכנראה ששכחת שאינך גר באירופה ואין לך שום זכות לקבוע לתושבי אירופה, בין אם הם נוצרים, מוסלמים, צוענים, יהודים או מכל דת אחרת, כיצד לחיות ולצד מי לחיות.

אם היית מציץ לחדשות ומתבסס על ניתוחים יחסית אובייקטיביים, היית מגלה שתושבי אירופה בהחלט לא מרוצים מהמהגרים שאינם מוכנים להשתלב בחברתם.

אני אמרתי שלא?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

דווקא האיסלם השתלט על אירופה בחסות השמאל התמים

השמאל התמים מלמד "לאהוב את כולם", וזה הטעות שלו

אתה יכול "לאהוב" רק את מי שחושב כמוך ומלמד את הילדים שלו "לאהוב את (רקורסיה)", אחרת אם אתה תאהב והוא ילחם - הוא ינצח

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אתה בעצם מעוניין לכונן דיקטטורה פשיסטית כלל אירופית? זה בעצם לשפוך את התינוק עם המים ולהשמיד לחלוטין את המהות האירופית של דמוקרטיה ליברלית. אז נכון שדתות הן בעיה מאז ומתמיד (עוד לפני עליית האיסלם בעת המודרני' date=' הנצרות השמידה אומות שלמות במסעות הצלב, היהדות השמידה את 7 עמי כנען) אך נראה לי שאתה סתם יורה מהמותן מבלי להבין את המשמעות האמיתית שיש לדברייך.

האיסלם השתלט על אירופה ואף אחד לא שם לב? יש לך הוכחות לדברייך? כי לי זה נראה שמאוד נוח לך להאשים את דת X בכל הצרות שיש בעולם כדי להימנע מלהסתכל על עצמך בראי.

[/quote']

כמו שאמרתה שהנצרות השמידה X והיהדות Y עכשיו נמתין שהאיסלם ישמיד אותנו או יגרום לנו נזק?

הפאשזים הזה יבוא במטרה אחת ברורה - לדכא את הדת האיסלמית הקיצונית בכל דרך אפשרית.

או שהנה אני ישאל אותך משהו : אם זאת לא הדרך - אז מהו הפתרון? אתה מרגיש שאפשר להגיע לדו שיח או איזה פתרון הרמוני עם כל הפאנאטים שמייכלים לנו מוות?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הבעיה היא שאין דרך להתמודד בצורה מתונה (לפחות לא במצב הנוכחי), ולחכות שהמצב ישתנה רק יתן לצד השני עוד יתרון, כמו שכבר אמרתי, לא משנה מה נעשה, את הסעיף האחרון בסיפור תתן אלימות, עכשיו השאלה היא מי רוצה לנצח יותר, אנחנו או הם, ומה אנחנו מוכנים לעשות בשביל לנצח (או שמה יש לומר לשרוד..).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הדבר היחיד שעוצר אותנו מלעצור את הערבים הוא השמאל, שבמקרה הוא גם שולט בתקשורת (מעריב, ידיעיות, ערוץ 10, 22, רק היום הם לכיוון הימין).

ואז כל דבר טוב שראש הממשלה עושה, ישר תוקפים אותו בתקשורת, מצדם, נגיד שהוא יקח את עזה בחזרה, ואת כל המתיישבים שם יסיע ללבנון, למרות שזה לא כל כך ריאליסטי, במידה שזה יקרה, התקשורת, בלי להניד עפעפ, תעשה עליו כתבה, יראו את הפרצוף שלו עצבני מתמונה של לפני שנתיים בגדול על כל העיתון, ויהיה כתוב רוצח

אם השמאל לא היה מתערב, הוא היה רואה שמה שאנחנו (הימין) מנסים לעשות יהיה הרבה יותר אפקטיבי...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

jonnyboy הרגת אותי עם היכולים להכפיל את מספרם בשנה. מה הם אוגרים? :silly:

אגב, על אפקטיביות באיזה תחום אתה מדבר? אפקטיביות כלכלית? אפקטיביות בקידום מעמד האישה? אפקטיביות בהשתלטות על תא שטח? אפקטיביות בפתרון משוואה עם שני נעלמים? אפקטיביות בהשמדה? אפקטיביות בסיום משחקי מחשב ( הרי ידוע שימניים מסיימים בפחות שעות משחקי מחשב).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ביותר אפקטיביות להחזיר לאירופה את השטחים ששייכים לה, וביותר אפקטיביות לפתור את בעיית האיסלמיזציה.

אולי קצת הגזמתי לגבי להכפיל את מספרם בשנה, אבל אם כל אחד מהם עושה 5-10 ילדים, אז ב4 שנים הם יוכפלו פי 5-6. ואז הם יהיו רוב באירופה, ומוסלמי יחליט לרוץ לשלטון. וכמובן ינצח עם רוב קולות. עם כמות המוסלמים. ואז.... אני לא רוצה לחשוב מה יקרה...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הנצרות השמידה אומות שלמות במסעות הצלב' date=' היהדות השמידה את 7 עמי כנען [/quote']

אם אתה משווה את היהדות למסעות הצלב של הנצרות ולאיסלם הקיצוני כיום -זאת בעיה חמורה.

יהודים מעולם לא הרגו מישהו על דעת עצמם ומעולם לא הרגו מרצונם החופשי וכן מעולם לא על רקע דתי - כלומר כמו הנצרות והאיסלם הקיצוני שדגלו/דוגלים "אם אתם לא תהיו כמונו תרצחו".

http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=374350.msg3955139#msg3955139

ההיסטורה באמת מרבה לחוזר על עצמה, מה שקורה עם האיסלם הקיצוני מסוכן יותר מהיטלר הנאצי שזה מאיים על כל העולם וכן הכמות של הקיצונים והתמיכה בהם היא כה עצומה וכן דומה מאוד התופעה לנאצים [ כמו יהודים האופים מצות מדם של נוצרים ,כאן הפכו את זה מדמם של ערבים , כמו להשקיע בסילופים מילדות וכו'.. ]

כן אלה קטעים מוכרים מכל מיני מקומות שלהם, ויתאספו עוד קטעים בהמשך .

http://www.facebook.com/video/video.php?v=190844894259561&oid=149230141790937&comments&ref=mf

http://www.facebook.com/video/video.php?v=191484574195593&oid=149230141790937&comments&ref=mf

http://www.facebook.com/video/video.php?v=194654430545274&oid=149230141790937&comments&ref=mf

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כל הדתות מסוכנות כשהם קיצוניות. גם ביהדות היו מספיק מקרים, החל מכל ה "חיווי והחיתי והאמורי" שעם העיף מישראל, אמירות כאלה ואחרות בהלכה, הספר "להרוג גויים" שיצא בשנה האחרונה

גם דברים מתונים יותר, לי למשל לא נראה הגיוני שבוחנים אותי בבגרות אל פאקינג מלאכים וסנה בוער ובריאת העולם, וזה חובה לתעודת בגרות מלאה שאותה צריך כדיי להתקבל ללימודים במוסד אקדמי _מדעי_, או זה שאין לי אוטובוס בשבת, או שבניית חדר מיון בבית חולים נדחתה בשנים בגלל כמה עצמות

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא כמעט, אלא כל, כל מעשי הזוועה בהיסטוריה באו מכיוון אנושי, ביצעו אותם בני אדם. בני אדם ביצעו אותם מתוך תאוות והשחתה. למי ייחסו אותם? כל דור לפי מה שהיה מקובל, בימי קדם בשם האלילים, בימי הדתות המונותואיסטיות בשם האלהים, ובעת החדשה בשם אידיאלים. לא רק השואה בוצעה בשם אידיאלים, אלא גם הדיכוי הרוסי והרציחות ההמוניות של סטלין, הדיכוי בסין, וכו' וכו'. הרוע שייך לבן האדם והוא צריך להתגבר עליו, וזה שבכל דור מייחסים את הרוע למשהו אחר אינו מלמד כלל על מקורו.

כדאי לך לרענן את זכרונך בקשר לתנ"ך, מעולם לא התנהלה מלחמה על רקע דתי בין בני . אפילו לא פעם אחת .

עממי כנענן יחסתי את הדברים בלינק אתה יכול לעבור עליו, בקצרה הם כבשו ארץ לא שלהם ובכוח , תחילה שלחו להם 3 איגרות הקורות לשלום וכן שעליהם לעזוב את הארץ אחרי שהם לא קיבלו שום דבר ורצו להילחם-המלחמה החלה.

הספר "תורת המלך" קודם כל הוא יצא מהציבור הדתי לאומי דבר אחר זה מסדר את התנאים בנוגע להריגה -וכמובן לא מה שאתה חושב -אם גוי לא מקבל את אמונתי עלי להרוג אותו וכדו'.. אלא במצבים של מלחמה.

בכל אופן אין לו הסכמה ברוב החוגים שכן אין להתגרות בגויים.

לפי התורה אסור להרוג שום אדם באשר הוא, ועל זה נאמר "הקם להורגך השכם להורגו" - זה ההיתר היחיד .

בכל מקום היו קיצוניים אבל השאלה עד כמה וכן כמה הם וכן מהו התמיכה בהם

המתפרעים למשל באשקלון לא מגיעים למאה איש , בכל אופן בחוגי החרדים ובכלל היהודים אין עמותה קיצונית הדוגלת לרצוח בפאן אנטישמי או דתי , הדבר הכי רחוק שיכול להיות זה כנגד טרוריסטים- והרי מי לא יסכים להרוג את מי שבא לרצוח אותך בכוונה תחילה.

באיסלם הקיצוני התופעה רחבה [ אנחנו ,כן אני ואתה כופרים שלא הולכים על פי אמונתם לכן יש להעלים אותנו מהעולם ] ובכלל אנטישמיות מחרידה סלח לי אתה יהודי? אממ עלייך להיות תחת האדמה ,וכן המוסלמי המתון לא יעשה דבר כנגד זה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...