Battlefield 3 - דיון מקדים - עמוד 174 - משחקי מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

Battlefield 3 - דיון מקדים


Dima67

Recommended Posts

קמפרים זה בעיה אבל זה לא קשור ל-Prone. זה קשור לאנשים בלבד.

זה קרה לי טונות של פעמים ב-BC2 ובכל משחק FPS אחר שאני זוכר עם סגנון המשחק הזה. מאידך גם קורה המון פעמים שהייתי בהגנה והקבוצה התוקפת הייתה כ"כ אגרסיבית שזה הרגיש כאילו שאין שום סיכוי לנצח.

לפעמים זה כמו גלגל, התוקפים משמידים את שני ה-MCOM's ועוברים לחלק הבא של המפה, ואז חלק מהמגנים עדיין לא מתו והם מפוזרים במפה (בין היתר באזורים הקודמים) אז אין מספיק אנשים שיגנו, וזה ממשיך וממשיך. וההפך גם קיים, כולם מגנים כ"כ חזק על נקודה אחת ונדרשת עבודה קבוצתית מצויינת בשביל להצליח. לפעמים זה משולב, יש MCOM שנתקעים עליו המון זמן וכשמצליחים לפוצץ אותו השאר הם מאוד קלים כי המגנים מפוזרים במפה או שלא הספיקו לבסס עמדות הגנה בקטע הבא של המפה.

זה גם מאוד תלוי במפה, באופן טבעי כמעט בכל אזור בכל מפה יש יתרון להגנה כי פשוט יותר קל לבסס הגנות ולעומת זאת יש מפות או לפחות אזורים שהם יותר מאוזנים או שאפילו יותר קל להטמין את הפצצה.

בקיצור, זה תלוי באנשים ובעבודת צוות. אין ספק שיש משחקים שיותר מעודדים לקום ולפעול לעומת להתקפמר אבל זה אספטק אחר שאינו קשור לבאגים/בטא וגם אי אפשר לקבוע שהוא חד משמעית חיסרון/יתרון למשחק אחד על פני האחר. זה עניין של טעם וריח.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 4.2k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

רוב אנשים פה לא שיחקו MOH 2010, אבל אני שיחקתי ורק עכשיו נפל לי אסימון שהם עשו SQUAD כמו ב MOH ששם אידיוטי לגמרי כי המשחק בחר SQUAD בשבילך ולא יכלת לבחור באיזה SQUAD להיות. אם הם עשו אותו דבר גם כאן אז זה משמיד את כל הראיון של TEAM PLAY ומשחק עם חברים באותו SQUAD :pissed:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ה SQUADS מפגר ביותר אבל אולי יסדרו את זה.

אחרי ביטול של ה UPNP המשחק עובד הרבה יותר טוב, פחות לאגים והרבה יותר קל להיכנס לשרתים, BATTLELOG מתנגש עם האפשרות הזו :facepalm:

קרה לכם שהייתם ב 1VS1 עם מישהו, הוא הרג אותם וב KILLCAN היה כתוב שנשאר לו 0 חיים? זה דיי חרא :lol:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

פשוט באלפא אני חשבתי שזה אולי רק אלפא. אבל עכשיו כאשר שוב לא יכולתי לבחור SQUAD זה הזכיר לי את MOH. אבל שם זה היה פחות חשוב, מאשר ב BF שבו לשחק עם חברים באותו SQUAD זה הבסיס של משחקיות!!! :bash::pissed:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

טוב. מבדיקה שערכתי עם מספר כרטיסי מסך הפתרון הכי טוב כרגע הוא ליבה אחת חזקה של (כמו 6870\950\970). עם GTX560\70\80 אני חווה בעיות לא נורמאליות

מצטער אבל הפתרון שלך לא ממש מציאותי

אני עם GTX570 דריבר 285.27 והמשחק רץ בלי שום בעיות/קרוסית ולא נעליים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

טוב פידבק שלי,

- גרפיקה - נראה מעולה, כמה באגים מעצבנים באנימציות, זחילה בעיקר, אבל המשחק נראה מעולה.

מה שעוד מפריע לי זה שבאמת קשה להבחין בין אויב לחבר קבוצה, אני רגיל כמו ב BC2 עם הספוטינג, גם פה יש את זה אבל נראה לי שזה אישי לכל אחד, כלומר אם אני עושה Q (ספוט) אז שאר הקבוצה לא רואה. כי באמת באמת לא רואים ספוטים ושיחקתי כבר כמה שעות.

-משחקיות - אני מסכים המשחק מזכיר את MOH\COD באיך שהכל עובד וזה מעצבן!!

המשחק חופשי, ראונדומלי כמו כל משחק BF, אבל זה שילוב מוזר גם נגיעה קטנה בגרפיקה וגם במשחקיות, משהו לא מרגיש במשחק כמו BF2 הישן.

- סקוואדים, באמת באמת מעצבן, זה מחרפן רצח, הם חייבים לסדר את זה ואני גם מאמין שזה יסודר במלא.

- תזוזה\תנועה - לא יודע למה אבל יש הרגשה שכאילו במשחק הזה יש Auto Mouse Acceleration, תחושה שברגע שאתה מסתכלהתזוזה הראשונה מהירה, זה לא זורם וחלק כמו ב BC2. אולי זה קשור לBlur Effect... לא יודע, מצטרך לבדוק.

גם במצב שכיבה התזוזה יורדת משמעותית, כן זה ריאליסטי אבל די מעצבן.

Battlelog - פונטאנציל א-ד-י-ר!!! אבל קשה לי להאמין שזה יחזיק (בין אם למשחק הזה או למשחק הבא כבר) אבל באמת שזה יכול להיות מגניב!!

אני חייב לציין אבל לפי כן, ההורדה של המשחק (והורדתי פעמיים) מאוריג'ן, הייתה מעולה, ניצול מלא של הפס רוחב, לא ירד לשניה!! אז כל הכבוד להם.

בנוגע לבאטלוג, יש עוד הרבה דברים לשפר, כמו שצריך להריץ את הדפדפן בשביל האתר ומהאתר להריץ את המשחק, אני מקווה שאולי הם יאשרו להריץ את המשחק ככה וככה.

החיבור של החברים בשילוב כמו הוא רעיון גדול!

לסיכום, אני חושב שיהיה לנו משחק לא רע בכלל, אולי הציפיות היו גבוהות מידי אבל אני מאמין שהם עוד יגיעו לשם.

גם בהתחלה של BC2 היה לי ממש קשה לראות אויבים, בעיקר בport valdez, אני מקווה שגם פה זה הסיפור..

אבל בואו נראה לאן שזה מתקדם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

איך אני מרפא מישהו?

איך אני נותן/מבקש תחמושת?

תכוון על SUPPORT ותלחץ Q. כך מבקשים תחמושת. אבל מניסיון שלי בBC 2 אף אחת לא מתייחס לזה.

מתגעגע לBF 2 STRIKE AT KARKAND כאשר אנשים זרקו תחמושת ו MEDIC PACKS לבד בלי שהיית צריך לבקש.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

חברה אתם צריכים להבין ש BETA זה לא חומר שיווקי. אתם מתבלבלים בין BETA ל DEMO, תפסיקו לזיין תמוח אם אתם לא מרוצים מהמשחק אל תשחקו, בסה"כ ה BETA היא לא בשבילכם אלא בשביל המפתחים. תחכו שייצא DEMO ואז תוכלו להשמיץ או לשבח את המשחק.

ובלי קשר בשביל BETA המשחק בסדר גמור.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

זכור לי את אותם הדברים (ריפוי ותחמושת) עם הבטא של BC2 , במשחק המלא העניינים השתפרו , במיוחד שמשחקים עם חבר'ה פה מהפורום.

לחלקנו יש יותר מודעות סביבתית לגבי משחק בצוות

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הם אמרו שהם סדרו את זה שנופלים מהמפה ובכל זאת זה קורה :-\ או שלא הבנתי נכון והסידור יצא מאוחר יותר היום/מחר.

עריכה:

כוס אמק למה יש בכל קבוצה 16 שחקנים >:( זונות אף אחד לא מנסה לנטרל את הפצצות וגם אף אחד לא מנסה לעזור לי. יושבים ויורים כמו מוגבלים :pissed: ואתם אומרים שקמפרים זה לא בעיה במשחק הזה...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...