Battlefield 3 - דיון מקדים - עמוד 172 - משחקי מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

Battlefield 3 - דיון מקדים


Dima67

Recommended Posts

מי שאומר שאין SKILL ב COD/CS/שאר משחקי ה R&G כניראה לא יודע לשחק. המשחקים האלה הם 100% SKILL. או שאתה יודע להשתמש בנשקים ולנוע נכון במפה או שאתה מת.

בקשר לשמחק הזה, הוא היה יכול להיות מצויין אבל למשחק שיש עוד פחות מחודש על היציאה שלו מדובר ה ב FAIL רציני :nono:

החורים המפה זה עוד בסדר, זה אפילו משעשע :smile1: אבל דברים אחרים שראיתי בזמן ששיחקתי פשוט גובלים בביזיון, פיגור וחוסר הבנה של המפתחת.

אם זה היה המשחק הראשון שלהם לא הייתי אומר מילה אבל את אותן בעיות ראינו ב BC2 ו MOH, זה אומר שהם לא שיפרו שום דבר ב 3-4 שנים האחרונות חוץ מגרפיקה שזה בערך הדבר הכי פחות חשוב במשחק FPS.

ולפני שאתה מדבר על הניסיון של אנשים תבדוק על מי אתה מדבר, עם כל הבעיות שיש ב BF3 ועם העובדה שהמחשב שלי אפילו לא עומד בדרישות מינימום אני מצליח לשחק לא רע בכלל (רטיו של 1 אחרי ירידה כי ניסיתי להיות צלף עם 20 FPS :lol: וגם בפצצות לא חסר לי, אני משתדל לעשות 1-2 בכל משחק). שלא לדבר על זה ששיחקתי הרבה מאוד ב SOF2, CS1.6, CS:CZ, QUAKE 3 ו UT הראשון אז כדאי שתשב בצד ואל תזלזל במשתמשים פה ובניסיון שלהם ;)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 4.2k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

לא מזמזל בניסיון של אף אחד

אבל שבכל עמוד יש 2 תגובות שלך לפחות שפשוט נשמעים כמו בכי טהור זה כבר מתחיל להציק.

אני גם שיחקתי בSC 1.5 1.6 קרוב 6 שנים ובעוד הרבה FPS למיניהם

אבל להגיד שהמשחק הזה עד כדי כך גרוע, מצטער אני לא מסכים עם זה.

אפשר להנות מהמשחק הזה לדי הרבה זמן, ואם להגיד את האמת לדעתי משחק שממש עשה חשק לשחק בו כמה שעות טובות ביום לא היה מאז MW2(שגם לו היו די הרבה בעיות) אבל נחשו מה? כמו שDJ אמר הוא עדיין משחק בזה למרות המגרעות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הוא ממש לא בוכה, הוא רק מציג באגים נפוצים שקורים לו ואני לגמרי מסכים איתו. אתה מדבר על סקיל אבל במשחק הזה אני רואה כל כך הרבה פחות סקיל מזה שדרוש בשביל לשלוט במשחק COD או UT3 למשל. כל מה שאני רואה זה randomness של כל דבר אפשרי, הכל random.

בואו ואגלה לכם סוד, כשיצרנית משחקים פותחת ביטא לכולם חודש לפני השקת המשחק, הוא אמור להיות ברמת גימור מאוד גבוהה עד שלמה כדיי שאנשים יוכלו לקחת איתם את החוייה ואת הארנק ולרכוש את המשחק המלא. מה שמקבלים פה הוא קטסטרופה קולוסאלית של באגים ומוזרויות.

אני שמח ששיחקתי בביטא רק כדיי להבין שאת המשחק המלא אני לא אקנה

בידיוק!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

Dice לא תיתן לכמה באגים להרוס להם השקעה של עשרות מיליוני דולרים אחרי השקת המשחק המלא אני מאמין שישוחררו פאצים ועדכונים ובסופו של דבר המשחק יהיה בסדר גמור. זאת רק ביטא אל תשכחו היא נועדה לאתר באגים כדי שהגרסא המלאה תהיה טובה יותר.......אגב,יש כאן אנשים שמריצים עם מעבד כפול ליבה? אני עם i3 3.3ghz. 4gb . Gtx560ti

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

Dice לא תיתן לכמה באגים להרוס להם השקעה של עשרות מיליוני דולרים אחרי השקת המשחק המלא אני מאמין שישוחררו פאצים ועדכונים ובסופו של דבר המשחק יהיה בסדר גמור. זאת רק ביטא אל תשכחו היא נועדה לאתר באגים כדי שהגרסא המלאה תהיה טובה יותר

מה אתה חושב שאכפת להם בכלל? את המליונים הם עשו כבר ..

תיקח דוגמא מ- BC2 ..עד היום יש באגים שלא תוקנו או הוסיפו עוד כמה .. למישהו אכפת ? - לא ! ..

נחייה עם זה ..

ולגבי הבטא זה בטא , אני מאמין שבמשחק עצמו ישארו כמו תמיד באגים - תודה ל- DICE :)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

להגיד שזה BETA זה גם שקר, המשחק קרוב מאוד ליציאה, הגירסה שאנחנו משחקים בה היא RC, לא יהיו הרבה שינויים עד הגירסה הסופית כי פשוט לא נשאר להם מספיק זמן. BETA אמיתית זה מה שהיה ל GEARS 3, כמה חודשים לפני היציאה בדיקה ארוכה של השרתים והמשחק עצמו. או מה ש עושים שלכל משחק יש גם גירסת BETA ששם בודקים דברים שאמורים להגיע למשחק בהמשך (כמו שעכשיו בודקים את האפשרות להכניס ל TF2 אפשרות להגדיר לכל CLASS כמה סטים של נשקים ולעשות מעבר מהיר).

בקשר לזה שהם לא יתנו לבאגים להרוס משחק של כמה עשרות מיליוני דולרים, הרקורד של DICE בכל מה שקשור לעדכוני משחקים דומה מאוד לזה של TREYARCH, הרבה עדכונים שאו שלא עושים שום דבר או ששוברים את המשחק. הדבר הטוב היחיד שאני יכול להגיד עליהם בקטע הזה זה שבניגוד ל TREYARCH הם לא מפסיקים לנסות ומידי פעם אחרי שנה אפילו מצליחים (BF2 ו BC2).

זכותי לציין את הבעיות של המשחק, תקרא לזה בכי, אני קורה לזה ציון עובדות. ברוב המקרים אני רק מוסיף עוד בעיות שגיליתי ובחלק מהזמן אני מגיב על בעיות שיש לאנשים אחרים.

לדעתי זה חשוב, ככה פחות אנשים יוציאו 200-250 שקל על משחק שבמצב שלא ראוי שישחקו בו. עוד שנה יסדרו את כל הבעיות האלה ונוכל לקנות אותו ב 15-20$.

עריכה:

מישהו יודע מה זה אומר?

A generic game error was reported, please try again. ( code: 1 )

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

באמת שאני רוצה לקנות את המשחק אבל אני מתבאס בגלל שתי דברים

באגים ! (יותר גרוע מ Crysis2 שיצא)

Origin !!! מה ?? למה לא סטים !

בכל מקרה לא ניראה לי שאני יקנה אותו אם הוא לא יגיע לסטים (כל המישחקים שלי אני קונה משם)

לגבי הבאגים, אולי באמת יסדרו אותם עד לשחרור הסופי.. אבל אף אחד לא באמת יכול לדעת

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ה PB עובד ב BETA?

אם פתוח בזמן שאתם משחקים תנסו לסגור אותו.

ניראה לי שהם סדרו את עניין הגישה ל Caspian ורק מי שאמורה להיות לו גישה יכול להיכנס לשרתים האלה.

תשתדלו לבחור שלא משתמש בהרבה , קרום עם תוספות יכול לפגוע בביצועים במשחק.

לי לא היו בעיות של DC או קריסות. ברגע שאני מצליח להתחבר זה יציב כמו סלע. יש בעיות יציבות עם כרטיסי מסך של (קריסות), שרתים לא אמורים להתנתק אז או שעושים לכם KICK או שהחיבור שלכם לא יציב.

לי יש הרבה הודעות כשאני מנסה להתחבר למשחק, כל פעם אחת אחרת, צריך לעבור על מלא שרתים עד שזה נכנס לאחד מהם :P גם הרבה פעמים זה כותב לי 30 (או אפילו) שחקנים ואז אומר שהשרת מלא :-\ יש להם באג ברשימת שרתים וגם עד שהדפדפן מתעדכן...עכשיו עברתי ל FF7 אבל ניראה לי שגם הוא לא מספיק מהיר בשביל לתת תוצאות אמינות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...