קניתי מחשב בKSP +הרכבה+אחריות והוא הגיע בלי חלקים חשובים מה דעתכם זה הגיוני? - עמוד 5 - צרכנות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

קניתי מחשב בKSP +הרכבה+אחריות והוא הגיע בלי חלקים חשובים מה דעתכם זה הגיוני?


אורן המבין במחשבים:)

Recommended Posts

דן,

אני לא אכנס לאופי השיחות והתנהלותן של אורן מול החבר'ה שדיברו איתו בסניף נתניה ובחברה. אני הרי יודע רק את התנהלות השיחה מהצד שלהם, ואם אפרט אותו פה זה יהיה ירידה לפרטים אישיים על הבחור. בזה אני לא מעוניין.

יתרה מכך - יש עובד בסניף נתניה שגר בדיוק שני בלוקים ממנו. לשלוח כבל עם אותו עובד זה גם אפשרות אך הבחור לא רוצה כבל - הוא רוצה פיצוי.

תאמין לי שאם היה מדובר באמת בכבל זה היה נסגר עוד לפני סוף השבוע.

בחברה עם כל כך הרבה עובדים במערך השירות והסניפים קשה לדעת מי בדיוק דיבר עם "אורן" ועל מה ולמה. לא יודע מי ואם בכלל אמרו לו "ללכת לתקן את מה שכתב בHWZ" אם כי אני לא מכיר יותר מדי אנשים מהרשת שבכלל מבקרים פה. אבל לנקודה הזאת אני לא אתייחס.

היו מקרים בעבר שבסניף שלי אנשים שהיו להם בעיות כאלו ואחרות להגיע לקחת חלק כלשהו או אפילו מחשב מתיקון וכדומה - הסעתי להם אותו אחרי העבודה. ברכב הפרטי שלי - לא החברה. הוצאות הדלק כמובן לא מוחזרות וכו'. אבל אלה היו אנשים שבפשטות באו וביקשו פתרון. לא כאלה שמנסים לסחוט פיצוי על עוגמת נפש שנגרמה כתוצאה מחוסר כבל חשמל.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 100
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

דניס אתה חמוד :xyxthumbs:

יש אימייל לתלונות בחברה שלך זה האימייל:service@ksp.co.il

אני שלחתי לשם אימייל.... ובן אדם צילצל אלי ואמר לי להיכנס לפורום בטון מאיים ודורש, הסברתי לו יפה יפה... שאני רוצה מחשב עובד ושכל מה שמגיע לי.... שיגיע אלי.

חזרתי הביתה קראתי שוב את ההודעה שהשארתי בפורום-ראיתי את תגובתך שלך, שלחתי להם אימייל נוסף לאותה הכתובת שאני מבקש פתרון לכבל וגם למתאם

בנוסף הסברתי להם באותו האימייל שכל מה שכתבתי הוא אמת והוא סה"כ תיאור מדויק של המקרה...

והתלוננתי על ההשתלכות חסרת הרחמים שלך כלפי.

הבאתי את חוסר הרצון שלי מהשירות שאני מקבל ומהיחס שאני מקבל מאדם בפורום שמזדהה בתור עובד חברה

ואני ממתין לתשובה רשמית של החברה באימייל שלי או בטלפון שלי...

תדע לך שאם אתה שואל אותי אז אני נעלבתי מהתגובות שלך אני היתי מעדיף שלא תפנה אלי יותר ואם אתה פונה אלי שוב בבקשה פנה אלי בתור אדם פרטי

ואל תתימר ליצג את חברת KSP יש הבדל בן בן אדם שאומר לי שהוא מוכן להביא לי כבל כדי שאני אשתוק וגם ממליץ לי ללכת לפסיכיאטר.... ובין חברה גדולה

שתגיד דבר דומה אם אכן זו דעתה של חברת KSP זה פשוט עצוב...

אני עדיין מאמין שהחברה תספק תשובה לא מעליבה

ואני ממתין לתשובה כזו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

דן,

אני לא אכנס לאופי השיחות והתנהלותן של אורן מול החבר'ה שדיברו איתו בסניף נתניה ובחברה. אני הרי יודע רק את התנהלות השיחה מהצד שלהם, ואם אפרט אותו פה זה יהיה ירידה לפרטים אישיים על הבחור. בזה אני לא מעוניין.

יתרה מכך - יש עובד בסניף נתניה שגר בדיוק שני בלוקים ממנו. לשלוח כבל עם אותו עובד זה גם אפשרות אך הבחור לא רוצה כבל - הוא רוצה פיצוי.

תאמין לי שאם היה מדובר באמת בכבל זה היה נסגר עוד לפני סוף השבוע.

אין לי מושג מה נאמר בשיחות בינו לבין החבר'ה בסניף נתניה, אבל זה מה שהוא כתב בפורום:

הם יציגו את זה שהם עושים לי טובה שהם מוכנים לספק לי מתאם במקום להתנצל שהם מראש טעו ולהציע לי פיצוי מסוים אפילו משלוח על חשבונם, הם כרגע עושים לי טובה שהם מזמינים אותי לחנות שלהם

כלומר מבחינתו גם אם תשלחו לו את הרכיבים החסרים על חשבונכם זה יהיה פיצוי מספק, ולדעתי זה סופר-לגיטימי, למה הוא צריך לחזור אליכם לחנות בגלל טעות שלכם?

אבל גם אם הוא משקר פה בפורום והוא רוצה מכם פיצוי בגובה אלפי שקלים, זה בכלל לא משנה - הטעות היא שלכם, למה לא תיקנתם אותה עדיין? מה זה משנה אם הוא רוצה פיצוי או לא? ההתחשבנות הזאת עם הלקוח היא קטנונית ולא לעניין. קודם כל תוודאו שאתם בסדר ותשלחו לו את הכבל והמתאם החסרים, אחר כך תפתרו את הבעיה כן פיצוי לא פיצוי.

אני לא מאמין שאמרתם ללקוח "אנחנו מצטערים, נשלח לך את הרכיבים החסרים בהקדם", למרות שזה מה שהייתם צריכים לעשות מלכתחילה, בלי שום קשר לפיצוי כלשהו. לתת שירות ברמה המצופה זה לא פיצוי, זה.. הרמה המצופה. במקום זה אתם נכנסים איתו לוויכוחים סתמיים, וברור שהוא רק מתחפר יותר ויותר בעמדה שלו, כי הזמן עובר ואתם לא נותנים לו שום פתרון!

אז אתם מבינים שעשיתם טעות, אבל אתם לא מוכנים לתקן אותה, אז מה עשיתם בזה?

היו מקרים בעבר שבסניף שלי אנשים שהיו להם בעיות כאלו ואחרות להגיע לקחת חלק כלשהו או אפילו מחשב מתיקון וכדומה - הסעתי להם אותו אחרי העבודה. ברכב הפרטי שלי - לא החברה. הוצאות הדלק כמובן לא מוחזרות וכו'.

כל הכבוד לך (בלי ציניות), אבל זה לחלוטין לא רלוונטי למקרה הנוכחי...

לא כאלה שמנסים לסחוט פיצוי על עוגמת נפש שנגרמה כתוצאה מחוסר כבל חשמל.

חבל שאתה ממשיך לזלזל בו. אתה אולי חושב שזה לא ביג דיל, אבל הוא חושב שזה כן (ובצדק, הוא לא יכול להפעיל את המחשב בלי הכבל הזה. כאילו שהבאתם לו את המחשב בלי מעבד), ומכיוון שכל מה שזה דורש מכם זה לשלוח לו את הכבל, ואתם עדיין לא מוכנים לעשות את זה, אני מבין אותו לחלוטין.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תדע לך שאם אתה שואל אותי אז אני נעלבתי מהתגובות שלך אני היתי מעדיף שלא תפנה אלי יותר ואם אתה פונה אלי שוב בבקשה פנה אלי בתור אדם פרטי

ואל תתימר ליצג את חברת KSP יש הבדל בן בן אדם שאומר לי שהוא מוכן להביא לי כבל כדי שאני אשתוק וגם ממליץ לי ללכת לפסיכיאטר.... ובין חברה גדולה

שתגיד דבר דומה אם אכן זו דעתה של חברת KSP זה פשוט עצוב...

אני עדיין מאמין שהחברה תספק תשובה לא מעליבה

ואני ממתין לתשובה כזו.

בלאט.... חפרת.

בנוסף לבעיות הפראנויה שלך יש לך בעיות קריאה, הבנה ולוגיקה קשות כנראה.

דניס לא מייצג אף אחד חוץ מעצמו. זה שתקעו לו סטיקר ענק "עובד KSP" לא משנה פה. והוא רשם את זה בערך 5 פעמים בדיון הזה, וזה רשום לו בגאווה ובענק בחתימה. מה עוד אתה רוצה לעזעזל?

דן - עם כל הכבוד. הוא לא התחתן עם החנות. חסר לו כבל חשמל FFS. אתם מבינים את האבסורד? הילד הזה נתפס על שטות כל כך עלובה, בכוח. הקטנוניות הזאת היא האוייב שלו.

אמרו לו כבר באותו יום ללכת לחנות לקחת. קי בינימאט נתניה לא כזאת גדולה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

רק למען הבהרה :smile1:

אני רוצה בית בקיסריה ולנד קרוזר בחניה!!

בינתיים לא שיתפתי חברת KSP ברצון הזה שלי אני כן משתף את המנהלים שלי בזה במקום העבודה שלי :xyxthumbs:

וביננו אם רוצים שארגיש מפוצה בואו נסכם מראש שהולכים לכיוון של ערב רומנטי עם בחורה יפה ואינטיליגנטית :cool2:

או לחילופין לפחות משהו יותר הגיוני מהמלצה חמה ואוהבת ללכת לטיפול פסיכיאטרי ושיחה שלילית ולא נעימה בטלפון :nixweiss:[br]פורסם בתאריך: 7.01.2011 בשעה 22:02:30


תגובת סניף נתניה כלהלן:

1)מצטערים על כבל החשמל, הכבל המקורי של הספק לא מתאים לארץ. הוציאו אותו אך שכחו להוסיף אחר

2)הלוח וכרטיס המסך התנגשו באיזור חיבורי הSATA. הייתה אפשרות להישאר עם הלוח המקורי אך להריץ את המחשב בלי דיסקים. מכאן הבחירה ברורה.

3)כל נייר כזה או אחר שהיה עם החלקים קיים בקופסא של לוח האם. אם לא הגיע מתאם VGA-DVI זה בגלל שהיצרן לא הכליל אותו

4)לקח הרבה זמן להרכיב המחשב בגלל שהלקוח ביקש לשלוח לו "בקשת אישור החלפה ללוח אחר" במייל. החנות חיכתה לאישורו במשך שלושה ימים

5)http://www.wikihow.com/Help-Cure-Your-Paranoia

יום טוב.

מישה מה אתה לא קולט!!!! הבן אדם חי בסרט שהוא מעביר אלי את התגובה של החנות וכותב לי ללכת לטיפול פסיכיאטרי!!!!!!!! זה לא היה מעצבן אותך?

איך אתה היתה מגיב באמת?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני לא בנאדם קטנוני ופרנואיד כמוך. חוץ מזה, שאתה עצמך רשמת בהודעה המקורית שכנראה יש לך פראנויה. ענו לך שם על כל השאלות שלך.

אני הייתי נכנס לפרופרוציה, והולך לקחת כבל חשמל. או מוצא קומקום ישן בבית ולוקח ממנו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

דן,

תסלח לי שאני לא מצטט ומגיב לכל מה שאתה כותב, אם כי תגובה כזאת תהיה בגובה של מאות מילים וקשה לקריאה (או: TL;DR)

בקרצה - הצעתי בלי שום קשר לסניף נתניה, באופן אישי לשלוח לו את הכבל (איפשהו בעמוד 4 בערך ושוב עמוד אחד אחר כך). על חשבוני. הוא עדיין לא רוצה. כי זה אני שולח ולא החברה :nixweiss:.

ואורן,

צא מהסרט. וזה נאמר בנימה מאוד אישית.

באמת שאני לא יכול לכתוב את זה בשום צורה אחרת.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

סבבה אז ללכת לחנות לקחת כבל להתחיל להתווכח איתם שם על מתאם לכרטיס מסך ולהגיד "דניס הבטיח לי בפורום"

ברור שאם אני אלך לחנות ואני אצעק שם שאני רוצה כבל אני אקבל כבל! כי שווה להם יותר מ20 שקל שאני לא אכנס להם לחנות ואבריח להם קונים

אבל אין לי מתי ללכת לחנות... אני בן אדם עובד, די ליפול עלי כאילו זו אשמתי וכאילו אני אמור לרדוף אחריהם ולוודא שאני מקבל שירות

למה אני לא יכול פשוט לקבל שירות?

והרבה יותר מפחיד מזה... למה בני אדם רציונלים במדינה שלנו חושבים שזה יחס הגיוני של חנות בישראל אני בהלם מהתגובה שלכם כלפי

אגב אני יותר מוטרד ממה שאנשים כתבו לי בפורום מזה שהחברה עדיין לא שלחה לי את הכבל בכל זאת שבת והם לא עובדים

וחבל שאנשים ממשיכים להציע פתרונות אל תוך השבת כשהחנות סגורה בואו פשוט ניתן לאחד מהם ליצור איתי קשר בהמשך השבוע כשהם יתנו לי תשובה

אני מבטיח לשתף את כולם ויותר מזה אני בטוח שהם יספקו לי פיתרון הולם ואני פשוט ממתין לשמוע מהם עד לרגע זה עוד לא שלחו לי פיתרון וזה לגיטימי לגמרי

אני לא מאמין שהם ימצאו לי פיתרון לפני יום ראשון שני... בכל זאת.... יש להם להעלות את דניס לשימוע לפני שהם חוזרים אלי :lol:

סתם סתם אני מקווה שדניס המורעל ינהל את הרשת!!! אם הוא היה מנהל הרשת אין סיכוי שהיתי יושב בבית בשבת עם שני מחשבים וכבל חשמל אחד:)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

סבבה אז ללכת לחנות לקחת כבל להתחיל להתווכח איתם שם על מתאם לכרטיס מסך ולהגיד "דניס הבטיח לי בפורום"

ברור שאם אני אלך לחנות ואני אצעק שם שאני רוצה כבל אני אקבל כבל! כי שווה להם יותר מ20 שקל שאני לא אכנס להם לחנות ואבריח להם קונים

זה מראה איזה צרכן אתה בידיוק. קודם צועק..... ::)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אתה יודע מה, הגיעו מים עד נפש. באמת. זהו

ספרתי כמה כבלי חשמל מיותרים יש לי בבית - 3

מחר בצהריים אני בנתניה. אין לי בעיה להיפגש איתך בפיאצה לתת לך אותם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תגיד לי מה אתה הית עושה?

אני לא אשפיל את עצמי ואשלם על כבל שאני אמור לקבל או על מתאם שאני אמור לקבל

אני לא אקבל תשובה כמו "היצרן לא הכליל את המתאם" תחת שלי!!! קניתי ממך! שילמתי לך עוד כסף על הרכבה! ובדיקה!

למה אני משלם כסף על הרכבה ועל בדיקה? מה אני לא יכול לחבר ברגים? מה אני לא יודע לחבר לחשמל?

שילמתי להם על בדיקה כדי שהם ירכיבו לי את המחשב יוודאו שהחלקים תקינים ועובדים וקיימים

הם הם מביאים לי מחשב "מוכן" ולא מביאים לי את הכבל של החשמל ואז שולחים נציג זוטר (באישור או לא באישור) לכתוב לי כאן שהם לא הביאו לי את המתאם כי היצרן לא הכליל אותו אז קודם כל שיגידו סליחה שהם עשו את הבדיקה לא נכון.... אבל דניס בכלל לא מודה בזה עד עכשיו..... ועדיין לא קולט שהוא עושה נזק תדמיתי לחברה שהוא מנסה לעוזור לה... בגלל זה בדיוק דניס... גם מנכ"ל משלם ליועץ תקשורת... כדי שהוא לא יצא צ'יפס כמוך וגם לדעתי הגיע הזמן שאתה תפסיק לכתוב שטויות ולהאשים את יפן בטעות אנוש קטנה שאפשר גם להתנצל עליה כמו במדריך ששלחתי לך :screwy:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תגיד לי מה אתה הית עושה?

אני לא אשפיל את עצמי ואשלם על כבל שאני אמור לקבל או על מתאם שאני אמור לקבל

אני לא אקבל תשובה כמו "היצרן לא הכליל את המתאם" תחת שלי!!! קניתי ממך! שילמתי לך עוד כסף על הרכבה! ובדיקה!

למה אני משלם כסף על הרכבה ועל בדיקה? מה אני לא יכול לחבר ברגים? מה אני לא יודע לחבר לחשמל?

שילמתי להם על בדיקה כדי שהם ירכיבו לי את המחשב יוודאו שהחלקים תקינים ועובדים וקיימים

הם הם מביאים לי מחשב "מוכן" ולא מביאים לי את הכבל של החשמל ואז שולחים נציג זוטר (באישור או לא באישור) לכתוב לי כאן שהם לא הביאו לי את המתאם כי היצרן לא הכליל אותו אז קודם כל שיגידו סליחה שהם עשו את הבדיקה לא נכון.... אבל דניס בכלל לא מודה בזה עד עכשיו..... ועדיין לא קולט שהוא עושה נזק תדמיתי לחברה שהוא מנסה לעוזור לה... בגלל זה בדיוק דניס... גם מנכ"ל משלם ליועץ תקשורת... כדי שהוא לא יצא צ'יפס כמוך וגם לדעתי הגיע הזמן שאתה תפסיק לכתוב שטויות ולהאשים את יפן בטעות אנוש קטנה שאפשר גם להתנצל עליה כמו במדריך ששלחתי לך :screwy:

ניסיתי, קראתי, קראתי עוד פעם. אני עדיין לא מבין מה לכל הרוחות אתה רוצה ממני. שאלתי אותך שאלה פשוטה מאוד:

אתה יודע מה, הגיעו מים עד נפש. באמת. זהו

ספרתי כמה כבלי חשמל מיותרים יש לי בבית - 3

מחר בצהריים אני בנתניה. אין לי בעיה להיפגש איתך בפיאצה לתת לך אותם.

אתה רוצה את הכבלים? כן או לא?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

נ.ב

שלום רב חברת KSP אם ברצונכם שאהיה יועץ התקשורת שלכם :hi: צלצלו

אני מוכן גם להעביר את העובדים שלכם הדרכות על מתן שירות בכתב באינטרנט והתמודדות עם התגדויות

שליטה בתפקידים משלימים והמנעות מהם ובנוסף כמובן אשמח להדריך על זיהוי צורך ומתן מענה תוך כדי ביצוע מהפך

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...