קניתי מחשב בKSP +הרכבה+אחריות והוא הגיע בלי חלקים חשובים מה דעתכם זה הגיוני? - עמוד 4 - צרכנות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

קניתי מחשב בKSP +הרכבה+אחריות והוא הגיע בלי חלקים חשובים מה דעתכם זה הגיוני?


אורן המבין במחשבים:)

Recommended Posts

  • תגובות 100
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

אז מה היה לנו?

נותני שירות לשעבר (ואני ביניהם כעובד מחשבים בדימוס) שמבינים היטב את KSP שבסה"כ נתנה לו תמורה מדוייקת מלבד כבל חשמל.

*גם מסמכים אתה לא רציך לקבל מלבד חוברת לוח האם ומקסימום מדבקה של המעבד למארז(אם כבר לא הדביקוה עליו)

לקוחות שחושבים שה-דרך זה לצעוק באיזה פורום מחשבים ולקוות שהנציג היחידה בכלל ישים לזה לב ואז יעשה משהו במקום בשנייה אחת להרים טלפון לחנות או EMAIL.

אני חושב שאפשר לסכם את הדיון, אני מניח שהיום הבחור קיבל כבל חשמל ישראלי בחינם וזהו.

*לא משנה אם נקנה מחשב שלם או לא, גם כשמכרנו ספק לרוב מחליפים כבל אצל היבואן ואם הוא לא היה מחליף, החנות לא הייתה מחליפה ללקוח בעצמה אלא מוכרת לו אותו ב-15 ש"ח. ההבדל היה שהיינו מציינים כי מגיע כבל מתח אירופי שאינו מתאים לתקן הישראלי והלקוח היה מוסיף פרוטה ויוצא שמח.

לא כל החנויות פועלות באופן דומה ולא כל לקוח מגיב באופן דומה, לדעתי כאן שני הצדדים טעו ואין צורך לעשות עליהום.

סוף שבוע נעים לכולם.

את המחשב האחרון שלי קניתי כולו באריזות קרטון, ורוב החלקים (מעבד, , ספק, כרטיס מסך) באו ארוזים ועם כל הניירת.

לא כל הלקוחות יודעים איך העניין אמור להתבצע. פותח הדיון שמר על שפה נאותה ולא הרגשתי שהוא רצה בכוונה ללכלך על החנות, אלא לברר אם באמת רימו אותו או לא. אני לא רואה סיבה להאשים אותו במשהו ולהשוות אותו לצרכן ישראלי ממוצע שרק צועק. ובמיוחד לא לסעיף חמישי של נציג החנות.

יותר עצוב לי שמוכרים מתייחסים ללקוחות שלהם בצורה נוראית ואדישה רק בגלל שכמה שמוקים צעקו עליהם. די להכליל, לא כולם אותו הדבר.[br]פורסם בתאריך: 7.01.2011 בשעה 17:02:52


הספק כוח היה הפוך

איך אפשר להרכיב הפוך? :facepalm:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אז מה היה לנו?

נותני שירות לשעבר (ואני ביניהם כעובד מחשבים בדימוס) שמבינים היטב את KSP שבסה"כ נתנה לו תמורה מדוייקת מלבד כבל חשמל.

*גם מסמכים אתה לא רציך לקבל מלבד חוברת לוח האם ומקסימום מדבקה של המעבד למארז(אם כבר לא הדביקוה עליו)

לקוחות שחושבים שה-דרך זה לצעוק באיזה פורום מחשבים ולקוות שהנציג היחידה בכלל ישים לזה לב ואז יעשה משהו במקום בשנייה אחת להרים טלפון לחנות או EMAIL.

סליחה על השאלה, אבל דימוס זו עיירה רוסית?

(חחח, מצטער פשוט זה עלה לי לראש וצחקתי איזה 4 דקות)...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אז שמתי אותו ישר בפח, אבל מי שקונה מחשב קומפלט זכאי ליחס מקצועי יותר.

ולא בכיוון של אנחנו חנות מוזלת אז היחס בהתאם.

גישה מפגרת. זאת אומרת שאתה שקנית רק ספק של אנרמקס מגיע לך גישה חרא?

אין פה שום קטע של גישה, ואין פה שום קטע של חנות מוזלת. ראבק, שכחו לשים לו פאקינג כבל חשמל. אני באמת לא מבין מה הקטע. אפילו אמרו לו כבר להגיע לחנות ולקבל אותו בלי שום בעיה. יתרה מזאת, דניס אישית הסכים לשלם על משלוח רשום אליו הביתה עם החלקים האלו. יותר מזה? מה אדון "אורן המבין במחשבים" עוד רוצה? איזה סוג פיצוי בידיוק? על מה?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מישה ....

לדעתך האישית אני אמור להתייחס לתגובה שלו בתור "התגובה הרשמית" של שיש לה 22 חנויות ואמורה להיות המחשבים המובילה בארץ עם ותק של 16 שנים

הוא מציע לי לשלוח לי אישית את הכבל:)... גם אני רוצה לעשות טוב ולפעמים אני עוזר לעיוור לחצות את הכביש.... אבל אתה יודע יש כאן מדינה שאמורה לספק פתרונות

שיעזרו לעיוורים לחצות את הכביש בעזרת צלילים ופתרונות יצירתיים... המדינה לא יכולה לצפות שבכל פעם שעיוור ירצה לחצות כביש מישהו כבר יעזור לו

כנ"ל מבחינתי לגבי KSP שקיבלנו ממני כבר שני אימיילים בנושא וחזרו אלי בטלפון והפצירו בי עד עכשיו קודם כל להגיע הביתה לתקן את "הדברים הלא נכונים שכתבתי עליהם ואז להקשיב לעצות שכתבו לי פה"

כמובן שחזרתי הביתה בחנתי שוב את מה שכתבתי ומאחר והכל שם אמת.

אז החלטתי לא לשנות ולשלוח להם מייל נוסף ביקשתי מהם פיתרון לנושא הכבל והמתאם ואני ממתין לתשובה מהם

(אני מאוד מקווה שהם גם יציינו שם שהם מתנצלים על התגובה המבזהעם ההפניה לפסיכיאר :facepalm: או לפחות שיבהירו לי שדניס הוא לא נציג שלהם... ושהם לא שולטים בו.... בכל מקרה אין לי כוונה למסור לו את הכתובות שלי ואם הוא באמת היה נציג של החברה הוא היה יכול להיתקשר ולהציע לי את אותו הדבר הרי אני מכתב אותם באימייל למה שאני כותב כאן חשוב לי שהם יראו הכל שלא אצטרך להסביר את עצמי פעמיים....)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כן לקוח משלם 4000 שח על מחשב יוצא מהחנות ואין כבל לחשמל אין אפשרות לחבר את המחשב למסך והחנות סגורה:)

איזה לקוח גרוע....

עוד תוסיף שהוא שולח מייל

וחוזרים אליו בטלפון ומפצירים בו לשנות את זה שהוא העלה את פירטי המקרה לרשת "כי הם לא נכונים"

זה לא שאמרו לי... בוא לסניף קודם כל נציג יעזור לך... לא...... לך הביתה... תתקן מה שכתבת+תעשה מה שאמרו לך כי כתבו לך כבר שם איך לבדוק הכל :kopfpatsch:

אני עובד בדיוק באותו תחום של מתן שירות אגב... בחיים לא אמרתי ללקוח תלך הביתה שלחתי לך באימייל את ההוראות תתמודד איתן....

תאמין או לא אבל גם בישראל יש חברות ששואלות את הלקוח מתי הוא בבית ומציעות מיד לתאם עם נציג החברה בבית הלקוח כדי לראות במה מדובר

(וזה עוד במקרה שמדובר בלקוח שלא מצליח למצוא את הכפתור הפעלה של המוצר אז בטח שאם החברה מבינה שהיא לא סיפקה לי את המוצר השלם עליה ליזום את מתן השירות אלי ואני לא אמור לרדוף אחריה) :pissed:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא, לקוח קונה מחשב, ובגלל כבל חשמל סטנדרטי לגמרי פותח ט'רד(עוד בגדר הסביר),

ואז כשמקבל תשובות לגבי מה לעשות, ממשיך להיתפס לקטנות במקום להמשיך עם חייו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אגב גם את המחשב לא הרכיבו לי טוב

הספק כוח היה הפוך .....

לא יודע איזה מארז קנית אבל ישנם מארזים שבהם היצרן דורש לשים ספקים מסויימים "הפוך". למשל מארזי מדגמים 200 ו 300. בדגם ה300 היקר יותר שבא עם חוברת מכובדת יותר רשום את זה מפורשות: אם יש לך ספק עם מאורר בתחתית אז להרכיב את הספק הפוך. הסיבה היא שבמארזים אלו אין פתחי אורור בתחתית המארז מה שיגרום לספק "להחנק", ז"א המאורר יאלץ לעבוד מהר יותר כי פחות אוויר זורם. לדעתי זה גם יגרום ליותר רעש וכנראה גם חום - תלוי בבקרת מהירות החכמה של הספק.

מה שכן זו דרישת יצרן המארז, זה לא שהמחשב יכבה אחרי 2 דקות אם לא תעקוב אחריה (מה שלא מומלץ כמובן).

דבר נוסף - אני לא מצפה מכל אחד להגיע לרמת הידע הזו (למרות שגם בלי הגיון בריא זה רשום לרוב במדריך המארז), הדברים רשומים בשביל להראות שלא כל דבר הוא תמיד רע כמו שהוא נראה.

לגבי הזכרונות ומה שרשמת, קשה להבין מהדברים שלך מה היה הסדר ( "או משהו כזה" ) אבל הסדר שרשמת שצריך להיות הוא שגוי לחלוטין. הסידור החדש הוא אכן לא הגיוני והסלוטים נספרים בצורה לא הגיונית. הסדר הנכון הוא:

הראשון (האמיתי) הוא השני, השני הוא הראשון , השלישי הוא הרביעי, הרביעי הוא השלישי, החמישי הוא השישי והשישי הוא החמישי. כשהספירה מתחילה מכיוון המעבד. גם זה ד"א - רשום בחוברת של לוח האם. הבלבול נובע משינוי סדר הזיכרונות בפלטפורמות החדשות של (מהשנים האחרונות).

שוב, אין לי מושג מה באמת קרה, בעיקר כשרשמת לא ברור אבל עושה רושם שמי שהרכיב לך את המחשב - יכול להיות שהוא בעצם תותח ובדיוק ההיפך ממה שרשמת. אבל כמו שאמרתי זה רק מהסקת מסקנות בסיסית של מה שרשמת, כי באמת לא ברור מה באמת היה (כככה שאולי ההשערה הזו לא נכונה).

לדעתי מיהרת להכפיש בפומבי בלי לבדוק לעומק, כנראה זה המחיר לוואי של מדינה חופשית מאוד :cool2: .

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לדעתך האישית אני אמור להתייחס לתגובה שלו בתור "התגובה הרשמית" של רשת שיש לה 22 חנויות ואמורה להיות המחשבים המובילה בארץ עם ותק של 16 שנים

אז החלטתי לא לשנות ולשלוח להם מייל נוסף ביקשתי מהם פיתרון לנושא הכבל והמתאם ואני ממתין לתשובה מהם

(אני מאוד מקווה שהם גם יציינו שם שהם מתנצלים על התגובה המבזהעם ההפניה לפסיכיאר :facepalm: או לפחות שיבהירו לי שדניס הוא לא נציג שלהם... ושהם לא שולטים בו.... בכל מקרה אין לי כוונה למסור לו את הכתובות שלי ואם הוא באמת היה נציג של החברה הוא היה יכול להיתקשר ולהציע לי את אותו הדבר הרי אני מכתב אותם באימייל למה שאני כותב כאן חשוב לי שהם יראו הכל שלא אצטרך להסביר את עצמי פעמיים....)

אתה סותר את עצמך (באדום). כשנוח לך אז אני כן נציג וכשלא אז לא?

חבוב, רד מהעץ שעלית עליו. אף אחד לא יפצה אותך בסיאט איביזה TSI חדשה בגלל ששכחו לתת לך כבל חשמל ומתאם. שכח מזה.

את השם והכתובת יקח לי בדיוק 30 שניות למצוא, רק תגיד שאתה רוצה את זה בדואר. תקבל.

אתה חוזר וחופר (כן, חופר. אחרי שכבר הוצע פיתרון אתה עדיין ממשיך בשלך ומתקיף גם בטלפון, במייל וכאן. אני מבין שאתה בשוונג אבל הגזמת) ואתה כל הזמן מבקש התנצלות - שאגב פורסמה עוד בעמוד הראשון. אני אצטט:

תגובת סניף נתניה כלהלן:

1)מצטערים על כבל החשמל, הכבל המקורי של הספק לא מתאים לארץ. הוציאו אותו אך שכחו להוסיף אחר

עוד משהו?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

דניס, אני לא חושב שהוא מבקש התנצלות אלא פתרון. הוא קיבל את המחשב ללא מתאם DVI-VGA (לא חשוב) וללא כבל חשמל (כן חשוב).

מי שהתקשר אליו ואמר לו ללכת ולתקן את מה שהוא כתב בפורום הוא דביל, כי מה שהוא היה צריך לומר אחרי שהוא שמע את ה"הלו?" זה:

"אורן? שלום, מדבר X מ-KSP. אני מבין שקיבלת את המחשב שלך ללא כבל החשמל וללא מתאם DVI-VGA. זו טעות שלנו, אנחנו מתנצלים ונשלח לך את שני הרכיבים האלו בהקדם האפשרי.

אני רק מבקש שתעדכן בפורום של HWzone שחזרנו אליך והפריטים החסרים כבר בדרך, תודה ולהתראות".

עם כל הכבוד דניס, KSP יכולה להרשות לעצמה להוציא לבחור שליח (אפילו מונית) עם שקית עם כבל חשמל ומתאם. לא רק שזה היה חוסך את האימפקט השלילי שהת'רד הזה גורם לכם, אלא שזה גם מה שחנויות אחרות היו עושות באותו מצב, מנסיון.

סיפקתם ללקוח מחשב ללא כבל מתח, הוא יודע שזו טעות שלכם, אתם יודעים שזו טעות שלכם - אז תסביר בבקשה איך יכול להיות שהוא עדיין לא קיבל כבל מתח?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...