מחירי הדלק שוב עולים, והפעם בהרבה. נמשיך לשתוק ולחטוף? כנראה שכן. - עמוד 16 - אקטואליה ותרבות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

מחירי הדלק שוב עולים, והפעם בהרבה. נמשיך לשתוק ולחטוף? כנראה שכן.


nineball

Recommended Posts

  • תגובות 561
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

את מבקר המדינה אפשר לסגור, עצוב לי להגיד את זה. אין לו שיניים. אחרת הממשלה הזאת היתה כבר היתה בדרך הביתה. נשרף מגדל השלום, נשרף הכרמל ונשרפה הרכבת. כמה כסף עבר לכבאות מ300 מיליון השקלים שהבטיחו להם (בעצם, זה היה 800 מיליון לפני שבוע)? אה כן, אפס, למרות דו"ח עצבני שמוציא את כולם אשמים. מבקר המדינה קטל את יואב גלנט, ועכשיו הממשלה מנסה לרכך את זה כדי שזה לא יפגע במר אהוד ברח המהולל, כאילו שכל ההליך לא היה פסול מלכתחילה עם המכתב הנחמד הזה שפתח את הכל. מבקר המדינה כיסח את הרכבת ואת ההנהלה שלה בכמה מקרים בלתי תלויים, מישהו פוטר? הא, הצחקתם אותי. מבקר המדינה ובית המשפט הם אולי מעוז הדמוקרטיה האחרון פה, רק חבל שאף אחד לא מקשיב להם. (שלא לדבר על מנסה לסנדל אותם)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני לא יודע על מה אתם מתלוננים. עלייה במחירי הדלק זה הדבר הכי טוב שקרה בארץ בשנים האחרונות. סוף כל סוף אנשים מבינים שלא צריך משפחתית 1.6 אוטומטית כדי לעמוד בפקק. אנשים מתחילים לקנות רכבים מתוך שיקולים רציונליים ולא כי יש לשכן כזה . אנשים לומדים את היתרונות העצומים של רכבים קטנים בחסכון בעלויות אחזקה ובמציאת מקום חנייה. קטגורית מיני שכמעט נעלמה הפכה בשנה האחרונה לדבר הכי חם בשוק. התחלנו עם אלטו והיום יש 107, C1, שברולט ספארק, יונדאי I10, קיה פיקנטו (בקרוב). גיר ידני קם לתחייה. חברות דורשות מעובדים לחסוך בדלק. צה"ל דורש לחסוך בדלק.

ישראלים מבינים רק כאשר מפרקים אותם באגרוף ברזל. הלוואי שמחירי הדירות ימשיכו לעלות. אנשים יבינו שיש חיים מחוץ לפחית סרדינים בשם תל אביב ושאר האזורים בארץ יתחילו להתפתח.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כששר האוצר והבוס שלו השר העליון לאסטרטגיה כלכלית/ראש ממשלה/שר הבריאות/יושב ראש רשות השידור (שמרוויח מסתבר רק 15 אלף לחודש למרות שהוא עובד בארבע עבודות, אכן מיתון) יראה שהכנסות המדינה מדלק ירדו עקב חסכון בדלק הוא יעלה את המס שוב, מה נראה לך? איך הוא אמור לממן את הכסא שלו אחרת?

גם אם אתה מצליח לראות צד חיובי לדבר, בוא נהיה כנים, אין פה שום אינטרס "ירוק" מאחורי עליית מחירי הדלק. רק אולי ירוק בדולרים. (או בשטרות של 20 שקל)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני לא יודע על מה אתם מתלוננים. עלייה במחירי הדלק זה הדבר הכי טוב שקרה בארץ בשנים האחרונות. סוף כל סוף אנשים מבינים שלא צריך משפחתית 1.6 אוטומטית כדי לעמוד בפקק. אנשים מתחילים לקנות רכבים מתוך שיקולים רציונליים ולא כי יש לשכן כזה . אנשים לומדים את היתרונות העצומים של רכבים קטנים בחסכון בעלויות אחזקה ובמציאת מקום חנייה. קטגורית מיני שכמעט נעלמה הפכה בשנה האחרונה לדבר הכי חם בשוק. התחלנו עם אלטו והיום יש 107, C1, שברולט ספארק, יונדאי I10, קיה פיקנטו (בקרוב). גיר ידני קם לתחייה. חברות דורשות מעובדים לחסוך בדלק. צה"ל דורש לחסוך בדלק.

ישראלים מבינים רק כאשר מפרקים אותם באגרוף ברזל. הלוואי שמחירי הדירות ימשיכו לעלות. אנשים יבינו שיש חיים מחוץ לפחית סרדינים בשם תל אביב ושאר האזורים בארץ יתחילו להתפתח.

כמה כיף לשלם על מיני מחיר והחזקה של משפחתי בחו"ל.. מאוד הגיוני!

נוחות? בטיחות? מקום לדברים? מי צריך את כל זה.. מיותר.. בואו נחיה כמו בובות עץ מפגרות בשביל הממשלה!

שכחת שלא מזמן העלו את הביטוחים לאופנועים? גרמו לאנשים לוותר על אופנוע ולעבור לרכב בזבזני..

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני לא יודע על מה אתם מתלוננים. עלייה במחירי הדלק זה הדבר הכי טוב שקרה בארץ בשנים האחרונות. סוף כל סוף אנשים מבינים שלא צריך משפחתית 1.6 אוטומטית כדי לעמוד בפקק. אנשים מתחילים לקנות רכבים מתוך שיקולים רציונליים ולא כי יש לשכן כזה . אנשים לומדים את היתרונות העצומים של רכבים קטנים בחסכון בעלויות אחזקה ובמציאת מקום חנייה. קטגורית מיני שכמעט נעלמה הפכה בשנה האחרונה לדבר הכי חם בשוק. התחלנו עם אלטו והיום יש 107, C1, שברולט ספארק, יונדאי I10, קיה פיקנטו (בקרוב). גיר ידני קם לתחייה. חברות דורשות מעובדים לחסוך בדלק. צה"ל דורש לחסוך בדלק.

ישראלים מבינים רק כאשר מפרקים אותם באגרוף ברזל. הלוואי שמחירי הדירות ימשיכו לעלות. אנשים יבינו שיש חיים מחוץ לפחית סרדינים בשם תל אביב ושאר האזורים בארץ יתחילו להתפתח.

אבל הדלק יעלה גם את מחירי התחבורה הציבורית ורכב מיני עם כל הכבוד לו עדיין שורף ליטר דלק כל 13-14 ק"מ,

כשאתה רוצה שהוא יסע כמו שצריך ונותן גז, הוא גם יעשה לך 1 ל-10.

בתור מישהו שלאחרונה השתדרג לרכב משפחתי, אני חייב לומר לך שצריכת הדלק הכוללת שלי אפילו ירדה,

בעיקר בגלל שאני לא צריך לסחוט את הגז יותר בשביל שהרכב יסע 120. הוא נוסע גם ככה.

כנ"ל גם לגבי מחירי הדירות, הם עולים בכל מקום, לא רק בתל-אביב. באיזור שלי כבר אי אפשר לקנות

דירה נורמאלית בפחות ממיליון ש"ח ואני גר צפונית לחדרה.

אז לפני שאתה ממהר לשמוח, אל תשכח את הסיבה לעליית המחירים ולמה היא גורמת.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הבלו לא יעלה את התחבורה הציבורית, כי רובו מוחזר. וכמובן שגם המע"מ מוחזר במלואו.

ביחס לשאר העליה במחיר הדלק, מדובר בעליה בהתאם למחיר בחו"ל.

ובכל מקרה, מחיר התחבורה הציבורית מוצמדת למדד. פרט למיקרים חריגים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני לא יודע על מה אתם מתלוננים. עלייה במחירי הדלק זה הדבר הכי טוב שקרה בארץ בשנים האחרונות. סוף כל סוף אנשים מבינים שלא צריך משפחתית 1.6 אוטומטית כדי לעמוד בפקק. אנשים מתחילים לקנות רכבים מתוך שיקולים רציונליים ולא כי יש לשכן כזה . אנשים לומדים את היתרונות העצומים של רכבים קטנים בחסכון בעלויות אחזקה ובמציאת מקום חנייה. קטגורית מיני שכמעט נעלמה הפכה בשנה האחרונה לדבר הכי חם בשוק. התחלנו עם אלטו והיום יש 107, C1, שברולט ספארק, יונדאי I10, קיה פיקנטו (בקרוב). גיר ידני קם לתחייה. חברות דורשות מעובדים לחסוך בדלק. צה"ל דורש לחסוך בדלק.

ישראלים מבינים רק כאשר מפרקים אותם באגרוף ברזל. הלוואי שמחירי הדירות ימשיכו לעלות. אנשים יבינו שיש חיים מחוץ לפחית סרדינים בשם תל אביב ושאר האזורים בארץ יתחילו להתפתח.

אני מקווה שאתה רק מעמיד פנים...

המדינה רוצה לעודד רכישת רכבים חסכוניים - בבקשה - היא מוזמנת להוריד עליהם את המס ממעל 100% למשהו רציונאלי יותר. אני מוכן להתערב על הראש שלי, שזה ישיג את התוצאה הרבה יותר טוב מאשר העלאת מחיר הדלק.

לגבי מחירי הדירות - אין לי מושג איך מחירי הדירות במדינה בה אתה חי, אך גם מחוץ לתל אביב והמרכז הם כבר מזמן גבוהים ללא כל פרופורציה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...