Mass Effect 3 - כל הפרטים כאן - עמוד 5 - משחקי מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

Mass Effect 3 - כל הפרטים כאן


LazyBoy

Recommended Posts

  • תגובות 221
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

הם לא ילכו כנגד Rage זה בטוח ל-EA אין שום סיבה להתחרות בעצמה, לדעתי המשחק ידחה לינואר-פברואר 2012 אם הLineUp של החגים יהיה עמוס מידי, BioWare מעולם לא טרחה להשיק משחקים בחלונות הזמן הסטנדרטיים, גם ME וגם DA יצאו בחודשים שבד"כ לא משיקים בהם משחקים בכלל, אין להם סיבה להשיק את המשחק בחלון זמן שנחשב כPrime Time יש להם קהל מעריצים לא קטן וברוב המקרים אין להם תחרות, ככה שזה לא שווה את ההשקעה הכספית(פרסום עולה הון תועפות, וגם לשמר מקום מדף בחנויות לא מגיע בזול, בנוסף ME אצל רוב השחקנים הוא Filler שאפשר לקנות אותו גם חצי שנה אחרי שהמשחק יצא ולא להפסיד כלום). BioWare דיי לבד בשטח מאז שמשחקי RPG מערביים דיי נעלמו מהעולם, בנוסף ME שוטרי מידי וללא MP ככה שלהשיקו מול משחקים אחרים בג'אנר דומה ככל הנראה זה לא דבר חכם במיוחד אפילו עם קהל הקבע של BioWare.

נ.ב. נכון לעכשיו על פי הדוחות של לא יהיה COD השנה(כלל הנראה מעבר לפורט של BO לWII), אין יותר IW וTA לא יכולים לפלוט עוד משחק בפחות משנה. ה-LineUP של EA נראה מאוד חזקה השנה וככל הנראה הולכת לאכזב לא מעט את בעלי המניות שלה, משחקי מתו, אין COD, ומעבר לרווחים מ-WOW שבגלל RIFT ובכלליות סובל גם הוא מדעיכת משחקים נראה שהם סגרו השנה את הבאסטה..

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

דובי, RAGE לא מופץ על ידי EA, הזכויות הפצה נקנו על ידי ZENIMAX אחרי שהיא קנתה את ID. אז ל EA אין בעיה להוציא את ME באותו זמן, דיי ברור ש ID יפסידו מזה. חוץ מזה ש RAGE היה אמור להיות מופץ על ידי EAP, אין להם בעיה להוציא משחק אחד שלהם ועוד משחק של מפתחת חיצונית.

דיאבלו לא יצא השנה. אני דיי בטוח שכן יהיה COD השנה, זה לא אומר שהוא לא יהיה בררה, תמיד יכולים לעשות CROSS STUDIO ולהשתמש בכל השאריות שיש להם מ RAVEN ו IW.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אז מה?

אני מבטיח לך שאם תייבא את השמירה שלך מהראשון העלילה בשני לא תהיה זהה לפעם הראשונה ששיחקת אותו.

הסיפור הגדול כן, אבל יהיו המון הבדלים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אין מה לומר על המשחקים האלו שהם בין המשחקים הכי טובים שיצאו אי פעם

העלילה מטריפה, המשחקיות מעולה. גם עם הבאגים הקטנים..מצאתי את עצמי מתקין את המשחק מחדש כבר 6 פעמים (את שניהם)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...