Mass Effect 3 - כל הפרטים כאן - משחקי מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

Mass Effect 3 - כל הפרטים כאן


LazyBoy

Recommended Posts

ayag05.jpg

הרמזים התבררו כנכונים, Mass Effect 3 הוכרז ומיועד לצאת בתקופת החגים בעוד כשנה :xyxthumbs:

הסרטון הראשון

Exclusive Debut Trailer HD

בטעות (או בכוונה) ME3 הוצע למכירה מוקדמת בחנות של EA לזמן מה

http://kotaku.com/5711606/mass-effect-3-described-as-battle-for-earth

תיאור המשחק

Earth is burning. Striking from beyond known space, a race of terrifying machines have begun their destruction of the human race. As Commander Shepard, an Alliance Marine, your only hope for saving mankind is to rally the civilizations of the and launch one final mission to take back the Earth.

4lmzc3.jpg

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 221
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

חדשות מצוינות! :yelclap:

גם הראשון וגם השני היו משחקים מצויינים מבחינת עלילה, דמויות ותוכן.

בשני היו קצת שיפורים (למשל היכולת לחקור כוכבים הייתה הרבה יותר מעניינת), אבל מאוד דיללו את האלמנטים הטכניים של המשחק, בעיקר המיומנויות של הדמויות והנשקים. לדעתי זה היה החסרון הגדול במשחק ובתחום הזה אין ספק שהראשון היה יותר מעניין ואפשר לך לעצב את הדמות שלך לפי ההעדפה האישית שלך.

אבל שוב, בתור משחק תפקידים שניהם היו מצוינים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אפשר הסבר קצרצר על הטרילוגיה לטובת מי שלא שיחק בה מעולם, מה מיוחד במשחק הזה?

הסבר לא יעזור כי צריך לשחק במשחקים האלה כדי להבין, ואם אתה רוצה תיאור של כל העלילה והדמויות עדיף פשוט לבדוק את זה בוויקיפדיה.

מה שאני כן יכול להגיד זה, שקודם כל העלילה ממש סוחפת ומעניינת, הדמויות שאתה פוגש מאוד מעניינות ואתה יכול לקיים איתם שיחות ארוכות ובעלות לא תוכן - ולא רק: לך לשם ותביא לי את החפץ הזה. תודה רבה עכשיו אני חבר שלך ואני אצטרף לצוות שלך.

חוץ מזה יש לך הרבה בחירות משמעותיות במשחק ואתה יכול להשפיע בצורה מאוד חזקה על התפתחות העלילה. מה שיפה זה שמדובר בטרילוגיה ולכן בחירות שביצעת בחלק הראשון ישפיעו על המשחק השני ובחירות שעשית במשחק השני ישפיעו על המשחק השלישי (לכן חשוב מאוד לשמור את כל קבצי הsave וה profile של המשחק!).

חוץ מזה שמדובר במשחק תפקידים ממש משובח, יש לו גם אלמנטים חזקים של משחק יריות מגוף שלישי. האקשן בקרבות הוא ממש אקשן לכל דבר ולא סתם point and click כמו ברוב משחקי התפקידים. הכל נעשה בזמן אמת, יש לך בחירה בנשקים ויכולות מיוחדות ובקיצור אתה ממש מרגיש כמו בסצנת אקשן משובחת שלקוחה מסרט בדיוני, ולא כמו פקיד שעוסק בניהול חשבונות כמו בהרבה משחקי תפקידים אחרים...

המשחק גם עשוי בצורה מאוד מקצועית ומלוטשת. הכל בו עשוי ברמה טכנית מאוד גבוהה. ניהול הדמויות, ניהול הקרבות, איכות הדיבוב, העולם הפתוח וכו'.

שיחקתי הרבה משחקי תפקידים בחיים שלי, ולדעתי זה אחד המוצלחים והסוחפים ביותר. ממש ביחד עם KOTOR (ואני דווקא אוהב יותר משחקי תפקידים בסגנון פנטזיה כמו D&D ופחות נמשך למדע בדיוני).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...