מנכ"ל Triple C מעוניין לעבור למודל תשלום לפי נפח תעבורה - עמוד 4 - רשתות ואינטרנט - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

מנכ"ל Triple C מעוניין לעבור למודל תשלום לפי נפח תעבורה


IRIVERMAN

Recommended Posts

אם לא שמת לב המנכל מדבר על מי שמוריד בשעות עמוסות (בכתבה בטעות רושמים שפל במקום שיא).

ובנוסף אני בטוח שהסף הוא הרבה יותר מאשר 5 ג'יגה. פי כמה וכמה יותר.

אז בסופו של דבר גם אם אתה כל כך מתעקש להוריד את משחקי הסטים שלך 5 פעמים בחודש, תצטרך סך הכל לתכנן נכון את הזמנים של ההורדה.

במידה הנציגי CCC קוראים פה, אז דעתי היא שמחיר התעבורה בשעות השפל צריך להיות עשירית ממחיר התעבורה בשעות השיא ( ואולי אפילו רק 5 אחוז).

מסכים איתך לגמרי.

המחיר בשעות הערב צריך להיות פי 10 ואולי אפילו פי 20 משעות השפל.

למה לעשות TRAFFIC SHAPING כשאפשר לחנך אנשים לפזר את הפעילות שלהם לשעות שאף אחד לא מפזר את הפעילות שלהם לשעות שאף אחד לא מפזר את הפעילות שלהם.

למה שאנשים שגולשים בשעות הערב ישלמו כמו אנשים שגולשים באמצע הלילה למשל.

די לסיבסוד!

אתם לא מבינים שככה כולם ישלמו פחות חוץ מאותם עבריינים שמורידים הרבה בערב ?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 267
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

אתם אומרים פה הרבה דברים נכונים אבל למה שהצרכן הישראלי לא יתחבר פשוט עם WIFI לשכן שלו ויגלוש דרכו?

ככה השכן ישלם הכל..

אז כן, אפשר לעשות חסימת כתובות מאק בראוטר אבל הרוב המוחלט לא יודע מה זה ואני גם רואה את זה פה בבניין שלי - יש הרבה שכנים "טובי לב".

אז אם מה שנאמר יקרה בסופו של דבר, אנשים פשוט יגנבו נפח הורדה דרך השכנים שלהם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

זה בעיה שלהם.

למה שנסבסד את החוסר אחריות שלהם.

אחרי כמה חודשים כשהם ישימו לב לתשלום הגבוה על האינטרנט, הם יגיעו למסקנה שכדאי להם להזמין טכנאי שיאבטח את הרשת.

ככה גם יהיה הרבה עבודה לטכנאי .

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

עוד סיבה טובה לשיטה הזאת, היא תעלה את המודעות של הציבור לאבטחת הWIFI שלהם.

ART, כבר אמרתי שאתה דמגוג בגרוש?

אתה מוזמן להציע שיטה אחרת שתגרום לספקיות האינטרנט להרחיב את רוחב הפס לחו"ל, ותגרום להטבת השירות ללקוח.

בינתיים כבר חודשים שאני שומע מימך רק סיסמאות, ואפילו לא שיטה אופרטיבית אחת (הלאמה של שירותי האינטרנט על ידי הממשלה היא לא הצעה שאפשר להתייחס אליה)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מבחינת המתנגדים פה, הדיפרנציאציה במחיר בין המשתמשים הכבדים לקלים במחיר מתבטאת בכך שמשתמשים כבדים לוקחים חבילות מהירות (ויקרות יותר) והקלים לוקחים חבילות איטיות, החשיבה הזאת פשוט מעוותת.

משתמש קל (נגיד צריכה של 20GB בחודש) לא אמור ליהנות מאינטרנט מהיר? אז הוא מוריד רק פעם בשבוע סרט, זה אומר שהוא צריך לחכות יום שהוא יגמור לרדת?

עדיין לא קיבלנו תשובה אחת מה ההגיון בכך שמשתמש שצורך X ישלם כמו משתמש שצורך 50X.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני לא מוריד כפייתי.

אני בקושי בודק מייל פעם בשבוע.

לדעתי צריך לחנוק את התעבורה באינטרנט בצורה כזאת או אחרת.

הדרך הכי טובה היא לקנוס את אלו שמורידים יותר.

זה עובד יפה בחברות הסלולר ועושה להם הרבה כסף.

ואם חברות האינטרנט ירוויחו הרבה כסף אז אולי הם יסכימו לזרוק לנו עצם ולשפר את השירות ולהגדיל קווים.

כי הרי לקוחות מרוצים זה אינטרס שלהם.

כרגע זה לא אינטרס שלהם כי הם לא רוצים.

אם נשלם להם הרבה אז אולי הם ירצו.

למשל חברות הסלולר מרוויחות המון והשירות שלהם הוא מעולה.

גם התשתית שלהם מעולה.

תארו לעצמכם איזה תשתית גרועה היתה אם הם לא היו מרוויחים המון.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אם לא היה לחץ עצום של הצרכנים להגביל את סכום המקסימום שהם גובים על האינטרנט, אז אולי הם לא היו מכניסים את השטות הזאת של חבילה ללא הגבלת הורדה.

ואז בהחלט הייתה להם סיבה טובה להרחיב את יכולת התעבורה.

נקווה שטריפל C לא תיפול בפח הזה שצרכנים כמוך ינסו לטמון לה.

וזאת התגובה האחרונה שלי לדמגוג בגרוש ART , לפחות עד שתביא הצעה אופרטיבית סבירה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בשורה תחתונה השאלה אם זה ישתלם ולמי..

אם יהיו להם בעיקר לקוחות קלים אני צופה בעיות בשירות והמתנה גבוה - לקוחות קלים בד"כ יש יותר "בעיות" ודורשים יותר תמיכה

ובואו לא נשכח שהם חברה עדיין קטנה, ככה שגם אם הם יהיו זולים יותר או עדיפים יכול להיות מצב שיעדיפו חברות אחרות בשירות.

הם צריכים לתת את האופציה, אבל לא להפוך אותה ליחידה.

לי אישית די נמאס מהתוכי ואני חושב אולי לנסות אותם, או את האנטרנט של אורנג'

אני צריך חברה שנותנת פס טוב בלי "גיימר" או "מועדף" ..

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מדיון אחר בנושא:

תמחור לפי תעבורה יפגע בצמיחה החופשית של השימוש באינטרנט, ויעכב או יחסום שימושים ופיתוחים חדשים.

המאבק הוא לא על כמה שקלים פחות כל חודש (המחירים כבר מספיק זולים).

הוא על עצם הגדרתו של האינטרנט, ומה ניתן לעשות בו באופן חופשי.

מעניין שתמיד שולפים את עניין המחיר כדי לגייס תמיכה לרעיון שבסופו של דבר פוגע באזרחים, ומוביל את המדינה למציאות יותר קשה ומגבילה.

כל אחד יודע שככל שקונים יותר יחידות, ככה המחיר של כל יחידה יורד.

וככל שמעלים מחיר של כל יחידה, ככה הכמות שיקנו תרד.

תמחור לפי תעבורה לא מעודד שימוש, לא מעודד הקמת שירותים חדשים.

זה חסם לצמיחה.

הוא מעודד חבילות כמותיות, שרוב האנשים (גם כבדים וגם קלים) או שיממשו אותם חלקית, או שיחרגו וישלמו ביוקר (בדיוק חבילות בסלולר).

אולי זה ירגיע קצת את Tatum שמנסה להלהיט את הדיון (ואחרים שנפלו בפח).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אם ככה אז אני לא מבין למה אתה בעד להשאיר את המצב חרא כמו שהוא ולסבול מאיכות שירות ירודה. אולי אתה מזוכיסט? (Tatum)

ברור שהכל סובב סביב כסף.

דיי נו מה קשור ..ברור שיש מחירים בשמיים על אחרת הם לא היו יכולים להחזיק את הרשת פנויה ואף אחד לא יכל לדבר בטלפון.

לעומת זאת באינטרנט הם חוסמים את מי שהם צריכים לחסום בצורה וירטואלית המונעת מהם שירות סביר.

לחברות בכל זאת יש אינטרס לשיפור השירות. לא כולם רוצים לעמוד במקום.

מה אתה מבלבל במוח.

איזה אינטרסט יש להם לשפר שירות.

האינטרסט היחידי שיש להם זה לשפר את הרווחים, ואם אפשר אז לשפר קצת את האשליה של שירות טוב.

יש מקומות בעולם שנותני שירות בטלפון הם אנשים מקצועיים שצוברים וותק ונסיון, ועושים את העבודה באופן הטוב המקצועי והאדיב ביותר.

כאן בארץ כמעט באופן גורף כל אנשי התמיכה הטלפונית הם עובדים זמניים במשכורות נמוכות, והם מתחלפים על בסיס קבוע, ומקבלים יחס של קופאיות בסופר.

השירות בחברות הסלולר שמרוויחות הרבה לא שופר בכלל.

רק למראית עין הכל נראה נוצץ.

ההמתנה היא עדיין בלתי נסבלת.

הם אפילו מפלים את הלקוחות לטובת הלקוחות הרווחיים במוקדי התמיכה מבחינת זמני המתנה.

(הם הזמינו תור דרך האינטרנט)

החבילות שלהם וכל שיטת התמחור היא מזעזת ולא מתחשבת בלקוח בכלל!.

הכל מריח מאינטרס חזק של רווח בכל דרך אפשרית.

מלכודות על גבי מלכודות מצופות בשכבה של שוקולד מריר.

עד היום אם אתה קונה מכשיר מחברת פלאפון ואתה רוצה לשדרג למכשיר אחר אז הם לוקחים לך את המכשיר הישן.

כאילו אם שילמתי על IPHONE4 והחלפתי לSGS אז אני שילמתי על שניהם אבל קיבלתי רק אחד.

אם קניתי מכשיר לאוטו ואני רוצה להחליף אותו לדגם אחר בגלל שהכפתורים קטנים לי אז אני משלם מחיר מלא על הישן כמו גם על החדש ואז אני נשאר עם מכשיר אחד.

הם לוקחים את הקודם, וממשיכים לגבות תשלום עליו.

זה **** בתחת של הלקוחות בשיא החוצפה, בשיא הגועל.

כל המצגת הלכאורה מקצועית שלהם היא עלבון ללקוח.

אז להיפך, כמה שחברות מרוויחות יותר על בסיס ניצול ככה הם דופקות את הלקוח יותר.

הפיתרון הוא לא ליצור מערכת שתעודד את המנגנון בחברות לדפוק את הלקוחות מכל כיוון על כל סעיף אפשרי.

הפיתרון הוא שמשרד התקשורת יתערב איפה שיש דברים לא תקינים, ואיפה שחייבים לשפר את המצב.

להגדיר תקן מינימום לפס רוחב בתקשורת פנים ארצית ולחו"ל ביחס למספר המשתמשים.

וזהו!!!!

החברות יאלצו לשפר את התשתית על פי אותו תקן.

ועל גבי זה עושים TRAFFIC SHAPING.

התעבורה מתחלקת לתעבורות שונות שצריכות לקבל עדופויות שונות.

ככה אפשר להזיז באופן אוטומטי את הדברים הלא דחופים לשעות פחות עמוסות בלי לדפוק ולשגע את הלקוחות.

את הרעות החולות מהתחומי תקשורת האחרים צריך לחסל, לא ליבא לתחום האינטרנט.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ועדיין השאלה היא פשוטה:

מר TATUM ומר כהן אוהבים מהיר, שניהם עשו חבילה במהירות 12MB שעולה 100 ש"ח

TATUM חובב פורנו מושבע, הוא מוריד 500GB של כל חודש

מר כהן מוריד פעם בשבוע סרט , משחק אונליין ורוב הזמן גולש באתרים, בסוף החודש הוא גילה שצרך 20GB מספק האינטרנט שלו

מר כהן שואל, מדוע אני צריך לשלם כמו TATUM?

אם ספק האינטרנט היה עובד בשיטת תמחור שלX שקל לג'יגה (נתעלם כרגע משעות שפל ושיא)

זה היה קצת יותר הוגן כלפי מר כהן, לא?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מר TATUM (לא להתבלבל זה TATUM אחר) היה לוקח חבילה מהירה.

מר כהן היה לוקח חבילה קטנה יותר ומשלם פחות.

מתוך ה500GB שמר TATUM הוריד (לא להתבלבל זה TATUM אחר) רוב התעבורה היתה נדחפת ע"י TRAFFIC SHAPING לשעות שאין עומס, ולכן לא משפיעה לרעה על מר כהן.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ושוב, הנחת היסוד היא שגם מר כהן אוהב מהיר, בדיוק כמו TATUM

כשהוא מוריד סרט פעם בשבוע, הוא רוצה שהוא ירד תוך שעה ולא תוך 10 שעות

כשהוא נכנס לYOUTUBE הוא רוצה שהסרט יטען ישר ללא עצירות באמצע

לא מגיע לו? למה אתה מכריח אותו לקחת חבילה יקרה?

אולי זה לא מר כהן שמשלם יותר מדי אלא TATUM שמשלם פחות מדי?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

החבילה הכי זולה עדיין מספיק מהירה כדי להריץ סרט יו-טוב בזמן אמת, ולהוריד סרט בשעה שעתיים.

TRAFFIC SHAPING מסוגל להבדיל בין סוגי תעבורה, ולא צריך להשפיע לרעה על אותם פעולות שדורשות היענות מהירה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תשלום לפי צריכה הוא בלתי אפשרי, בגלל הסיבות שכבר כתבו כמו הורדת משחקים בסטים, עדכון תוכנות וצפייה ישירה אפילו.

למי שיש רק מחשב אחד בבית ובודק אימייל, אני מבין למה הוא בעד תשלום פר צריכה.

אצלי יש מספר מחשבים וכל אחד משהם דורש עדכון מדי פעם, נניח שיש עדכון חדש לוינדוס ששוקל 500 מגה, אני צריך לשלם על הורדת העדכון לכל מחשב? לא הגיוני.

מה עם קונסולות משחקים? ה PS3 מוריד מדי פעם עדכוני מערכת ופאצ'ים ששוקלים מאות מגה. תוסיפו גם את זה לחישוב. (וכאן המהירות בכלל לא מעניינת אותי, רק שיוריד).

מה עם ממיר ה VOD שלי? אני במילא משלם על חבילה ביס, אז בשביל לראות את שאני מזמין מהם אני אשלם גם אקסטרה לספק?

ומה עם העלאות? אני מגבה את כל התמונות והסרטים שאני מצלם באינטרנט. לא מספיק שהיום לוקח שעות עד שאני מעלה דברים, אני בטוח לא אשלם על זה גם בנוסף.

היום יש כ"כ הרבה מכשירים שמחוברים לאינטרנט וכולם זוללים רוחב פס. מחשבים, , טלוויזיות, ממירים, טלפונים, טבלטים וכן הלאה. לא ריאלי לעקוב אחרי התצרוכת של כולם.

מבחינתי, העניין הזה נידון לכישלון.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...