ויקיליקס ידליפו היום מסמכים סודיים בנוגע ליחסי ארצות הברית עם העולם (זה התחיל!) - עמוד 5 - אקטואליה ותרבות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

ויקיליקס ידליפו היום מסמכים סודיים בנוגע ליחסי ארצות הברית עם העולם (זה התחיל!)


lev-27

Recommended Posts

לפעולות שהוא עושה יש אופי של מעשי טרור, יש הבדל רב בין חשיפה עיתונאית מבוקרת של שקרים ומעשי הונאה לבין חשיפה קולקטיבית של סודות מדינה שמסכנת חיי אדם בצורה שלא משאירה מקום לספק בנוגע למטרותיו וכוונותיו של החשיפה.

למה אתה חושב שאורי בלאו ברח מהארץ, כי הוא היה חף מפשע?

א. אורי בלאו היה בלונדון עוד לפני חשיפת ענת קם - הוא פשוט לא חזר. וכן, הוא היה כנראה חף מפשע. לא סתם הוא הגיע להסדר עם השב"כ. אנשים פה שוכחים שהוא העביר את רוב, אם לא כל החומר שהיה ברשותו והכתבות אותן הוא הפיק מאותו חומר - לעיון הצנזור ולא פירסם שום דבר בלי אישור מפורש של רשויות הבטחון. אז חלאס לזרוק ענת קם ואורי בלאו לאוויר כאילו זה וענונו.

ב. סודות מדינה? כמו שכבר אמרו - רוב אם לא כל הדברים הם פשוט אישור של כל הדברים שפובליציסטים כותבים מזה שנים. יש פה מישהו עם יותר מהבנה מינמלית של הפוליטיקה במזרח התיכון שלא ידע שאירן היא איום על כלל האזור ולא רק עלינו? יש פה מישהו שלא חשב שהפיכה חילונית באירן היא אינטרס אמריקאי-ישראלי מובהק? באמת. רוב מה שקיבלנו היה גושפנקא ולא יותר.

ג. לגבי הדברים שכן נחשפו - נחשף כי דיפלומטים אמריקאיים הונחו לרגל אחרי המדינות בהן הם משרתים - זה משהו שהעם צריך לדעת, חד וחלק. כנ"ל גם מדינות אירופה בהן שמורים נשקים גרעיניים ישנים ומתפרקים. זכותו וחובותו לדעת.

ד. אני לא רואה פה מידע מסכן חיים. אתה יכול להדגים איפה הוא נמצא?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 72
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

קודם כל הוא כן מסכן חיים, גם אם זה חיים של דיפלומטים שאתם לא אוהבים, זה עדיין חיים.

ולהמשך, זה הרגל רע, כי היום הם מפרסמים חומרים ברמת סיווג נמוכה, מחר אהיה לך מידע רגיש בחוץ.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מסכנים חיים של דיפלומטים? קצת הגזמנו...

במקרה הקיצוני זה יגרום לארה"ב להחליף איזה שגריר או נספח תרבות/צבא/כלכלי בכמה שגרירויות

ואולי אחרי זה יפטרו אותו (לא סביר) או ייתקעו אותו באיזה חור (שגרירות במדינה נידחת באפריקה) לשאר הקריירה (יותר סביר)

מסכן חיים? פחחחח.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אם בן אדם כלשהו(נקרא לו לצורך העניין ציפי נתניהו-ברק השביעי) אומר לציבור א', ובעצם עושה ב' - וחושפים את זה, אני לא רואה בזה שום דבר פסול.

גם אם הדבר יוביל לכך שיכעסו עליו ואיזה חולה נפש עלול אפילו לפגוע בו.

הרי זה שיגעון לכל דבר ועניין לומר שחשיפת האמת מסוכנת לאלו שחושפים את האמת שלהם! כמו לומר שזה לא בסדר שחושפים את זה שקצב אנס לכאורה כי עכשיו ייתכן שיפגעו בו!

אני לא רואה פה מידע שעלול לפגוע בחיי אדם, גם לא בחיי הדיפלומטים. אני רואה פה גושפנקא להיגיון הבריא ולדברים שכל פובליציסט שני אומר ואני רואה פה את האמת מאחוריי ההצהרות.

אם חברה שלך אומרת לך שהיא אוהבת אותך ולעולם לא בגדה בך, ואז חבר שלך חושף "מסמך" שמוכיח שהיא בוגדת בך - האם לא תרצה לדעת? לעם, כריבון במדינה הדמוקרטית - זכות לדעת מה עושים אנשי הציבור במחשכים.

אנשי הציבור אינם נעלים מן הציבור אלא הם משרתיו - והגיע הזמן שנתחיל להתייחס אליהם בהתאם. ומספיק עם הקשקושים על חיי אדם וביטחון לאומי. אין פה אפילו שביב מידע שמסכן לא אותי ולא אותך.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

:goodposting:

הדברים שבאמת אסור לפרסם זה מה שבאמת עלול לסכן חיי אדם, כלומר דברים כמו

מבצעים סודיים של סוכנויות ביון או הפעלת סוכנים זרים.

אך אם פוליטיקאים משקרים לעם שלהם - לעם זכות לדעת את זה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לפני חודשיים ארה"ב מאבדת קשר עם 50 טילים גרעיניים,לפני שנה מחשבי צה"ל נפגעים מהתולעת "קונפיקר",מאות מסמכים מסווגים נחשפים/נגנבים ממחשבים אמריקאים.אתמול מערכת המחשבים של נפגעת מתוכנה זדונית..והלאה.

אף-אחד לא חושב שיש קשר בין כל הדברים?לי נראה שכן (אפרופו ת'רד הקונספירציה ההוא :))

Everything is alright, Julian Assange is a hero.

The accusations of the Interpol against him are absurd.

הבחור הוא האקר(כמו כל שאר ,כמו הבחור הישראלי "האנליזר" כמו כל שאר עברייני המחשבים),בעל אג'נדה ברורה.אסור לאפשר לו להתרוצץ חופשי.לפי דעתי הוא לא יחייה הרבה זמן.אתה לא יכול לדרוך לכולם על היבלות

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

העולם קורס עלינו!!! הצילו!!! מהר כולם לחזור בתשובה לפני שנכלה כולנו בגוג ומגוג!!!! :jump: :jump: :jump:

תעשה לי טובה, לך תישן, תנוח, תרגע, תנשום אוויר, תשתה איזה כוסית, תביא ביד(אם יש לך מצב לסקס עם שותפה, אז אפילו עדיף) ותחזור.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הבחור הוא האקר(כמו כל שאר ,כמו הבחור הישראלי "האנליזר" כמו כל שאר עברייני המחשבים),בעל אג'נדה ברורה.אסור לאפשר לו להתרוצץ חופשי.לפי דעתי הוא לא יחייה הרבה זמן.אתה לא יכול לדרוך לכולם על היבלות

They accused him for rape, not hacking.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...