RSM ו-KSP - ראש בראש - עמוד 4 - כללי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

RSM ו-KSP - ראש בראש


rodnik

Recommended Posts

  • תגובות 50
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

NICE!

מעניין אם הם יצליחו לדחוק את אייבורי או KSP החוצה או לפחות לצמצם את פעילותם.

אני אבדוק את האופציה של לקנות מהסניף בת"א ולעשות משלוח, ההפרש הוא הארדיסק של 500GB + של 2GB, לא הפרש פעוט בכלל.

ולכל אלה שצעקו עליי דרך המקלדת: תקנו איפה שאתם רוצים, שיבושם לכם. ;)

זה אחד הדברים הכי מצחיקים ששמעתי בתקופה האחרונה , באמת , על איזה פלנטה אתה חי ?

לKSP יש 19 סניפים או אולי כבר יותר אני לא עוקב , לRSM יש 3 ... אך אפשר בכלל להשוואות ?!

היקף המכירות של KSP ביום גדול מהיקף המכירות של RSM בחודש ...

תעורר ...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

זה אחד הדברים הכי מצחיקים ששמעתי בתקופה האחרונה , באמת , על איזה פלנטה אתה חי ?

לKSP יש 19 סניפים או אולי כבר יותר אני לא עוקב , לRSM יש 3 ... אך אפשר בכלל להשוואות ?!

היקף המכירות של KSP ביום גדול מהיקף המכירות של RSM בחודש ...

תעורר ...

דיברתי על ירושלים, לא מעניינת אותי שאר הארץ. אבל יש משהו בדבריך, אני עובד בחנות שמוכרת במחירים גבוהים ללא סיבה ועדיין היא רק גודלת וגודלת ואנשים שלא מבינים ממשיכים לזרום אליה.

ולזה שהשווה שוב מעליי: השוות 2 מפרטים שהם לא רלוונטים לדיון הזה, מי מדבר פה על מחשב משרדי בכלל...

מעניין ששבוע אחרי האשכול הזה KSP הורידה את המחיר של 6850 ב-160 ש"ח, הורידה קצת את מחירי הזכרונות,הקשיחים ואפילו את המעבד ב-60 ש"ח...הפערים צומצמו קצת ;D

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

וואללה... משהו טוב יצא מהדיון הזה. :)

אולי גם בפורומים אחרים יש דיון דומה ? :o

אומנם HWZONE הכי מובילה ומשמעותית בתחום המחשבים (ועוד תגדל אם ירצה השן), אבל תחשבו איזה כוח צרכני אפשר לגייס על גבי כמה פורומים בבת אחת.

מזכיר לי את ZIGZAG שהגיבו בתיקון מחיר תוך שעה שעתיים למשהו שכתבתי פה בפורום.

הייתי מופתע מאוד (לטובה).

אומנם התלונה שלי היתה על מחיר לא הולם ותקפתי את העניין, אבל התיקון המהיר הפך את הדעה שלי עליהם ב180 מעלות.

כל חנות או שאיכפת לה ולא מתביישת להראות את זה, היא 90% בדרך לרכוש לקוחות מרוצים ונאמנים.

להיות קשוב לקהילת אנשי המחשבים, שהם הגרעין של כל התחום, ובמו מקלדתם קידמו הרבה דברים חיוביים במוצרי המחשבים בארץ, זה דבר חשוב ומבורך.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

וואללה... משהו טוב יצא מהדיון הזה. :)

אולי גם בפורומים אחרים יש דיון דומה ? :o

אומנם HWZONE הכי מובילה ומשמעותית בתחום המחשבים (ועוד תגדל אם ירצה השן), אבל תחשבו איזה כוח צרכני אפשר לגייס על גבי כמה פורומים בבת אחת.

מזכיר לי את ZIGZAG שהגיבו בתיקון מחיר תוך שעה שעתיים למשהו שכתבתי פה בפורום.

הייתי מופתע מאוד (לטובה).

אומנם התלונה שלי היתה על מחיר לא הולם ותקפתי את העניין, אבל התיקון המהיר הפך את הדעה שלי עליהם ב180 מעלות.

כל חנות או שאיכפת לה ולא מתביישת להראות את זה, היא 90% בדרך לרכוש לקוחות מרוצים ונאמנים.

להיות קשוב לקהילת אנשי המחשבים, שהם הגרעין של כל התחום, ובמו מקלדתם קידמו הרבה דברים חיוביים במוצרי המחשבים בארץ, זה דבר חשוב ומבורך.

תשמע, בעקיפין זו הייתה מטרת האשכול.

הבעיה היא שיש אנשים שמסכימים לשלם מחירים גבוהים יותר ללא סיבה ומגנים על החנויות כאילו המנהלים שם חברים שלהם.

לא שאני בטוח שהאשכול הזיז למישהו ב-KSP :-)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...