קנית ראוטר תקן N חזק ואיכותי - רשתות ואינטרנט - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

קנית ראוטר תקן N חזק ואיכותי


fenix5545

Recommended Posts

היי אני רוצה להליף את הראוטר שלי יש לי קרגע ראוטר של אדימקס אחד החדשים שלהם אם 3 אנטנות והוא ניקנה אחרי רואטר גם חדש של אדימקס שכל הזמן עשה לנו (למשפחה שלי) בעיות של היתנתקות ונפלית רשת אז כשקנינו את זה (יחד אם שיקול של אבא שלי ועוד כמה גורמים) הלכנו אליו אחרי כמה ניסיונות רעים אם אדימקס למרות שהראוטר הקודם קודם שלנו שהיה גם אדימקס היה מעולה אבל הוא היתקל קל אז החלפנו ואני מדגיש שהראוטר הקודם שלנו (זה שהיה לפני הנוכחי) היה ב3 חודשים עד שהתחיל להימעס לנו וחלפנו וגם הראוטר הנוכחי שלנו עושה לנו בעיות הוא אומנם לא מיתנתק כל יום 10 פעמים כמו הקודם אלה פעם ב3 ימים אבל יש לו כל הזמן נפילות רשת יש לי אניטרנט של 5 מגה בקרוב אנחנו עוברים ל20 מגה אצל (או משהוא בסביבות ה20 מגה)

אכשיו לנושא אצמו (למי שאין כוח לקרוא את כל ההקדמה הפרדתי ביניהם):

אני רוצה ראוטר שיעבוד אני מבקש לא ראוטר של אדימקס נימעס לנו לא רוצים יותר שלהם מה שכן אני רוצה המלצה לראוטר של לינקסיס ראוטר חזק איכותי תומך תקן N הקיצר הכי טוב שיש אם יש לכם הצעות לחברה אחרת תנו אבל עדיפות ראשונה לינקסיס המחיר לא חשוב לי העיקר שיעבוד טוב ויהיה חזק תודה לעוזרים וסליחה על החפירה

נ"ב (עריכה):שעחתי לצין שהראוטר הנוכחי שלנו הוא בן שבוע וחצי !!!!!! וכבר בילתי ניסבל

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

חח כן כתבתי את זה מהטלפון שלי אז היה לי קצת קשה.

אז לא הבנתי לכחת לינקסיס או לא ? כי אם זה לא יספק לי את ה20 מגה אז למה לי לכחת אותו? יש אולי המלצה לראוטר אחר חברה אחרת? ובכול זאת תנו לי המלצה לראוטר של לינקסיס.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תודה אבל זה לא הכי אזר לי נירע לי דווקה בילבל אותי ושוב האם כל לינקסיס שתומכים תקן N לא יספקו לי בתורה טובה 20 מגה+?ויש לכם המלצה לראוטר אחר מחברה אחרת ששוב אני אזכיר לא של אדימקס? ותודה אל האזרה שנתתם עד אכשיו :)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בבקשה תעזרו לי האם כל הלינקסיס לא יעבדו טוב אם שהיא מעל 20 מגה? ואם אפשר הצעה לראוטר אחר?ואיך הראוטר של דילינק אני לא בטוח איך קורעים לדגם משהוא אם 655 ויש לו 3 אנטנות תודה לעוזרים

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...