Fallout : New Vegas - הדיון הראשי - עמוד 27 - משחקי מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

Fallout : New Vegas - הדיון הראשי


C991Now

Recommended Posts

  • תגובות 405
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

This bug can be fixed in the console. Select Ranger Grant in the console or type "prid 0013721f" and hit enter. Then type "disable," hit enter, and type "enable." He will be reset and start talking to your character. It may be required to disable and wait several hours then re-enter "prid 0013721f" and enable.

תנסה את זה (על אחריותך בלבד). כמובן שמומלץ לשמור לפני זה. אגב, אין לך שמירה מלפני שנכנסת לבניין?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מהאתר שהבאת ניסית?

This bug can be fixed in the console. Select Ranger Grant in the console or type "prid 0013721f" and hit enter. Then type "disable," hit enter, and type "enable." He will be reset and start talking to your character. It may be required to disable and wait several hours then re-enter "prid 0013721f" and enable.

עריכה: לא שמתי לב שכבר AG43 ... טוב זו השעה..

סורי

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

טוב, ביטלתי והחזרתי אותו והבעייה נפתרה. המשחק הזה עמוס באגים, עכשיו BOONE נעלם לי. ביקשתי ממנו לחזור ל LUCKY 38 עד שאסיים את הקווסט של ורוניקה, ועכשו הוא לא בסוויטה. לא נורא, אני מאשיך עם מלווה אחר, אבל זה ממש מעצבן.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • 3 שבועות מאוחר יותר...

חברים מקווה שתוכלו לעזור לי

פתוחים אצלי 2 ה QUESTS

THE HOUSE ALWAYS WIN I

THE HOUSE ALWAYS WIN II

בחלק I כתוב לי להגיע ל FORT ולאתר את ה PLATINUM CHIP

שהגעתי ל FORT כולם התחילו להתקיף אותי אז חסלתי את כול ה CEASER שם

BENNY היה קשור , שחררתי אותו ונתתי לו לחמוק (לא יודע לאן הוא הלך)

האם אבדתי את ה צאנס להשיג את ה CHIP ?

אני מבין שה CHIP פותח איזו דלת /בונקר ב FORT .

השאלה איך אני ממשיך מפה

תודה לעוזרים

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

חשבתי לקנות את המשחק.

איך הוא בהשוואה ל-fallout 3?

נורא אהבתי את המשחק הזה, השאלה אם new vegas מתעלה עליו או ברמה שלו.

היה על זה דיון כמה עמודים אחורה. בגדול לדעתי הוא משתווה ל FO3 ברמה שלו ויש אפילו כמה שיפורים קטנים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

למי שחווה את בעיית ה-mouse lag, שיבטל את ה-vsync בצורה ידנית בהגדרות של הכרטיס מסך ובהגדרות של המשחק.

אם זה לא עוזר, יש את הפיתרון של להוסיף 4 שורות בקונפיג: http://shortgamer.blogspot.com/2010/10/hint-mouse-lag-in-fallout-new-vegas.html

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • 2 חודשים מאוחר יותר...

היום בצהריים שוחרר עידכון 1.3.

פרטים:


This update contains optimizations and stability improvements, as well as the following balance changes:Guns Changes:• Automatic Guns - SMGs, the Assault Carbine, and the LMG are more accurate across the board. They're also more durable. 12.7mm SMG mag capacity increased to 21.• Shotguns - Buckshot has received a x1.2 inherent DAM mod. This slightly incentivizes using buckshot over slugs when enemy armor is not an issue. Magnum buckshot has a x1.3 DAM mod and a small amount of DT bypass. Spread for many shotguns has been lowered.• Hunting Rifle, Anti-Materiel Rifle - Hunting Rifle and AMR now have the lowest spread of all rifles. Hunting Rifle RoF increased, Crit Chance set to x2. Anti-Materiel Rifle's Crit DAM has been raised from 80 to 110 to make it more viable when compared to the Gobi.• Sniper Rifle, Gobi Campaign Scout Rifle - Sniper Rifle and Gobi now have a higher RoF and lower AP cost. Both have x2 Crit Chance. Gobi has increased DAM and much higher Crit DAM over the Sniper Rifle.• That Gun - That Gun is now a slow-firing hand cannon that does huge DAM firing 5.56mm out of a short barrel. • Hunting Revolver - RoF increased.• Service Rifle - DAM slightly lowered, firing animation changed to the one used by Marksman Carbine, RoF dramatically increased. Spread decreased.• Silenced .22 Pistol, SMG - Crit DAM and Crit Chance significantly increased.• 5mm Ammo - Base ammo has 10 points of DT bypass. AP variants have 25 points of DT bypass. This affects the Assault Carbine, Minigun, and CZ57 Avenger.• .308 JSP - DAM mult reduced from x1.5 to x1.3. x2 CND degradation effect added.• Lever-Action Rifles - Cowboy Repeater, Trail Carbine, Brush Gun - RoF has been slightly reduced, AP costs have been significantly increased, and spread has been slightly increased. Cowboy Repeater Custom Action RoF increase has been reduced. La Longue Carabine spread has been significantly lowered.Explosives Changes:• Dynamite - Larger explosion radius.• Frag and Plasma Grenades – DAM increased.• 25mm Grenades - Slightly increased DAM on the explosion.• 40mm Grenades - Significantly higher DAM on the explosion. • Missile Launcher / Fat Man - Now have much better zoom FoV and good accuracy. Missile and Fat Man projectiles (not the explosion) have a large base DAM. Both are extremely effective on direct hits, but still potent even if a direct hit is not scored. N.B.: Listed DAM on weapons assumes a direct hit!Energy Weapons Changes:• Gatling Laser - Base DAM is higher. Against heavily armored targets, this is still a poor weapon. Against lightly armored targets, especially with Over Charge or Max Charge ECPs + Focus Optics + Laser Commander, it has extraordinary DPS.• Tesla Cannon, Tesla-Beaton Prototype - These now consume far less ammo per shot and can be fired several times before a reload. DAM is beefy with an additional 2 second DoT.• Pew-Pew - Lower ammo capacity, consumes far fewer per shot. Still a two-shot weapon.Melee Weapon and Unarmed Changes:• Ripper, Chainsaw, Thermic Lance - DAM lowered, all ignore DR/DT. • Bladed Gauntlet, Mantis Gauntlet - Ignore DR/DT flags removed (were not supposed to be marked as such). Mantis Gauntlet animation/sound fixed.Perk Changes:• Splash Damage – Functions properly. • The Professional - 10mm Pistol, SMG added to perk list.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • 2 חודשים מאוחר יותר...
  • 2 שבועות מאוחר יותר...

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...