לוד תחת "משטר צבאי" - עמוד 5 - אקטואליה ותרבות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

לוד תחת "משטר צבאי"


JohnnyBravo

Recommended Posts

ידוע ששוטרים עוצרים לפי מראה חיצוני

היה בפורום דיון אחר אל האם שוטרים עוצרים יותר מכוניות מדגם מסויים ולא מדגם אחר, וכן התשובה היתה חיובית. אאלט החוקיות היתה מכוניות אם (באדבוי, ספוילרים . . )

אני אוהב טיעונים שמתחילים ב"ידוע ש...".

מי יודע?

איך ידוע?

ממתי ידוע?

אפשר להסכים על כך שמראה חיצוני הוא חלק מהקריטריונים של שוטר במילוי תפקידו (אחרת אדם בעל חזות ערבית שלובש מעיל גשם ארוך באמצע אוגוסט ונראה לחוץ לא היה מעורר חשד של אף אחד) וזה דבר לגיטימי מאוד אבל להחליט ש"ידוע שהם עוצרים אותי בגלל שאני לבוש כמו היפי כי ככה החברים שלי אמרו לי"... טוב, עם זה קצת קשה לי להתווכח.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 68
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משטרה תמיד תתמקד בפשעים קלים ולא בפשעים קשים - הם דורשים פחות כח אדם, הם מביאים תוצאות מאוד מהר(קל בהרבה להכניס לכלא משתמש במרחיאונה מאשר ראש משפחת פשע) והם לרוב גם רווחיים יותר(מבצע עוקץ ומעצר של ראש משפחת פשע עולה הרבה כסף. מעצר וקנס לנהג במהירות מופרזת מכניס כסף).

הפיתרון הוא כמובן צמצום כמות הפשעים(דה קרימנליזציה), אבל אני לא רואה את זה בעתיד הקרוב - בדיוק להפך. הפטרנאליזם יוצא מכלל שליטה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

"ידוע ש..." זה אולי אכן ניסוח בעייתי, אבל אם עוצרים אותו באופן "אקראי", מבלי שמכירים אותו, הרבה יותר משהגיוני סטטיסטית, איזה הסבר אחר יש לך להציע מלבד המראה?

בשלב הזה כבר נכנסים להתפלפלויות קצת פילוסופיות לגבי מה זה בדיוק "הרבה יותר משהגיוני סטטיסטית". הרי הסטטיסטיקה שלי ושלך היא לא אותו דבר מכל מיני סיבות: אנחנו לא גרים באותו אזור, אתה נוסע ברכב ואני באופניים וכו'. חוץ מזה, האם מישהו אי פעם עשה סטטיסטיקה לעניין הזה? מישהו יודע להגיד מהו מספר הגיוני? הייתה לי תקופה שמשטרת התנועה היו עוצרים אותי מספר פעמים (הרבה יותר משהגיוני סטטיסטית) לביקורת רשיונות בעוד אני לא נוסע ברכב בולט, לא רכב של ערסים ולא רכב שמזוהה עם בני מיעוטים. בתקופה האחרונה לא עצרו אותי בכלל, אז איך עושים סטטיסטיקה לעניין? האם זה אומר שאני צריך להחליף רכב? ומה זה בכלל הגרעינים המעצבנים האלו של הסברס?

ידוע ש = יש כאן חוקיות שמוכרת לקבוצת אנשים (שקרה אישית או ששמעו אליו), ולא ממקרה בודד. תבדוק גם את הדיון בפורום

אם לדעתך זה לא נכון - למה אתה חושב כך ?

מאותה סיבה שציינתי לעיל, אין פה שום חוקיות. אתה מסתמך על דיון בפורום שכולל (בלי להעליב אף אחד) בחלקו ילדים, בחלקו אנשים שסתם שונאים את המשטרה מסיבות לא מוצדקות, מדעות של חברים שלך ובעיקר - לא מעובדות או מספרים מוצקים. אתה יכול להגיד בביטחון מלא שבאותה תקופה שעצרו אותך לא היה לתפיסת סמים באזור מגוריך? שלא היה מדובר בשוטר חדש ועצבני? שאולי הפרצוף שלך נראה להם מוכר מעבריים אחר שהם עצרו?

בלל, המקרים האלו בהם שמעת מחבר ששמע מחבר שממע מחבר ששמע מאחות של בן דוד ממדרגה שנייה שלו... או מקרה בודד שקרה למישהו וממנו עשיתם סטטיסטיקה מדוייקת שכוללת מחקר מדעי מקיף וחלבתם מתוכו מסקנות... בקיצור, מעבר ל"תראה מה אנשים בדיון אחר חשבו על זה" או "שמעתי על מקרים שקרו לאנשים אחרים" לא ראיתי פה שום דבר מבוסס.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...