לוד תחת "משטר צבאי" - עמוד 2 - אקטואליה ותרבות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

לוד תחת "משטר צבאי"


JohnnyBravo

Recommended Posts

לא עושים פה כלום כמו שצריך, גם מדינת אח גדול לא יצליחו לעשות פה כמו שצריך (בטח לא ממשלת הימין האימפוטנטית הזאת שמעבירה חוקי חלם כל הזמן). אם זה לא היה עצוב, זה היה מצחיק. עייפתי מהמצב המגוחך הזה. עוד 3.5 שנים נגמר הדוקטורט, אם לא ישטחו את המדינה לפני, אני אעביר את עצמי לאירופה. מעדיף לסבול הפגנות על רקע בעיות כלכליות, מאשר להיות במדינה שמעמידה פנים שאין כאלה. אנחנו מתייחסים לאיראן כאילו היא האויב שלנו, בזמן שאנחנו הולכים ונהיים יותר ויותר דומים אליהם.

יצאתי לרוץ, הת'רד הזה דיכא אותי,

מר גבינה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 68
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

וזה הבעיה, מדינת אח גדול תהיה בעעיה חמורה לא משנה אם עושים אותה טוב או גרוע

עשו טוב : הממשלה שולטת בצורה מוחלטת וקשה מאוד לשנות את זה

עשו גרוע : הממשלה שולטת על 99% מהאוכלויה (כלומר כולם חוץ מה 1% הבאמת מסוכנים)ת ואז ה 1% הזה חוטף לממשלה את המדינה מהידיים, משתלט על תשתית האח הגדול הקיימת והופך אותה למושלמת כדיי להישאר על הסוס

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הגיע הזמן. צריך להנהיג משטר צבאי בכל עיר החל משעה 22. בני נוער מתחת לגיל 24 אינם רשאים להסתובב ברוחב. לפזר התקהלות. כל התנגדות לדכא באמצעות אלות, גז וכדורי גומי. אזרחי המדינה דורשים ביטחון, שקט ורחובות נקיים.

אם מערכת החינוך לא מסוגלת למצוא תעסוקה לנוער והורים חסרי כל יכולת (או רצון) לשלוט על ילדיהם צריך לנקוט באמצעים קיצוניים. אם לא יעשו את זה תמשיכו לשמוע על דקירות, שרופים, בני נוער שיכורים שזורקים בקבוקים על מכוניות ושאר נפלאות החופש הגדול.

תגיד אתה חולה בראש? מה גיל 24 ?

אני מבין, ורואה את זה ממקור ראשון, שהנוער היום מדורדר, אבל מפה ועד להגביל שעות יציאה ועוד לאנשים מעל גיל 18, זה פשוט חולני

לפזר התקהלות, סליחה ממתי אסור להתאגד במדינה הזות מכל סיבה שהיא.

וכן אני מסכים שהתופעה של בני נוער שותים ברחובות ובגנים הציבוריים מגעילה אותי, אבל מפה ועד ללפזר חברה שיושבים ומדברים ביחד בגן ציבורי (בלי שום סמים או אלכוהול, ואפילו בלי לעשות יותר מדיי רעש) בעלות וכדורי גומי.

אגב, הסיבה שבני נוער שותים היא נטו סיבה חברתית, זה לא כי אין להם מה לעשות או כי משעמם להם, זה כי זה מקובל וזה "מגניב" לשתות, והמבוגרים רק תורמים לתדמית הזו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני גר בלוד ומה שהולך פה חבל על הזמן,מצחיק שהמדינה עושה פוזות ומביאה מג"בניקים לכניסה פה בלוד רק לכמה שעות.

אם אין להם משת"פים בציבור הערבי הם בחיים לא יעלו על הרוצחים ועל מחסני האמ"לח(באמת נשמע כמו עזה)

באמת נהיה פה מגעיל ועל שכן ערבי פה ירו צרור m16 באמצע הלילה(גם הוא ערבי)ועכשיו נסעתי לתחנה המרכזית פה זה כמו עזה נעלתי את האוטו

עד שאחי ירד מהאוטובוס,פשוט חוסר התעלמות של המדינה למה שהולך פה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אגב, הסיבה שבני נוער שותים היא נטו סיבה חברתית, זה לא כי אין להם מה לעשות או כי משעמם להם, זה כי זה מקובל וזה "מגניב" לשתות, והמבוגרים רק תורמים לתדמית הזו.

לדעתי זה נובע משעמום נטו. אין אתגר לא בבית הספר ולא בכלל בחיים. אין טעם ללמוד כל ערב כי המבחנים כל כך קלים שמספיק ללמוד ערב לפני המבחן. הדרישות מתלמידים מגוחכות. אין ממוצע מינימום כדי לעלות כיתה, אין נוכחות חובה (כלומר יש, אבל זה לא שימנעו מתלמיד מבריז לעלות כיתה) וגם ככה מערכת החינוך חייבת לגרור את כולם עד כיתה י"ב אז למה להשקיע. כאשר לא צריך לדאוג לפרנסה ולימודים מה נשאר בחיים? איך עוד אפשר להעביר את הזמן חוץ משתייה, סמים, מועדונים, מסיבות וסקס? אלה לא דברים רעים במינון הנכון, אבל כאשר מדובר בפעילות היחידה של הנוער מתחילות בעיות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בולשיט, מי אתה שתקבע שאין אתגר בבית הספר? ומי אתה שתקבע שהנוכחות היא לא חובה?

אני לא יודע מה המצב במקום שבו אתה נמצא, אבל אצלי לא ניתן לחסר מעבר לשלוש פעמים ללא פגיע בציון, בשביל לאשר כל חיסור מעבר יש צורך להיות מאושפז בבית חולים.

ואין אתגר? תלוי מה ואיך אתה לומד, אתה חושב ככה בתור אחד שעבר את זה כבר, אבל אני לא חושב שאתה ראיתה את המצב בצורה דומה בזמן שלמדתה .

(אגב סיימתי ללמוד כבר אם זה מה שמשנה לך)

זה לא שחס וחלילה אמרתי שהמערכת תקינה, כי היא רחוקה מלהיות כזו, אבל יש לתקוע ולצרוח ש"קל מדיי לתלמידים, באו נתקע להם מקל בתחת" זה מוגזם

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לדעתי זה נובע משעמום נטו. אין אתגר לא בבית הספר ולא בכלל בחיים. אין טעם ללמוד כל ערב כי המבחנים כל כך קלים שמספיק ללמוד ערב לפני המבחן. הדרישות מתלמידים מגוחכות. אין ממוצע מינימום כדי לעלות כיתה, אין נוכחות חובה (כלומר יש, אבל זה לא שימנעו מתלמיד מבריז לעלות כיתה) וגם ככה מערכת החינוך חייבת לגרור את כולם עד כיתה י"ב אז למה להשקיע. כאשר לא צריך לדאוג לפרנסה ולימודים מה נשאר בחיים? איך עוד אפשר להעביר את הזמן חוץ משתייה, סמים, מועדונים, מסיבות וסקס? אלה לא דברים רעים במינון הנכון, אבל כאשר מדובר בפעילות היחידה של הנוער מתחילות בעיות.

רוב בני הנוער ששותים ודוקרים הם לא ממעמד סוציו אקונומי גבוה במיוחד, ולרוב גם לא מאוד אינטילגנטים. תהיה בטוח שלא חסר להם אתגר גם לא ב3 יחידות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לדעתי זה נובע משעמום נטו. אין אתגר לא בבית הספר ולא בכלל בחיים. אין טעם ללמוד כל ערב כי המבחנים כל כך קלים שמספיק ללמוד ערב לפני המבחן. הדרישות מתלמידים מגוחכות. אין ממוצע מינימום כדי לעלות כיתה, אין נוכחות חובה (כלומר יש, אבל זה לא שימנעו מתלמיד מבריז לעלות כיתה) וגם ככה מערכת החינוך חייבת לגרור את כולם עד כיתה י"ב אז למה להשקיע. כאשר לא צריך לדאוג לפרנסה ולימודים מה נשאר בחיים? איך עוד אפשר להעביר את הזמן חוץ משתייה, סמים, מועדונים, מסיבות וסקס? אלה לא דברים רעים במינון הנכון, אבל כאשר מדובר בפעילות היחידה של הנוער מתחילות בעיות.

הבעיה העיקרית שאני רואה היא לא רמת קושי של המבחנים אלא שהבית ספר הוא מפעל למבחנים וחסר בו כמעט לגמרי כל החלק החברתי, ויש מקום לשנות גם בשיעורים שבהם מלמדים ידע

מה חסר ?

- תוכניות אחר הצהוריים מזדמנות לתלמידים, במקום חוגים שקבועים במערכת (כי זה כיאלו מחוייבות וזה מכביד)

- חינוך להרחבת אופקים, ברגע שיש למישהוא עניין בתחומים מסוימים הוא לא ילך להרוס ולדקור ולשתות

- מתן כלים להרחבת אפקים, הוספת חומר חדש לספריית בית הספר, הוספת עמדות , הבטחת גישה חופשית לאינטרנט לכל מי שרוצה בכל רגע, פעילויות בית ספר לרכישת ניסיון בתחומים כמו מחנאות וסקייטבורדינג

- שדרוג שיעורי חינוך, לדבר באמת ולעומק על דברים שמעלים שאלות בכל שכבת גיל : סקס, סמים, אלכוהול, מסיבות, קעקועים, דייטים . . . כל מה שידוע שהתלמידים בשכבת גיל הזאת מתים לדעת אבל לא מעיזים לשאול או שואלים אחד את השני ומגיעים לתשובות לא נכונות. בית הספר אמור לשמור על הגינות, למשל לא לנצל את שיעורי החינוך לשטיפת מוח נגד גראס אלא לאמר את האמת שהוכחה מדעית בלבד

שדרוג השיעורים הריאליים (אנגלית ומתמטיקה), חלוקה מחדש של השעות לשיערים אלה כדי לתת זמן שיעור קצת יותר אם יותר הפסקות כדיי שתלמידים לא יתחילו לאבד את השיעור. הסבר טוב יותר על ידי אמצעי הוראה טובים יותר

- שדרוג שיעור ספרות לספרות של היום במקום ספרות של לפניי 60 שנים ואחורה, שדרוג שיעור היסטוריה לכיסוי חומר מעניין יותר + הוספת חלק אקטואליה שבו יש דיון אל דברים שקרו בהיסטוריה vs דברים דומים שקורים היום

- העפת שיעור תנך לקיבינימט

- בחינה מחדש של תקנון בית הספר לחוקים מטומטמים או חוקים נגד בעיות שמעולם לא קרו והעפתם, צמצום התקנון לדברים החשובים בלבד והתמקדות בהם בטיפול בבעיות משמעת

- העפת מצלמות האבטחה מבתי ספר וטיפול ישיר ומחמיר בתלמידים הבעייתיים, אם יתגלו כאלה ש "קיבלו אומץ" כי אין מצלמות (ייתפסו במקרה שיתלוננו עליהם או מורה תורן יראה אותם עושים בעיות, הגברת כמות המורים התורנים)

- הגדלת סמכות המורה וחומרת העונשים שהוא יכול לתת אבל הוספת סלקטיביות כבדה - של ויתור לתלמידים שאינם בעייתיים (אל מקרים חד פעמיים) והחמרה מקסימלית לתלמידים שעושים בעיות כל הזמן / שעושים דברים חמורים

- הוספת שיעורים להורי תלמידים מטעם בית הספר, נוכחות חובה

- במידה ובית הספר מזהה משפחה שמעודדת עבריינות / אלכוהול / וכו (דרך ההורים המגיעים לשיעורים האלה) בית הספר ידאג להנחיל לתלמיד הספציפי דרך חיים עצמאית (מגיל צעיר כמה שיותר) - תלמיד שמעריך את הבית ספר יותר מההורים יישמע לדברי בית הספר ולא להורים

- עקביות בכל הדברים האלה מגנון ועד כיתה יב

- לקראת סיום הבית ספר יצירת 'שטח סטירילי' (ביטול אכיפה בתוך בית הספר ובדיקה אם מופיעות בעיות התנהגות, טיפול בתלמידים שהתחילו להתפרע כדיי שהדבר הזה יקרה בצורה מבוקרת בבית הספר ולא בצורה לא מבוקרת אחריי שייצאו ממנו)

- הכרחת תלמידים בעייתיים "כבדים" מבחינת התנהגות להישאר עד כיתה יב למרות שחינוך חובה רק עד כיתה י, בכיתה מתאימה

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

את הפתרונות כולם יודעים, אם הם יתבצעו? סביר להניח שלא. במדינה של עסקנים, מעדיפים לשים פלסטר על הפצע בשביל שזה יראה כאילו הוא מדמם לאט יותר. זה עניין של זמן עד שהחולה ימות. לא חסר כסף, לא חסר משאבים, רק חסרה חלוקה הוגנת שלהם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא רק זה

בעיה השניה והחמורה יותר שיש כאן היא שהעם מקבל בכיף את הפלסטר ולא מעוניין בטיפול האמיתי

כי הרבה התייאשו מהשלטון .

מאגר ביומטרי? מעולה! ככה לא נגיע למצב שבו אדם ששוחרר מהכלא על עבירות מין בקטינים מועסק כסניטר בבית חולים לילדים. למה חשוב לך כ"כ להסתיר את זהותך או את מעשיך?

הזכות לפרטיות שמעת על זה ?

יש מספיק דרכים לעשות את מה שאתה אומר גם ללא תעודה ביומטרי אפשר ליסתפק בתעודת זהות חכמה שלא קל לזייף וזה יחסוך הרבה מהבעיות שיש עם התעודה של היום כל כל מספר שנים קבוע יחדשו את התעודה ויחדשו את האמצעים נגד זיופים.

הפשע בלוד מתחיל מהחינוך שם ומערכת המשפט שלא מענישה במלוא החומרה על פשעים חמורים.

אכיפת חוקים קיימים שלא נאכפו ואנחנו לא מצפים שייאכפו.

זאת הבעיה האמתי של המדינה אם החוקים היו באמת נאכפים חצי מהבעיות שקוראים בעיתון לא היו חד וחלק.

כל אחד מעגל פינות במדינה הזאת ולפעמים גם בחוקים שמצילי חיים .

הבעיה העיקרית שאני רואה היא לא רמת קושי של המבחנים אלא שהבית ספר הוא מפעל למבחנים וחסר בו כמעט לגמרי כל החלק החברתי, ויש מקום לשנות גם

- חינוך להרחבת אופקים, ברגע שיש למישהוא עניין בתחומים מסוימים הוא לא ילך להרוס ולדקור ולשתות

מסכים.

- מתן כלים להרחבת אפקים, הוספת חומר חדש לספריית בית הספר, הוספת עמדות , הבטחת גישה חופשית לאינטרנט לכל מי שרוצה בכל רגע, פעילויות בית ספר לרכישת ניסיון בתחומים כמו מחנאות וסקייטבורדינג

מסכים.

- העפת שיעור תנך לקיבינימט

לא מסכים ,מצד אחד אתה רוצה להרחיב אופקים ומצד שני אתה מצמצם אותם כי דברים מסוימים לא מדברים אליך. מערכת החינוך בנויה ככה שתתאים לכולם ולא רק לך בלבד לכן דבר כזה לא מעשי ולא נכון.

- בחינה מחדש של תקנון בית הספר לחוקים מטומטמים או חוקים נגד בעיות שמעולם לא קרו והעפתם, צמצום התקנון לדברים החשובים בלבד והתמקדות בהם בטיפול בבעיות משמעת

מסכים מאוד ואני היית מדגיש את נושא ההתנהגות הבין אישי ולא רק את הנושא הציונים.

- העפת מצלמות האבטחה מבתי ספר וטיפול ישיר ומחמיר בתלמידים הבעייתיים, אם יתגלו כאלה ש "קיבלו אומץ" כי אין מצלמות (ייתפסו במקרה שיתלוננו עליהם או מורה תורן יראה אותם עושים בעיות, הגברת כמות המורים התורנים)

לא מסכים הם נותנים סוג של הרתעה שנכון להיום נורא חסרה בבתי הספר.לא היית פוסל שבעתיד יצאו המצלמות מבית הספר לאחר שמשרד החינוך באמת ישנה את צורת הלימוד בעקבות זה יחול שינוי בהתנהגות התלמידים לטובה, בנוסף אין זה נוגד את עניין המורה התורן שיהיה בסביבה.

- הגדלת סמכות המורה וחומרת העונשים שהוא יכול לתת אבל הוספת סלקטיביות כבדה - של ויתור לתלמידים שאינם בעייתיים (אל מקרים חד פעמיים) והחמרה מקסימלית לתלמידים שעושים בעיות כל הזמן / שעושים דברים חמורים

מסכים אבל יש בזה קצת בעייתיות כי מורה יכול לחרוג מהחוקים למען תלמידים שהוא אוהב ולוותר להם באופן קבוע.

- במידה ובית הספר מזהה משפחה שמעודדת עבריינות / אלכוהול / וכו (דרך ההורים המגיעים לשיעורים האלה) בית הספר ידאג להנחיל לתלמיד הספציפי דרך חיים עצמאית (מגיל צעיר כמה שיותר) - תלמיד שמעריך את הבית ספר יותר מההורים יישמע לדברי בית הספר ולא להורים

לא מסכים וגם בחיים לא יקרה בגלל כל כך הרבה סיבות, לדעתי צריך לפנות לרווחה אם כבר ולדאוג לסביבה ראויה יותר לילד.

- עקביות בכל הדברים האלה מגנון ועד כיתה יב

מסכים מאוד זה מפתח הרגילים חיובים באופן שיהיה טבוע בילד.

- לקראת סיום הבית ספר יצירת 'שטח סטירילי' (ביטול אכיפה בתוך בית הספר ובדיקה אם מופיעות בעיות התנהגות, טיפול בתלמידים שהתחילו להתפרע כדיי שהדבר הזה יקרה בצורה מבוקרת בבית הספר ולא בצורה לא מבוקרת אחריי שייצאו ממנו)

מסכים רעיון מאוד יצרתי שמפו לך :silly:.

- הכרחת תלמידים בעייתיים "כבדים" מבחינת התנהגות להישאר עד כיתה יב למרות שחינוך חובה רק עד כיתה י, בכיתה מתאימה

מסכים אבל לדעתי יש לשים אותם בבתי ספר שיתאימו יותר כאלו שישקיעו בהם יותר ולא יוותרו להם היה כתבה על אחד כזה בערוץ 10

-אני יוסיף שחשוב מאוד שיעלו את שכר המורים ולדעתי יכפילו אותו. לא יתכן שאחד המקצועות היותר חשובים למדינה ולילדינו יהיה לאחד המקצועות הנחותים ביותר מבחינת שכר בנוסף לזה יש לעלות את תנאי הקבלה למורים כדי שאיכותם תשתבח.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא מסכים ,מצד אחד אתה רוצה להרחיב אופקים ומצד שני אתה מצמצם אותם כי דברים מסוימים לא מדברים אליך. מערכת החינוך בנויה ככה שתתאים כולם ולא רק לך בלבד לכן דבר כזה לא מעשי ולא נכון.

הטיעון שלך רק מצדיק עוד יותר את העפת שיעור התנ"ך. אני אתאיסט. בכיתה שלי היו גם 2 נוצרים ובשכבה היתה קבוצה לא אפסית של לא יהודים. לימוד תנך הוא כפייה דתית לכל דבר - למי שלא מאמין בתנך יש למצוא משהוא אחר שיעניין אותו ללמוד בשעות האלה, ולא להכריח אותו ללמוד + לבחון אותו על מה שלדעתו לא יותר מספר יפה ועתיק של שקרים

לא מסכים הם נותנים סוג של הרתעה שנכון להיום נורא חסרה בבתי הספר.לא היית פוסל שבעתיד יצאו המצלמות מבית הספר לאחר שמשרד החינוך באמת ישנה את צורת הלימוד בעקבות זה יחול שינוי בהתנהגות התלמידים לטובה, בנוסף אין זה נוגד את עניין המורה התורן שיהיה בסביבה

ההבדל הוא שלמורה יש שכל וזיכרון סלקטיבי, ולמצלמה אין שכל ויש מוחלט (הקלטה). מורה שנוכח באיזור יכול להבין במקום מה קורה ולטפל בתלמידים המתאימים, ובהם בלבד. מאפשרת את זה בצורה רטואקטיבית (מה שלא תמיד מספיק), אבל לדעתי יש לה את ההשפעה האנטי חינוכית הבאה :

"אני אתנהג טוב כדיי שלא יתפסו אותי כי עוקבים אחרי בכל מקום. כשאצא מהבית ספר אתפוס פינה בלי מצלמות ואדקור אנשים". הסביבה מפחדת מתופעה הזאת ולוחצת להתקין מצלמות ביתר המקומות הפוטנציאליים שבהם התלמיד-לשעבר הבעייתי יכול להתמקם, וכך הפכנו ל 1984 שבו כל פינה מצולמת 7/24 (ולדעתי זה אינו מחיר סביר לשלם כדיי לפתור את הבעיה המקורית שממנה הכול התחיל). יצרנו כאן מערכת כוח שאין ממנה דרך חזרה כי נוצר ואקום שיתפוצץ כשהמצלמות יבוטלו. הפתרון הנכון הוא לא לשים מצלמות מהתחלה אלא תמצוא דרך אחרת להילחם בתופעה המקורית - להכניס את ההגנות לתוך האנשים דרך חינוך כדיי שיתנהגו נכון במקומות אם או ללא מצלמות

בנוסף לדעתי לפחות עצם הקיום של מלמות משדר חוסר אמון וההתייחסות הכללית, גם של אנשים שבגדול לא בעייתיים, תהיה בהתאם. אם משדרים להם אמון הם יזרמו איתו, אם משדרים להם מצלמות הם יהיו מניאקים

מסכים אבל יש בזה קצת בעייתיות כי מורה יכול לחרוג מהחוקים למען תלמידים שהוא אוהב ולוותר להם באופן קבוע

המורים אמורים להיות הוגנים, מי שלא הוגן לא אמור לעבוד בהוראה מהתחלה. אם זאת ניתן לך דוגמא - תלמיד שמסתובב אם אולר או לדרמן

מקרה 1 : התלמיד איים אל מישהוא אם הלדרמן - הלדרמן יוחרם מיידית ותוזמן משטרה

מקרה 2 : התלמיד הוא ערס ידוע אבל בנתיים לא שלף את הלדמן - בית הספר יברר למה הלדרמן הובא ויחרים אותו במידת הצורך

מקרה 3 : תלמיד ללא בעיות התנהגות בין-אישית נתפס חורט אל שולחן אם הלדרמן, הוא יטופל על הריסת השולחן אבל לא תהיה התייחסות מיוחדת ללדרמן

מקרה 4 : תלמיד שאין לו בעיות התנהגות מביא לדרמן אבל לא נראה שמשתמש בו כלל, אין צורך בטיפול גם אם הוא מביא אותו כל יום

מקרה 5 : תלמיד שמשתמש בלרדמן לדברים שלא פוגים באף אחד (חידוד עפרונות וכדומה), אין צורך בטיפול גם אם הוא מביא אותו כל יום

לא מסכים וגם בחיים לא יקרה בגלל כל כך הרבה סיבות, לדעתי צריך לפנות לרווחה אם כבר ולדאוג לסביבה ראוי לילד זה פיתרון טוב בהרבה.

הנקודה שלי כאן היא מה קורה מנקודת המבט של התלמיד. התלמיד מקבל השפעה מבית הספר ("תהיה חברתי, אל תלך מכות"), מהבית ("רק בכוח תשיג דברים בחיים, שירותי הרווחה בני זונות") ומהחברים (תלוי במעגל החברתי שלו). אני מציע שבמקרה של הורים בעייתיים בית הספר ידאג לחזק את הקשר של בית ספר-תלמיד (ולדאוג שהקשר ייראה חיובי ורצוי מצד התלמיד) ויתערב במעגל החברתי של התלמיד כדיי לבדוק לאיזה כיוון החברים שלו מושכים אותו, כדיי לחזק את 2 הקשרים האלה יחסית לקשר משפחה-תלמיד. ברגע שהקשר משפחה-תלמיד חלש יותר התלמיד יוכל לראות ולהבין "מהצד" את הצדדים השליליים של המשפחה שלו וכך בית הספר יכול לדחוף אותו לשנות דרך חיים. שירותים סוציאליים הם "זרים" ולעולם לא יהיו באותו סוג של קשר כמו בית ספר-תלמיד. יש להניח גם שההורים בבית מספיק שטפו לו את המוח על כמה ששירותי הרווחה רעים ואיומים (וחלק מזה נכון) מה שאומר שהתלמיד פחות ישתף פעולה

מסכים אבל לדעתי יש לשים אותם בבתי ספר שיתאימו יותר כאלו שישקיעו בהם יותר ולא יוותרו להם היה כתבה על אחד כזה בערוץ 10

אם כבר אז רצוי להעביר אותו לשם בשלב מוקדם יותר

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא יודע על מה כולם מדברים, אני לודאי, לא הרגשתי כלום, שמו כמה מג"ניבים בכניסות מסויימות לעיר, בתור בחור עם עבר צבאי עשיר

אני לא ממש מבין את ההיגיון שבזה, אבל ניחא, שיהיה לעיר בהצלחה, כל הזמן מתעסקים במסביב ולא נוגעים בבעיות האמיתיות

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...