KSP והקו הירוק - פרשיה מוזרה - עמוד 3 - כללי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

KSP והקו הירוק - פרשיה מוזרה


yp3

Recommended Posts

DenisF

זה יפה שאתה עובד בKSP ויש לך איזשהו עיניין לטובת התדמית של KSP ואין עם זה שום בעיה.

אבל כן הייתה פה טעות.

טעות של החנות שלא העבירו את הנוהל החדש כפי שצריך.

וכן צריך לעשות מזה סיפור.

בגלל הסיפור הזה "חסכתם" לעצמכם עוד תלונות מלקוחות אחרים שעתיד זה יכל לקרות להם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 33
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

אני בטוח של-KSP אין משהו יותר טוב לעשות מלחפש כל היום מה רשמו עליהם באיזה "ערוץ 7" (שאישית? אין לי מושג מה זה החרטה הזה).

נראה לי שזה 'רק' ערוץ התקשורת הכי גדול במגזר הדתי בכלל וב'התנחלויות' בפרט

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

זה לא רק הם, זה כל החנויות בארץ, והם לא שולחים דרך דואר חברות שליחויות גובות כסף נוסף(והבין לאומיות לא עובדות מעבר לקו הירוק) על שליחה מעבר לקו הירוק. אם לא שמת לב אין אף בנק מעבר לאוצר החייל מעבר לקו הירוק - כי הוא היחידי שלא פועל בחו"ל, אין שום רשת חוץ ממגה מעבר לקו הירוק, ורק תחנות הדלק של דלק נמצאות שמה. יש המון בעיה עם עבודה מעבר לקו הירוק בגלל סנקציות ממדינות אירופה, ובגלל שתוקף החוקים בארץ שמוכלים על "בשטחי מדינת בלבד" לא תקפים מעבר לקו הירוק, מלבד החוקים שהמנהל האזרחי ספציפית הנחיל שמה.

שטויות במיץ. אני גר במעלה אדומים ולא חסר כאן כלום. אפילו בנק הפועלים שנמנע בעבר לפתוח סניף מעבר לקו הירוק, עומד לפתוח סניף במעלה אדומים. כמובן שישנם אינספור תחנות פז, בנקים, שיווק (רמי לוי, מיסטר זול, יינות ביתן) אייס קנה ובנה.

גם fedex הגיעו אליי עד הבית.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא הולך לפרט כמה אנשים ומי הם שמאיישים את מערך המשלוחים שלנו, מה שכן;

הנציג שענה במקור לא הכיר את הנוהל, הוא שאל נציג קצת יותר וותיק שגם הוא לא היה מודע לנוהל החדש. (מי שקרוי "מנהל" בשורות הראשונות בתלונה להלן)

הבשורה עצמה הגיעה אל מנהל השירות (והמנכ"ל) רק כאשר הנושא התוודה לערוץ 7 ותיבת פנדורה נפתחה.

בו בזמן כל הנציגים קיבלו את ההנחיות החדשות (אך עדיין אינן שלמות) לגבי משלוחים מעבר לקו הירוק, ונוצר קשר מחודש עם הלקוח למען השלמת ההזמנה.

כאמור - טעות אנוש פשוטה, אין בה משהו מעבר לזה. בסופו של דבר הכל תם ונשלם והמוצר נשלח ללקוח.

עם המשלוחים התחלנו לא מזמן. הנושא עדיין לא מגובש 100% כמו שאתם רואים במקרים חריגים כאלו.

אין שום סיבה לעשות מזה רעש, על אחת כמה וכמה שהנושא בסופו של דבר נסגר לשביעות רצונו של הלקוח (אף אל פי שהיא הגיעה באיחור).

כפי שכבר אמרו העניין טופל רק לאחר הפרסום בתקשורת.

לפי מה שהמנכ"ל שלכם אמר אתם שולחים רק דרך דואר , לכן לא כל כך ברור למה צריך הנחיות מיוחדות לגבי משלוח לקו הירוק.

אם היו מתקשרים אלי מתנצלים ומסבירים את הטעות זה היה יותר נחמד.

בכל מקרה העניין הזה סגור מבחינתי, רק חבל שהעניין טופל אחרי פניה לתקשורת.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...