KSP והקו הירוק - פרשיה מוזרה - כללי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

KSP והקו הירוק - פרשיה מוזרה


yp3

Recommended Posts

לפני מספר ימים הזמנתי דרך האינטרנט מKSP דיסק קשיח, חזר אלי נציג וניסה לשכנע אותי לקנות את המוצר מהחנות שלהם, כשאמרתי לו שאני לא מזדמן לחנות שלהם ואני רוצה שישלח לי את זה בדואר הוא אמר לי שהם לא שולחים מעבר לקו הירוק, אמרתי לו - הרי אתם שולחים דרך דואר והדואר מגיע מעבר לקו הירוק - אז מדוע שלא תשלחו לי? הוא השיב לי שזו המדיניות שלא שולחים מעבר לקו הירוק, צעקתי עליו ואמרתי שאני רוצה לדבר עם המנהל שלו, אז הוא הלך להתייעץ עם המנהל שלו, חזר ואמר לי שלא גובש עדיין נוהל לשליחה מעבר לקו הירוק, כמובן שהתפלאתי, הרי איזה נוהל מיוחד צריך למשלוח חבילות מעבר לקו הירוק? פשוט כותבים את הכתובת וזה מגיע. הוא אמר לי שאין מה לעשות, צעקתי עליו שאני אפרסם את זה ובזה הסתיימה השיחה.

חבר שלי שהיה לידי שמע אותי מתעצבן עליהם והפנה אותי לערוץ 7, שם הרימו ידיעה שKSP מחרימה את יו"ש, לערוץ 7 KSP אמרו שהם אומנם לא מגיעים ליו"ש אבל חבילות שהם שולחים דרך הדואר הם שולחים ליו"ש.

ישר אחרי שהרימו את הכתבה התקשרו אלי מKSP וביקשו ממני לבצע את ההזמנה (לא היתה שום התנצלות) כששאלתי אותו מדוע סרבו לבצע את העסקה בפעם הראשונה הוא אמר לי שזה היתה טעות של הנציג שהתקשר אלי, אמרתי לו שזה לא הגיוני כי הנציג הלך להתייעץ עם המנהל שלו, בכל מקרה אני לא מחרחר ריב וביצעתי איתם את העיסקה.

כמה שעות מאוחר יותר התקשרו עוד פעם לוודא את הפרטים.

שעה אחר כך התקשר אלי נציג שלהם בקול מפוחד ואמר לי שהחבילה כבר נשלחה אלי בדואר והוא רוצה לשלוח לי את הקבלה בפקס, אמרתי לו שאין צורך בזה ושישלח לי את הקבלה יחד עם החבילה, הוא אמר לי שהוא שלח את הקבלה יחד עם החבילה אבל הוא בכל זאת רוצה לשלוח לי את הקבלה בפקס כדי שאני אדע בטוח שהעסקה התבצעה.

אח"כ דיברתי עם המנהל של ערוץ 7 והוא אמר לי שמנכ"ל KSP התקשר אליו ואמר לו שזה לא הגיוני שסרבו לי, כי הם שולחים רק דרך הדואר והם לא שולחים בעצמם והרי הדואר מגיע מעבר לקו הירוק, אמרתי לו שיתן למנכ"ל את הטלפון שלי ואין לי בעיה להתעמת איתו.

טלפון מהמנכ"ל לא הגיע ובזה הסתיים הסיפור.

אני עדיין לא יודע מה הסיבה שהם סרבו לשלוח לי בהתחלה, אני לא מאמין שמדיניות החברה היא חרם, כי אם כך היא היתה עומדת מאחורי החרם, יכול להיות שזו החלטה של נציג מקומי שלהם להחרים ולכן כשהעניין התפרסם הם שלחו לי, אבל לא נראה לי שזו הסיבה כי אז הם היו צריכים לפרסם שנציג עשה את זה על דעת עצמו והוא טופל משמעתית.

מה שיותר נראה לי וזו רק השערה, שהם רוצים שהמחירים שלהם יופיעו בזאפ, אלא שחנויות בזאפ חייבות לתת משלוח, ולכן הם נותנים משלוח אבל הם מנסים קודם כל לשכנע את הלקוח שיגיע לחנות, ואם הלקוח לא השתכנע הם מנסים לחפף אותו בתירוצים שונים, ופשוט במקרה שלי הם לא חשבו על המשמעות של התירוץ שלהם, וכאשר הדבר התפרסם הם מיהרו לרדת מהעץ שהם טיפסו עליו.

מה דעתכם על הפרשיה הזאת?

אני יודע שיש פה עובדים של KSP, אשמח אם הם יגיבו על זה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 33
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

מה עזה איך הגעת לשם? תעשה פרסה

הקו הירוק הם ישובים שמחוץ לגבולות 67, מה שהשמאלנים והערבים אומרים שהם שטחים של הערבים ואנחנו כבשנו אותם

זה אומר אריאל שהיא בין הגדולות כדוגמה ויש עוד המון ישובים שהם בשטח מדינת ישראל אך אחרי הקו הירוק מה שמחשיב אותם להתנחלויות

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

זה לא רק הם, זה כל החנויות בארץ, והם לא שולחים דרך דואר חברות שליחויות גובות כסף נוסף(והבין לאומיות לא עובדות מעבר לקו הירוק) על שליחה מעבר לקו הירוק. אם לא שמת לב אין אף בנק מעבר לאוצר החייל מעבר לקו הירוק - כי הוא היחידי שלא פועל בחו"ל, אין שום רשת חוץ ממגה מעבר לקו הירוק, ורק תחנות הדלק של דלק נמצאות שמה. יש המון בעיה עם עבודה מעבר לקו הירוק בגלל סנקציות ממדינות אירופה, ובגלל שתוקף החוקים בארץ שמוכלים על "בשטחי מדינת בלבד" לא תקפים מעבר לקו הירוק, מלבד החוקים שהמנהל האזרחי ספציפית הנחיל שמה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אם תסתכל במחירון שליחויות של רוב החברות - תגלה שרובן שולחות מעבר לקו הירוק בעלות גבוהה בהרבה מעניין המרחק(שבדרך כלל הוא זה שקובע בנושא משלוחים, יחד עם משקל המשלוח).

באיקאה למשל, עד לא מזמן(עכשיו בדקתי וזה השתנה) - משלוח לכל אזור השומרון(כולל אריאל, שנמצאת כמה קילומטרים ספורים מתל אביב) היה עולה כמו משלוח לאילת(!) וגם הייתה מעין "הבהרה" ש"החברה אינה מתחייבת כי משלוחים לאזור XYZ(יהודה ושומרון) יגיעו ליעד המשלוח המדוייק או בזמן סביר(14 יום)".

הבעיה נובעת מהסטטוס החוקי הבעייתי של השטחים, בלי קשר לשמאלנים, בלי קשר לאו"ם, בלי קשר לגולדסטון ובלי קשר לערוץ 7.

מדינת ישראל עושה כל מה שהיא יכולה על מנת להימנע מלהכריז על השטחים כשטח ריבוני או לא שטח ריבוני - אז חלאס לצעוק "שמאלנים" או "אנטישמים". זה מגוחך.

ציטוט קטן של דובי זובי עצמו מהדיון על חרם האומנים על אריאל:

העניין הוא שחוקי המדינה לא "תקפים" מעבר לקו הירוק, כשזה נוח להם(חוק הטכנאים, פיקוח על מחירים, ודברים אחרים), ולא כאשר זה מעורר סערה פוליטית.

למה מחירי הדלק באריאל יכולים להיות יקרים יותר, או החלב במגה בעיר נמכר במחיר של 70 אג' מעבר למחיר המפוקח, אבל כאשר אומנים שלא רוצים להופיע מעבר לקו הירוק עושים כזה סיפור?

מצד שני כמובן זה לא מונע מהמדינה לחלק דוחות מהירות מעבר לקו הירוק, לגבות מיסים מעסקים, וכו'.

הדבר המעניין בכל הסיפור זה הדבר שאף אחד לא מתעסק בו, מדינת ישראל צריכה להכריז מבחינה חוקית על הססטוס של גושי ההתנחלויות אחת ולתמיד.

כרגע היא עושה את מה שנוח לה ורוקדת על שני צידי המתרס.

העניין שאני לא מבין למה עושים סיפור מהאם צריך להכריח את האומנים להופיע ולא מהסיפור של למה בכלל נוצר מצב שצריך להכריח אותם להופיע.

למה עיר של 20 אלף תושבים היא ללא סטטוס ברור וחוקי במדינת ישראל.

עריכה: ד"א, הנה הכתבה המדוברת בערוץ 7 http://www.inn.co.il/News/News.aspx/209718

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...