זה סופי -הPS3 "פתח רגלים" לאקרים - עמוד 3 - קונסולות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

זה סופי -הPS3 "פתח רגלים" לאקרים


stone cold

Recommended Posts

  • תגובות 54
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

שופטו לדוגמה

במיוחד עם אתה מחפש משחקים מוזלים או במבצע

ברמת העיקרון יש מכס על חבילות מעל 50$

ככה שאתה עושה חישוב כמה יוצא המשחק (כולל החבילה) שיצא פחות מ50$

למרות שחלק מהחבילות עוברות בלי מכס חבל לקחת סיכון

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

המשלוחים לא בחינם אבל עדין יוצא לך זול יותר מקניה בארץ

חוץ מהם יש עוד ינויות

בעניין המכס -כן החישוב זה אחרי משלוח

ושים לב שהם מסמלים את המחיר ביורו או פאונד באתר

ככה שתעשה חישוב כמה זה יוצא לפני הרכישה

בגדול משחקי פלטיניום מאוד משתלמים

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ה MP של KILLZONE ו UNCHARTED עובד לי מצויין :nixweiss: גם ב LBP אין בעיה, תפסיקו לבכות בשביל להצדיק את זה שאתם לא רוצים לשלם. זה לא בעיה היום לקנות משחקים במחיר הגיוני.

אני לא מתבכיין - אני לא רוצה לשלם !

אבל אני מוכן להתפשר ולשלם.....25 ש"ח למשחק ברמה של AC2 ופחות למשחק שהוא ככה ככה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אתה חושב שזה הוגן לקנות משחק של כמה שעות במחיר שלא מספיק אפילו לכרטיס קולנוע?

נניח שחברה מייצרת משחק ברמת AAA ומוכרת מליון עותקים. כמות יפה.

מ-25 שקל למשחק לא ישאר להם כלום אחרי עלויות הפיתוח וההפצה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אגב גם הקולנוע גובה יותר מדי כסף.

אנחנו חיים בעידן של FAST FOOD אבל לא רק באוכל אלא בהכל , הסף ריגוש שלנו גבוה יותר , הסבלנות קצרה יותר , הנגישות בזכות האינטרנט גבוהה יותר.

וגם שירים לא שויים דולר לשיר , ואפשר לחסוך כסף על ההפצה ולהפיץ את זה ONLINE כמו .

והמחיר של משחק לא אמור לעבור את ה50 ש"ח לדעתי - ולכן כדעתן אני לא אקנה משחק שעולה יותר (ובעבר קניתי את iNINJA ב50 ש"ח עם משלוח לבית).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אגב גם הקולנוע גובה יותר מדי כסף.

אנחנו חיים בעידן של FAST FOOD אבל לא רק באוכל אלא בהכל , הסף ריגוש שלנו גבוה יותר , הסבלנות קצרה יותר , הנגישות בזכות האינטרנט גבוהה יותר.

וגם שירים לא שויים דולר לשיר , ואפשר לחסוך כסף על ההפצה ולהפיץ את זה ONLINE כמו STEAM.

והמחיר של משחק לא אמור לעבור את ה50 ש"ח לדעתי - ולכן כדעתן אני לא אקנה משחק שעולה יותר (ובעבר קניתי את iNINJA ב50 ש"ח עם משלוח לבית).

50 מיליון דולר עלות delivery(פיתוח, פרסום והפצה) לכותר ממוצע(לא COD או HALO ששמה יש תקציבים של בין 50 ל100 מיליון רק לפרסום), כולמר אם נקח 10 דולר למשחק הם יצתרכו למכור 5 מיליון עותקים רק בשביל לכסות את ההוצאות. בלבד לא עוזר, א) הרבה אנשים נגד זה, ב) עלות ההפצה הדיגיטאלית היום לא זולה יותר מהפצה בעותקים קשיחים בכמויות גדולות, כלומר אם אתה הולך למכור 100 אלף עותקים אז כן זה יותר משתלם, אם אתה הולך למכור 10 מיליון אז הפצה בעותקים קשיחים זולה יותר עקב עלות התעבורה והשרתים שמאפשרים הורדה בכמות כזאת.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

^^^

זה כי עוד לא עבר למודל של P2P (כמו שיש בתוכנה של בליזארד). חוץ מזה שגם ככה בקניה מ חלק מהגופים גוזרים רווח גדול יותר.

משחק לא אמור להעלות פחות מ 50$, למשחקי אולי באמת יש הצדקה ל 60$ כי גם MS וסוני דורשות חלק מהרווח, במחשב זה שוק חופשי ואי אפשר באמת להצדיק מחיר של יותר מ 50$. העלויות של המשחקים האלה מאוד גבוהות, יכול להגיע לעשרות מיליונים ואפילו לסביבות ה 100M למשחקים כמו WOW.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

^^^

זה כי עוד לא עבר למודל של P2P (כמו שיש בתוכנה של בליזארד). חוץ מזה שגם ככה בקניה מ חלק מהגופים גוזרים רווח גדול יותר.

משחק לא אמור להעלות פחות מ 50$, למשחקי קונסולות אולי באמת יש הצדקה ל 60$ כי גם MS וסוני דורשות חלק מהרווח, במחשב זה שוק חופשי ואי אפשר באמת להצדיק מחיר של יותר מ 50$. העלויות של המשחקים האלה מאוד גבוהות, יכול להגיע לעשרות מיליונים ואפילו לסביבות ה 100M למשחקים כמו WOW.

פיתוח MMO טריפל A עולה כרבע מילארד דולר עם תשתית(מעריכים שEA השקיעה כמעט 300 בSWTOR), אם הולכים על כלים קיימים זה זול יותר, אבל מצד שני אתה מקבל clone קוריאני טיפוסי.

מחשב זה לא שוק חופשי, P2P הוא בעייתי מאוד מבחינה חוקית(העברת תכנים בין אזורים, כן ניתן לפתרון אבל שוב מסבך את העניינים) וגם טרקרים לא באים בחינם, מצד שני אף אחד לא יקנה משחק אם יקח לך 40 יום להוריד אותו, מה תעשה אם אף אחד באזור שלך לא קנה את המשחק? מה תעשה עם הספקית שלך חוסמת תעבורת P2P? מה תעשה אם אתה לא חי בישראל ומוגבל לכ50GB בממוצע בחודש בתעבורה?

העניין הוא שעלות הפיתוח למשחקים קפצה בשנים האחרונות, אם בסוף שנות ה90 משחקי AAA פותחו ע"י צוות של 20-30 אנשים(תבדוק כמה אנשים עבדו על HL1 מול HL2), היום צוותים של 150-200 הם דבר שכיח לכותר AAA. הטכנ' התפתחה, הדרישה של השחקנים עלתה, ומה לעשות זה דורש כוח אדם גדול יותר, אם אתה רוצה יש מספיק משחקי Indie ב20 דולר ומטה, שמספקים שעות של משחק. בוא נקח אתworld of goo אתה לא יכול להגיד שהוא לוקח אותה כמות משאבי כמו RAGE, אפילו לא פי 3 פחות, כלומר שאם נלך לפי הנוסחא שלך זה לא מצדיק את המחיר של ה20 דולר כאשר הוא יצא, פיתחו אותו פחות מ10 אנשים, ואף אחד לא בכה על זה כי זה היה משחק נהדר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

דובי, אם כבר, בדוגמאות שהבאת של MMO, הוכחת רווחים עצומים למפתחים.

Word of Warcraft = בסוף 2009 - 11.5 מליון מנויים X 13$ (לפחות) בחודש כ"א = 156 מיליון דולר הכנסות ברוטו בחודש אחד. אפילו אם נניח שמאז יציאת המשחק בסוף 2004 היו בממוצע 70 מיליון דולר הכנסות בחודש, עדיין מדובר בסכום עצום של 4.6 מיליארד דולר, ב 5.5 שנים. וזה לא כולל את הרווח הראשוני ממכירת עותקי המשחק.

נכון, WOW שולטים על 62% מהשוק, ולא כל משחק מתקרב לכמות כזאת של מנויים. אבל אפילו משחק שמחזיק 5% אחוז משוק זה (930 אלף מנויים), מכניס 12-13 מיליון בחודש, או 144-156 מיליון דולר בשנה + 30-40 מיליון מהמכירה הראשונית.

אגב, Starcraft 2 מכר כבר 3 מיליון עותקים בחודשיים. 140 מיליון דולר הכנסות, מול 100 מיליון הוצאות הפיתוח, והיד עוד נטויה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...