Yoav פורסם 2010 בספטמבר 4 Share פורסם 2010 בספטמבר 4 נו? אז אתה סותר את עצמך.אתה אומר שיכוונו ל 5-10 קמ"ש במטרה להגיע ל-150 ביום, ואז אומר שב-120 (כלומר 30 קמ"ש) הם כבר הגיעו ל-180...110 זה 20 קמ"ש מעל המותר, פי-2 מ 5-10, וכבר שם הכמות היא "בלתי נשלטת"...לא הסברתי את עצמי טוב.אז ככה:השיטה הכי יעילה להתמודד מול המצלמות (וזה מה שקרה באנגליה למשל) זה פשוט לנסוע כחוק, ככה שהמצלמות לא יהיו רווחיות ובסוף יצמצמו את מספרן. כדי להתמודד עם זה, בחוזה ניתנה לזכיין האופצייה להוריד את מהירות התפיסה מ-120 עד ל-100 בכביש שבו המהירות החוקית היא 90. יש מבין? קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Milford Cubicle פורסם 2010 בספטמבר 4 מחבר Share פורסם 2010 בספטמבר 4 עדיין לא הבנתי.הנחה #1 ברגע שקובעים את מהירות הצילום ל-120 קמ"ש מגיעים ל-180 דוחות ביוםהנחה #2 ברגע שקובעים את מהירות הצילום ל-110 קמ"ש מגיעים לכמות "בלתי נשלטת" של דוחות ביוםאתה טענת: יכוונו את מהירות הצילום ל-95-100 קמ"ש במטרה להגיע ל-150 דוחות ביוםאיך בדיוק זה מסתדר עם העובדות? קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
DOGMA פורסם 2010 בספטמבר 4 Share פורסם 2010 בספטמבר 4 לא הסברתי את עצמי טוב.אז ככה:השיטה הכי יעילה להתמודד מול המצלמות (וזה מה שקרה באנגליה למשל) זה פשוט לנסוע כחוק, ככה שהמצלמות לא יהיו רווחיות ובסוף יצמצמו את מספרן. כדי להתמודד עם זה, בחוזה ניתנה לזכיין האופצייה להוריד את מהירות התפיסה מ-120 עד ל-100 בכביש שבו המהירות החוקית היא 90. יש מבין?אני לא יודע מאיפה אתה מקריץ את זה(בקשר לזכיין) אבל לא, ממש לא, לזכיין לא אכפת כמה תמונות המצלמה מצלמת או כמה דוחות יש הוא מקבל כסף על פי זמינות מערכת.מהירות האכיפה, המיקום של המצלמות ומצלמות הדמה הם בהחלטת המב"פ. לזכיין גם אין גישה לדוחות, כל הפענוח ויצירת הדוח מתבצע ברשת המשטרתית בלבד, על פי החוק לאזרחים אין גישה לנתונים האלה, או למצלמות בקשר למהירות אכיפה. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Kalen פורסם 2010 בספטמבר 4 Share פורסם 2010 בספטמבר 4 ציטוט מהכתבה בפול-גז:לפי תנאי המכרז, הקבלן מתוגמל לפי תפוקה, ולמעשה ניתנה לו יד חופשית לצמצם את מה שנקרא 'מרווח החופש' ל-10 קמ"ש אם לא יהיו לו מספיק הכנסות. כלומר, אם זה עדיין לא ברור לכם, הזכיינית זכאית להקטין את המרווח ל-10 קמ"ש מעל המהירות המותרת – מהלך שיגדיל מאוד את מספר הדו"חות. זוכרים את הפיילוט? קראו שוב את התחלת המאמר ותבינו עד כמה ניתן, במניפולציה קטנה של ממשק משתמש דרך חיבור אינטרנטי, להגדיר את המערכת כך שהיא תחליט שמי שלא היה עבריין אתמול ושלשום, פתאום כן ייחשב כעבריין וזה רק מהסיבה שהזכיין מבין שמצלמה מסוימת לא מכניסה לו מספיק מזומנים.עדיין לא הבנתי.הנחה #1 ברגע שקובעים את מהירות הצילום ל-120 קמ"ש מגיעים ל-180 דוחות ביוםהנחה #2 ברגע שקובעים את מהירות הצילום ל-110 קמ"ש מגיעים לכמות "בלתי נשלטת" של דוחות ביוםאתה טענת: יכוונו את מהירות הצילום ל-95-100 קמ"ש במטרה להגיע ל-150 דוחות ביום איך בדיוק זה מסתדר עם העובדות?לאחר שהנהגים יחטפו דוחות, הם יאטו. לכן, כמות הדוחות תרד משמעותית, וגם רווחיות הזכיין והמדינה. ואז, מטבע הדברים, גם מהירות האכיפה תרד. אם בתחילה מהירות האכיפה תיהיה 120-110 קמ"ש בכביש 4, זה ירד בהמשך ל 100 קמ"ש, עקב ירידה בכמות הדוחות.זה לא ספקולציה. אותו הדבר בדיוק כבר קרה בבריטניה. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Milford Cubicle פורסם 2010 בספטמבר 4 מחבר Share פורסם 2010 בספטמבר 4 לאחר שהנהגים יחטפו דוחות, הם יאטו.לא נכון. על סמך מה אתה מבסס את הטענה הזאת? קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Kalen פורסם 2010 בספטמבר 4 Share פורסם 2010 בספטמבר 4 על סמך מה שכבר קרה בבריטניה, ועל סמך הגיון בריא. רוב האנשים הנורמטיבים, לאחר שהם יחטפו דו"ח אחד, או שניים או שלשה, כבר יזהרו מאוד להבא. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
ALÞHA פורסם 2010 בספטמבר 4 Share פורסם 2010 בספטמבר 4 בישראל, אנשים שבד"כ חוטפים דו"ח אחד, או שניים, או שלושה, פשוט ממשיכים לא לשלם אותם. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
DOGMA פורסם 2010 בספטמבר 4 Share פורסם 2010 בספטמבר 4 ציטוט מהכתבה בפול-גז:לאחר שהנהגים יחטפו דוחות, הם יאטו. לכן, כמות הדוחות תרד משמעותית, וגם רווחיות הזכיין והמדינה. ואז, מטבע הדברים, גם מהירות האכיפה תרד. אם בתחילה מהירות האכיפה תיהיה 120-110 קמ"ש בכביש 4, זה ירד בהמשך ל 100 קמ"ש, עקב ירידה בכמות הדוחות.זה לא ספקולציה. אותו הדבר בדיוק כבר קרה בבריטניה.הכתבה הזאתי היא שטות מוחלטת, כמו שאר הדברים שפרוסמו באתר המגוחך הזה. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
nineball פורסם 2010 בספטמבר 4 Share פורסם 2010 בספטמבר 4 על סמך מה שכבר קרה בבריטניה, ועל סמך הגיון בריא. רוב האנשים הנורמטיבים, לאחר שהם יחטפו דו"ח אחד, או שניים או שלשה, כבר יזהרו מאוד להבא.1- אתה גר בבריטניה? בפעם האחרונה שבדקתי, הישראלי הממוצע הוא לא הבריטי הממוצע.2- בבריטניה התרחשה השחתה במימדים אדירים של המצלמות, ולא משנה כמה יעבדו על לתקן ולהחליף, אתה בחיים לא תגיע לאותו קצב שבו משחיתים את המצלמות. בנוסף, הקטינו את מספר המצלמות כי מספר תאונות הדרכים לא קטן בכלל בתקופה שהמצלמות היו מוצבות. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Kalen פורסם 2010 בספטמבר 4 Share פורסם 2010 בספטמבר 4 הכתבה הזאתי היא שטות מוחלטת, כמו שאר הדברים שפרוסמו באתר המגוחך הזה.מה למשל ? אני דווקא מאוד אוהב את האתר הזה, ולדעתי הוא מאוד אמין. (אני רוכב על דו גלגלי)scorn, עזוב רגע בריטניה. בא נדבר על הגיון בריא:בתחום עירוני:נסיעה עד 20 קמ"ש מעל המותר קנס 250 שח.נסיעה בין 21-30 קמ"ש מעל המותר 750 שח.בתחום בין עירוני:נסיעה עד 25 קמ"ש מעל המותר קנס 250 שח.נסיעה בין 26-40 קמ"ש מעל המותר קנס 750 שח.לפי ההגדרה הראשונית של מערכת, האכיפה תחל במהירות 120 קמ"ש, בקטע כביש שבו המהירות המותרת היא 90 קמ"ש. שזה מעל ל 25 קמ"ש מעבר למהירות המותרת. זאת אומרת, שהדו"ח יהיה 750 שח. לא נראה לי שהרבה אנשים יכולים לעמוד בקנס כזה, יותר ממספר פעמים מאוד מוגבל.אלפא, מדובר בעבריינים בכמות מצומצמת, שברוב המוחלט של המקרים, אוכלים אותה בסוף. חוטפים שלילה לשנים רבות, ומעצרים ממושכים. (מכיר באופן אישי אחד כזה) קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Milford Cubicle פורסם 2010 בספטמבר 4 מחבר Share פורסם 2010 בספטמבר 4 אין שום בעיה עם הקנס הכספי. הבעיה היא שאחרי פעמיים כאלה אתה מקבל נהיגה מונעת ו/או שלילה.ותרשה לי לתקן את התיאוריה שלך - אחרי שמישהו חוטף קנס ממצלמה מסויימת, בפעמים הבאות הוא מאט. לפני המצלמה.אין לזה שום השפעה על שום קטע כביש אחר מעבר ל-50 המטרים שלפני ואחרי המצלמה. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
TeaTime פורסם 2010 בספטמבר 4 Share פורסם 2010 בספטמבר 4 מה שאומר שכמות הדוחות במצלמה תרד... קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Milford Cubicle פורסם 2010 בספטמבר 4 מחבר Share פורסם 2010 בספטמבר 4 וגם אם יורידו את מהירות הצילום לאפס מעל המותר היא עדיין תישאר אותו דבר. אז מה הנקודה ? קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
TeaTime פורסם 2010 בספטמבר 4 Share פורסם 2010 בספטמבר 4 אנשים יסיעו במהירות שלא תתן להם דוחות, לא במהירות החוקית קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Kalen פורסם 2010 בספטמבר 4 Share פורסם 2010 בספטמבר 4 וגם אם יורידו את מהירות הצילום לאפס מעל המותר היא עדיין תישאר אותו דבר. אז מה הנקודה ?לאחר שחטפת דוח על נסיעה של 25 קמ"ש מעל המהירות המותרת. אתה תאיט מראש, אולי לרמת 100 קמ"ש. לא תחטוף דו"ח, כמות הדוחות תרד, והם יגדירו שגם ב 100 קמ"ש תחטוף דו"ח, כדי לעלות את כמות הדוחות חזרה.ברור שזו שיטה כושלת, כי שוב אנשים יתאימו עצמם לאחר תקופה ארוכה. (ושוב רווחית מבחינת הזכיין והמדינה) אני מתאר לעצמי, שרוב האנשים יצטרכו לחטוף שוב דו"ח, כדי לקלוט ששוב הכללים השתנו. אבל אני מוכן להתערב שזה מה שיקרה, לאחר התקופה הראשונית, שיכולה להימשך מספר שנים. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Recommended Posts
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.