gidongidon - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

gidongidon

משתמש רשום
  • מספר הודעות

    26
  • הצטרפות

  • ביקר לאחרונה

אודות gidongidon

  • יום הולדת 01/01/1980

מבקרים אחרונים

הצגת המבקרים בפרופילך מנוטרלת, ולא ניתן לראות מי ביקר לאחרונה בפרופיל שלך.

הדירוגים של gidongidon

Zone Wannabe

Zone Wannabe (2/6)

0

דירוג

  1. שלום, יש לי ראוטר מדגם Xiaomi WiFi 3G שתומך במהירות 2.4GHz (300Mbps), 5GHz (867 Mbps). אני מחובר לראוטר אלחוטית בתדר 5GHz ויש לי HDD שמחובר לראוטר בחיבור USB3. כשאני מעביר קבצים ל HDD (ואני די קרוב לראוטר), אני מקבל מהירות מקסימלית של בערך 130Mbps. זה מה שאני רואה כרגע בהגדרות החיבור: הגיוני שאני מקבל מהירויות כל כך נמוכות? תודה!
  2. שלום, אני מעוניין לקנות מקרן קול (זול ככל האפשר) שתומך ב Dolby atmos, עם רמקולים אחוריים בשביל סראונד אמיתי ככל האפשר. רציתי גם שיהיה לו כיול אוטומטי, קישוריות וייפי וחיבור לספוטיפיי.. חיפשתי באמזון מקרני קול שנשלחים לארץ ולא מצאתי המון אפשרויות. LG S80QR עומד בכל הדרישות שלי, אבל ראיתי בהמון ביקורות שה dolby atmos שלו לא מרשים. בקיצור, אשמח להמלצה על מקרן קול 😊
  3. אני בעצם צריך רק את חלק #1, לא הייתי משלם על זה יותר מכמה דולרים/לירות 😳
  4. שלום, אני מחפש Bracket לחיישן טביעת אצבע ל HP Probook 450 G6. מדובר על Bracket kit L45097-001 כמו בתמונה המצורפת. חיפשתי באינטרנט ולא מצאתי אפשרות לקנות אותו. יש למישהו מושג איפה אפשר לקנות את זה? תודה!
  5. אני מנסה להחליף את ה SSD בלפטופ HP PROBOOK G6 450 , אבל לא מוצא מברג מתאים. רשום במדריך שדרוש פיליפס HP1, אבל ניסיתי את כל מברגי ה HP1 ו HP0 ועוד המון סוגים שיש לי, ואף אחד לא מתאים לו. אשמח לעזרה, תודה!
  6. והאם אני יכול להוסיף אחסון נוסף בממשק PCIE או רק בממשק SATA3? תודה רבה!
  7. שלום, ברשותי מחשב HP ProBook 450 G6 עם אחסון PCIE NVMe SAMSUNG MZVLB512 בנפח 512GB, ואני מעוניין בנפח באחסון נוסף. ממה שאני מבין מהתמונה המצורפת, האחסון המקסימלי שנתמך הוא: 512GB PCIE + 128GB SATA3: האם זה נכון? או שאני יכול להשתמש באחסון נוסף בנפח גדול יותר בממשק PCIE ו-SATA3? אשמח לעזרה, תודה!
×
  • צור חדש...