Bulldozer יצטרך פלטפורמה חדשה AM3+ - מעבדים, לוחות-אם וזכרונות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

Bulldozer יצטרך פלטפורמה חדשה AM3+


nimrodim

Recommended Posts

לא ראיתי שהיזכרו את הנושא.

בכל מיקרה כל מי שחשב שיוכל להכניס מעבד בולדוזר ללוח AM3 - הקומבינציה הזאת לא תעבוד.

http://www.xbitlabs.com/news/cpu/display/20100826225852_Desktop_Bulldozer_Processors_Will_Require_New_Platforms_AMD.html

:-\

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא חושב שזאת אכזבה גדולה כי אני לא מכיר אנשים שהתייעצו פה בפורום והובטח להם ב-100% שתהיה קיימת אפשרות שדרוג ובעקבות כך קנו מעבד Entry level במטרה לשדרג אותו בעוד שנה למעבד High End. אנשים קונים מערכת שמתאימה לצרכים הנוכחיים שלהם ולא העתידים ומי שעשה זאת לא ימצא את עצמו עומד בפני צורך לשדרג בעתיד הקרוב. לדוגמה, מי שצריך מעבד לעבודה משרדית או HTPC אין לו עניין מיוחד בסדרות המעבדים החדשות. על אותו משקל, מי שקנה לדוגמה Phenom IIx4 למשחקים או Phenom IIx6 לעריכה גרפית גם לא יפיק משמעותית (כנראה, נחכה למבחני ביצועים) מדור המעבדים החדש, וכאמור, הכל עדיין בגדר שמועה ושום דבר לא בטוח לגמרי.

מלבד כל זה, לא ניתן לצפות ש- תשתמש באותה תושבת מעתה ועד עולם. אני חושב שבהחלט ניתן להגדיר את התמיכה שלהם לאחור כמצוינת, ולראיה, מי שקנה בתושבת +AM2 לפני כשלוש שנים יכול היום כמעט בוודאות לשדרג למעבד Phenom IIx4/6 (לא שיש בזה הרבה היגיון מעשי, אבל זה אפשרי) מבלי להחליף פלטפורמה מלאה. מתי שהוא ברור שיגיע שינוי טכנולוגי שיצריך גם שינוי תושבת ואם הגענו לנקודת הזמן הזאת, אז אין הרבה מה לעשות ואין סיבה ל"התלונן" על העניין.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אולי בפורום הספציפי הזה לא הובטח, אבל הודיעו כבר דרך ראשי יחסי ציבור בפורום שונים ברשת שAM3 כן יתמוך ב-BD.

יש המון לקוחות שקנו מעבדי רק בגלל העובדה שהם ידעו שהם הולכים לשדרג בעוד מספר חודשים כשBD ייצא, בניגוד לאינטל שהודיעה כבר שהרגה את שני התושבות שלה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני לא מכיר הבטחה רשמית כזאת של (אך זה לא אומר שאין צדק בדבריך כמובן) ולכן לא יכול להגיב בנושא. בנוסף, שום דבר לא בטוח עדיין. יתכן שחלק מהמעבדים כן יתמכו בצורה כזאת או אחרת (תצא גרסה לתושבת AM3 או שתהיה תמיכה מסוימת שתאפשר להתקנים בלוחות בעלי תושבת AM3). צריך להמתין ליציאתם ואז הכל יתבהר.

אני לא מבין את ההיגיון בלקנות מעבד היום בידיעה שהולכים לשדרג אותו בעוד כמה חודשים כאשר בשוק יש היצע רחב של מעבדים לכל צורך ושימוש (וכזה שלא יצירך מהמשתמש לשדרג בטווח זמן קצר מהממוצע כל עוד השימושים שלו לא השתנו). מי שעשה את זה על דעת שמועה טעה לדעתי טעות כפולה. הראשונה שהסתמך על שמועה (שוב, לאור זה שאני אישית לא מכיר הכרזה רשמית של בנושא) והשנייה שקנה מעבד שלא מתאים לצרכים שלו או המתין מספר חודשים עד שהכל יתבהר רשמית.

אני עדיין מקווה שתהיה תמיכה כלשהי כדי שלרשות האנשים שכן בנו על זה תעמודנה לפחות מספר אפשרויות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

יש תגובה רשמית של אחד מיחצני , ואם אאל"ט, באחד המצגות שלהם BD הופיע תחת AM3.

בכל אופן אני חושב שעדיין תהיה תמיכה בBD עם AM3, פשוט מוגבלת.

ותשמע יש אנשים בעלי מערכות שעברו זמנם, ואינם מעוניינים לקנות מעבד וטכנולוגיה שנמצאת בשוק כבר למעלה משנתיים, בטח ובטח שמעבדים חדשים עתידים לצאת בעוד מספר חודשים.

יש העדפה מסויימת לקנות כרגע מעבד תלת ליבתי זול ודומיו שמספיק לרוב הצרכים הרגילים כיום, לחסוך כאב ראש של , ולשדרג שוב כשהמעבדים החדשים יוצאים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

יש תגובה רשמית של אחד מיחצני , ואם אאל"ט, באחד המצגות שלהם BD הופיע תחת AM3.

בכל אופן אני חושב שעדיין תהיה תמיכה בBD עם AM3, פשוט מוגבלת.

ותשמע יש אנשים בעלי מערכות שעברו זמנם, ואינם מעוניינים לקנות מעבד וטכנולוגיה שנמצאת בשוק כבר למעלה משנתיים, בטח ובטח שמעבדים חדשים עתידים לצאת בעוד מספר חודשים.

יש העדפה מסויימת לקנות כרגע מעבד תלת ליבתי זול ודומיו שמספיק לרוב הצרכים הרגילים כיום, לחסוך כאב ראש של לוח אם, ולשדרג שוב כשהמעבדים החדשים יוצאים.

מסכים. זאת הגישה שאני נקטתי בה בימים אלה לפני קניה של מחשב חדש. עכשיו שקראתי את מה שנאמר כאן, אני שוקל מחדש את צעדי.

וד"א, בפורום מפרטים, כאשר שואלים האם יש חשיבות לאפיק שדרוג עתידי, תמיד ממליצים על בעיקר מאחר וכולנו חשבנו שהדור הבא ייתמך ע"י AM3. מה שעכשיו כבר לא ברור מאליו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני מניח שממליצים על בפורום מפרטי מחשב בכל הנוגע לאופק שדרוג, פשוט מכיוון שנכון להיום הפלטרפורמה מציעה אופק שדרוג.

הכל מ- IIx2 ועד Phenom IIx6 על אותו לוח, אפילו לוחות +AM2 שעד לפני זמן לא ארוך במיוחד היו זולים מלוחות AM3.

בקשר לתמיכה בדור החדש של המעבדים אני לא חושב שלכך הייתה הכוונה, משום שזאת המלצה על פי שמועה. אני גם מכיר את השמועות לפיהן תהיה תמיכה כזאת או אחרת במעבדים, ואני מקווה שהן יתבררו כנכונות, אך עד שלא תתקבל הודעה רשמית, הכל עדיין בגדר שמועה או שמועה חצי מובססת.

Sepsis, בנוגע למה שאמרת בנושא השדרוג. אם אתה מעוניין בדור המעבדים החדש אז בהחלט כדאי לך להמתין עד שהדברים יתבהרו סופית. יחד עם זאת, גם היום אתה יכול לקנות מערכת שתפסיק לכל צורך לשנים הקרובות. זה שהמעבדים החדשים ייצאו לא אומר שהולכים להשתנות סדרי עולם. בסך הכל המחירים ישארו דומים ואני גם לא חושב שיהיה הבדל גדול בביצועים בין "מקבילים" מהדור החדש והנוכחיים. כנראה שצריכת ההספק תרד, כך גם פליטת החום, אולי ביישומים מסוימים כן יהיה שיפור כזה או אחר, אבל זאת בהחלט צפויה להיות התקדמות טכנולוגית רגילה ולא איזו קפיצת מדרגה (לדעתי כמובן, יכול להיות שמבחני הביצועים יוכיחו אחרת).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...