רציתי "להחמיא" לאייבורי על שהצליחו לעבוד על ילד בן 10..... - עמוד 4 - כללי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

רציתי "להחמיא" לאייבורי על שהצליחו לעבוד על ילד בן 10.....


mudale222

Recommended Posts

מה קשור?

אם ילד בן 2 יבוא אלי לחנות אני לא יחשוב על לעבוד עליו ולדחוף לא מוצרים.

הילד בא עם רשימה מדויקת של מה שהוא צריך. בחנות נורמלית לא היה בעיה. להפך, עוזרים יותר לילדים קטנים.

מה מה קשור?

אתה היית שולח את אחיך בן ה-10 לקנות באייבורי? אני לא.

קוראים לזה לצפות את הסכנה לפני שהיא מגיעה.

כולם יודעים שחלק מחנויות המחשבים לא הכי אמינות והוגנות.

כולם יודעים שילד בן 10 נחשב קורבן שקל לעבוד עליו.

קל וחומר, לא לשלוח ילד שלא מבין לחנות מחשבים.

זה שאתה מוכר בחנות מחשבים X ולא עובד על ילדים, לא אומר שהשאר גם כמוך, כמו שהוכח במקרה זה ואני בטוח שקרה בעבר ויקרה בעתיד.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 75
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

אנשים פה נהנים להשמיץ וחבל. אני מציע לאנשים לקנות קצת יותר בארה"ב למשל. שם אין ספק שיוכלו לקבל ממך כל מוצר בחזרה. אבל אם תסמכו על המוכר שיתן לכם את המוצר הנכון אתם טועים טעות מרה. האחריות היא על הקונה ורק על הקונה.

אתה או טועה, או מטעה אנשים בכוונה.

כשאנשים הולכים לחנות ומבקשים מוצר עבור X, ומקבלים מוצר שלא מתאים ל-X, זאת אשמת המוכר בלבד.

אם המוכר לא יודע, שלא יעבוד בחנות הזאת. למוכר צריך להיות ידע מינימלי בסיסי על הסחורה שהוא מוכר.

במקרה הזה, או שהמוכר הוא לא מקצועי בעליל ועשה טעות (למרות שהיה יכול לבדוק באינטרנט למשל מה הקונה צריך)

או שהוא הטעה בכוונה את הקונה ודחף לו מוצר שהוא לא צריך.

בכל מקרה, זאת רק סיבה נוספת למה לא לקנות בחנות כמו אייבורי בעתיד.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אנשים פה נהנים להשמיץ וחבל. אני מציע לאנשים לקנות קצת יותר בארה"ב למשל. שם אין ספק שיוכלו לקבל ממך כל מוצר בחזרה. אבל אם תסמכו על המוכר שיתן לכם את המוצר הנכון אתם טועים טעות מרה. האחריות היא על הקונה ורק על הקונה.

אתה או טועה, או מטעה אנשים בכוונה.

כשאנשים הולכים לחנות ומבקשים מוצר עבור X, ומקבלים מוצר שלא מתאים ל-X, זאת אשמת המוכר בלבד.

אם המוכר לא יודע, שלא יעבוד בחנות הזאת. למוכר צריך להיות ידע מינימלי בסיסי על הסחורה שהוא מוכר.

במקרה הזה, או שהמוכר הוא לא מקצועי בעליל ועשה טעות (למרות שהיה יכול לבדוק באינטרנט למשל מה הקונה צריך)

או שהוא הטעה בכוונה את הקונה ודחף לו מוצר שהוא לא צריך.

בכל מקרה, זאת רק סיבה נוספת למה לא לקנות בחנות כמו אייבורי בעתיד.

כמו שאמרתי שכל אחד יעשה את השיקול שלו. אנחנו לא יודעים וכנראה גם לא נדע מה הוא ביקש או לא ביקש.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

נו ברור שלא יחזירו החזר כספי אחרי שזה נפתח ... כי אי אפשר להחזיר את זה למצב הקודם ( זה אריזה כזאת מעצבנת , שלא משנה מה תעשה ואפילו אם תרצה "לקרוע" בעדינות אי אפשר ..זה חד פעמי .. ( שילמת = קרעת ) ..

בטח זו אחת הסיבות גם שלא בא להם לקחת את המוצר ..

בכל אופן ..מי הולך לקנות משם שטויות כאלה ?! עדיף ללכת לחנות מצלמות או חנות טובה אחרת..

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

נו ברור שלא יחזירו החזר כספי אחרי שזה נפתח ... כי אי אפשר להחזיר את זה למצב הקודם ( זה אריזה כזאת מעצבנת , שלא משנה מה תעשה ואפילו אם תרצה "לקרוע" בעדינות אי אפשר ..זה חד פעמי .. ( שילמת = קרעת ) ..

בטח זו אחת הסיבות גם שלא בא להם לקחת את המוצר ..

בכל אופן ..מי הולך לקנות משם שטויות כאלה ?! עדיף ללכת לחנות מצלמות או חנות טובה אחרת..

דווקא משם כדאי לקנות שטויות כאלה, בדר"כ הדברים האלה לא מתקלקלים לעולם, ואתה מחפש את המקום הזול ביותר שמוכר לך את זה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

צודק ולא צודק ...

לא מתקלקלים לעולם ? ..הגזמת .. זה אייבורי ::)

זול זול , לפעמים צריך לשלם ביוקר ..

אתה מדבר בצורה משמיצה, בלי קשר למציאות.

כרטיסי לא מתקלקלים בד"כ.

כמובן שאם שמדובר במחשב שהורכב באייבורי לא הייתי קונה - אם כבר אז קונה חלקים ומרכיב לבד.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אתה מדבר בצורה משמיצה, בלי קשר למציאות.

כרטיסי לא מתקלקלים בד"כ.

כמובן שאם שמדובר במחשב שהורכב באייבורי לא הייתי קונה - אם כבר אז קונה חלקים ומרכיב לבד.

לא מתקלקלים אתה אומר ...

לי יצא דווקא שכן .. כרטיס שהישתגע ומחק לי חשובות .. :bash:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא מתקלקלים אתה אומר ...

לי יצא דווקא שכן .. כרטיס שהישתגע ומחק לי חשובות .. :bash:

שוב, הייתי מאשים את הבקר שהשתמשת לכתוב/לקרוא איתו או טעות אנוש - יותר סביר מאשר שהרכיב התקלקל מעצמו...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

! עדכון !

היום אחותי התקשרה אליהם. אין החזר\אין זיכוי\אין כלום. יחס סביר.

לסיכום: מדובר גם בטעות שלנו (ילד קטן) וגם שלהם, מה שאני מצר הוא על כך שהיחס היה יכול להיות הרבה הרבה יותר טוב ובוודאי שבקלות אפשר היה להחליף את המוצר (אחותי עבדה בסופר פארם וסיפרה לי שהם היו נותנים זיכוי כספי על מוצרים מפני מספר חודשים...

על תביעה אין מה לדבר... מי יסתבך ויעבור את כל הטרחה בשביל משהו בתחום האפור ועל סכום של 30 ש"ח???????

בכל מקרה לא פתחתי את השרשור לצורך שרשור השמצות... תודה לכל המגיבים.

מנהלים אם אפשר לנעול.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני קונה הרבה באייבורי ולא חושב בכלל שהם הכי זולים ולא רץ לשם בשביל דברים קטנים.

דווקא מחשבים לכל המשפחה שלי קניתי אצלהם.

לא נתקלתי במקום שבו יותר קל לממש אחריות מאייבורי, ולכן אני חוזר לשם.

נשרף לי פעם לוח אם של GB ולא של MSI ויום למחרת קיבלתי SMS שהחליפו לי.

דיסק קשיח החליפו לי במקום וגם צורב .

לקרוא פה מידי פעם איך אנשים מחכים לכרטיס מסך או לוח שיחזור מהיבואן או ראוטר שישלחו לבדיקה למעבדה ראשית וכו',

זה פשוט מצחיק.

מה היה בחנות אין לנו מושג ואני לא הייתי שולח את הילד שלי שהוא בן 10 לקנות דברים כאלה, זה לא חלב ולחם שהוא מכיר ויודע לקחת מהסופר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אייבור משמשת כחנות מקצועית, שלא רק מספקת מוצרים, אלא גם יעוץ והמלצות.

ברגע שהלקוח הגיע אליהם עם דרישה מסוימת והם סיפקו לו מוצר אחר ולא מתאים, בי אם זה מעצלנות או סתם בשביל לעשות מכירה - האחריות היא עליהם בלבד.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

נכון, אבל ברגע שחזר הילד הביתה ומבוגר ראה שהטלפון צריך כרטיס מסוג א' והילד קנה מסוג ב' אז הוא לא היה פותח את האריזה והסאגה הזו הייתה נמנעת - החנות הייתה מחליפה בקלות ושלום על . במקום זה, הזדרזו לפתוח את האריזה והאפשרות להחליף את המוצר פגה.

דרך אגב, לאח הגדול - מדובר במוצר של 30 שקל כך שאני הייתי נותן לילד 30 שקל (כדי למנוע ממנו עוגמת נפש) ועוזר לו לקנות מתנה לאחותו שתתאים. מדובר בסכום כל כך קטן שחבל אפילו להתעסק עם זה מול החנות

---

ערכתי כדי שיהיה ברור למה הכוונה שלי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

זה לא קשור לסכום ולא קשור לגיל, העיניין הוא עקרוני וגם מבוגר לא חייב לדעת דגם של כרטיס כשיש דגם של מכשיר..

אם היית אומר שאתה צריך כרטיס AGP והיו נותנים לו PCIE מי היה לא בסדר? זה היה משנה בן כמה אתה? זה היה משנה אם זה כרטיס ב100 שח או 1000 שח?

אני במקרה מוכר גם כאלה ואם מישהו בא ובטעות קיבל כרטיס שלא מתאים למכשיר ברור שמחליפים לו..

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...