רציתי "להחמיא" לאייבורי על שהצליחו לעבוד על ילד בן 10..... - עמוד 3 - כללי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

רציתי "להחמיא" לאייבורי על שהצליחו לעבוד על ילד בן 10.....


mudale222

Recommended Posts

  • תגובות 75
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

האחראיות היא על החנות , אם הם מתעסקים עם ילדים בני עשר - זבש"ם הם צריכים לנהל זאת בצורה המתאימה לסוג הלקוח קרי ילד בן עשר .

החנות אשמה נקודה !

כמו שאסור למכור אלכוהל לקטינים , האחראיות על המכירה היא על החנות , תפנימו !

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

^^^

כרגיל, אני מסכים עם Old Cat

וכרגיל, וחבל שצריך לחזור על זה שוב ושוב, חייב להמליץ כנגד לקנות באייבורי.

כמובן שהתופעה הזאת יכולה לחזור על עצמה במקום אחר, אך זאת לא התלונה הראשונה (ולצערנו גם לא האחרונה כנראה) שנתקלנו בה בנוגע לאייבורי.

דווקא לא. בית משפט לתביעות קטנות קיים בדיוק בשביל מקרים כאלה (למרות שהמקרה הזה באמת "קטן" מאוד).

בתי משפט מחמירים דווקא בתביעות לכאורה "קטנות" לפעמים, דווקא על מנת להניא חנויות בשימוש בשיטת "מצליח"

ועל מנת לעודד צרכנים לתבוע גם במקרים שבו הגמול הוא קטן יחסית, כי הם יודעים שבמקרה כזה הצרכן אומר לעצמו

שחבל לתבוע על סכום כזה קטן, ואז החברות הגדולות מרוויחות 30 שקלים שוב ושוב ושוב (30 שקלים אלפי פעמים עדיין יוצא מלא כסף)

בעיקרון אתה צודק, אבל לא מזמן קראתי כתבה ב-Ynet על שופט שסירב לדון בתביעה על 15 ש"ח (חנות לא תמחרה נכון את המוצר וסירבה לתת הנחה) בטענה שזה סכום פעוט, חסר כל משמעות ויש לו מאות תיקים חשובים יותר לדון בהם. אני מסכים איתו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני חושב שלקחתם את המקרה הזה קשה מדי..

עד לרגע קריאת הפוסט בכלל לא שמעתי על הMINI SD הזה..וסביר להניח שאכן הייתי מביא לילד הזה ישר את הMICRO SD..הרי זה מה שנפוץ.

מישהו פה יודע אם הילד ביקש מהמוכר לבדוק בשבילו מה מתאים?

לפותח הפוסט ששלח את אח שלו בן ה10, ידעת שזה כרטיס שונה מהסטנדרט עוד לפני ששלחת אותו? אמרת לו שכל עוד הוא בחנות שינסה להכניס את הכרטיס למכשיר לוודא שזה מתאים?

מניח שלא..אני מניח שחשבת שזה כרטיס סטנדרטי ושלא יהיו בעיות, אני מנחש שזה גם מה שהמוכר חשב.

דבר נוסף, לפני כל ההשמצות נגד אייבורי, מישהו ניסה להתקשר לשירות לקוחות שלהם ולבקש שיחזירו את המוצר או שיקבלו זיכוי או משהו דומה?

כמו שאחנו מסתכלים על זה כעל סכום פעוט בגלל אי הבנה גם הם יסתכלו על זה ככה.

אגב, לדעתי אם הלקוח היה יותר מבוגר והיה קורה אותו הדבר לא היה מגיע לו לקבל זיכוי בכלל. רק בגלל שזה ילד אז אפשר להתווכח על זה.

גם הלקוח צריך לקחת אחריות על המעשים שלו. אם הוא לא ביקש ייעוץ והכוונה אז הוא לא יקבל..

לגבי העניין של החברה, זה הולך לפי מה שיש במלאי באותו רגע, זה בכלל לא משנה למוכר אם הוא מוכר או קינגסטון..גם ככה זה מוצר ממש זול עם שולי רווח קטנים מאד מלכתחילה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

^^^

קודם כל, אם בא מישהו לחנות ומבקש מוצר של חברה א', להביא לו מוצר של חברה ב' זה פשוט הטעייה.

שנית, זה שאתה לא שמעת על Micro SD לא אומר שזה לא קיים, ומוכר בחנות כזו צריך להכיר מעבר

לדברים הבסיסיים והנפוצים שקיימים, ואם הוא לא מכיר שיברר. לך כביכול אין שום בעיה עם זה שיש מוכרים

בורים שאין להם מושג וחצי מושג בנוגע לסחורה שהם מוכרים.

בעיקרון אתה צודק, אבל לא מזמן קראתי כתבה ב-Ynet על שופט שסירב לדון בתביעה על 15 ש"ח (חנות לא תמחרה נכון את המוצר וסירבה לתת הנחה) בטענה שזה סכום פעוט, חסר כל משמעות ויש לו מאות תיקים חשובים יותר לדון בהם. אני מסכים איתו.

זה ששופט עושה את זה לא הופך את זה לתקין או בסדר, וניתן גם לערער על החלטות שכאלה או להגיש קובלנה כלשהי כנגד השופט.

אני לא מכיר בקיא מספיק בחוק בשביל להגיד אם מה שהשופט עשה חוקי או לא, ולכן אני לא אשער סתם, אבל לי זה נשמע לא תקין.

באותה מידה, שופט יכול להגיד שעבורו סכום של 1000 ש"ח זה חסר כל משמעות ויש לו תיקים יותר חשובים לדון בהם. מה מונע ממנו?

מה קרה ל"דין פרוטה כדין מאה"?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תארו לכם שבמקום ילד בן 10 זה היה גבר בן 30, במקום כרטיס זה היה חלק של ובמקום אייבורי - מוסך.

עכשיו תארו לכם שאותו גבר מגיע למוסך ואומר "המשאית לא מניעה, נראה לי צריך מצבר חדש" ואז המוסכניק שם לו מצבר של פיאט 127.

המשאית כמובן לא תתניע אבל המוסכניק יסרב לתקן את הטעות מכיוון שהמצבר משומש.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני די חשבתי על המקום הזה כפורום כזה נחמד של גיקים.

ודי חשבתי שגיקים הם עם חכם יחסית. חלקם [חלקנו?] מטורללים, אבל סה"כ חכמים.

השרשור הזה הוכיח לי ההפך. יש כאן אנשים שלא הייתי נותן להם לשמור על קרטון חלב.

כאילו, FFS, ילד בן 10 הולך לקנות, הוא מביא איתו דף עם הדגם של המכשיר.

אני די עסוק כרגע, אבל סתם בתור מישהו שקנה באייבורי וכל פעם היה צריך לתת להם את כל הפרטים בשביל שיפתחו לי כרטיס משתמש או משהו, שהתקשר כל פעם לחנות שרציתי וכל פעם הגעתי למרכז השירות המפגר שלהם, אני יכול להגיד לכם, גם אם יסתבר שפותח השרשור בדיוק ברח משלוותא - כנראה, אייבורי טועים. כנראה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

במידה והילד בא וביקש כרטיס מתאים לפלאפון X, מחובתו של המוכר לבדוק מה הכרטיס שמתאים למכשיר הזה, במיוחד שזה בדיקה של חצי דקה.

במידה והמוכר וטעה, אז אחרי שהילד חוזר לחנות, מן הראוי שהוא יקבל החזר.

דבר כזה מעצבן ומרגיז, במיוחד שמדובר בילד קטן, שמובן שהוא קונה משהו לעצמו/מתנה למישהו וילד הרי לא עובד אז הוא חסך כל שקל.

אני לא קונה מאייבורי יותר, גם אם זה יעלה לי עוד כסף, זה פשוט ביזיון וגועל נפש.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לפותח הדיון:

שלח נא מייל אל שי כ"ץ לפי הכתובת

katz@ivory.co.i

הוא קרא את הודעתך. אולי אני טועה אבל משום מה נראה לי שיש מי שרוצה להסדיר דברים על הצד הנאות.

[br]פורסם בתאריך: 28.08.2010 בשעה 22:22:50


מישהו פה יודע אם הילד ביקש מהמוכר לבדוק בשבילו מה מתאים?

לפותח הפוסט ששלח את אח שלו בן ה10, ידעת שזה כרטיס שונה מהסטנדרט עוד לפני ששלחת אותו? אמרת לו שכל עוד הוא בחנות שינסה להכניס את הכרטיס למכשיר לוודא שזה מתאים?

מניח שלא..אני מניח שחשבת שזה כרטיס סטנדרטי ושלא יהיו בעיות, אני מנחש שזה גם מה שהמוכר חשב.

אגב, לדעתי אם הלקוח היה יותר מבוגר והיה קורה אותו הדבר לא היה מגיע לו לקבל זיכוי בכלל. רק בגלל שזה ילד אז אפשר להתווכח על זה.

גם הלקוח צריך לקחת אחריות על המעשים שלו. אם הוא לא ביקש ייעוץ והכוונה אז הוא לא יקבל..

לפי הכתוב הוא ביקש הכוונה, במפורש מסר דגם המכשיר וביקש כרטיס שיתאים למכשיר.

לפי הכתוב המוכר החליט מה מתאים למכשיר ונתן ללקוח.

גיל הלקוח לא משנה, מההיבט החוקי. כמובן שמהיבט מוסרי בוודאי שזה משנה .

לא רלוונטי לגיל הלקוח. גם אדם בן 40 שמגיע לחנות מתמקצעת ומבקש התאמה מקצועית - זכאי לקבל יחס הוגן ואמין. זה לא שייך לגיל הלקוח אלא לחוסר אמינות המוכר שמקרין לשלילה על אמינות של העסק.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בשורה התחתונה: לקוח (שגילו לא רלוונטי בכלל) נכנס עם דגם מדוייק של מכשיר שעבורו הוא ביקש רכיב מסויים. המוכר בחנות לא טרח לבדוק איזה רכיב מתאים למכשיר (למרות שהיה לו את הדגם המדוייק). זה כבר מראה על חוסר מקצועיות, אבל עוד הייתי מוכן לקבל את זה, אילולי ההמשך - סירוב להחליף רכיב לא מתאים שנקנה ע"פ המלצת המוכר בחנות לאחר שהובאו בפניו כל הפרטים הדרושים.

אין לכך שום הצדקה, וגילו של הקונה ומכיר הרכיב (שמצד אחד לא מצדיק תביעה, ומצד שני ברור שלא אמורה להיות לאייבורי בעיה לספוג נזק של 30 שקל עקב מוכר מטומטם) רק מחמירים את התמונה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הלקח הוא לא לשלוח ילד בן 10 לבד לחנויות מחשבים. מקווה שתקבל זיכוי כספי מלא מהם.

מה קשור?

אם ילד בן 2 יבוא אלי לחנות אני לא יחשוב על לעבוד עליו ולדחוף לא מוצרים.

הילד בא עם רשימה מדויקת של מה שהוא צריך. בחנות נורמלית לא היה בעיה. להפך, עוזרים יותר לילדים קטנים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אנשים פה נהנים להשמיץ וחבל. אני מציע לאנשים לקנות קצת יותר בארה"ב למשל. שם אין ספק שיוכלו לקבל ממך כל מוצר בחזרה. אבל אם תסמכו על המוכר שיתן לכם את המוצר הנכון אתם טועים טעות מרה. האחריות היא על הקונה ורק על הקונה.

לא ברור לי למה ילד בן 10 הולך לבד לקנות בחנות מחשבים במיוחד אם הוא לא מבין מה הוא קונה. וזה נכון דרך אגב למישהו גם בן 50. הוא הגיע עם דגם, נתנו לו את מה שהוא מבקש. כשהוא הגיע הביתה היה יכול לבדוק אם זה מתאים *לפני* שהוא פתח את האריזה. אבל לקוחות בישראל פותחים למרות שכתוב בבירור על האריזה מה זה, ואחרי זה באים בטענות.

אני קניתי באייבורי לוח, והתברר לי שזאת הייתה טעות ולא הייתי צריך אותו. החזרתי אותו לחנות למחרת בלי שום בעיה ושום תלונות קיבלתי זיכוי והלכתי לדרכי. אז נכון שאני לא בן 10, אבל לא הייתי צריך להתאמץ יותר מדי. לא באתי בטענות ולא באתי בצעקות ואיומים כמו 99% מהלקוחות שמגיעים להחזיר משהו. הגעתי, אמרתי שטעיתי וביקשתי להחזיר זה הכל.

אנשים לפעמים נכנסים לקטע של פרינציפ "אני אראה להם מה זה" . לא מתאים לכם השירות/יחס של חנות מסויימת? אל תקנו בה. נקודה. זה כמו שאנשים יודעים כמה הם חברה נוראית אבל ממשיכים להתחבר ואז מתלוננים. או יושבים עם טייפ ומקליטים את השיחות של החברה. לפעמים אני חושב שלקוחות ישראלים הפ פשוט מזוכיסטים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אם תגיש תביעה על 30 שקל השופט יצחק לך בפנים ויגיד לך מפה טמבל יש לי תיקים חשובים יותר.

הכל יכול לקרות במדינה הזאת, אבל נשמע שאתה חושב שזה גם מה שהוא אמור לעשות וזה כבר חמור אם זאת המנטאליות שלך.

בכל אופן קראתי פעם איזו כתבה על נהג מונית שלקח אישה בדרך ארוכה והסתבר שהיא הכירה את העיר, ובסוף הוא שילם... לא זוכר כמה, 10 אלף, או אלף ₪ כנס וגם פיצה אותה. ככה אמור להיות, אבל יכול להיות שהשופט גם יצחק לו בפנים כמו שאתה אומר, הכל יכול להיות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...