i5 661 vs. i5 750 - מעבדים, לוחות-אם וזכרונות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

i5 661 vs. i5 750


דין.

Recommended Posts

שלום חברים, במידה והייתם צריכים להחליט, מבלי תלות במחיר,איזה מעבד עדיף לשימוש All-around במחשב שהיעוד העיקרי שלו הוא להיות מהיר אמין ושקט (לא מתוכנן אוברקלוקינג), במה הייתם בוחרים?

תודה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא הבנתי מה הכוונה בייעוד "להיות מהיר".

באופן כללי לפלטפורמה רב-תכליתית (ויעזור אם תפרט מה זאת בדיוק הרב-תכליתיות) כנראה שעדיף ה-Core i5-750 (אני מניח שחלק מהרב-תכליתיות היא משחקים).

מצד שני בשביל משחקים יש עוד משתנים חשובים ווהפלטפורמה הרב-תכליתית המשתלמת ביותר היום ככל הנראה זאת המבוססת על IIx4 (עם הסתייגות קלות ולכן צריך לדעת עוד פרטים על השימושים שלך).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תודה ידידי על התשובה המהירה.

הכוונה ברב-תכליתיות שלי היא שהמחשב יהיה מיועד לאינטרנט, סרטים, ומעט משחקים, כלומר שימוש יחסית רגיל במחשב.

ההבחירה היא בין שני המעבדים הנ"ל, זאת הסיבה שביקשתי לא להתייחס לשיקול של מחיר או קיום דגמים מתאימים נוספים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אם ההתלבטות היא רק בין שניהם אז עד כמה שידוע לי המחירים של שני המעבדים הללו די קרובים (אני לא מעודכן בנושא המחירים) ולכן הייתי אומר שה-i5-750 עדיף מכיוון שהוא מרובע ליבה (יכול להיות שיבוא לידי ביטוי יותר בעתיד).

יחד עם זאת, לצרכים שציינת אין ממש צורך במעבד כזה, מכיוון שלמעט משחקים שכתבת שהם שימוש משני, אף שימוש אחר אינו תובעני. ניתן להכניס למשוואה גם את ה-Core i3 שיהיה מצוין (סדרות ה-i3 וה-i5-6XX מבוססות על אותה ליבה) והוא זול משניהם.

כל זה נכון אם כבר יש לך לוח אם שמגביל אותך בבחירת המעבדים (כמו שאני מבין בין השורות). אם אין מגבלה כזאת אז אין ספק שמערכת תהיה פה יותר משתלמת.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תודה. שאלה נוספת לגבי לוח-אם ברשותכם: האם הלוח הבא http://www.gigabyte.com/products/product-page.aspx?pid=3310#sp נחות ביחס לשאר הלוחות של למעבדי Core?

אני מבין שהוא קטן יותר, ולכן יש לו פחות סלוטים להרחבה ולזיכרונות, ואני רואה גם שיש לו צ'פסט שונה. אבל במידה ולא נחוצים לי חריצי זיכרון\הרחבה נוספים, יש טעם לא לחסוך כסף וללכת על לוח יקר יותר?

תודה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אם הלוח מכיל את כל מה שאתה צריך מבחינת כמות וסוג חיבורים ואין לך דרישה מיוחדת אחרת מהלוח (לדוגמה, תמיכה ב-RAID, CFX, תכנון של OC קיצוני וכו') אז אין שום מניעה לקנות אותו ואין צורך להעדיף לוח יקר יותר.

רק שכמובן אם אתה קונה את ה- i5-750 יציאות הווידיאו שעל הלוח לא תהיינה פעילות מכיוון שצריך מעבד מסדרת i3 או i5-5xx המכילים גראפית מובנית כדי לנצל אותן.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...