מתי יעלה דפדפן של פיארפוקס 64 BIT עם HTML5 ? - תוכנה - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

מתי יעלה דפדפן של פיארפוקס 64 BIT עם HTML5 ?


לאשרלטן

Recommended Posts

^ לא הוא לא. הוא לא יישום שצריך או זקוק לטווח כתובות הזיכרון הגדול יותר שמציעה סביבת 64 סיביות. גם אם נניח שכן זה לא יגרום לו לעבוד "מהר" יותר. אני מניח שבמונח מהירות אתה מתייחס למהירות טעינת הדפים והעצמים שבהם. המהירות הזאת תלויה במנוע שעומד בבסיס הדפדפן ובמבנה הקוד בו בנוי האתר. גם אם תהיה גרסה לסביבת 64 סיביות, המנוע שעומד בבסיס הדפדפן יהיה אותו מנוע ולכן שיפור בטעינת הדפים לא תרגיש.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

עפ"י פרסומים של מוזילה הדפדפן 64 BIT יהיה מהיר יותר מ- 32 BIT

גם בפתיחת דפים , איך לא יודע

כן אני יודע שדפדפן 64 BIT מהיר בהרבה מ- 32 BIT ,אך יש לו בעיה

אם לא היה הבדל לא היו מוציאים אותו

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

יש לך קישור לפירסומים האלו?

אחרי

שפסלתם
את המוצר שעדיין לא יצא

בלי שתבינו אותו או ממה מורכב ,מה יתרונותיו

בלי שקראתם עליו

עכשיו אתה מבקש את הפירסום על המוצר שלפני שנייה אמרתם שהוא חרתא

אתה צוחק עלי ?

אז מה כל התשובות היו על משהו שאתם לא מכירים כלל ובלי שראיתם או קראתם עליו ?

תגיד זה רציני ?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

דפדפן לסביבת 64bit יוכל (אולי) להיות מועיל יותר עם התפתחות המגמות להפרדת לשוניות וחלק מה-Plug-in containers כך שהם יעבדו כתהליכים נפרדים והתפתחות ה"ענן" או יישומים אינטנסיביים אחרים שירוצו באופן בלעדי דרך הדפדפן.

שיפור המהירות של FF 4 נובע ממשהו אחר לגמרי, "שכתוב" או טיפול יסודי במנוע וקוד הדפדפן כדי לטפל באופן גורף בכל מיני בעיות (לצד שיפורים נלווים חשובים יותר או פחות כמובן). עד עכשיו הגרסאות הקודמות היו פחות או יותר הטלאה של המנוע והקוד כדי לטפל בבעיות וסוגיות ספציפיות וכאן נעשה טיפול יסודי יותר (גם לאור לקחים שכנראה נלמדו מדפדפנים מתחרים).

אני לא עוקב אחר הפרויקט באופן יום יומי אבל לא ראיתי פרסומים בהם Mozilla או מי מטעמה מפרסמת שדפדפן בסביבת 64 סיביות יעבוד מהר יותר, כנראה מהסיבה הפשוטה שנכון להיום הדברים לא קשורים אחד בשני. את הפרסומים או התקווה שלהם לשיפור ביצועים הם תולים בשכתוב המנוע וקוד הבסיס של הדפדפן.

אם לא היה הבדל לא היו מוציאים אותו

לא כל דבר שמוציאים יוצא כי הוא חיוני, חובה להוציא אותו למען רווחת העולם או שהוא מהווה קפיצת מדרגה טכנולוגית או אחרת בתחומו.

לדעתי הסיבות לשחרור גרסת 64bit הן יותר Proof of concept מאשר משהו אחר. בין היתר ליצור גרסה ראשונית כדי לאתר ולטפל בבעיות, ללמוד על בעיות בפועל שלא נצפו קודם לכן, לבצע אופטימיזציה באופן כללי כדי שבעתיד, אם וכאשר נגיע למצב שתארתי לעיל בקווים כלליים, אז יהיו מוצר וטכנולוגיה בשלים יותר (וכל זה הוא ניתוח פרטי שלי לעניין, לא יודע בכלל אם לכך מתכוונים המפתחים או אם אני בכלל בכיוון).

חוץ מזה, לאשרלטן, למה בכלל להתלהם ולרדת לפסים חצי אישיים, מה זה משיג חוץ מהורדת רמת הדיון? הרי מטרת הפורום היא לדון בנושאים ולנהל דו-שיח. אני פשוט לא מצליח להבין תגובות כאלה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...