הזמנתי מקרר LG 258UTK וההובלה הביאו לי GRL25A וברחו - עמוד 2 - כללי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

הזמנתי מקרר LG 258UTK וההובלה הביאו לי GRL25A וברחו


Pronix

Recommended Posts

:lol:

והפרס על העצה המטומטמת של החודש goes to.......

היה לי ניסיון עם דבר דומה, הסיבה היחידה שהסכמתי להחלפת המכשיר היא שאנשי ההובלה טענו שהם יחויבו בהפרש המחירים וריחמתי עליהם, שכן נראו מסכנים גם כך.

אבל אולי אתה עורך דין מנוסה בעניין ותוכל לתרום לכולנו מניסיונך הרב.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 50
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

תן לי לתת לך הזדמנות לרדת מהעץ:

מה שטענת זה שאתה יכול לשמור אצלך את הדגם היקר יותר, ואסור להם להגיד לך שהם מביאים הדגם הנכון (על חשבונם המלא כמובן) על מנת לתקן את הטעות ולהחליף את הדגם המוטעה שהביאו לך קודם? ושאם הם יעיזו ליצור איתך קשר בכלל אתה תתבע אותם על הטרדה (:screwy:) ?

אני נותן לך הזדמנות להבהיר לי שפשוט הבנתי אותך לא נכון.... ממליץ לך לנצל אותה כדי לא לצאת טמבל :)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אתה צריך להשאיר אצלך את המקרר, לפי החוק זו בעיה מוחלטת שלהם.

תגיד להם שבמידה ויתקשרו פעם נוספת תתבע אותם על הטרדה ועל אבדן ימי עבודה.

גם אתה די חרא.

טעויות קורות, אף אחד לא צריך לשלם עליהם בצורה כזאת. גם ככה החנות תפגע כספית מכך שהם יצטרכו לארוז מחדש את המוצר היותר יקר שקיבלת בטעות. אתה עוד מאיים עליהם בבולשיט תביעה?

אני ממש רוצה לראות שאם היית מקבל דגם יותר נחות, היית מדבר ככה ומשאיר לעצמך. צביעות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מי שפתח את הדיון ללא ספק לא נהג בהגינות, אבל כרגע לדעתי לחנות יהיה משתלם יותר להשאיר לו את המקרר הזה וזהו. למכור אותו כמשומש או לחדש אותו ולמכור כמחודש יעלה להם הרבה יותר מ2000 ש"ח.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תן לי לתת לך הזדמנות לרדת מהעץ:

מה שטענת זה שאתה יכול לשמור אצלך את הדגם היקר יותר (בדיוק), ואסור להם להגיד לך שהם מביאים הדגם הנכון (על חשבונם המלא כמובן) על מנת לתקן את הטעות ולהחליף את הדגם המוטעה שהביאו לך קודם? (על "חשבונם המלא" ועל חשבון שעות עבודה שלי) ושאם הם יעיזו ליצור איתך קשר בכלל אתה תתבע אותם על הטרדה (:screwy:) ? (בפעם הראשונה לא, אם הם ימשיכו להתקשר אז בוודאות)

אני נותן לך הזדמנות להבהיר לי שפשוט הבנתי אותך לא נכון.... ממליץ לך לנצל אותה כדי לא לצאת טמבל :)

במדינות אחרות זה לא היה קורה, אני מאותם אנשים שאכפת להם ורוצים לשנות את רמת השירות בארץ. בדיוק כך אני נוהג גם עם חברות הסלולר לדוגמא.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

PRONIX - ברגע שאתה פועל שלא מתוך תום לב ומנסה לנצל את הטעות שנעשתה לעשות רווח שלא כדין - אתה עצמך חשוף לתביעה.

הציעו לך הצעה הגונה - להוסיף 2000 ש"ח כאשר הפרש למעשה הוא יותר (ממה שהבנתי) - מה שאתה מנסה זה לא לעמוד על המקח בצורה הוגנת אלא להפעיל סחטנות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

(רק להעמיד על ההגדרה המשפטית הנכונה " עשיית עושר ולא במשפט" אבל הרעיון הוא דומה/נכון )

לעניות דעתי הם מציעים לך עיסקה מצויינת 2000 שח' במקום 5000 שח' , בכללי הם יפסידו על מקרר חדש כאילו הוא היה בתצוגה עוד 10 % ועל ההובלה אם זה באשמתם עוד 500 שח' ואם זה באשמת המובילים אז כלום , לפי החשבון הזה אתה יכול להבין שאתה מקבל עיסקה מצויינת , הייתי ממליץ לך ללכת על זה יש לך רווח של 3000 שח' בלי לעבוד כלום . ( הם מנסים לכסות את הנזק שלהם בלבד וזו העלות שלך ) ( זו הנחה של 20% טבין וטקילין - לא נופל כל יום )

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

שלום לכולם

לפי דעתי פני לחברה מיוזמתך ותגיד להם , שאתה מוכן לעסקה שהם הציעו לך

זה יתרום כמה דברים באופן אישי וכמה דברים באופן כללי לשאר משתמשי הפורום :

ברמה האישית אתה תרגיש יותר טוב ונקי עם עצמך שאולי כאילו "הפסדת" 2000 ש"ח אבל מבחינה מצפונית אתה נקי לגמרי וגם קנית מוצר טוב יותר במחיר מעולה .

ברמה הכללית : זה יעזור לפתח תרבות צרכנית הוגנת , גם מצד המוכרים וגם מצד הקונים ,

וזה יראה דוגמא למשתמשי הפורום מה זה צרכנות טובה גם לצד השני .

לפי דעתי צא מהקטע ש"דפקת" את המערכת וטעות שלהם , אז שיסבלו , זה הוצאה לא קטנה לחברה (נכון אבל גם לחברה מפריע במאזן העסקי להפסיד 2000 ש"ח )

תמיד תשאף להיות אדם ישר והגון כלפי הצד השני

מיכאל

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תהיה איתם ישר ותסביר להם שהדרך היחידה שיש להם לקבל את ההפרש, זה לדרוש אותו מאחד העובדים שלהם שלדעתם אחראי על הטעות. זה מה שהייתי עושה אם הייתי אחד שקונה מקררים ב9.000שח.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בוא נעזוב את עוגמת הנפש "החריפה" שפותח האשכול במקרה הזה קונה המקרר חווה בזמן קבלת המקרר לביתו כדרבריו הם לא אמרו לו שלום וכו'.

בוא נתיחס לזה שהוא קיבל מוצר שונה ממה שהוא הזמין שבמקרה הזה יקר בהפרש לא קטן וגם הקונה מרוצה ממנו בנוסף,החנות מגלה את הטעות ובאה לקראת הקונה ונותנת לו את היכולת לשמור לעצמו את המקרר תמורת "2000" שקל בלבד,אני תוהה לעצמי רגע ואומר אם החנות לא היתה מתקשרת [מצב לא אפשרי אני מתאר לעצמי] האם הקונה ההגון היה מתקשר לחנות ואומר "טעיתם".

אני מבין את הטראומה שהקונה חווה בזמן קבלת המקרר שלא הזמין,מוצריו התקררו במקרר ששווה 14 אלף שקל ולא 9400.

תשמח שהחנות באה לקראתך תעשה את הדבר הנכון תגיד להם "תודה" ותוסיף אם אתה מעונין או תיקח את המקרר המקורי שהזמנת.

הם לא חיבים לפצות אותך אגב.

radioactive גש לFXP שמה אומרים דברים חכמים כמו שאתה זורק כרגע.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני יקפוץ לחנות מחר לדבר עם המוכר אישית, נראה מה יהיה.

אני מוכן לשלם 1000 שקל כרגע, אני לא יבוא באייומים כי זה לא רלוונטי והם באו לקראתי שביקשתי שימהרו עם המשלוח כי לא היה לי מקרר עובד אז נראה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תראה, אומנם המובילים טעו, אך זו לא סיבה לחנות לספוג הפסד של כ- 5Kש"ח, יש גבול לכל תעלול. החנות נתנו לך להרוויח מהטעות 3Kש"ח, ומבקשת ממך רק 2Kש"ח, בנוסף העובדה שלא פעלת בתום לב (ידעת שהמקרר שווה 5Kש"ח יותר מהמקרר שהזמנת ובחרת לפתוח את האריזה ולהשתמש בו, במקום להתקשר לחנות ולציין בפניהם את העובדה שישנה טעות), קח את ההצעה ותצא גדול.

עריכה:

אם אלו הדגמים המדוברים, אני חוזר בי, כנראה עשו לך תרגיל -

http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=728149

http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=736913

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תראה, אומנם המובילים טעו, אך זו לא סיבה לחנות לספוג הפסד של כ- 5Kש"ח, יש גבול לכל תעלול. החנות נתנו לך להרוויח מהטעות 3Kש"ח, ומבקשת ממך רק 2Kש"ח, בנוסף העובדה שלא פעלת בתום לב (ידעת שהמקרר שווה 5Kש"ח יותר מהמקרר שהזמנת ובחרת לפתוח את האריזה ולהשתמש בו, במקום להתקשר לחנות ולציין בפניהם את העובדה שישנה טעות), קח את ההצעה ותצא גדול.

עריכה:

אם אלו הדגמים המדוברים, אני חוזר בי, כנראה עשו לך תרגיל -

http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=728149

http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=736913

המובילים לקחו לי את המקרר הישן ויש לי מוצרי חלב אז ברור שאני אשתמש במקרר הזה, ומה אתה מתכוון שאתה אומר תרגיל? תסביר בבקשה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא שמתי לב שכתבת שלקחו לך את המקרר הישן.

אם נתעלם רגע מהעובדה ששילמת יותר ממה שניתן להשיג את המקרר הזה (כ- 1000ש"ח יותר), המקרר שקיבלת לא באמת עולה 14Kש"ח, אלא כפי שאתה רואה בקישור הוא עלה כ- 1500ש"ח יותר ממה ששילמת על המקרר המקורי (כלומר כ- 11Kש"ח), והחנות רוצה ממך 2,000ש"ח יותר (כלומר 11,400ש"ח), אז אף אחד לא עושה לך טובה/הנחה כאן.

זה נראה כמו תרגיל שנתקלתי בו מספר פעמים (פעם אחת באופן אישי, במקרה שלי מזגן), דוחפים לך מוצר יקר יותר ב"טעות" ומשכנעים אותך לשלם את סכומו המלא (לעיתים יותר), בעוד שנותנים לך להבין שהם "מפסידים" עליך.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...