מצב החינוך בארץ והתנהגות ילדי ישראל - עמוד 5 - אקטואליה ותרבות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

מצב החינוך בארץ והתנהגות ילדי ישראל


benor

Recommended Posts

באיזה אופן היית אומר שאתה יותר אינטלגנטי ומלומד מרוב בוגרי התיכונים הממשלתיים?

לפי זה:

http://www.nrg.co.il/online/1/ART2/124/437.html

הייתי אומר שאני כבר יותר איטלגנט לפחות ממחציתם.

תוריד מזה גם עוד 25% על כאלה שבקושי עברו...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 127
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

אני חולק עליך. מי שלא יכול לעבור שאלון 003 במטמטיקה (או מעדיף לשחק כדורגל במקום זה) - הוא אידיוט.

אלא אם כן אבא שלו מה-זה טחון והוא לא צריך לעבוד יום אחד בחיים שלו, או גאון מטורף.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אתה יכול לחלוק עד מחר, לא יעזור לך.

לא בחינות הבגרות ולא מבחן הפסיכומטרי הם מדדים לאינטלגנציה.

היי, אתה יודע מה כן מדד לאינטלגנציה? מבחן פאקינג IQ.

כאשר יהיו בידך נתונים המאששים את מה שאתה אומר, תדבר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

קודם כל תגדירו מה זה אינטיליגנציה כמו שצריך ואח"כ תתווכחו על זה...

מישהו שאינו טוב במתמטיקה או חסר כל תפישה מרחבית הוא בהכרח לא אינטיליגנטי?

ומה אם הוא סופר (Author, לא Super) מחונן? או בעל כישורים להיות עורך דין מצויין?

ומה עם מישהו שהוא גאון מתמטי מחונן אבל לא מסוגל לנהל שיחה ברמה של ילד בן 5? (Idiot Savant למיניהם למשל)

האם הוא אינטיליגנט או לא?

בכל אופן, תגדירו מה זה בדיוק אינטיליגנציה ואח"כ תתווכחו על זה...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לצערי במסגרת העבודה שלי כמאבטח טיולים (למי שלא יודע)

אני נתקל בכל סוגי הילדים ממגזרים שונים ומיקומים שונים גאוגרפית

המסקנה שלי עד היום פשוטה, 90% מהילדים הם פשוט מטומטמים, לא יודעים להתנהג ובלי כבוד כלשהו למורים שלהם או מבוגרים בגלל

ה10% הנותרים הם מבתי ספר קיבוציים, תפארת מדינת , אני רציני... דופקים בהם חינוך שכבר חשבתי שנכחד בארץ

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

קודם כל תגדירו מה זה אינטיליגנציה כמו שצריך ואח"כ תתווכחו על זה...

מישהו שאינו טוב במתמטיקה או חסר כל תפישה מרחבית הוא בהכרח לא אינטיליגנטי?

ומה אם הוא סופר (Author, לא Super) מחונן? או בעל כישורים להיות עורך דין מצויין?

ומה עם מישהו שהוא גאון מתמטי מחונן אבל לא מסוגל לנהל שיחה ברמה של ילד בן 5? (Idiot Savant למיניהם למשל)

האם הוא אינטיליגנט או לא?

בכל אופן, תגדירו מה זה בדיוק אינטיליגנציה ואח"כ תתווכחו על זה...

IQ, מה לא ברור בהודעה שלי? IQ.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני חולק עליך. מי שלא יכול לעבור שאלון 003 במטמטיקה (או מעדיף לשחק כדורגל במקום זה) - הוא אידיוט.

אלא אם כן אבא שלו מה-זה טחון והוא לא צריך לעבוד יום אחד בחיים שלו, או גאון מטורף.

לי אין בגרות מלאה בגלל בעיות קשב וריכוז שלא איבחנו כשהייתי בתיכון. לפי ההגיון שלך זה הופך אותי לאדיוט לא?

ואם כבר מדברים על רמה נמוכה של מורים בארץ, במקום לעשות כל שבוע שיחה עם ההורים שלי ולזיין להם בשכל שערן לא משקיע וערן מוותר לעצמו אם מישהו מהם היה מועיל בטובו לשלוח אותי לאבחון ולתת לי את ההקלות שמגיעות לי היום היתה יכולה להיות לי בגרות... ותהיה בטוח שיש עוד הרבה כמוני. וכשמורה לא מצליח להחזיק כיתה והתלמידים מפריעים, אי אפשר להאשים רק את ההורים של התלמידים שלא חינכו אותם כראוי. להוציא מקרים קיצוניים, אם המורה לא מצליח להשליט סדר בשיעור זה יכול להיות גם כי הוא פשוט לא מתאים לתפקיד (עובדה שיש מורים שכן מצליחים ואפילו בקלות). יש מורים שמעבירים את השיעור בצורה כל כך משעממת שזה פשוט בלתי אפשרי להישאר מרוכז לאורך כל השיעור גם אם אין לך בעיות קשב וריכוז ואז מה הפלא שהילדים מפריעים בשיעור?

תכלס כולם אשמים במצב באותה המידה, וכדי לעשות שינוי אמיתי צריך לעבוד על כל הגורמים במקביל: הורים שיחנכו את הילדים שלהם, מורים יותר מקצועיים ואסטרטיביים ושמשרד החינוך יפסיק לשנות את תוכנית הלימודים כל שעתיים וחצי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני לא יודע, משהו פה לא מסתדר לי בתרגיל שסיפרת ושאתה פשוט מוציא שורש ממשוואה ריבועית.

באיזו סיטואציה אתה יכול להוציא מביטוי aX^2+bX+c=d שורש ולקבל את 2 הנקודות שבהן הפרבולה נוגעת בציר ה-X?

אולי אחרי פישוט המשווה, הגעת למסקנה שבעצם מדובר בתבנת של כפל מקוצר 2^(x+y),

אבל גם אז, צריך לצאת לך X1 ו-X2, שהם יהיו בעצם אותו המספר כי הדלטא מתאפסת ואז הפרבולה משיקה לציר ה-X.

אתה כנראה, לפחות לדעת המורה, לא קלטת את זה וניסית להתווכח כמו דביל והיא העיפה אותך מהשיעור

כי כנראה התחלת להטעות גם תלמידים אחרים, עד כאן, נראה לי תקין לגמרי.

אני לא רואה את הבעיה. אחרי שחילקנו ב-10 והעברנו אגפים את ה-X מהמעלה הראשונה ואת C, ה-X התבטל, וכל מה שנשאר לנו לעשות זה פשוט לעשות חיבור וחיסור קליל ולהוציא שורש. אתה כן מקבל 2 נקודות שבהן הפרבולה נוגעת בציר ה-X.

חוצמזה, שגם אם טעיתי יש דרך להסביר את זה ולא ישר להעיף החוצה (ואני לא טעיתי, כי אבא שלי שונא דברים כאלו וניגש איתי לרכזת מתמטיקה שתבדוק את הנושא, והיא איששה את צדקת דרכי ומחקה לי את האדום - יש לציין שלא רציתי את התערבותו בעניין וניסיתי להניע אותו מלגשת לרכזת).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

שוב, מהעבודה שלי והשיחות עם המורים

הבעיה היום היא שסירסו אותם כמו מטורפים, אין להם שום יכולת פיזית או ניהולית לגרום לתלמיד להתנהג

מה העונש שיש היום? הרחקה מבית הספר? האחיין שלי בן ה10 ענה לי פשוט בזמנו "איפה העונש אם אני יושב בבית והחברים שלי יושבים בכיתה ולומדים"

האיום הוותיק של "להשאיר כיתה" זה כבר בדיחה של שנים

הבעיה פשוטה, היום אחוז התלמידים שרוצה ללמוד אפסי, האלימות כנגד המורים עולה... ולמורים אין שום יכולת לעשות משהו מאחר והאיום עליהם מצד המערכת גדול מדי

אתם לא רוצים לדעת מה יקרה למורה שרק יענה לתמיד שמעליב אותו שלא נדבר על התלמיד שזרק עליו משהו

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

היי, אתה יודע מה כן מדד לאינטלגנציה? מבחן פאקינג IQ.

על מה בדיוק יכול להעיד מבחן כזה, מעבר לעשיית מטלות מאוד ספציפיות וקבלת ציון עליהן?

זה יהיה רע מאוד אם בן אדם מסוים יתלה את כל חייו על סמך ציון של מבחן מסויים...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אילו עונשים אתה מציע?

זאת הבעיה, שהיום צריך בכלל עונשים... למורים אין כבוד מינימלי מהתלמידים ובפועל הם פשוט מפחדים מהם

מה מורה יכול לעשות כשילד זורק עליו כיסא?... כלום

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...