מצב החינוך בארץ והתנהגות ילדי ישראל - עמוד 6 - אקטואליה ותרבות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

מצב החינוך בארץ והתנהגות ילדי ישראל


benor

Recommended Posts

  • תגובות 127
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

רק משפחות קרימינליות (כמו זו שהאמא באה לבית הספר ונתנה מכות למנהלת בעקבות דיווח שהבן שלה נתן אגרוף למורה, או משהו), ואז אף הצלפה בבית הספר לא תעזור.

משפחות נורמאליות לא יצדיקו דבר כזה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בתור אחד שלקראת סוף לימודיו במערכת החינוך הזות ,אני יכול לומר דבר אחד ,אני מרגיש כאילו אני לוקח את הכרטיס האחרון לספינה האחרונה שיוצא מגרמניה (כאשר כל השואה החלה ) ,אני מרגיש ככה ,כי אני יודע שאם הייתי קטן ב3 שנים בערך ,אני בספק אם הייתי יכול לסיים את לימודיי ,המערכת (ובעיקר הילדים ) פשוט מתדרדרים בכל שנה יותר ויותר ,אני מסתכל על שכבות קטנות יותר ,ואני פשוט נגעל מהצורה שבה הם מתנהגים ,וממה שהם עושים .

אבל זה לא רק הילדים האינפנטילים היום ,זו גם מערכת החינוך ,ילד חחכם מסיים את שנת הלימודים בקלות ולא מקבל אף תיגמול על ההצלחה שלו ,וילד מפגר\אחד שלא רוצה ללמות ,מקבל יותר מדיי זמן לבצע את המשימות שלו ,וככה אין לא כלל לחץ .

מה גם ,היום פשוט לא מקובל להיות חכם (בעיקר אצל הקטנים ),ערסים נשארים ערסים ולא לומדים ,וילדים שכן לומדים נשאבים לתוך עולם משחקיי המחשב וככה לא מנצלים את היכולות שלהם (לא אומר שום דבר רע על משחקים ,אני מדבר על מצבים של היתמכרות והכל ) ,והכי חרא ,כולם מעשנים ,יש כאילו פאקינג יותר אחוז ילדים מעשנים אצלינו מאשר מורות מעשנות .

vic07 :אתה כבר לא תלמיד ,אבל עדיין לא הורה ,לכן אתה מרשה לעצמך להגיד זות ,אני בספק אם בתור תלמיד הייתה רוצה שיצליפו בך (אלה אם יש לך משהו לספר לנו :P ) או בתור הורה שיצליפו לך בילד ,אם זות ,אני כן חושב שצריך לתת יותר כוח למורה ,אבל ממש לא ברמה הפיזית .

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לגבי עונשים פיזיים, אישית? אני בעדם, מצטער אבל בתור ילד אחרי שעשיתי משהו רע מאוד (סיפור ארוך) לא יכולתי לשבת שבוע... זה חינך אותי יותר טוב מ20 הרצאות על מה טוב ומה רע.

אין מה לעשות, תגיד לילד לא לגעת באש הוא לא יקלוט את זה עד שלא ידחוף את היד ויקבל כוויה

להגיד לילד שאסור לו לעשות X לא יעזור הרבה בימינו

לדעתי זכותו של ההורה להעניש פיזית את הילד שלו, הבעיה היא שהיום זה לא חוקי והילד יכול להכניס את ההורים שלו לכלא על זה בקלות

ולגבי כל האנשים שיקפצו ויגידו לי שאני מגזים, מצטער אבל אני רואה מה הולך היום בלא מעט בתי ספר, סתירה טובה לכמה מהילדים שם הייתה אולי מחזירה אותם לכיוון הנכון

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני לא הורה, וכבר לא ילד, אבל אני לא יכול להתכחש לעובדה שבמדינות שבהן ענישה גופנית (אמיתית, לא סמלית) כנגד ילדים\תלמידים מותרת הן בבית והן בבית הספר, ההשגים טובים יותר. דרום קוראה, למשל.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני בעד להחזיר את עניין ההשארת כיתה. יותר מדי תלמידים עולים כיתות עם ממוצע נכשל. בכל הרמות, החל מהיסודי ועד לסוף התיכון. זה פיאסקו שאין כמוהו.

נדמה לי אגב שהבעיה בהשארת כיתה היא בעיה צה"לית ש*צריך* לגייס חבר'ה בני 18 ולא בני 21 שנשארו שלוש פעמים כיתה..

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני בעד להחזיר את עניין ההשארת כיתה. יותר מדי תלמידים עולים כיתות עם ממוצע נכשל. בכל הרמות, החל מהיסודי ועד לסוף התיכון. זה פיאסקו שאין כמוהו.

נדמה לי אגב שהבעיה בהשארת כיתה היא בעיה צה"לית ש*צריך* לגייס חבר'ה בני 18 ולא בני 21 שנשארו שלוש פעמים כיתה..

גם בעיה חברתית ,אני לא הייתי רוצה לשבת באותה כיתה עם בבון שגדול ממני ב3 שנים ומאיים עליי ועל כל הכיתה כל הזמן שהוא "יפרק לנו את הצורה" .

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני לא הורה, וכבר לא ילד, אבל אני לא יכול להתכחש לעובדה שבמדינות שבהן ענישה גופנית (אמיתית, לא סמלית) כנגד ילדים\תלמידים מותרת הן בבית והן בבית הספר, ההשגים טובים יותר. דרום קוראה, למשל.

ענישה גופנית לא חייבת להיות מכות עם סרגל על היד או משהו כזה.

ביפן לדוגמה נהוג להוציא תלמיד שמפריע לפתח הכתה ולתת לו להחזיק דליי מים לפרק זמן מסוים. (10 דקות או יותר)

זו לא אלימות, אבל זה יביא לך כאבים לידיים טוב מאוד...

בנוסף, העובדה שהוא עומד בפתח הכתה (שזה במרחק קצר מאוד מהמורה) מבטיחה שהוא גם ישמע כל מה שהמורה אומר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

גם בעיה חברתית ,אני לא הייתי רוצה לשבת באותה כיתה עם בבון שגדול ממני ב3 שנים ומאיים עליי ועל כל הכיתה כל הזמן שהוא "יפרק לנו את הצורה" .

אז בבון כזה צריך לנשור(או להנשיר) מן הלימודים או להעביר אותו למסגרת מיוחדת. המצב הנוכחי בו ילדים מגיעים לכיתה י' בלי יכולות בסיסיות באריתמטיקה והבנת הנקרא הוא מחריד.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני מסכים ,היופי הכי גדול של מערכת החינוך הוא גם האסון שלה ,כל אחד יכול ללמוד .

לדעתי ,מי שבאמת רוצה צריך ללמוד ,לא מי שיכול ,ולא מי שצריך ,רק מי שרוצה .

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לדעתי ,מי שבאמת רוצה צריך ללמוד ,לא מי שיכול ,ולא מי שצריך ,רק מי שרוצה .

"היי ילד קטן וחמוד בן 6! אתה רוצה ללכת ללמוד בבית הספר שמונה שעות ביום, או להישאר בבית ולשחק כל היום ולישון עד מאוחר?"

אם רק מי שירצה ילך ללמוד, המדינה תחזור לתקופות קדומות של יוון העתיקה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

"היי ילד קטן וחמוד בן 6! אתה רוצה ללכת ללמוד בבית הספר שמונה שעות ביום, או להישאר בבית ולשחק כל היום ולישון עד מאוחר?"

אם רק מי שירצה ילך ללמוד, המדינה תחזור לתקופות קדומות של יוון העתיקה.

אני האמת דברתי על אזור כיתה ז ,שם אני חושב שילד יכול להחליט האם הוא צריך ללמוד או לא .

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני לא רואה את הבעיה. אחרי שחילקנו ב-10 והעברנו אגפים את ה-X מהמעלה הראשונה ואת C, ה-X התבטל, וכל מה שנשאר לנו לעשות זה פשוט לעשות חיבור וחיסור קליל ולהוציא שורש. אתה כן מקבל 2 נקודות שבהן הפרבולה נוגעת בציר ה-X.

חוצמזה, שגם אם טעיתי יש דרך להסביר את זה ולא ישר להעיף החוצה (ואני לא טעיתי, כי אבא שלי שונא דברים כאלו וניגש איתי לרכזת מתמטיקה שתבדוק את הנושא, והיא איששה את צדקת דרכי ומחקה לי את האדום - יש לציין שלא רציתי את התערבותו בעניין וניסיתי להניע אותו מלגשת לרכזת).

א. אתה לא רשמת את התרגיל האמיתי, אלא הערכה כללית מהזכרון שלך, כך שזה גם מה שקיבלת ממני,

הערכה כללית.

תביא את התרגיל האמיתי, תראה איפה המורה סימנה שטעית ונדבר.

ב. מאיפה היא מחקה את האדום? לא אמרת מקודם שזה בכלל היה תרגיל שפתרת על הלוח?

אתה מחסיר עובדות בכדי לסלף את המציאות שתתאים לנקודה שלך.

מתמטיקאי כבר לא תהיה, אני הייתי מציע...עורך דין :)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני האמת דברתי על אזור כיתה ז ,שם אני חושב שילד יכול להחליט האם הוא צריך ללמוד או לא .

נו באמת. אם תתן לילד בגיל 13 להחליט אם הוא רוצה להמשיך ללמוד או לא, בלי החלטת הוריו, (איך זה בכלל אפשרי?!?) 50% ואולי יותר יבחרו ב"חופש גדול".

דרך מצוינת להביא את מדינת לרמת מדינת עולם שלישי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לגבי עונשים פיזיים, אישית? אני בעדם, מצטער אבל בתור ילד אחרי שעשיתי משהו רע מאוד (סיפור ארוך) לא יכולתי לשבת שבוע... זה חינך אותי יותר טוב מ20 הרצאות על מה טוב ומה רע.

+1

אנחנו חיים בתרבות של פסיכולוגים, יועצים, זכויות בלי חובות והורים חברים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...