ALÞHA פורסם 2010 באוגוסט 16 Share פורסם 2010 באוגוסט 16 ובנוסף, למי שמתחשק קצת להפיץ על הדרך - http://tinyurl.com/289sqwh קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Milford Cubicle פורסם 2010 באוגוסט 16 מחבר Share פורסם 2010 באוגוסט 16 טיוטת מכתב שאני מעוניין לשלוח לכל מייל/פקס אפשרי:שלום,אני מנוי טריפל עסקי שלכם, ואני מעוניין להביע את הזדעזעותי הקשה משירות הלקוחות המחורבן שלכם.אני מנסה לתפוס את שירות הלקוחות של הוט בטלפון, על מנת שיתקנו את שם המנוי וכתובת הדואר, שאינם נכונים.הבעיה היא שבלתי אפשרי לתפוס נציג בטלפון, וגם כשבמקרה כן תופסים - לא קורה עם זה כלום.כבר בחודש מאי 2010 דיברתי עם שירות הלקוחות ושלחתי פקס עם כל הפרטים כולל צילום של תעודת העסק.לאחר חודשיים ראיתי שהעסק לא התעדכן, ומאז אני מנסה נואשות וללא הצלחה ליצור קשר עם שירות הלקוחות הגרוע שלכם.התקשרתי, והתחלתי להמתין לנציג....לאחר 17 דקות של המתנה (!), לא כולל כל הלחיצות והקשת מספר הטלפון בתחילת הדרך, ללא מענה - השיחה פשוט נותקה!התקשרתי שוב, והפעם...לאחר 17 דקות של המתנה (!), לא כולל כל הלחיצות והקשת מספר הטלפון בתחילת הדרך, ללא מענה - השיחה פשוט נותקה!לאחר כשעה ניסיתי שוב.. ושוב:לאחר 17 דקות של המתנה (!), לא כולל כל הלחיצות והקשת מספר הטלפון בתחילת הדרך, ללא מענה - השיחה פשוט נותקה!איזה מין דבר זה?!אתם בוודאות עושים את זה בכוונה, לא יכול להיות שבדיוק לאחר 17 דקות של המתנה, 3 פעמים ברצף, השיחה מתנתקת "בטעות"..פשוט חוצפה!דרך אגב, יש לי הוכחה שהשיחות מתנתקות בכוונה כאשר המספר מזוהה, ונציג עונה בהצלחה כאשר מתקשרים ממספר חסוי.בסופו של דבר, תודה לאל, כמה ימים לאחר מכן (ומספר ניתוקים נוספים) כן הצלחתי לתפוס מישהו ממחלקת "עסקים קטנים".זה קרה ב-28.07.2010 כאשר הוא אמר לי במפורש שאכן התקבלה אצלכם הבקשה הקודמת שלי, ב-10 למאי (!!) והוא לא יודע למה זה עדיין לא התעדכן, אבל הוא לקח ממני טלפון והבטיח לטפל בזה "אישית" ולחזור אליי עד יום ראשון.באופן "מפתיע" - כמובן שאף אחד לא חזר אליי...ומה שחמור יותר - בימים האחרונים יצאה שוב חשבונית - ושוב היא יצאה על שם העסק הלא נכון ונשלחה לכתובת הלא נכונה.אני מרגיש שאני פשוט מנסה לתקשר עם אנשים בעלי נכות שיכלית קשה, ואני שוקל ברצינות פשוט לחסוך את דמי התיווך האלה ולתרום את הכסף שאני משלם ל-HOT ישירות לארגון ית"ד: אגודת ילדי תסמונת דאון.לאחר שלושה חודשים של רדיפה אחרי שירות הלקוחות המסריח שלכם, לא נותר לי אלא לפנות בפקס ובכל אמצעי אחר, עם דרישה חד משמעית:1. שינוי שם המנוי כפי שביקשתי לפני 3 חודשים2. שינוי כתובת הדואר השגויה כפי שביקשתי לפני 3 חודשים3. תשלום פיצוי כספי בגין 3 שיחות טלפון שנותקו בכוונהבמידה ודרישות אלו לא ימולאו בתוך 14 יום מתאריך שליחת הודעה זו, אני אפעל בכל הדרכים העומדות לרשותי לרבות ערכאות משפטיות על מנת לוודא שהדרישות ימולאו, בצירוף פיצוי כספי נרחב עבור עוגמת הנפש וכמובן הוצאות משפט במקרה הצורך.בברכה,X Yמספר מנוי Zברור לי שהשפה בוטה, זה לא מעניין אותי.יש הצעות לשיפור? קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
infer73 פורסם 2010 באוגוסט 16 Share פורסם 2010 באוגוסט 16 אם אתה רוצה אחר כך לתבוע אותם, אז מן הסתם אתה תציג את המכתב בבית משפטוזה ייראה טוב יותר לדעתי בבית משפט אם המכתב לא היה מכיל מילים מסויימות (מחורבן או נכות שכלית קשה), או התייחסויות לתסמונת דאון למשל...לשיקולך. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
ag43 פורסם 2010 באוגוסט 16 Share פורסם 2010 באוגוסט 16 ^ מחזק. אני כרגע בשלבי בניית תיק נגד סלקום (תאמין לי שמה שעבר עליך זה כלום) ואני משתדל להיות פוליטקלי קורקט בכל הקלטות השיחותשלי, גם אם בא לי לרצוח את הנציג באותו רגע. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
alex.turovsky פורסם 2010 באוגוסט 16 Share פורסם 2010 באוגוסט 16 HWzone, קריית המשפט החדשה של ישראל קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
infer73 פורסם 2010 באוגוסט 16 Share פורסם 2010 באוגוסט 16 מה שהכי מדהים אותי כל פעם מחדש, זה איך הדבר הכי נוראי בערך שיכול לקרות לישראליזה "לצאת פראייר", ומצד שני, כולנו נותנים לכל החברות והחנויות לדפוק אותנו כל פעם מחדש,בעוד שבארה"ב עסקים כאלה יתמוטטו תוך שנייה כי כולם ינטשו עסק שיתייחס ככה ללקוחות שלו קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
J S Bach פורסם 2010 באוגוסט 16 Share פורסם 2010 באוגוסט 16 צריך לחייג למכירות, שם הם עונים ממש מהר ואז לבקש העברה לפקיד הרצוי. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
ALÞHA פורסם 2010 באוגוסט 16 Share פורסם 2010 באוגוסט 16 אתה אופטימי... הם פשוט יעבירו אותך לתמיכה הטכנית. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Milford Cubicle פורסם 2010 באוגוסט 16 מחבר Share פורסם 2010 באוגוסט 16 הנה גירסה מעודנת יותר...לכבוד: שירות לקוחות HOTהעתקים: פניות הציבור HOT, משרד התקשורת, אמון הציבורשלום,אני מנוי טריפל עסקי שלכם, ואני מעוניין להביע את הזדעזעותי הקשה משירות הלקוחות הגרוע שלכם.אני מנסה לתפוס את שירות הלקוחות של הוט בטלפון, על מנת שיתקנו את שם המנוי וכתובת הדואר, שאינם נכונים.הבעיה היא שבלתי אפשרי לתפוס נציג בטלפון, וגם כשבמקרה כן תופסים - לא קורה עם זה כלום.כבר בחודש מאי 2010 דיברתי עם שירות הלקוחות ושלחתי פקס עם כל הפרטים כולל צילום של תעודת העסק.לאחר חודשיים ראיתי שפרטי המנוי לא התעדכנו, ומאז אני מנסה נואשות וללא הצלחה ליצור קשר עם שירות הלקוחות הגרוע שלכם.התקשרתי, והתחלתי להמתין לנציג....לאחר 17 דקות של המתנה (!), לא כולל כל הלחיצות והקשת מספר הטלפון בתחילת הדרך, ללא מענה - השיחה פשוט נותקה!התקשרתי שוב, והפעם...לאחר 17 דקות של המתנה (!), לא כולל כל הלחיצות והקשת מספר הטלפון בתחילת הדרך, ללא מענה - השיחה פשוט נותקה!לאחר כשעה ניסיתי שוב.. ושוב:לאחר 17 דקות של המתנה (!), לא כולל כל הלחיצות והקשת מספר הטלפון בתחילת הדרך, ללא מענה - השיחה פשוט נותקה!איזה מין דבר זה?!אתם בוודאות עושים את זה בכוונה, לא יכול להיות שבדיוק לאחר 17 דקות של המתנה, 3 פעמים ברצף, השיחה מתנתקת "בטעות"..פשוט חוצפה!דרך אגב, יש לי הוכחה שהשיחות מתנתקות בכוונה כאשר המספר מזוהה, ונציג עונה בהצלחה כאשר מתקשרים ממספר חסוי.בסופו של דבר, תודה לאל, כמה ימים לאחר מכן (ומספר ניתוקים נוספים) כן הצלחתי לתפוס מישהו ממחלקת "עסקים קטנים".זה קרה ב-28.07.2010 כאשר הוא אמר לי במפורש שאכן התקבלה אצלכם הבקשה הקודמת שלי, ב-10 למאי (!!) והוא לא יודע למה זה עדיין לא התעדכן, אבל הוא לקח ממני טלפון והבטיח לטפל בזה "אישית" ולחזור אליי עד יום ראשון.באופן "מפתיע" - כמובן שאף אחד לא חזר אליי...ומה שחמור יותר - בימים האחרונים יצאה שוב חשבונית - ושוב היא יצאה על שם העסק הלא נכון ונשלחה לכתובת הלא נכונה.לאור כל זה, אני מוצא את הפיסקה לגבי "מהפכת שירות הלקוחות" בעמוד "אודות HOT" באתר שלכם ("שירות לקוחות איכותי הוא יעד מרכזי ש-HOT חרתה על דגלה") - כמגוחך בלשון המעטה.לאחר שלושה חודשים של רדיפה אחרי שירות הלקוחות הביזיוני שלכם, לא נותר לי אלא לפנות בפקס ובכל אמצעי אחר, עם דרישה חד משמעית:1. שינוי שם המנוי כפי שביקשתי לפני 3 חודשים2. שינוי כתובת הדואר השגויה כפי שביקשתי לפני 3 חודשים3. תשלום פיצוי כספי בגין 3 שיחות טלפון שנותקו בכוונהבמידה ודרישות אלו לא ימולאו בתוך 14 יום מתאריך שליחת הודעה זו, אני אפעל בכל הדרכים העומדות לרשותי לרבות ערכאות משפטיות על מנת לוודא שהדרישות ימולאו, בצירוף פיצוי כספי נרחב עבור עוגמת הנפש וכמובן הוצאות משפט במקרה הצורך.בברכה,X Yמספר מנוי Zהמטרה היא לשלוח את זה בפקס:פניות הציבור 077-7078824מנכ"ל 077-7077006מנכ"ל פניות הציבור (?) 0777078282שירות לקוחות 1-801-700-701שירות לקוחות לעסקים 077-7078231פניות הציבור, משרד התקשורת 03-5198106אמון הציבור 03-5601384ובמייל:סיגל, מחלקת פניות הציבור Sigal.Savir@hot.net.ilפניות הציבור, משרד התקשורת pnyot@moc.gov.ilאמון הציבור moked@emun.orgלא הצלחתי למצוא עוד כתובות מייל של החלאות האלה... מישהו מכיר? קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Blue Cheese פורסם 2010 באוגוסט 16 Share פורסם 2010 באוגוסט 16 בתור אחד שעבד בתור נציג תמיכה טלפוני בהוט,במוקד נשר,אני יכול להגיד בוודאות,צוות אחמשים הכי "אדישים" שיש... וכן חרא של חברה. אבל אחלה אווירה ואנשים. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
QttP פורסם 2010 באוגוסט 16 Share פורסם 2010 באוגוסט 16 לא הצלחתי למצוא עוד כתובות מייל של החלאות האלה... מישהו מכיר?אל תשכח העתק למשרד התקשורת, ושבמסמך שאתה שולח לHOT יהיה כתוב בצורה ברורה שנשלח העתק למשרד התקשורת. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Chevy פורסם 2010 באוגוסט 16 Share פורסם 2010 באוגוסט 16 / קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Milford Cubicle פורסם 2010 באוגוסט 16 מחבר Share פורסם 2010 באוגוסט 16 אל תשכח העתק למשרד התקשורת, ושבמסמך שאתה שולח לHOT יהיה כתוב בצורה ברורה שנשלח העתק למשרד התקשורת.צודק.נוסף לרשימה המייל:פניות הציבור, משרד התקשורת pnyot@moc.gov.ilוהפקס: 03-5198106 קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Kalen פורסם 2010 באוגוסט 16 Share פורסם 2010 באוגוסט 16 HWzone, קריית המשפט החדשה של ישראלאני שומע ציניות בדבריך ? קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Milford Cubicle פורסם 2010 באוגוסט 16 מחבר Share פורסם 2010 באוגוסט 16 סיגל, מחלקת פניות הציבור Sigal.Savir@hot.net.ilנראה שהיא פיקטיבית... :-Xhttp://cafe.themarker.com/topic/1454314/בכל מקרה אני מוסיף להעתקים גם את אמון הציבורmoked@emun.orgפקס 03-5601384 קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Recommended Posts
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.