מסבחה פורסם 2010 ביולי 28 Share פורסם 2010 ביולי 28 הצלחת להתנתק בסוף? תגיד לנו גם איזה מחיר קיבלת מבזק... קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
NAZRAK פורסם 2010 ביולי 28 Share פורסם 2010 ביולי 28 כולם התעלמו מהעובדה שהוא לא מנסה להתנתק? אולי יש לו בעיות חיבור. למזלי השירות שלהם כ"כ גרוע שאפילו כשרציתי לעשות טלפון קווי שלהם הם כל הזמן שכחו ממני וטעו בכתובת אפילו שנתתי להם אותה פעמיים... בסוף עברתי לבזק והשירות היה לא מהיר אלא גם הוגן: כשהייתה להם איזו טעות שאני בחוב על קו שכבר לא קיים יותר מעשור, תוך 15 דק' דיברתי עם מוקדנית זה כבר היה מאחוריי. אבל עדיין אין הצדקה לדמי אחזקת קו! סתם מיותר ומייקר. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
ariel-ro פורסם 2010 ביולי 28 Share פורסם 2010 ביולי 28 כולם התעלמו מהעובדה שהוא לא מנסה להתנתק? אולי יש לו בעיות חיבור. למזלי השירות שלהם כ"כ גרוע שאפילו כשרציתי לעשות טלפון קווי שלהם הם כל הזמן שכחו ממני וטעו בכתובת אפילו שנתתי להם אותה פעמיים... בסוף עברתי לבזק והשירות היה לא מהיר אלא גם הוגן: כשהייתה להם איזו טעות שאני בחוב על קו שכבר לא קיים יותר מעשור, תוך 15 דק' דיברתי עם מוקדנית זה כבר היה מאחוריי. אבל עדיין אין הצדקה לדמי אחזקת קו! סתם מיותר ומייקר. יכול ליהיות שאין הצדקה, אבל לפחות בבזק יש לך קו :lol: קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Ivan פורסם 2010 ביולי 28 Share פורסם 2010 ביולי 28 מתנתק בקלות מכולם. אומר להם נשלחתי לעבוד בהודו חמש שנים.............ולכל האלה שמוכרים ומבלבלים במוח בטלפון אני אומר: יופי, תשלח לי מפרט/נוסח פוליסה/תוכנית הצגותמה שלא יהיה - בדאר.בחיים אפאחד לא שלח לי כלום. ולמה שישלח ? הוא עובד על אחוזים ממחירות שלו........... קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
gabriel6 פורסם 2010 ביולי 28 Share פורסם 2010 ביולי 28 לאחר שקראתי את השרשור - יש לי לתרום את הדבר הבאhttp://www.ihatehot.com/ודרך אגב לכל מי שמנסה להתנתק ולא מצליח (אם קנס בלי קנס זה כבר לא רלוונטי) - ולאו דווקא מ-HOTהשיטה שלי היא לשלוח דואר רשום לחברה עם הודעת ניתוק - כבר קרה שלא ניתקו אותי ותבעתי אותם וזכיתי...יש חוק במיוחד למקרה כזה - ואפשר לקבל במסגרתו פיצוי (ללא הוכחת נזק - שאין הרבה תקנות כאלו) עד 10000 שח.אני כבר מזמן למדתי לא להתקשר ע"מ לקבל שירות - הכל בכתובים.MILFORD - הבנתי שאתה לא מנסה להתנתק. רק לקבל שירות - בכל מקרה תשכח מזה - השירות של HOT מתחת לכל ביקורת.ותכף תצוץ\יצוץ פה איזה נציג HOT וינסה לעזור לך...כל טוב,גבריאל קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
infer73 פורסם 2010 ביולי 28 Share פורסם 2010 ביולי 28 דווקא בפעם היחידה שהיה לי בעיות עם הוט (אומנם אני מנוי רק חודשיים כמעט)אז הם ענו לי מהר למדי וגם עזרו לי לסדר את הבעיה מהר מאוד ובלי בעיות.מאז הבעיה הזאת לא חזרה על עצמה ואני מרוצה (היה איזה בעיה עם המודם שהם הביאו לי) קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
ALÞHA פורסם 2010 ביולי 28 Share פורסם 2010 ביולי 28 ^^בהנחה והכוונה לתמיכה הטכנית של HOT, בד"כ אין בעיה (מבחינת מענה, לפחות). הבעיה מתחילה כשמנסים לתפוס את מוקד השירות/קשרי לקוחות. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
qwerty1987 פורסם 2010 ביולי 28 Share פורסם 2010 ביולי 28 השיטה שלי היא לשלוח דואר רשום לחברה עם הודעת ניתוק - כבר קרה שלא ניתקו אותי ותבעתי אותם וזכיתי...יש חוק במיוחד למקרה כזה - ואפשר לקבל במסגרתו פיצוי (ללא הוכחת נזק - שאין הרבה תקנות כאלו) עד 10000 שח.אני כבר מזמן למדתי לא להתקשר ע"מ לקבל שירות - הכל בכתובים....זה אפילו יותר פשוט מזה. פקס/אימייל לספקית השירות על הודעת ניתוק + אחרי החיוב האחרון טלפון לחברת האשראי שחוסמת באופן מיידי את ההרשאה לחיוב עבור אותה ספקית. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Milford Cubicle פורסם 2010 ביולי 28 מחבר Share פורסם 2010 ביולי 28 למי אתה מחכה 17 דקות, להתחיל עם המוקדנית?לשנות כתובת דואר בחשבונית, שאף פעם לא מגיעה כי המטומטמים החליפו בין המספר בית למספר דירה. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
gabriel6 פורסם 2010 ביולי 28 Share פורסם 2010 ביולי 28 זה אפילו יותר פשוט מזה. פקס/אימייל .לצערי לא - וזה בגלל ששיטת מצליח עובדת בארץ שעות נוספותכשאתה שולח בפקס\דואל זה יפה אבל אין לך הוכחה שהצד השני קיבל.כאשר אתה שולח דואררשום יש לך. ואם הם לא מנתקים תוך כדי התעלמות מבקשה שתהקבלה אצלם כדת וכדין - אתה יכול לנקנק אותם.זה כל הסיפור. וכמו שאני תמיד אומר fight fire with fire. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
qwerty1987 פורסם 2010 ביולי 28 Share פורסם 2010 ביולי 28 ^ הם גם תמיד יוכלו לטעון שקיבלו מעטפה ריקה...מייל ושמירתו ב-sent items אמורה להספיק.אני אישית מעדיף להתנתק (הפסקת חיובים באופן עצמאי זה מספיק טוב בשבילי) ולוותר על התענוג של הגשת תביעה. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
coben פורסם 2010 ביולי 28 Share פורסם 2010 ביולי 28 לשנות כתובת דואר בחשבונית, שאף פעם לא מגיעה כי המטומטמים החליפו בין המספר בית למספר דירה.תנסה את זה http://www.hot.net.il/HOT.aspx?FolderID=2120〈=he קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Milford Cubicle פורסם 2010 ביולי 28 מחבר Share פורסם 2010 ביולי 28 been there done that הטפסים האלה מגיעים לחור שחור לדעתי... קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
infer73 פורסם 2010 ביולי 28 Share פורסם 2010 ביולי 28 ^ הם גם תמיד יוכלו לטעון שקיבלו מעטפה ריקה...לא בבית משפט. שליחת דואר רשום וקבלתו מהווים ראיות בבית משפט.הם יכולים לטעון מה שבא להם, זה לא ימנע משופט לפסוק כנגדם. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
qwerty1987 פורסם 2010 ביולי 28 Share פורסם 2010 ביולי 28 ^ כך גם מייל ב-sent items - לא מדובר במשפט פלילי.בכל אופן - מה מונע ממני לשלוח מעטפה ריקה בדואר רשום ולטעון לאחר מכן שהייתה הודעת ניתוק בפנים? קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Recommended Posts
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.