מאוורר חדש בתור צ'ופר למחשב הישן - עמוד 2 - אוברקלוקינג וקירור - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

מאוורר חדש בתור צ'ופר למחשב הישן


momi2004

Recommended Posts

לדעתי אפשר פשוט לנתק אותו מהחיבור לחשמל, והכלוב הזה בתוכו הוא יושב ישמש כמעין גוף פאסיבי. לדעתי זה יספיק. חשבתי שיש לך קריאה של טמפ' הצ'יפסט בתוכנה כמו HWmonitor או דומה.

בקשר לגוף למעבד, אני באמת לא יודע מה להגיד לך וזה באמת לא בסדר. הסתכלתי גם באתר של KSP אולי אפשר למצוא פתרון סביר אחר באותה רמת מחיר אבל המבחר שם מאוד מצומצם ולא מצאתי משהו. הקפיצה הבאה תהיה לקנות את אחד מדגמי ה-Freezer אבל יקרים פי 2 מה-Alpine וגם צריך לבדוק שגוף הקירור לא מתנגש בקבלים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

זהו אני תוהה אם זה מספיק, כי בסך הכל הוא הגיע ככה מהמפעל, ואני לא מאמין ש השקיעו רק בשביל ההרגשה הטובה. ייתכן וזה באמת נחוץ. בכל מקרה, בלי מדידה מדוייקת אני לא אוכל לדעת. יש לי טמפ' ב HWMONITOR אין לי מושג מה מה הטמפ' של הצ'יפסט.

אני לא מכיר מי עוד מוכר פה בארץ את המוצרים של AC. כמו שאמרתי אני אנסה להחזיר אותו ל KSP ואמתין לתגובה של החברה. יש לי סבלנות ;D

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני לא חושב שזה באמת נחוץ, אולי הלוח מתקופה בה היה טרנד לחבר מאוורר לכל דבר. רוב הלוחות שאני מכיר מגיעים עם גוף קירור פאסיבי (קטן למדי).

כמעט כל חנות מחשבים מחזיקה מוצרים של AC, רק שאני לא בטוח מה המבחר הזמין, לדעתי זה יותר קשור ליבואן מאשר לחנות.

מצאתי את ה-Alpine 64 ב-RSM. ממדי הגוף הקירור שלו קטנים יותר (בדוק באתר היצרן) אולי הוא כן נכנס.

בכל מקרה, אם כבר צריך לקנות מחנות אחרת אולי עדיף לנסות לקבל זיכוי מ-KSP (אם הם בכלל נותנים) ואם אין לך משהו אחר לנצל אותו עליו אולי לשדרג כבר ל-Freezer 7 rev B.

כמו כן תעדכן בבקשה מה התשובה שאתה מקבל מ-AC, מעניין אותי לדעת.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

עדכון בנוגע ל Cooling:

לצערי החברה הזאת פשוט לא קיימת. ההנהלה של החברה יושבת בשוויץ, והמשרדים עובדים רק בין 7:00-12:00. בשום שעה הם לא עונים, ומפנים אותך להשאיר הודעה במענה קולי. שלחתי להם מיילים (גם לסניף האמריקאי), שלחתי להם פקס (גם לסניף האמריקאי) ובסופו של דבר הצלחתי לתפוס מישהו בסניף האמריקאי שאמר שאין לו מושג איך להשיג את ההנהלה בשוויץ, או מספר טלפון ישיר של מישהו שם.

לשיקולכם בפעם הבאה שאתם קונים מוצר של החברה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...