שאלה בקשר ללייזר ירוק - כללי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

שאלה בקשר ללייזר ירוק


Fighter

Recommended Posts

אם נגיד אני קונה ירוק מדיל אקסטרים הסינים שהמוצרים שלהם מגיעים אחרי שאני כבר אצא לפנסיה

הבנתי שהמכס מחרימים את זה, אז אם אני קונה את זה משם המכס יתפסו בדרך? ואם כן אז איך משיגים כזה דבר?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 38
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

מנסיון רב מאוד של הזמנות לייזרים אני יודע קצת בנושא, הזמנתי לייזרים (לחבר שלי שמשוגע לדבר) בכל הצבעים והרבה רמות, זאת אומרת- אדום, ירוק וכחול (יש אומרים סגול).

בכל אופן, המכס לא מחרים את זה, אתה יכול להביא בראש שקט. אם זה מעניין אותך הזמנתי כבר בכמות לייזרים (מעל ל-10) ירוקים 5MW, 100MW, כחול 20MW ואדום MW שורף.

אני ממליץ לך לרכוש גם AAA נטענות על הדרך כי זה שותה אם אתה תתלהב מהדבר כמו רבים מהאנשים שרואים את זה לראשונה.

חוץ מזה אין לי מה עוד להוסיף מלבד תהנה ותעשה טובה, אל תכוון את הלייזר לשמיים- לך תדע אולי עובר שם מטוס (אולי של חיל האוויר עם חיבתך אליהם :P). כבר היו מספיק ילדים מפגרים שעשו שטויות והורידו ככה כמה כליי טייס. מלבד זה גם הוראות בטיחות פשוטות של לא לכוון לעיניים וכאלה (מעל 5MW זה נהיה מסוכן ואם זה פוגע בעין זה יגרום לעיוורון זמני או קבוע).

אגב, אם אתה מתכנן לקנות יחידה בודדת אני ממליץ לך לרכוש מאיביי, שם יותר זול בהפרש של 3-4 דולר. 6 דולר ללייזר לעומת 10 ב-DX. מה גם שאם תרצה משהו יותר רציני ובכלל בפוקאל פרייס יותר זולים הלייזרים (יש טוענים שהמשלוח יותר מהיר אצלם, אבל סה"כ הם שווים בערך במהירות, זה בעיקר תלוי בתקופה בשנה).

נ.ב-

כן. באמת רואים את הקרן בלילה עם עובך טוב (והיא גם מגיעה ל-4KM על פי מה שאומרים). :xyxthumbs:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אל תדאג אני לא הולך לכוון את זה לשמיים או לעיניים של אנשים

לייזר אדום יכול לשרוף? חשבתי שזה תמיד המצביעים המעפנים האלה

כחול יותר חזק מירוק?

והם באמת זולים כל כך? 6 דולר? הסתכלתי באתר ישראלי היום והיו מחירים כמו 200 שקל וכו', לא היה לי זמן להסתכל בDX אני אעשה את זה עוד מעט אני חייב ללכת לאן שהוא

בעיקרון אני צריך שרואים אותו ממש חזק, ואם יש משהו נטען זה מצויין

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בנוגע לאזהרות בטיחות אני תמיד אומר לכל בחור שאני מוכר לו, כי תמיד יש חשש שבוא מפגר ויעשה עם זה שטויות (בארה"ב אסור להחזיק באופן פרטי מעל 5MW).

לייזר אדום/ירוק/ כחול/ איזה צבע שתבחר ישרוף בהתאם לכוח(מתח, עוצמה או איך שלא תקרא לזה.). ב-DX הם מוכרים אדום ששורף ב-30 דולר. בנוסף לזה תזדקק לסוללות CR2 ומטען שגם אותם ניתן למצוא באתר. כל הקניה מסתכמת ב-40 דולר בערך. זה לרציניים שבנושא.

לייזר ירוק יכול לעלות מ-6 דולר (באיביי הכי זול מצאתי), עד למאות או אלפיי שקלים בהתאם לרמה.

השימוש במובן חזק הוא בעייתי, כי יש כמה פרמטרים, עוצמה (כמות המילי-וואטים, כמו במעבדים, כמה ג'יגה הרצים), צבע הלייזר וכל מיני. אם אתה רוצה שיראו את הלייזר טוב באור יום עם הוצאה מינימלית אתה כנראה מחפש ירוק 5MW. את הצבע הירוק העין קולטת בצורה הכי טובה. לדוגמה, הלייזר 100MW של חבר שלי בלתי אפשרי להיסתכל על הנקודה שלו מרוב שהיא מסנוורת לאורך זמן.

בנוגע למטענים וכאלה אין בקטע הזה על פי מה שידוע לי. הכי נוח ומומלץ לדעתי זה לרכוש זוג נטענות ומטען לרוב יש בבית של GP. אם לא את זה אתה יכול גם להשיג באיביי/DX בגרושים עבור זוג ג'נריות או קצת יותר עבוד משהו ממותג טוב של אנרג'ייזר/ דורסל וכו'..

אישית אני ממליץ שתקנה 4 כדי שתמיד יהיה לך בזמינות מיידית אם תרצה להחליף ולשים את הגמורות בהטענה על הדרך.

בנוגע למחירים בארץ, אין טעם שאני ארחיב על זה יותר מדי, זה בסיסי ביותר ובמיוחד בתחום המסריח הזה שאנשים מגלגלים קופה רצינית על הנושא. המחירים בארץ באשר ללייזרים לא משקפים את השוק העולמי שהוא יחסית זול.

חוץ מזה את בלייזר הירוק תמיד תראה את הקרן מפני שיש איזה קטע עם האורך גל שככה אנחנו יכולים לראות אותה (לא זוכר בדיוק את התיאור הפיזיקלי לזה). בלייזר הכחול והאדום את הקרן רואים רק מרמה מסוימת והלאה.

אם אתה רוצה להישתגע עד הסוף עם ההכי רציני שראיתי זה ירוק 200MW (או שראיתי בזמנו קצת יותר חזק) שעולה גם 200 דולר בערך, פלוס מינוס.

תתחדש! :xyxthumbs:

נ.ב-

תחכה קצת שהדולר אולי ירד אם יש לך סבלנות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

סליחה על התפרצות לדיון שאין לי ממש מה לתרום בו, אבל אפשר לשאול מה הכוונה בלייזר ירוק/אדום/כחול? אני יודע מן הסתם מה זה ומה משמעות הצבעים, אבל לאיזה שימושים בדיוק קונים משהו כזה?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לאיזה שימושים? לאף שימוש.

אין לזה שימוש אמיתי, אלא אם כן אתה צריך להצביע על מצגת ממש ממש רחוקה.

אנשים סתם קונים את זה כי הם חושבים שזה "מגניב".

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

עכשיו סקרנת אותי, איזה מטרד פותרים עם לייזר?

עשיתי קצת חיפוש באינטרנט ומצאתי כל מיני מצביעי כאלה ואני עדיין לא מבין למה למישהו לקנות דבר כזה מלבד הרצון "להציק" לאחרים ו/או להגיד "תראו יש לי לייזר", אלא אם כן אולי אותו מישהו עוסק במופעי שלהם אני מניח יש ציוד מיוחד בכלל, אבל שיהיה. תתחדש.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

טוב אז ככה

יש לי כלב שהוא כנראה פינצ'ר וצ'יוואואה, אני לא יודע כל כך כי אחותי היא זאת שהביאה אותו

יש לי חתולים מניאקים מתחת לבית שתמיד מחכים שהוא יתקרב ואז הם כזה מתחילים לזחול אליו כאילו הם בסרט מצוייר ואז בום מנסים אשכרה להרוג אותו

עד שאני מתערב והם בורחים

עכשיו הם חתולים ואני בן אדם אז אני בחיים לא יצליח לתפוס אותם, ולייזר זה אור שזה משהו מיידי אז אם יש לי שהוא חזק ולא איזה מצביע שיגרום להם לחשוב שזה ג'וק וינסו לתפוס אותו כמו פה

tNNK2.gif

אז הם יבהלו מזה וככה לא יטרידו את הכלב שלי יותר

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...