קבלו קצת חדשות פייסבוק . - עמוד 3 - כללי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

קבלו קצת חדשות פייסבוק .


michaelr

Recommended Posts

  • תגובות 63
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

לב, די להיות ממורמר מהחיים. אנשים מחליפים טלפון, עוברים דירה, עוברים ארץ אי אפשר לעקוב אחרי כל בן אדם שלמדת איתו לפני 10 שנים. לעומת זאת כן מעניין אותי לדעת מה קורה לחלק מהם ופייסבוק ממש עוזר לי בזה, אז בגלל שהייתה תקופה שלא התקשרתי אליו/איבדתי את הטלפון שלו/הוא החליף מספר אז זהו לא חברים יותר?

אתה סתם מנסה להקשות על החיים שלך על ידי זה שאתה רואה רק חלק שלילי של החיים (קראתי הרבה נושאים בהם אתה מעורב) ומנסה לריב עם כולם. לילדים בני 13 אכפת כמה חברים יש להם, לאנשים מבוגרים 18-20+ לא, אני פשוט רוצה לדעת מה קורה איתם גם אם בחיים לא כתבתי להם/לא אכתוב להם מאז סיום י"ב עדיין נחמד לראות שלהם/עיסוקים שלהם וכדומה.

my 2 cent

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

להוסיף אנשים שלא שמעת מהם עשר שנים זו לא מחשבה מפגרת לחלוטין? לא שמעת מהם מילה עשר שנים. עשר שנים. לא התקשרת, לא פגשת, לא היה אכפת לך מה קורה איתם. עשר שנים. בסדר גמור. לכולנו היו חברים בתיכון שאיבדו איתם את הקשר. פתאום יש פייסבוק, הכלי החברתי האולטמטיבי, בוא נמצא אותם ונוסיף לרשימת החברים. אוקיי. הוספנו. מה עכשיו? כלום. עשר שנים לא דיברת איתם וגם עכשיו לא מדברים איתם. אבל היי עוד חבר לרשימה. עכשיו יש לי 389 חברים.

הנקודה שלי (משום מה חושב שאני קורא לך חולה נפש) שפייסבוק לא באמת עוזר לנו לשמור על קשרים עם אנשים שאכפת לנו מהם. אנחנו עושים את זה מצויין גם בלי שום רשת חברתית כזו או אחרת וכל הרשתות החברתיות האלה הן לא יותר מתחרות "למי יש יותר גדול" רק שבמקרה הזה מדובר ברשימת חברים פיצוצית.

ואם לא דיברת עם הבנאדם 10 שנים סתם כי לא הייתה לך דרך לדבר איתו ? אתה לא שולט על האנשים שיוצאים ונכנסים מהחיים שלך, ולפעמים משהו כמו פייסבוק שמאפשר לך קשר פסיבי עם בנאדם שפעם היה חשוב לך [ולך תדע, אולי בזכות הפייסבוק גם בעתיד], יכול להיות ממש נחמד וקליל ובטח שלא יפגע לך בחיים, רק להיפך, זה יכול להעשיר לך אותם ולמלא אותם ביותר אנשים ובחברים.

אני מסתכל על זה כדרך להכיר אנשים חדשים, ולהכיר מחדש אנשים שאיבדתי את הקשר איתם..

כמובן שעם החברים הקרובים יש דרכים אחרות ליצור קשר, טלפון, וכמובן פנים מול פנים.

בלי קשר, יש אנשים שמשתמשים בזה כדרך להשיג בחורות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כולם פה מדברים תיאורתית...

למדתי חצי שנה בישיבה אחת בחמישית, ומאוד התחברתי...לשמיניסטים שם :kopfpatsch: [כנראה זאת הסיבה שעזבתי...]

עכשיו אני מחפש ישיבה לשנה הבאה...כשבתחילת השמינית מצאתי פתאום מלא חברים שלי משם.

אני מדבר המון עם השמיניסטים שהיו לי שם והם ממש עזרו לי לבחור ישיבה ובלי קשר אני נהנה לשמור איתם על קשר, קשר שבחיים לא היה מתאפשר אחרי 3 שנים שלא דיברנו כי אורנג' מחקו לי את כל המספרים \=

אז נכון שיש לי חברים שאני מאשר רק כי לא נעים לי. אבל אני מסתיר את הדברים שהם מפרסמים מדף הבית ופעם בכמה זמן עושה ניקוי כשמשעמם לי...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לב, לדעתי פיספסת את כל הרעיון של הפייסבוק.

לי אישית יש המון "חברים" בפייסבוק, וממש לא עם כולם אני שומר על קשר (וגם לא רוצה לשמור עם חלק מהם).

אז למה בכל זאת יש לי פייסבוק?

1) עדכונים לגבי מסיבות/הופעות/ארועים שקורים. בגלל שיש לי המון חברים בפייסבוק, אני מודע לכל המסיבות, המועדונים החדשים שנפתחים/נסגרים, לכל ההופעות ולכל פגישות המחזור שאני קשור אליהן בצורה כלשהי.

2) חוסך לי המון כסף. הרבה פעמים קורה שחבר מתקשר, אני עונה לו "אני בפייסבוק", הוא מנתק ואנחנו מדברים בפייסבוק - נוח במיוחד כדי כשיוצאים בחמישי או שישי וצריך לקבוע/להבין מי מוציא אוטו מהחברים. במקום לעשות 10 טלפונים, אפשר לשלוח לכולם הודעה בפייסבוק.

3) להכיר אנשים חדשים - יצא לי הכיר בפייסבוק המון אנשים חדשים. בין אם לצורכי פרנסה (תתפלא, אבל אני עובד היום מהבית אצל בחור שהכרתי בפייסבוק), כדי להכיר בחורות (גם קורה) וסתם להכיר אנשים חדשים.

4) ימי הולדת - תמיד הייתה לי בעיה לזכור תאריכים, גם של החברים הכי טובים. עכשיו אני לא צריך לזכור.

5) שיתוף תמונות - חבר צילם אותך בארוע? אתה יודע שכבר בערב תוכל לצפות בכל התמונות. תרצה אחת בגודל מלא? הוא שלח לך (ע"י לינק לראפידשר שהוא ישלח לך בהודעה בפייסבוק).

6) שיווק - יש לך אתר אינטרנט? יש לך עסק? מעוניין לשווק בצורה אגרסיבית ובחינם (או כמעט בחינם, תלוי בך)?

7) לפעמים אתה צריך משהו (נגיד עצה מצלם מקצועי, ממעצב אתרים או ממתכנת) ופתאום אתה נזכר שהיה לך במחלקה בחור כזה. אתה נכנס לפייסבוק ופשוט מדבר איתו.

8) אני בטוח שאנשים יוכלו להשלים פה עוד 200 סיבות למה זה דבר נוח.

בקיצור, זה לא משנה אם אתה מוסיף את כל העולם ואחותו לפייסבוק, גם אם הסיכוי שתדבר עם אותם האנשים הוא אפסי (ולדעתי, זה דבר חיובי בדיוק מהסיבות שציינתי למעלה) לדעתי זה ממש נוח שיהיה לך .

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מחקתי את החשבון לפני חצי שנה. (מחיקה, לא ביטול. חיפוש בגוגל) תענוג. תופעה הכי אידיוטית שראיתי בשנים האחרונות. משחקים במשחקי פלאש שלא שווים אגורה שחוקה ומנהלים תחרות מי יצרף יותר אנשים שהוא בקושי מכיר (לפעמים ברמה של "היי") כדי שכולם יחשבו שהוא כזה מגניב ומקושר. ואל תספרו לי סיפורים שאתם מכירים כל אחד ואחת מאותם 378 "חברים". אני מדבר על להכיר בתור חברים, לא אמרתי למישהו "היי" ולמחרת צירפתי אותו ל-. בסופו של דבר לכל אחד מאיתנו יש כמה עשרות חברים אמיתיים (לפעמים פחות) וכדי לשמור איתם על קשר לא צריך שאוסף מידע וגוזל שעות ביום.

למה שאני יצרף רק את החברים הכי קרובים שלי? שי לי עוד המון חברים שאני בקשר טוב איתם של הרבה יותר מ"הי" אבל הם לא המעגל חברים המיידי שלי אבל בהחלט אני רוצה לראות מה איתם (דברים בסגנון הודעות, להגיב על אחד של השני וכ'ו) והם איתי

למה רק את החברים הממש קרובים שלי אני צריך להוסיף?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

המטרה של פייסבוק היא לרכז אצלם הרבה מידע על מי אוהב מה, למכור את זה לחברות פירסום, להרוויח כסף.

מה גם שאין אפשרות לצאת מה"תוכנית" הזאת

http://www.facebook.com/help/?page=1068

ממליץ לקרוא

http://techcrunch.com/2010/04/21/facebook/

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

יחד עם החייזרים באזור 51 ואלוויס שלא באמת מת D:

וברצינות: מה קונספירציה? זאת חברה מסחרית, שמטרתה (בשורה התחתונה) להרוויח כסף.

דרך המידע הזה (בין היתר), היא עושה כסף. זה לא עד כדי כך מסובך...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כן כי יש המון חברות שממש ישמחו לדעת שאתה ספציפית לחצת לייק על "וואי כנסו כנסו תראו את ליידי גאגא איך היא לא מתביישת להצטלם ככהההה"

::)

כולה פרסום ממוקד, במה זה שונה מסתם פרסום בטלוויזיה שמשודר דווקא בתוכניות ספציפיות שקשורות למוצר המפורסם?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הכוונה היא לכפתורי הלייק שנמצאים מחוץ לפייסבוק (ע"ע האחד שיש בתחתית העמוד פה באתר), לא לאלה שבפייסבוק עצמו ("וואי כנסו כנסו תראו את ליידי גאגא איך היא לא מתביישת להצטלם ככהההה")...

שוב, אתה זה שיש לו בראש תאוריות קונספירציה, מתי אמרתי שזה שונה מפרסום ממוקד?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

נראה לי שאני הבן אדם היחידי בפייסבוק שהINFO לא השתנה :lol: :lol: :lol:

אני רואה את כולם כבר כמה שבועות עם של הלהקות וסדרות וזה ושלי לא ככה, הוא נשאר כמו שהיה פה :lol:

ניסיתי לערוך את האינפו ולשמור אבל זה לא עבד...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...