עבור לתוכן

התחלתי שיעורי נהיגה

Featured Replies

פורסם
  • מחבר

הייתי עושה את זה אבל יש אנשים שחשובים לי שאמרו לי "אל תוותר, תעשה ידני זה תמיד טוב"

וחוץ מזה אני מכיר בחורות שעשו על ידני אז שאני אעשה על אוטומט?? האומנם יש לי בעיית קורדינציה מטורפת אבל אני אתגבר על זה

  • תגובות 111
  • צפיות 11k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
פורסם

אני לא אומר שאתה לא יכול לעשות על ידני -כל אחד יכול

אני רק אומר שהיום זה מיותר אלה אם יש לך תוכניות ספציפיות שמצריכות אחרי הטסט לנהוג בידני

פורסם

תמיד כשרגל ימין על הברקס, שמאל על הקלאצ'. לפחות בנסיעה עירונית.

אם אתה עוצר לאט, אתה יכול גם לבלום עוד קצת בעזרת הורדת הילוך ושיחרור מבוקר של הקלאצ'.

לא צריך "לפמפם" על דוושת הבלם. אני מעדיף לחיצה רכה שמתגברת לקראת העצירה.

ובבלימת חירום פשוט לוחצים עד הסוף. היום לא מפמפמים, יש ABS.

מומלץ מאד ללמוד על ידני. כמו שכבר הזכירו פה, השכרות רכב מספקות רכב ידני בהרבה מקרים.

רכב ידני בדרך כלל יהיה יותר חסכוני, כי מערכות החלפת ההילוכים האוטומטיות "מבזבזות" חלק מהכח של המנוע.

אני מעדיף לנסוע בגיר ידני. (אלא אם אני בפקק...)

לא מבין איך אפשר לחנות בביטחון עם רכב אוטומטי. :nixweiss:

פורסם
  • מחבר

תודה GIMEL, אהבתי את התשובה המפורטת

דרך אגב, אני עושה את השיעורים היישר מהבסיס אל הבית ובגלל זה אני כבר על מדים, המורה מתכווח איתי שאני אביא נעלי ספורט בגלל שיש יותר רגש איתן אבל לא מתאים לי לשים נעלי ספורט על מדים בגלל הקטע הזה

מה דעתכם?

פורסם

מי רואה את הנעליים שלך באוטו?

המורה שלך צודק. יותר קל להרגיש את הדוושות עם נעליים גמישות.

ויותר קל לשלוט בהן עם נעל לא גבוהה, שמאפשרת שימוש במפרק הקרסול.

פורסם
  • מחבר

אבל מה הקטע, כל החיילים והקבע נוסעים ככה, ואם אני ארצה לנסוע באוטו איך אני אהיה רגיל?

פורסם

רק בשביל ללמוד, שיהיה לך יותר נוח בהתחלה.

זה כמו ללמוד להשתמש בחרב קודם בלי שריון. ואחר כך, כשאתה כבר יודע מה לעשות, אתה יכול לעשות את זה גם עם השריון.

(אנלוגיה קצת תלושה אבל זה מה שיצא בשעה הזו...)

פורסם
  • מחבר

זה כמו לנסוע על קטנוע ואחרי זה על אופנוע

פורסם

יש לי שאלה, אתה יודע בכלל איך הקלץ עובד איך הוא בנוי ומה קורה בפועל שאתה לוחץ עליו?

אם אתה תדע קצת רקע תיאורתי לדעתי יהיה לך יותר קל להבין מה זה עושה בפועל ולמה אתה צריך ללחוץ ולשחרר אותו במצבים מוסימים

פורסם
  • מחבר

כשאתה לוחץ על דוושת הקלאץ' זה מפריד את הגלגלי שיניים שמחברים את הקטע של המנוע והגלגלים, וככל שאתה מעלה את ההילוכים אז הגלגלי שיניים מתקרבים יותר?

פורסם
  • מחבר

תודה

דרך אגב, לא יודע איך לא חשבתי על משהו כזה פשוט

אבל אני יכול פשוט לקרוא דיונים בפורומים של נהיגה

סוף סוף מצאתי משהו עם ערך בFXP

http://www.fxp.co.il/forumdisplay.php?f=181

וכרגע אני קורא את הדיון המעניין הזה

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?s=b5b22d3a2211c3d1cdd937b80dc06150&t=181551&page=1

פורסם

ילדי FXP פתחו פורום תיאוריה? סכנת נפשות...

פורסם

כשאני רוצה להאט אני פשוט עוזב את הגז ונותן לאוטו להאט לבד ואז מוריד הילוך ומשחרר את הקלאץ שוב ואם זה לא מספיק נעזר בדוושת הבלם

ועכשיו למישהו יש כמה טיפים איך להיות פחות לחוץ לפני טסט ?

פורסם

fighter אני ממליץ לך לעבור לאוטומט

תיראה ידני זה זן נכחד העולם עובר לאוטומטיות ורובוטיות

עד שיום אחד הוא ירצה לטוס לחו"ל ולשכור שם רכב, ויגלה שלשכור רכב אוטומטי עולה פי 2 מרכב ידני.

ועכשיו למישהו יש כמה טיפים איך להיות פחות לחוץ לפני טסט ?

אלכוהול. שמעתי שזה מרגיע.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים