בעיית הרשאות במעבר מ-WIN7RC לגרסה מלאה - Windows - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

בעיית הרשאות במעבר מ-WIN7RC לגרסה מלאה


lioryb

Recommended Posts

עם תום תקופת הנסיון של WIN 7 RC, התקנתי את הגרסה המלאה, על המחשב הנייד.

במחשב היו שתי מחיצות (על כונן פיזי יחיד), כאשר באחד מותקנת מערכת ההפעלה, ובשני כל הקבצים (מסמכים, מדיה וכיו"ב).

שמרתי על אותו שם משתמש, אבל כל הקבצים שהיו על המחיצה השניה, נמנעת ממני גישה אליהם (כל ה-MyDocuments מכוון למחיצה השנייה, ולא למחיצה של מערכת ההפעלה)

עשיתי TAKE OWNERSHIP על כל הכונן, אבל עדיין אין לי הרשאות, ואז אני צריך לעבור קובץ אחר קובץ ולשנות את ההרשאות.

יש פתרון מהיר יותר? מדובר באלפי קבצים....

תודה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מן הסתם שמתי לב ודאגתי לסמן את זה. זה לא פותר את העניין - זה אמנם מסמן אותי כבעלים, אבל משום מה, עדיין אני רואה ציור של מנעול על הקבצים, שמונע ממני לפתוח אותם, עד שאני משנה , בנוסף לשינוי הבעלות, גם את ההרשאות הספציפיות (בד"כ, רק הרשאה ל-EVERYONE פותרת את זה).

כרגע פתרתי את הבעיה על ידי ביטול ה-UAC לחלוטין, אבל הפתרון הזה הוא טוב רק באופן זמני, כי אני מעדיף לא לבטל לגמרי את ה-UAC- אני לא המשתמש היחידי במחשב הזה...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני אסביר מהתחלה, אולי זה יהיה יותר ברור.

כשהתקנתי את WIN 7 RC, הגדרתי את כל ה-LIBRARIES באופן כזה, שברירת המחדל לא תהיה על מחיצת מערכת ההפעלה, אלא על מחיצה אחרת (כונן D, מן הסתם).

לאחר שמחקתי את המחיצה עליה הותקנה WIN 7 RC והתקנתי גרסה חדשה, יש לי בעיית הרשאות לכל הקבצים שבכונן D.

בשלב ראשון, לקחתי בעלות על כל הכונן, כולל ספריות משנה. זה לא פתר את הבעיה, מכיוון שעדיין נתקלתי בכל נסיון בהודעה שאין לי הרשאות גישה לקובץ.

רק אחרי שאני עובר על כל קובץ בנפרד (בינתיים עשיתי את זה על כמה שהייתי צריך באופן דחוף), והוספתי את EVERYONE למורשי גישה לקובץ, אז ורק אז הצלחתי לפתוח את הקובץ.

מאוחר יותר חשבתי על פתרון אחר, והורדתי את רמת ה-UAC למינימום, וזה אכן אפשר לי גישה לכל הקבצים. אולם הפתרון הזה לא מספק אותי, כי אני לא רוצה להשאיר את המחשב ברמת UAC מינימלית, אלא רוצה להחזיר לברירת המחדל. יתרה מכך, על כל קובץ שעוד לא סימנתי את EVERYONE כמורשי גישה, מופיע לי ציור של מנעול...

יש לציין, שאני עובד עם USER שהוא מקבוצת ADMINISTRATORS, כך שהייתי מצפה שתהיה לי גישה לכל ביט במחשב.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

זה שהמשתמש שלך חבר בקבוצה של local administrators לא אומר שאוטומאטית יש לו הרשאות להכל מבחינת מערכת הקבצים.

בNTFS ההרשאות לכל container ממופות לפי הSID של משתמש ומכיוון שהוא ייחודי למשתשים שהם לא במסגרת הsystem credentials אין דרך לסנכרן בין הדברים מבלי להחיל הרשאות בצורה ידנית.

ממה שציינת כנראה שעשית משהו לא בדיוק נכון בתהליך של החלת ההרשאות (תשים לב שברגע שאתה לוחץ על apply עם כמות כזאת של אובייקטים יכול לקחת כמה דקות טובות או יותר עד שכולם יקבלו את הSID שלך עם ההרשאות).

...או שתתין הרשאות לכל הsubcontainers על המשתמש הספציפי שלך או שתתן ל everyone כדי שלמנוע בעיות של תאימות הרשאות בעתיד גם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...