תוכן lioryb - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

lioryb

משתמש רשום
  • מספר הודעות

    459
  • הצטרפות

  • ביקר לאחרונה

כל דבר שפורסם על-ידי lioryb

  1. אשמח לקבל המלצה לראוטר לסיבים אופטיים, שיש לו גם WiFi6. עדיף כמובן ראוטר שיש בו כניסת סיב ישירה תודה
  2. עדכון (סליחה על העיכוב... ימים עמוסים): * כמובן שהמחשב מוגדר ב-BALANCED (למרות שבמחשב אחר, שמוגד ב-POWER SAVE כשלא מחובר לחשמל - עדיין ניגן חלק) * התקנתי POTPLAYER - והתקנתי את כל ה-CODEC-ים שהוא מציע שם, הוא מנגן קצת יותר חלק, אבל לא מושלם (למשל, הוא מנגן לי ב-SLOWMO, במקום לדלג על פריימים)
  3. מן הסתם זה היה הדבר הראשון שניסיתי... במחשבים אחרים, הנגן הטבעי של WINDWOS מספיק טוב. במחשב הזה לא, וגם ניסיתי את VLC, וכלום...
  4. ניסיתי גם וגם. ניטרלתי לסירוגין כל אחד מהאדפטרים, והבעיה נמשכת. אולי זו בעיה על ה-DATA BUS? כמובן שגם בדקתי WINDOWS UPDATE, הכל עדכני גם התקנתי (כבר מהיום הראשון), את myAsus, שאמור לספק את התמיכה, וגם משם אני מקבל הודעה שהכל תקין ומעודכן....
  5. Core i7-12700H 12th gen 32GB RAM NVIDIA RTX 3050 TI אני מניח שזה מה שרלוונטי? כשנכנסתי עכשיו ל-SYSTEM INFORMATION, אני רואה שכתוב שיש לי CONFLICT של IRQ55:
  6. יש לי את המחשב הבא: Vivobook Pro 14X OLED (N7401, 12th Gen Intel)|Laptops For Creators|ASUS Global והמחשב מקרטע בכל פעם שאני מנסה להקרין וידאו שצילמתי ב-GOPRO . ניסיתי להקרין את אותו וידאו על מחשב אחר (יותר חלש!) מאותו הכרטיס - ניגן חלק ניסיתי להעתיק את הוידאו לSSD המקומי, ואז לנגן - ועדיין קרטע. כשאני אומר מקרטע - הכוונה שנתקע, מחליף FRAME פעם ב-2~3 שניות... את הסאונד שומעים, אבל הוידאו ממש לא רץ מה יכול להיות מקור הבעיה? איפה לחפש?
  7. בהתקנת WINDOWS על לפטופ חדש של ASUS (VivoBook PRO), כשאני מגיע לשלב של חיבור רשת אלחוטית, הוא לא מזהה אף רשת (מחשבים אחרים כן מזהים). אין לי אפשרות להתחבר לרשת קווית... וההתקנה תקועה... איך אני מתגבר על זה? *** עריכה *** כבר ניסיתי את הפתרון הזה: [Notebook] Troubleshooting - How to fix no Wi-Fi network connectivity when installing Windows 11 | Official Support | ASUS USA זה לא עזר. רשימת הרשתות ריקה, ואין לי את האופציה לדלג....
  8. סתם חיפשתי איזשהו גימיק נוסף אולי... רק לוודא, הכי מומלץ מבחינתך הוא זה: https://ksp.co.il/web/item/235174 נכון? (RTX3050 ולא RTX3050TI) ושוב, תודה על ההשקעה במענה החוזר ונשנה.
  9. תודה. אגב, לגבי הדרישה שלי שלא יהיה כרטיס מסך של אינטל - אני אולי סוחב "משקעי עבר". האם זו דרישה הגיונית? האם באמת הכרטיס (RTX3050 4GB) שיש במחשב הזה (בקישור השני, N7401ZE-M9091W) עדיף על כרטיסי IRIS של INTEL? במידה ולא, ואני מוכן לקבל כרטיס של INTEL, האם ההמלצה שלך תשתנה? *** עריכה *** ועוד דבר - אמנם אני מאוד אוהב את העיצוב של אסוס, אבל אני לא נעול עליהם, רק לא LENOVO.
  10. שווה למתוח את התקציב בשביל זה? https://www.ivory.co.il/catalog.php?id=63846
  11. ראשית, תודה. אין לי בעיה עם מסך מבריק. אני בהחלט רוצה ללכת יותר לכיוון של סדרת ZENBOOK שהבנתי שהיא עדיפה על VIVOBOOK בעיקר ביישומים של פוטושופ וכיו"ב. בדגם שנתת לי הראשון והכי מומלץ, ממש לא ניצלנו את מסגרת התקציב שלי, אז יש משהו בסדרה שיכול לתת לי ערך מוסף? (גם אם נמתח את המסגרת כלפי מעלה - שוב, לפי מחיר אילת) (לדוגמה, יש את הסדרה עם המסך הנוסף, למרות שאני מניח שזה גם כבד יותר וגדול יותר)
  12. נראה לי שעד 2ק"ג. אני אסתובב איתו לא מעט לא מאוד חשוב לי מסך מאוד איכותי, אבל זה NICE TO HAVE
  13. 1. מה התקציב המירבי? האם מתאפשרת חריגה במידת הצורך? בין 5K ל-6K 2. מה שימושי המחשב (משחקים, עריכה גרפית, עבודה משרדית, תכני HD למשל), יש דוגמה ספציפית למשחק או תוכנה? פוטשופ, קצת PREMIERE, קצת גיימינג קל (FIFA), וכמובן משרד 3. האם יש צורך בציוד הקפי בנוסף למחשב (לדוגמא: מקלדת, עכבר, רמקולים ומסך)? לא. 4. האם יש רכיב בסיסי שאין צורך לכלול במפרט? (לדוג' כונן SSD שכבר קיים ואפשר לצרף להרכבה) לא. 5. עד כמה חשוב שקט פעולת המחשב? לא שיקול מרכזי 6. האם ישנה הגבלה או העדפה לגודלו הפיזי של המחשב ומשקלו, אורות וכו'? קל - 14"? (יחובר למסך חיצוני) 7. האם האם יש צורך לכלול מערכת הפעלה/אופיס (אם כן רצוי לציין גרסה מועדפת) ו/או הרכבת מחשב בחנות? לא 8. האם ישנה העדפה לרכוש את המחשב מחנות ספציפית? אם לא אפשר גם לציין איזור מגורים. כנראה באילת, אם אקבל תגובה מהירה 9. מתי מתוכננת קניית המחשב (רצוי מאוד לבקש מפרט מועד קצר מעת הקניה)? שבוע הבא (עדיף להזמין תוך יום-יומיים) 10. האם יש בקשות מיוחדות כלשהן בנוגע ליציאות וחיבורים (לדוג' USB Type-C או FireWire) או ביצוע אוברקלוקינג? HDMI, USB-C, עדיף THUNDERBOLT לטעינה כרטיס מסך שהוא לא אינטל, נראה לי כדאי... 11. האם ישנו ציוד היקפי קיים שיחובר? אם כן, איזה? (תחנת עגינה אם מחשבים ניידים \ מסך כזה או אחר) מסך חיצוני - 27" 12. הערות נוספות, פירוט מורחב ושונות:
×
  • צור חדש...