מחשב מאתחל את עצמו מתי שבא לו! - תמיכה טכנית למחשבים - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

מחשב מאתחל את עצמו מתי שבא לו!


Falcon007

Recommended Posts

אין לי איזה דרך קסם לפתור לך את הבעיה אבל ישנם דרכים לזהות את הגורם:

1- זכרונות: כנס לwww.memtes86.com ותוריד את תוכנת בדיקת הזכרונות שלהם, זה יצור דיסקט boot. תריץ אותו ותבדוק אם יש הודעות שגיאה כלשהן. במידה וכן, וגם יש לך יותר מכרטיס אחד, תוציא אותם ותבדוק אחד אחד...

2-מעבד: www.7byte.com תוריד את תוכנת HOTCPU (אני מאוד אוהב אותה...) ותריץ אותה, מומלץ לפתוח את תוכנת הבקרה שלך לגבי טמפרטורות במחשב לפני התחלת ההרצה של HOTCPU בכדי לראות את המעלות . במידה ויש דפקט במעבד אז המחשב יכבה. הודעת שגיאה לגבי QSORT לרוב מצביעה על בעיית .

3-bad clusters שקובץ הSWAP יושב עליהן יכולים לגרום לתופעה של אתחול עצמי. במידה ואתה עובד על FAT32 תריץ סריקת דיסק דרך דוס. במידה ואתה עובד על NTFS תשתמש בCD של WIN2K או בשביל לצאת ל recovey console ותריץ chkdsk עם הפונקציות המתאימות (winXP- chkdsk /r /p win2K - chkdsk /r /f למיטב זכרוני, שים לב שצריך רווחים ) .

4- בעיית תוכנה! אם אתה עובד על אז תכנס ל:my computer >properties> advanced> start up & recovery settings ותוריד את ה V מ אתחול אוטומטי. כך בפעם הבאה שהמחשב יקרוס הוא לא יאתחל את עמו ויהיה לך מספיק זמן לקרוא את הודעת השגיאה.

5- בלאסטרים למיניהם... תעדכן את האנטי וירוס ותריץ בדיקה על המחשב.

6 - ספק- אם לא הצלחת למצוא גורם עד עכשיו, יכול להיות שזה הספק או הלוח. אפשר לבדוק אם זה הספק ע"י ניתוק רכיבים לא נחוצים ( כמו ארבעת כונני הסקזי או חלק מעשרת המאווררים , אפילו הורדה של OC וcpu over voltage ...)

תהנה... ;)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

7. כבל IDE דפוק

8. בקר IDE דפוק

9. דריברים לא טובים

10. כל דבר אחר שרק תחשוב עליו

כנס ל

control panel

system

advanced

startup and recovery settings

תעיף את ה-V ליד automatically restart

עכשיו במקום לעשות ריסט תראה מסך כחול

תעתיק לפה מה רשום לך במסך הזה

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...