החיים המודרנים - הצורך בפקס, מדפסת וחיבור כבלים(?) בבית :) - עמוד 2 - כללי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

החיים המודרנים - הצורך בפקס, מדפסת וחיבור כבלים(?) בבית :)


Kidney_stonE

Recommended Posts

קינדי, נקודת ההנחה שלך היא שעבודה מול מסך היא יותר טובה מעבודה מול נייר - זה נכון אולי לגביך, אבל לא לגבי כולם. מה לעשות שאני מעדיף לקורא מדף נייר, אפילו אם מדובר בשני עמודים (שאח"כ הופכים לדפי טיוטה, במקום לבזבז דפים טובים ויקרים - אני מדפיס בלייזר על הנייר הכי פשוט שיש). לפעמים אני מקבל חשבונית בפקס ואני רוצה לתייק אותה - אתה טוען שבכלל לא צריך להחזיק מדפסת בבית, וללכת לאוניברסיטה/חנות ייעודית לצורך העניין זה מסורבל (ואם מדובר על חנות ייעודית - קח בחשבון את מחיר הנסיעה וההדפסה ותגלה שזה לא כל כך משתלם). אם שילמתי חשבון באינטרנט ואני רוצה את הקבלה, איך לעזאזל אני אעביר אותה לאונ'? לא כל מקום מאפשר לקבל עותק של החשבונית ב-PDF. אגב, הפתרון האידיאלי - אם כבר מדברים על מכשירים משולבים, הוא מדפסת משולבת (בהנחה שאתה לא צריך צבע. הזרקת דיו פשוטה עולה 150-200 שקל בשביל 10 דפי צבע בשנה שאני מדפיס). מי שצריך להדפיס הרבה גם בבית, הדבר הזה חוסך מאות שקלים בשנה (ואפילו יותר).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אם שילמתי חשבון באינטרנט ואני רוצה את הקבלה, איך לעזאזל אני אעביר אותה לאונ'? לא כל מקום מאפשר לקבל עותק של החשבונית ב-PDF

תעביר אותה במייל לעצמך? תתחבר לג'ימייל שלך מהאונ' ותדפיס? בכל מוסד נורמלי לא חוסמים לך גישה למייל..

בנוסף כל שירות נורמלי שמאפשר לך לשלם דרך האינטרנט - ישלח לך קבלה מסודרת למייל.

(ואם מדובר במוצר שאתה רוכש ולא רק על תשלום חשבון - הקבלה תגיע מודפסת כבר עם המוצר בדואר)

מעבר לזה - קבלה במייל יותר קל לתייק במייל ולהדפיס רק כשיש צורך בכך (רמז: לרוב אין צורך בכך).

לגבי העדפה של קריאה על נייר מאשר מסך מחשב - איש איש וההעדפה שלו

אבל קשה לי להאמין שאתה תדפיס 2 דפים במקום לקרוא אותם על המסך

אתה לא מדפיס את הפורומים והכתבות של hwzone (מה אתה, דרור חזן?) ושל ynet וכו' ואתה עדיין קורא אותם יום יום, לא?

האם הדפסת את התגובה הזו שלי כדי לקרוא אותה, ואז קשקשת עליה את תשובתך מאחור (טיוטה) ורק אז הקלדת זאת חזרה לכאן?

לגבי מודם 56K זה נכון והזכרתי זאת כבר - זה אכן תחליף טוב יותר ממכשיר פקס ייעודי גדול.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לגבי נושא החשבונית - עוד פעם, זה סרבול (אפילו אם הם שולחים במייל - ושאני חושב על זה אתה צודק). אני גם לא יודע איך אתה מתייק, אבל אצלנו בבית כל קבלה הולכת לתיוק (לפחות עד קבלת הדוח החודשי מחברת האשראי לצורך אימות). עוד פעם - לי יותר נוח לעבוד עם דפים מודפסים ובתוך זה גם קבלות.

לגבי הנושא של להדפיס שני עמודים - אתה לא צריך להגזים וברור שאני קורא כתבות מYNET על המסך, אבל אני מעדיף עיתון מודפס מאשר עיתון אינטרנטי בכל רגע נתון (חוץ מהעובדה שהעיתון המודפס מעודכן ל-3 לפנות בוקר :/). אבל אני כן מדפיס גיליונות תרגילים של שיעורי בית, שמסתכמים בד"כ בעמוד שניים, למרות שאני עם הלפטופ ומטען תמיד וחשמל לא חסר בטכניון. למה? כי זה פשוט יותר נוח לי (הש"ב זה רק לצורך הדוגמה, זה נכון להרבה דברים, וכמה שכמות הטקסט עולה ככה הסיכוי שאני אדפיס את הקובץ גדל למרות שמדובר בהרבה יותר נייר).

בכל מקרה, כל אחד והעדפותיו - ומעבר לזה זה טחינת מים. הדיון פשוט נתן לי את ההרגשה שאתה קובע נחרצות שאין צורך בפקס/מדפסת בבית, מה שאני באופן אישי חושב שהוא לגמרי לא נכון.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...